Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:34 pm

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 12:36 pm
cc83 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:cc83 ha escrit:nenetessssss!!!! que feu??????? he marxat dos hores i ja heu escrit 6 pàgines!!!! bffffffff que sou rapides!!
jo no podre venir divendres. Plego a les 20.30 així que impossible...
així fan ofertetes d'aliances a la fira???? i sabeu si fan preus interessants o que?? haurem d'anar allí un dia sencer...jejeje
vaig a sopar i a momir k dema es el gran dia.... a veure kins querubins me toquen...
petonets!!!
Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!
hola guapi!! jo no hi he nat mai així k no tinc ni idea de com va i de si hi ha molta gent o que... Has sortit decepcionada altres anys??? per??
al final lo de les dents??? que va passar ho vas deixar??

Autor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 5:33 pm
miriameta ha escrit:Hola cariñets meus!!!!!!!!!!
aquest foro fleumaaaa cada dia te mes pagines... mareta mea... es impressionant la feinada que tindre!!!
Dirvos que hem arribat fa una estona i que ara ja em veureu per aqui quan pugui!!! us he de fer la crònica i posarme al dia!!!!
No se si divendres podre venir perque volem anar a vendrell fins diumenge a ensenyar fotos i estar amb samare :) Pero vui quedada pròxima si no puc ehhhh!!!
Un besito per totes wapes meves!!!!!!!!
Us estimooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOC FELIÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 5:40 pm

Autor: Laia23 » dj. set. 17, 2009 5:41 pm
Autor: cc83 » dj. set. 17, 2009 5:52 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 6:38 pm
cuca lleida ha escrit:NUVIA WAPA com va el genoll?? i el preboda al final que?? ''
LLUNETAAAAAAA que dema ens veurem !!!!! a les 18 al cielo , no?? BUENO I TOTES LES QUE HEM KEDAT Claro..jejej
ISTAR molt xules les invis...![]()
CC83 el nostre amic en comu mooooolt be! de moment....ja te contare! m'alegro que tu tot be pel cole!
ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE que te pase reineta que no apareixes no treballis tant
AMELIEEEE que vindras dema?
NENES ho sento pero som un mun i segur que me deixo algu...mai ho faig am mala intencio de veritat pero es que tinc molt poca memoria i....en fi que ja se sap!
avui no tornare per aki fins al tard o fins dema..pq estic com el temps (migranya i coses de dona tot a la vegada ...imagineu com estic) pero volia pasar a mirar que tal les meves princeses!!!
petonets per a totessssssssssssssssss

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 6:39 pm
cc83 ha escrit:Hola boniqueta!!!! No se, suposo que faran ofertes de tot tipus a la fira, no??? jejejejejejejeje a veure que tal va, pero aquest any vull sortir contenta, sense dir: quina decepcio!

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 7:52 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 7:56 pm
nuvia2010 ha escrit:ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! GRACIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TENIM VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
No hem pogut fer el preboda per culpa del put. temps!!!! pero hem anat a mirar el video i hem sortit encantats!!!!!!!
La tenda es Boutique la novia, esta a blondel :) Si voleu venir, ja sabeu, diumenge a les 12 :) a web encara esta en construccio, pero hi podeu veure algunes de les marques que tindran :) http://boutiquelanovia.com/
Dema vindre a la quedadaaaaaaaa!!!!! Quedem a la porta, com sempre????
Cucaaaaaa, cuidat!!!!
cc83, amb 7 horetes ja pots probar lexperiencia, aixi si tagrada potser lany que ve et donen mes hores!!!!
ESTIC MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT CONTENTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:00 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:06 pm
nuvia2010 ha escrit:Ara faltaran les invitacions... aix...
Li has pogut preguntar al teu germa si la catifa vermella de lesglesia la van haver de pagar apart??? La floristeria em vas dir que era la Piñol, veritat???

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:10 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:16 pm
nuvia2010 ha escrit:Quedava super bé!!!!! A veure quan val i si hi ha alguna altra boda aquell dia, pq sino... passo del gasto extra. I tu que tal, has anat a l'aire??? M'ha dit ma tieta que tenen un vestit a l'apadador moooooooooolt be de preu!!!!

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:18 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:19 pm
nuvia2010 ha escrit:Pero si a Lleida también esta, pq vols anar a BCN? Al barii hi ha de tot!!! si tenamores dun vestit aqui, es que AQUELL es el TEU VETIT, tontaaaaaaaa!!!! millor aqui a casa que no a dues hores de viatge, no???

Autor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 8:21 pm

Autor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 8:26 pm
quina me....a veure si espavilo al nino...

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:27 pm
nuvia2010 ha escrit:Tindras temps de ferho tot???? A mes, hauras de tornar un altre dia per acabar de decidir, pq si primer vas a pronovias i dsp vas a RC i dsp tagrada mes un de pronovias, hauras de tornar a pronovias i no et donara temps de tot!!!! jejejejejejeje

Autor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 8:28 pm
cuca lleida ha escrit:wapesssssssssssssss
ja torno a voltar per akiiii jejejej pero una miketa..
jo! quina enveja me feu am lo del video, jo tambe vull el que teniu tu i la ise ..nuvia!!
la lluneta tambe te video ....i jo noquina me....a veure si espavilo al nino...
saps lluneta tinc tres models mirats a lo del tocador de la novia que me agraden pel vestit...jejej
pero no se ...hi ha uns que me sembla que son com els teu nuvia...de quin color son??
que els hi ensenyareu als nenes? no se que fer...
desde la boda de la miri que no se....ma tornat a donar ilu lo de la boda i torno a estar enganxada am el tema...he passat una temporada una mica xof...pero com diuen despres de la tormenta sempre surt el sol no?![]()
quina me...