NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:21 pm

Aquí ja comença a marxar i tornar la llum, mare meva! I jo sola............. ja he encés una vela per si un cas... MECACHIS!!!! Vaya dia per anar a sopar!!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:22 pm

lluneta29 ha escrit:Aquí ja comença a marxar i tornar la llum, mare meva! I jo sola............. ja he encés una vela per si un cas... MECACHIS!!!! Vaya dia per anar a sopar!!!! :-( :-(

Tia, super romantic, Tu, Nosaltres, El portatil, ForoFleuma i una espelma... que mes pots demanar???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:22 pm

nuvia2010 ha escrit:A veure si els convidats es paguen el plat, jo amb aixo ja estaria contenta, lo justet per pagar el convit, jejejejejejejejejeje si donen mes, millor, eh????

Ja això vale, que es paguin el plat al menys però dsps la resta de diners d'on els treus??? Pq a mi no em surten els números, teniem estalviat però amb això de kdar-me sense feina he hagut de tirar d'estalvis i ara mhe kdat peladeta...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:23 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Aquí ja comença a marxar i tornar la llum, mare meva! I jo sola............. ja he encés una vela per si un cas... MECACHIS!!!! Vaya dia per anar a sopar!!!! :-( :-(

Tia, super romantic, Tu, Nosaltres, El portatil, ForoFleuma i una espelma... que mes pots demanar???

Res més, sou la meva companyia aquesta nit de tempesta...
X cert, pregunta-li al Julio, és informàtic oi? Què faig desendollo el portàtil de la electricitat per si se'n va la llum o què faig? Pq en l'última baixada de tensió, se'm va carregar la impresora i ara estic sense...!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:23 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:A veure si els convidats es paguen el plat, jo amb aixo ja estaria contenta, lo justet per pagar el convit, jejejejejejejejejeje si donen mes, millor, eh????

Ja això vale, que es paguin el plat al menys però dsps la resta de diners d'on els treus??? Pq a mi no em surten els números, teniem estalviat però amb això de kdar-me sense feina he hagut de tirar d'estalvis i ara mhe kdat peladeta...

Si te dic lo que nosaltres tenim estalviat... et ficaries a riure... eso y nada es lo mismooooooooo!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 9:24 pm

http://youtube.com/watch?v=pK_0DHgx

... re=related

A RIURE UNA MICA SENYUUUUUSSSS
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:25 pm

Diu que lhas de treure de la llum, apagar el modem i desconnectarlo de la roseta del telefon!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:26 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Si te dic lo que nosaltres tenim estalviat... et ficaries a riure... eso y nada es lo mismooooooooo!!!!

Pos com jo tia!!!! Però no et preocupa no poder-ho pagar????!!! éS que jo amb la hipoteca, cotxe i gastos ja se'm puleix tot i no sé d'on estalviar!!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:27 pm

nuvia2010 ha escrit:Diu que lhas de treure de la llum, apagar el modem i desconnectarlo de la roseta del telefon!!!

Pq he d'apagar el mòdem?? No podré parlar amb vosaltres!!!!!!! :(( M'esperaré una mica i si torna a fer el tonto la llum llavors li faré cas!! Moltes gràcies!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:28 pm

cuca lleida ha escrit:http://www.youtube.com/watch?v=pK_0DHgxfdA&feature=related

A RIURE UNA MICA SENYUUUUUSSSS

Cuquet no veig res... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:28 pm

Jo no tinc cap credit al meu nom, en una mala, doncs haure de demanar alguna cosa amb la meva nomina, pero crec que no passara. Ara cada mes treiem 300 euros, les pagues extra aniran cap alla, ara donare classes de repas dangles, tambe anira cap alla... i conto que el banquet es pagara sol (espero) i que algo de diners sobrara (espero).
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 9:29 pm

ARA POSO UNA ALTRA.... que aquella no era tant bona...jejejeje

http://youtube.com/watch?v=vVhL4v4N

... re=related

a veure si ho veieu ara
cuca lleida l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 17, 2009 9:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:29 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Diu que lhas de treure de la llum, apagar el modem i desconnectarlo de la roseta del telefon!!!

Pq he d'apagar el mòdem?? No podré parlar amb vosaltres!!!!!!! :(( M'esperaré una mica i si torna a fer el tonto la llum llavors li faré cas!! Moltes gràcies!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Diu que si no en vols pagar un altre, que el desconnectis, aixo es passa per estar en un pobleeeeeee!!! jejejejeje Pueblerinaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:33 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo no tinc cap credit al meu nom, en una mala, doncs haure de demanar alguna cosa amb la meva nomina, pero crec que no passara. Ara cada mes treiem 300 euros, les pagues extra aniran cap alla, ara donare classes de repas dangles, tambe anira cap alla... i conto que el banquet es pagara sol (espero) i que algo de diners sobrara (espero).

Què ben planificat! Si saps algo de repàs, pensa també amb mi ok? :-)ok: Bno primer pensa amb tú i dsprés si no pots tú, pensa amb mi!!!! Hauré d ficar algún cartell a la pasti o algo per fer repassos!!! :yium:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:33 pm

cuca lleida ha escrit:ARA POSO UNA ALTRA.... que aquella no era tant bona...jejejeje

... re=related

a veure si ho veieu ara

Nuvia tu pots veure els enllaços que fica la cuca? Es q potser és problema del meu ordinador pq clico a l'enllaç i em remet al youtube però sense cap video per veure, a la pàgina general!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:34 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Diu que si no en vols pagar un altre, que el desconnectis, aixo es passa per estar en un pobleeeeeee!!! jejejejeje Pueblerinaaaaaaa!!!!

Siiiiiiiiii pueblerinaaaaaaaa i con mucho orgulloooooooooo!!! Jajaja ara el desconnecto tiraré de bateria doncs... però yo de aki no me muevo!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:35 pm

Doncs busquen a una mestra per fer un repas diari duna nena em sembla que de 6è i también per fer classes dangles a una altra nena. Dema si vols pregunto si ja han trobat alguna cosa o no.

Ah!!! Que et van dir al dentista??? Macabo denrecordar araaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:36 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ARA POSO UNA ALTRA.... que aquella no era tant bona...jejejeje

... re=related

a veure si ho veieu ara

Nuvia tu pots veure els enllaços que fica la cuca? Es q potser és problema del meu ordinador pq clico a l'enllaç i em remet al youtube però sense cap video per veure, a la pàgina general!!!

Aquestos dos ultims no he pogut :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 9:38 pm

a mi tampoc me deixe-...... no se qeu deu passar...
nenis ho sento pero marxo a fer el soparillo que sino...vindra el nino i no podrem sopar . I per dema haig d'estar descansada...que tenim kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ejejejjejejeje

un petonas mooooooolt fort! dema torno a intentar lo de les cançonetes
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:39 pm

cuca lleida ha escrit:a mi tampoc me deixe-...... no se qeu deu passar...
nenis ho sento pero marxo a fer el soparillo que sino...vindra el nino i no podrem sopar . I per dema haig d'estar descansada...que tenim kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ejejejjejejeje

un petonas mooooooolt fort! dema torno a intentar lo de les cançonetes

Descansa i ficat extrafleuma per demaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BON PROFIT!!!!! Ah!!! Hem tastat les pizzes de La Cosa Nostraaaaaaa!!!! mmmmmmmmmmmm...!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants