Autor: laiac » dj. set. 17, 2009 3:18 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:02 pm
comoooooorrrr???? prò si vam quedar per mitjans de Setembre o com a molt final?????
....j començava la meva mala llet "in crecendo" quina poca paraula que te la gent!. Desprès m'ha portat ell al garatge pq havia d'anar a buscar el cotxe i quan em diu el que em costa..... m'ha faltat poc per haver de trucar a
....250 € per una punyetera porta, bè pel tancament centalitzat de la porta del copilotttt!!!!Si arribo a saber....bè... per la pròxima ja ho se....m'en vaig al desguace i per 50€ em porto hasta la porta sencera d'un cotxe....he flipat!!! així que he arribat a casa amb unes ganes de plorar!!!!!!!
i res...a les 3 he tingut visita al dentista pel tema de l'ortodoncia i res, m'ha dit que ho tinc tot sembla qu bè i que potser només serà necessari ortodoncia a les dents de baix i potser només per la nit, però que havia de fer-m'he radiografies i l'estudi de la boca. Però ara bè lo bo....em diu la noia "Tens possibilitat de fer-t'he les radiografies aqui o al cap, però la diferencia esk aqui les tindràs fetes el dimarts i la visita al metge el dijous, en canvi al cap et donaràn hora per Decembre- Gener i potser tindràs el resultat final a finals de Gener"
es a dir...que s'arriba a despistar i em diu que em fiquen l'ortodoncia al Setembre de 2010....total...que he agafat per fer--ho pel propi dentista i res..una pasta per 2 radiografies i la visita!!!!!!
FATALLLLL!!!!, però no us rallo més amb cosetes dolentones que veig que avui no sóc la unica!!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:10 pm
tara ha escrit:bueno ninetes, he parlat amb el meu company de feina que li tinc el cap com un bombo, sempre preguntant!
Diu que tema organitzacio genial, pero que el tracte amb la sr. pessim, diu que la seva dona tambe havia d'anar sempre darrera d'ella, que van tenir les mateixes sensacions que jo, molt despreocupada i a la defensiva en tot!
Estic una mica mes tranquila xq veig que tracta a tothom igual, pero crec que s'hauria de posar en la nostra pell, nervis, volem que surti tot perfecte, etc.
Bueno ninetes ja us explicare que tal dissabte!
I gracies a totes per aconsellar-me us estimo molt!

Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:23 pm
bocabadades!!!!! Al final hem quedat amb ella el Dilluns al mati pq diu que portaria el portàtil i algunes cosetes que estava preparant....Nenes...molt malament ho he de veure per possiblement no quedar-nos mb ella.

Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 6:30 pm
elxa ha escrit:ninetes acabo de llegar de dar una vueltecita por reus y por fin me voy que los chicos ya han acabado las barandas!! pero lo bueno es que ahora tengo que ir a enseñament, uf! ya os contaré, me han llamado del paro que todavia no me han dado de baja, estoy dada de alta en la seg.social y el paro no me lo pueden cursar, aix......que lios, ya veras como no cobraré ni de un sitio ni de otro, estos si que son la leche!! ya os explicare como acaba todo esto, estoy hasta el moño tio, como nos marean, como corderitos!
tara wapi animo, no te desanimes, a sido una jugarreta lo que te ha hecho esta tia, a ver el sabado como se porta. Y sobretodo le dejas las cosas claras y que te aclare todas las dudas que pa eso cobra.
Pa arriba ese animo niña!! que mira que marcador que tienes!! ya veo un 3 por ahí!!!

Autor: Giss » dj. set. 17, 2009 6:41 pm

Autor: blackmamba » dj. set. 17, 2009 7:18 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Per lo de la maria m'esperare a que siguin les 10 i la trucare a veure que em diu i com no em contesti o segons el to que tingui em sembla que farem un pensament, ara que no es pensi que parlare be del servei de la comercial per que es patetic, estic cremada i el nen s'ho va pendre fatal.
Sento dir aquestes coses, ja que som unes cuantes que ho fem alli, pero el tracte hauria de ser millor, estic decepcionada, crec que som poc per a la maria!
Bueno ninetes ja us anire explicant!

Autor: tara » dj. set. 17, 2009 7:57 pm

Autor: torsaeann » dj. set. 17, 2009 8:36 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. set. 17, 2009 8:56 pm

Autor: laiac » dj. set. 17, 2009 9:33 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 18, 2009 7:23 am

Autor: tara » dv. set. 18, 2009 7:24 am

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 7:31 am

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 7:34 am

Autor: nur_jor » dv. set. 18, 2009 9:04 am

Autor: tara » dv. set. 18, 2009 10:12 am

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:20 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. set. 18, 2009 10:25 am
, esk demà per la nit el nen em té una "surprise" i dmà em vol tota la tarda fora. Que per cert Torsaeann...m'ha demanat m'ha germana que l'acompanyi a comprar unes cosetes pel nen petitet!!! i el diumenge tinc a la family a dinar i es clar...no sabem a l'hora que acabarem!!!!
Autor: nur_jor » dv. set. 18, 2009 10:30 am