NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:34 pm

M'agraden mooooooooooooooooooooolt les invitacions, son molt originals!!! A veure si podem anar a fer les fotos avui pq sesta ficant mooooooooooooooooooolt nuvol :(
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:36 pm

cc83 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!

Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!

hola guapi!! jo no hi he nat mai així k no tinc ni idea de com va i de si hi ha molta gent o que... Has sortit decepcionada altres anys??? per??
al final lo de les dents??? que va passar ho vas deixar??

Jo hi vaig cada any i cada any vaig amb una data de mentida. Anem pq tenim les entrades que ens dona la meva tieta, i pq mencanta veure vestits !!!!!! Aquest any agafarem propaganda de vestits de nuvi i daliances i mirarem a veure si veiem als del video que ens agradi per veure si fan alguna oferta. Al final avui no podrem anar a aveure els del video de la Ise, otro dia sera!

Lo de les dents funcionava pero no menrecordo mai de ficarmho, soc molt perra, esta alla mort de pena :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 5:33 pm

miriameta ha escrit:Hola cariñets meus!!!!!!!!!!

aquest foro fleumaaaa cada dia te mes pagines... mareta mea... es impressionant la feinada que tindre!!!

Dirvos que hem arribat fa una estona i que ara ja em veureu per aqui quan pugui!!! us he de fer la crònica i posarme al dia!!!!

No se si divendres podre venir perque volem anar a vendrell fins diumenge a ensenyar fotos i estar amb samare :) Pero vui quedada pròxima si no puc ehhhh!!!

Un besito per totes wapes meves!!!!!!!!

Us estimooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOC FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nWAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
QUE TAL TOT?? EL VIATGE??L'AVIO??? CONTA CONTA SENYORA !!!!!JEJEJEJE
JA ETS AL SAC!! UUUUOOOOOO QUE WAY I QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
UN PETO ENORME I TRANKI QUE HEM DE FER MES KEDADES!!!! T'HAIG DE DONAR UNA COSETA! :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 5:40 pm

NUVIA WAPA com va el genoll?? i el preboda al final que?? ''
LLUNETAAAAAAA que dema ens veurem !!!!! a les 18 al cielo , no?? BUENO I TOTES LES QUE HEM KEDAT Claro..jejej
ISTAR molt xules les invis... :-)ok:
CC83 el nostre amic en comu mooooolt be! de moment....ja te contare! m'alegro que tu tot be pel cole!
ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que te pase reineta que no apareixes no treballis tant
AMELIEEEE que vindras dema?

NENES ho sento pero som un mun i segur que me deixo algu...mai ho faig am mala intencio de veritat pero es que tinc molt poca memoria i....en fi que ja se sap!
avui no tornare per aki fins al tard o fins dema..pq estic com el temps (migranya i coses de dona tot a la vegada ...imagineu com estic) pero volia pasar a mirar que tal les meves princeses!!!
petonets per a totessssssssssssssssss
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: Laia23 » dj. set. 17, 2009 5:41 pm

Doncs nosaltres ens casem al Mas del Txep d'Acarràs i farem també la boda civil allí. El vídeo de la boda es mira als fotògrafs o no, sque no en tenim ni idea. La setmana que ve anem a mirar al Sito (fotògraf), a la Iolanda Sebé (m'agraden molt les fotos que fa) i al Jordi V. Pou a veure que tal. Ja us anire informant
Laia23

Entrades: 13
Membre des de: dv. set. 11, 2009 7:46 pm

EntradaAutor: cc83 » dj. set. 17, 2009 5:52 pm

Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio![/quote]

hola guapi!! jo no hi he nat mai així k no tinc ni idea de com va i de si hi ha molta gent o que... Has sortit decepcionada altres anys??? per??
al final lo de les dents??? que va passar ho vas deixar??[/quote]

Jo hi vaig cada any i cada any vaig amb una data de mentida. Anem pq tenim les entrades que ens dona la meva tieta, i pq mencanta veure vestits !!!!!! Aquest any agafarem propaganda de vestits de nuvi i daliances i mirarem a veure si veiem als del video que ens agradi per veure si fan alguna oferta. Al final avui no podrem anar a aveure els del video de la Ise, otro dia sera!

Lo de les dents funcionava pero no menrecordo mai de ficarmho, soc molt perra, esta alla mort de pena :([/quote]

bueno pues hi haurem d'anar a veure k hi ha no??? a mi también em passaria lo de les dents perque tinc un cap....
me vas preguntar les hores k feia al cole, de moment ni faig 7, son poquetes pero per començar ja esta be, i així también m'ho combino amb l'altra feina.
quina era la botiga de la teva tieta??? es k ara no ho recordo...
Imatge
cc83
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 6:38 pm

cuca lleida ha escrit:NUVIA WAPA com va el genoll?? i el preboda al final que?? ''
LLUNETAAAAAAA que dema ens veurem !!!!! a les 18 al cielo , no?? BUENO I TOTES LES QUE HEM KEDAT Claro..jejej
ISTAR molt xules les invis... :-)ok:
CC83 el nostre amic en comu mooooolt be! de moment....ja te contare! m'alegro que tu tot be pel cole!
ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que te pase reineta que no apareixes no treballis tant
AMELIEEEE que vindras dema?

NENES ho sento pero som un mun i segur que me deixo algu...mai ho faig am mala intencio de veritat pero es que tinc molt poca memoria i....en fi que ja se sap!
avui no tornare per aki fins al tard o fins dema..pq estic com el temps (migranya i coses de dona tot a la vegada ...imagineu com estic) pero volia pasar a mirar que tal les meves princeses!!!
petonets per a totessssssssssssssssss

Wuapaaaa crec q totes estem igual... jo porto un encaparrament a sobre que és massa... bé demà ens veiem, lo que jo a les 7h hauré de marxar un momentet pq no recordava que tenia q ajudar a una amiga que ha tallat amb el novio a treure coses del pis i necessita la furgo de mon pare... i avui m'ha trucat dient-me que haviem kdat, i jo juraria que era dissabte però ara resulta que és divendres... ni idea... bno però tornaré ehhh!!! Tranquis que mala hierba nunca muere... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 6:39 pm

cc83 ha escrit:Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!

al final lo de les dents??? que va passar ho vas deixar??[/quote]

Lo de les dents funcionava pero no menrecordo mai de ficarmho, soc molt perra, esta alla mort de pena :([/quote]

bueno pues hi haurem d'anar a veure k hi ha no??? a mi también em passaria lo de les dents perque tinc un cap....
me vas preguntar les hores k feia al cole, de moment ni faig 7, son poquetes pero per començar ja esta be, i així también m'ho combino amb l'altra feina.
quina era la botiga de la teva tieta??? es k ara no ho recordo...[/quote]

Siiiiiiiiiiiiii fira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fira!!!!!!!!! Ja en tinc ganes... :-) La botiga de la tieta de la núvia es diu La novia crec, vindràs cc83? ise?? Cuca? Us apunteu a venir diumenge a xafardejar???? bno noies vaig a seguir amb el curset. :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 7:52 pm

ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! GRACIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TENIM VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

No hem pogut fer el preboda per culpa del put. temps!!!! pero hem anat a mirar el video i hem sortit encantats!!!!!!!

La tenda es Boutique la novia, esta a blondel :) Si voleu venir, ja sabeu, diumenge a les 12 :) a web encara esta en construccio, pero hi podeu veure algunes de les marques que tindran :) http://boutiquelanovia.com/

Dema vindre a la quedadaaaaaaaa!!!!! Quedem a la porta, com sempre????

Cucaaaaaa, cuidat!!!!

cc83, amb 7 horetes ja pots probar lexperiencia, aixi si tagrada potser lany que ve et donen mes hores!!!!

ESTIC MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT CONTENTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 7:56 pm

nuvia2010 ha escrit:ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! GRACIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TENIM VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

No hem pogut fer el preboda per culpa del put. temps!!!! pero hem anat a mirar el video i hem sortit encantats!!!!!!!

La tenda es Boutique la novia, esta a blondel :) Si voleu venir, ja sabeu, diumenge a les 12 :) a web encara esta en construccio, pero hi podeu veure algunes de les marques que tindran :) http://boutiquelanovia.com/

Dema vindre a la quedadaaaaaaaa!!!!! Quedem a la porta, com sempre????

Cucaaaaaa, cuidat!!!!

cc83, amb 7 horetes ja pots probar lexperiencia, aixi si tagrada potser lany que ve et donen mes hores!!!!

ESTIC MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT CONTENTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

M'alegro que tinguis video!!!!!!!!!!!!!!! Per fiiiiiiiiiiiiii!!!!
Si si quedem a la porta!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:00 pm

Ara faltaran les invitacions... aix...

Li has pogut preguntar al teu germa si la catifa vermella de lesglesia la van haver de pagar apart??? La floristeria em vas dir que era la Piñol, veritat???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:06 pm

nuvia2010 ha escrit:Ara faltaran les invitacions... aix...

Li has pogut preguntar al teu germa si la catifa vermella de lesglesia la van haver de pagar apart??? La floristeria em vas dir que era la Piñol, veritat???

La floristeria era la piñol... i no li he pogut preguntar a mon germà pq està a la polinèsia francesa -una mica lluny per veure'l- jeje pro m'he informat i ma mare mha dit que s'ha de pagar lo que la van pagar a mitges amb l'altra parella, ke ells no la volien però l'altra parella si i ho van fer així... kdava bé eh?!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:10 pm

Quedava super bé!!!!! A veure quan val i si hi ha alguna altra boda aquell dia, pq sino... passo del gasto extra. I tu que tal, has anat a l'aire??? M'ha dit ma tieta que tenen un vestit a l'apadador moooooooooolt be de preu!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:16 pm

nuvia2010 ha escrit:Quedava super bé!!!!! A veure quan val i si hi ha alguna altra boda aquell dia, pq sino... passo del gasto extra. I tu que tal, has anat a l'aire??? M'ha dit ma tieta que tenen un vestit a l'apadador moooooooooolt be de preu!!!!

No encaraaaaa volia trucar-hi però no sé què fer... tinc por que m'enamori d'un i ja no vagi a BCN dsps de demanar-hi hora i amb la il.lu que tinc. No sé si anar-hi abans de BCN o dsps... aixs estic feta un embolic!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:18 pm

Pero si a Lleida también esta, pq vols anar a BCN? Al barii hi ha de tot!!! si tenamores dun vestit aqui, es que AQUELL es el TEU VETIT, tontaaaaaaaa!!!! millor aqui a casa que no a dues hores de viatge, no???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:19 pm

nuvia2010 ha escrit:Pero si a Lleida también esta, pq vols anar a BCN? Al barii hi ha de tot!!! si tenamores dun vestit aqui, es que AQUELL es el TEU VETIT, tontaaaaaaaa!!!! millor aqui a casa que no a dues hores de viatge, no???

No no, a pronovias vaig a BCN pq aquí són unes bordesssssssss!!! I a Rosa Clarà ja aprofito i vaig allí que tenen més vestits mhan dit i de pas aniré a comprar-me les sabates al tocador de la núvia jejeje aprofito i ho faig tot aquell dia... dóna emoció passar un dissabte a BCN!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:21 pm

Tindras temps de ferho tot???? A mes, hauras de tornar un altre dia per acabar de decidir, pq si primer vas a pronovias i dsp vas a RC i dsp tagrada mes un de pronovias, hauras de tornar a pronovias i no et donara temps de tot!!!! jejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:26 pm

wapesssssssssssssss
ja torno a voltar per akiiii jejejej pero una miketa..
jo! quina enveja me feu am lo del video, jo tambe vull el que teniu tu i la ise ..nuvia!!
la lluneta tambe te video ....i jo no :-( quina me....a veure si espavilo al nino...

saps lluneta tinc tres models mirats a lo del tocador de la novia que me agraden pel vestit...jejej
pero no se ...hi ha uns que me sembla que son com els teu nuvia...de quin color son??
que els hi ensenyareu als nenes? no se que fer...

desde la boda de la miri que no se....ma tornat a donar ilu lo de la boda i torno a estar enganxada am el tema...he passat una temporada una mica xof...pero com diuen despres de la tormenta sempre surt el sol no? ::love:: :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:27 pm

nuvia2010 ha escrit:Tindras temps de ferho tot???? A mes, hauras de tornar un altre dia per acabar de decidir, pq si primer vas a pronovias i dsp vas a RC i dsp tagrada mes un de pronovias, hauras de tornar a pronovias i no et donara temps de tot!!!! jejejejejejeje

Ja sé quin vestit em kdaréeeeeeeeeeee ajajjajaa més o menys ho tinc clar, me'ls he remirat tantes vegades... ke me'ls sé de memòria i si me kda bé ja me'l kdaré i no se'n parli més!!! jajaja potser abans vaig a Aire de Lleida no? I així también m'estalvio una botiga a lleida... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:28 pm

cuca lleida ha escrit:wapesssssssssssssss
ja torno a voltar per akiiii jejejej pero una miketa..
jo! quina enveja me feu am lo del video, jo tambe vull el que teniu tu i la ise ..nuvia!!
la lluneta tambe te video ....i jo no :-( quina me....a veure si espavilo al nino...

saps lluneta tinc tres models mirats a lo del tocador de la novia que me agraden pel vestit...jejej
pero no se ...hi ha uns que me sembla que son com els teu nuvia...de quin color son??
que els hi ensenyareu als nenes? no se que fer...

desde la boda de la miri que no se....ma tornat a donar ilu lo de la boda i torno a estar enganxada am el tema...he passat una temporada una mica xof...pero com diuen despres de la tormenta sempre surt el sol no? ::love:: :-))

Wuapaaaaaaaa!!! com estàs de la teva migranya?? Jo em torno a quedar soleta, el jordi marxa a sopar amb uns amics... :-( :-( :-( :-( quina me...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants