NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cuca lleida » dj. set. 17, 2009 9:40 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:a mi tampoc me deixe-...... no se qeu deu passar...
nenis ho sento pero marxo a fer el soparillo que sino...vindra el nino i no podrem sopar . I per dema haig d'estar descansada...que tenim kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ejejejjejejeje

un petonas mooooooolt fort! dema torno a intentar lo de les cançonetes

Descansa i ficat extrafleuma per demaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BON PROFIT!!!!! Ah!!! Hem tastat les pizzes de La Cosa Nostraaaaaaa!!!! mmmmmmmmmmmm...!!!!!

siiii estan bonissiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss

i de preu estan super beeeeeee
jejejeje
nanit princeses meues!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:41 pm

nuvia2010 ha escrit:Doncs busquen a una mestra per fer un repas diari duna nena em sembla que de 6è i también per fer classes dangles a una altra nena. Dema si vols pregunto si ja han trobat alguna cosa o no.

Ah!!! Que et van dir al dentista??? Macabo denrecordar araaaaaaaaa!!!!

Pos si els hi vols preguntar em faries un favor mooolt gran!!! Tinc experiència de sobres... si vols passar-lis el meu telèfon cap problema!!!! Merci merci merci!!!!
El dentista va flipar amb la meva boca, em van fer una neteja que va haver de picar amb un martell però ara tinc les dents suuuper netes!!! I el dia dl meu sant, el 24, tinc que tornar-hi per tractar-me les genives i treure'm un nervi... del queixal del seny no em poden fer res fins que em torni a fer mal pq no saben d'on ve el mal ni si me l'han de treure...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:42 pm

nenis ho sento pero marxo a fer el soparillo que sino...vindra el nino i no podrem sopar . I per dema haig d'estar descansada...que tenim kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ejejejjejejeje

Fins demàaaaaaaaaaa wuapaaaaaaaaaa!! Demà ens veiem!!!!!!!!!!!!!! Viscaaaaaaaaaaa! Això és una injecció de positivisme!!!!!!!!!!! I no una altra cosa!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:43 pm

Doncs dema mateix ho preguntareeeeeeeee, a veureeeeee si hi ha sort princess mevaaaaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:43 pm

nuvia2010 ha escrit:

Descansa i ficat extrafleuma per demaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BON PROFIT!!!!! Ah!!! Hem tastat les pizzes de La Cosa Nostraaaaaaa!!!! mmmmmmmmmmmm...!!!!!

N'hauré d'agafar un dia si estàn tan bones... em feu venir moltes ganes de menjar pizzaaaaaaa eh mamones!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:44 pm

nuvia2010 ha escrit:Doncs dema mateix ho preguntareeeeeeeee, a veureeeeee si hi ha sort princess mevaaaaaaaaaaaaa!!!!

Series la meva salvació econòmica!!!!!!!!!!! De moment si m'agafen a mitja jornada + mitja del paro + repassos ja seria lo més de lo més!! Merciiiiiiiiiiiiiii!!! I si ja tenen algú i t'enteres d'algo més m'ho dius ok??? Moltes merces!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tú a quantes en faràs de repàs??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:45 pm

jejejejejejejejejeje, nosaltres ens hem menjat la pizza Carnivoraaaaaa, jejejejejejejejejejejejeejej
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:47 pm

Fare a les nenes de l'edifici, jejejejejeje Tot queda a la comunitat de veins xDDDDD son 3 nenes, no se com ho voldran fer, a mi magradaria agafar a cada nena una hora com a minim, i no a les 3 juntes. 15E lhora jejejejejeje. Si dema et truquen o algo pels repassos, minim 15, eh????
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:48 pm

nuvia2010 ha escrit:Fare a les nenes de l'edifici, jejejejejeje Tot queda a la comunitat de veins xDDDDD son 3 nenes, no se com ho voldran fer, a mi magradaria agafar a cada nena una hora com a minim, i no a les 3 juntes. 15E lhora jejejejejeje. Si dema et truquen o algo pels repassos, minim 15, eh????

Ah si?? Mínim són 15 e??? Jo els feia per 6 e pq em sabia greu demanar més... que tonta... No serà massa car??? Aixs... que poc em sé guanyar la vida!!! :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:51 pm

Al cole em deien que si em preguntaven demanes 20, pero em faria vergonya, als de ledifici vaig dir 15 i no van dir que no. A la Silvia li donaven 50E per hora per estar jugant amb la neta dun personatge de lleida, jejejejeje Al·lucina
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 9:52 pm

nuvia2010 ha escrit:Al cole em deien que si em preguntaven demanes 20, pero em faria vergonya, als de ledifici vaig dir 15 i no van dir que no. A la Silvia li donaven 50E per hora per estar jugant amb la neta dun personatge de lleida, jejejejeje Al·lucina

K diussssssss??? K fort!!! Bno ja diré 15 e... si veig que fan mala veu, baixaré de preu q stem en crisi... a l'acadèmia pagaven 70 e per una hora a la setmana amb mi, al.lucina!!! Què se n'ha fet de la silvia?? On para ara??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 9:55 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Al cole em deien que si em preguntaven demanes 20, pero em faria vergonya, als de ledifici vaig dir 15 i no van dir que no. A la Silvia li donaven 50E per hora per estar jugant amb la neta dun personatge de lleida, jejejejeje Al·lucina

K diussssssss??? K fort!!! Bno ja diré 15 e... si veig que fan mala veu, baixaré de preu q stem en crisi... a l'acadèmia pagaven 70 e per una hora a la setmana amb mi, al.lucina!!! Què se n'ha fet de la silvia?? On para ara??

Doncs a l'atur, al pub i treballant a la Uni donant classes al personal dadministracio i serveis, esperant que el dia 20 li donin numero a llistes i lenviin a la muntanya, jejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 17, 2009 10:00 pm

Crec que se tha mort interneteeeeeeeeeeeee, men vaig a dormir pequeeeeeeeeee!!! FINS DEMA A LES 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 10:00 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Doncs a l'atur, al pub i treballant a la Uni donant classes al personal dadministracio i serveis, esperant que el dia 20 li donin numero a llistes i lenviin a la muntanya, jejejejejejeje

Jejeje tranquil.la k si a mi no mhi han enviat, a ella ho dubto... no hi ha feina de moment... molt bé doncs... !!! veig que està bé... així m'alegro per ella!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 17, 2009 10:04 pm

Bno jo vaig tirant a fer-me el sopar i a seguir morta de poooorr que ja són hores de sopar i acabaré de fer el curset que vaig una mica atrassada i jasta!!! Demà ens veiem eh! :-)ok: Un petó i bona nit! Vigila amb els llamps i trons!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. set. 17, 2009 10:33 pm

hola a totes!!!!!!!!1
JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic super super contenta.
Aquest matí he nat a Pronovias i el 5é vestit ha sigut el meu: és preciòs!!!!!!!!! despres he nat a RC i tots els que he triat no en tenien cap!!! molt malament
encara no he dit que si pk vull que el vegui la meva cosina (i anem el dia 26), pero ha sigut posarmel i dir: AQUEST!!!!!!!! *.-o-o.*
són tots molt xulos!! volia nar a Bcn pero com l'ge trovat aqui doncs millor!!!1
estic currant, bona nit a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 17, 2009 11:54 pm

Nenes.. xarreu molt i molt!!!!

Jo estic molt cansada, no hem parat en tots aquests dies i buf...

Ara estic a Tarragona, a casa la sogreta, em sap molt de greu no poder venir dema.. pero es molt justet.. espero que en feu una altra d´aqui no res que tinc moltissimes ganes de veureus, us trobo molt a faltar. No us oblideu de mi eh!!!!

Cucaaa!!! que es això d´estar depre?? no eh!! per res!!! el video ja vindra quan hagi de venir, no et preocupis!!!

Nuviaa menalegro que tinguis fotògraf jeje que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! jajaja

Annadelleida!!! oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que guayyy que tinguis vestit!!!! ooooooooooooooooo que be!!!

Lluneta aviat tindras vestit!!!!!!!!!!!! ja veuras com si!!!!

Isetaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaa com va tot????

Ja soc aqui, ja tinc els peus a terra... ja soc una dona casada!!!!! mu estic començant a creure ara.... jejeje

Quin viatget per venir a Tarragona.. hu he passat molt malament....tants llamps... horrible.. es feie de dia moemntaneament.. plovie... que malament... semble que em persegueixin.. perque a l´avio vam tenir moltes turbulències.. amb llamps.. aix... menos mal que estic viva jajaja

A vere si no m´haure endut cap baby del caribe.. perque... no se jo...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: annalleida » dv. set. 18, 2009 12:00 am

hola miriam!!!!!!!!!!!!!!!!
benvinguda, ja ets una dona casada. molt bé, k tal la vida de casada????
stic a la feina, els nenets es porten molt molt bé :)
bona nit
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ise » dv. set. 18, 2009 7:27 am

Hola nenetes meves! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Realment sou unes cotorres :-) :-) :-) :-) :-) nenes quin munt de pàgines!!!! :star:: :star::

M'he llegit algo pel damunt i buff!

Nuvia, me n'alegro que ja tingueu video :-)ok: :-)ok: :-)ok: a nosaltres ens va agradar molt :-) :-) i la preboda quan la fareu??

Anna, quin és el vestit guanyador??? :-) :-)

Lluneta, ànims que segur que et donaran alguna plaça :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Tatiana, el del video de la nuvia no se si t'ho podrà fer pq ens casem el mateix dia i jo també els he agafat :-) :-)

Cuca, com està la iaia? I tu??? aquests ànims amut, eh! i si ara ja t'has tornat a posar les piles...abans de nadal ja ho tens tot!!!! hehehehe :-)) :-)) :-))

cc83, me n'alegro que t'agradi la feina que estas fent :-)ok: :-)ok:

MIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ja ets una dona casada!!!! Ens hauras de fer una crònica del viatge també eh!!!! i ja ens diras si heu tornat tres : bb : : bb : : bb : : bb :

Bueno, jo he tingut molt mala setmana...he estat a punt de deixar la feina...bueno l'Enric diu que l'he de deixar :-( :-( :-( ja veurem com acaba tot això :star:: :star:: :star::

Molts petonets per totes ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dv. set. 18, 2009 7:34 am

Per cert, cada dia sóm més ::love:: ::love:: ::love:: Benvigudes!!!!

les que no surtiu a la llista de bodes lleidatanes digueu-me les dates i els llocs, i us apunto :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Amelieeeeeeeee a veure si reuniu a tota la familia i ho feu oficial *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* sort en l'aventura!!!! hehehe
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants