MESTRE CEREMÒNIES OSONA

bodes 10!

MESTRE CEREMÒNIES OSONA

EntradaAutor: Cristina F » dc. set. 16, 2009 1:37 pm

Hola tothom,

Em caso pel civil el maig del 2010. Fem la ceremònia al restaurant, però ja ens han dit que no serà real, i hem de buscar una persona-actor que ens faci de mestre de ceremònia.

Coneixeu algun/a mestre de ceremònies per la comarca d'Osona?

Moltes gràcies!
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

Re: MESTRE CEREMÒNIES OSONA

EntradaAutor: ruthi » dc. set. 16, 2009 4:39 pm

crec que trobaràs algo per internet... segurament que de barcelona es desplaçaran...
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: anit@ » dc. set. 16, 2009 7:56 pm

Cristina F ha escrit:Hola tothom,

Em caso pel civil el maig del 2010. Fem la ceremònia al restaurant, però ja ens han dit que no serà real, i hem de buscar una persona-actor que ens faci de mestre de ceremònia.

Coneixeu algun/a mestre de ceremònies per la comarca d'Osona?

Moltes gràcies!

Hola pues yo me encuentro en la misma situación que tu!! también necesito uno!! bueno hoy mismo he pedido por mail un presupuesto para saver lo que valen mas o menos, lo he pedido en diverta:sona está en Manlleu te dejo la web...www.diverta-sona.cat también tienen animación, dj y muchas otras cosas!! espero ayudarte!! solo por curiosidad donde te casas?
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: Papita » dc. set. 16, 2009 8:05 pm

en nuestro rte. si querias actor, te daban el tfn de un chico.. lo habéis preguntado??
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Cristina F » dj. set. 17, 2009 7:25 am

Anit@, ens casem a l'Hotel Husa Sant Marçal.
Doncs justament el DJ que hem d'agafar (el que tenen al rst.) és de diverta:sona! No sabia que també tenien mestres de ceremonies! Doncs ja ho miraré.
On us caseu vosaltres?
Papita, si, al restaurant ens han donat el telèfon d'un Sr. que ho fa. Tenim pendent parlar amb ell, però vull mirar altres opcions.

Gràcies noies!
Cristina F

EntradaAutor: anit@ » dj. set. 17, 2009 11:57 am

Cristina F ha escrit:Anit@, ens casem a l'Hotel Husa Sant Marçal.
Doncs justament el DJ que hem d'agafar (el que tenen al rst.) és de diverta:sona! No sabia que també tenien mestres de ceremonies! Doncs ja ho miraré.
On us caseu vosaltres?
Papita, si, al restaurant ens han donat el telèfon d'un Sr. que ho fa. Tenim pendent parlar amb ell, però vull mirar altres opcions.

Gràcies noies!

bé doncs ja m'han enviat resposta de preu per mail, bé diuen que queden amb vosaltres pero conèixer coses de tots dos y ficarse en el paper, es molt real com si t'estiguesis casant aquell dia en realitat, el preu de l'actor es de 380 € de totes maneres informa't!!!
Yo hem caso al Serrat del Figaró ( Taradell)
Imatge
anit@

EntradaAutor: Cristina F » dj. set. 17, 2009 12:23 pm

anit@ ha escrit:
Cristina F ha escrit:Anit@, ens casem a l'Hotel Husa Sant Marçal.
On us caseu vosaltres?

Gràcies noies!

bé doncs ja m'han enviat resposta de preu per mail, bé diuen que queden amb vosaltres pero conèixer coses de tots dos y ficarse en el paper, es molt real com si t'estiguesis casant aquell dia en realitat, el preu de l'actor es de 380 € de totes maneres informa't!!!
Yo hem caso al Serrat del Figaró ( Taradell)

La persona que ens van oferir des del restaurant van dir que cobrava uns 250€. I crec que també ho fa així, demanant informació de nosaltres, com ens vam conèixer... i ell fa un discurs amb la nostra història i també fa tota la part formal de llegir els articles, anells...
Nosé, doncs potser agafarem l'home del restaurant, tot i que m'agradaria poder parlar amb algú a qui hagi casat per saber com ho fa. Crec que es diu Manel. Algú el coneix?
Gràcies
Cristina F

EntradaAutor: anit@ » dj. set. 17, 2009 8:09 pm

No el conec però nena hem podries fer el favor de pasarme el numero? ho trobo una mica millor de preu!!! de totes amneres nomès he mirat diverta... però rebuscare millor!!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: Cristina F » dv. set. 18, 2009 7:33 am

Anit@,

Et paso el nom i nº del mestre de ceremònies que em van donar al rest. Ja em diras que et sembla!
Manel Castillejos 659 49 20 79
Jo també vaig trucar a un de Vic, però cobrava uns 350!
Nosé, potser en Manel és més barat perquè és el que ofereixen a l'hotel... ja em diràs el que et diu!
Cristina F

EntradaAutor: anit@ » dv. set. 18, 2009 6:45 pm

Cristina F ha escrit:Anit@,

Et paso el nom i nº del mestre de ceremònies que em van donar al rest. Ja em diras que et sembla!
Manel Castillejos 659 49 20 79
Jo també vaig trucar a un de Vic, però cobrava uns 350!
Nosé, potser en Manel és més barat perquè és el que ofereixen a l'hotel... ja em diràs el que et diu!

Ok, nienta moltes graciès, encara no trucare pero ya et dire, ok? un petonet
Imatge
anit@

EntradaAutor: Lila06 » dl. oct. 12, 2009 4:25 pm

Bona tarda noies!!

Crec que he vist una vegada a aquest actor de cerimònia. Personalment, a mi no em va agradar, va ser un 'tostón'. (jo creia que era un jutge de lo avorrit que era...)

Només us vull dir que us assegureu bé i que no només mireu el preu!! Aquest actor té molta importàcia en el vostre dia. Trieu i remeneu, però quedeu-vos amb una opció segura.

Ja direu cap a on us decanteu!!
Lila06

Entrades: 34
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 11:55 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants