NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: annalleida » dj. set. 17, 2009 10:39 pm

hola!!!!!
com van les de l'abril???? na preparant cosetes i nar mirant vestits!!!!!!!!!!
un peto a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nupubo » dj. set. 17, 2009 10:41 pm

Es que és preciosa la primavera!!! Visca la primavera!!! ::love:: ::love:: ::love::
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. set. 23, 2009 5:06 pm

annalleida ha escrit:hola!!!!!
com van les de l'abril???? na preparant cosetes i nar mirant vestits!!!!!!!!!!
un peto a totes

anna guapa!!!! com ho portes tot???

ha strobat evstit ja???? jo el dissabte vaig trobar el MEU vestit... encara no l'he encarregat... però no ens podem encantar!!!

VISCA EL 10 D'ABRIL DE 2010! :-)ok:
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: JUDITH REUS » dt. oct. 20, 2009 2:49 pm

Hola noies!!!
Com van els preparatius?
Jo no m'ho acabo de creure, falta menys de 6 mesos i estic super tranquila. Anem fent alguna coseta, pero bé, amb la calma. Això si, el meu vestit ja està encarregat!! jejeje És un Rosa Clarà, per mi és preciós.....
També tenim aparaulat el detallet que en fem un per la parella i també les figuretes que regalem als segünets nuvis....
Les invitacions també etàn triadetes i ara al novembre el curs pre-matrimonial.

Hi ha algu per aquí del 10 d'abril de 2010. És genial i preciosa aquesta data m'encanta. Com més la dic més m'agrada!!! Això sí, que faci bon temps......
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: annalleida » dt. oct. 20, 2009 3:28 pm

hola
som moltes del 10 abril del 2010. a mi també m'encanta aquest dia.
ja tinc el vestit i les sabates. són de Pronovias i de Casas Internacional.
les invitacions ja les tenim a casa i el viatge mig mirat:TAILANDIA!!!!!
on aneu les del 10 d'abril?????
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ruthi » dt. oct. 20, 2009 3:57 pm

ostres nenes!!! que bé!!! si que teniu cosetes!!! nosaltres també som del 10d'abril, però anem retrassadets amb els preparatius... de moment ja tin vestit! :-)) un jordi dalmau!! ara estic buscant sabatetes.. ::love::

tema vistge encara no està tancat... a mi m'agrada mèxic!!! :-)) :-)) però ara ens començarem a posar en serio a buscar preus i ofertes! aneu a la fira de nuvis d'aquest cap de setmana??? volem mirar viatges i aliances nosaltres allà!!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 5:41 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!!!
Com van els preparatius?
Jo no m'ho acabo de creure, falta menys de 6 mesos i estic super tranquila. Anem fent alguna coseta, pero bé, amb la calma. Això si, el meu vestit ja està encarregat!! jejeje És un Rosa Clarà, per mi és preciós.....
També tenim aparaulat el detallet que en fem un per la parella i també les figuretes que regalem als segünets nuvis....

Hi ha algu per aquí del 10 d'abril de 2010. És genial i preciosa aquesta data m'encanta. Com més la dic més m'agrada!!! Això sí, que faci bon temps......

Hola Judith!!! Aquesta havia de ser la nostra data però no va poder ser... i vam passar el dia 24... ejjejeje.... Si que és xula, xulíssima!! Nosaltres volíem el 10 pq vam començar a sortir en dia 10 i clar... el 10 era un número especial... Però... Ara serà el dia després de Sant Jordi!! Que también és romanticon... ejjejeje....

I tenir... el vestit, sabates, roba interior (lliga inclosa... jejeje...), invitacions (quasi acabadetes... que les faig jo) i el viatge a punt de tancar. Nosaltres anem a Nova York i Riviera Maya...
nupubo

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. oct. 21, 2009 10:54 am

Nosaltres de moment ho tenim una mica retrasadet, al principi voliem anar a la India, però a mi sempre m'havia fet gràcia JApó, a més també tenim al cap Costa Rica. Serà qüestió de mirar preus i decidir..... Estic tranquila, la meva cunyada treballa a una agència de viatges i es clar, ella m'ho té tot controlat!

Ostres, nenes, jo les sabates em costa molt, perquè no les vull molt altes si no li passaré al meu xicot i a més no vaig molt alta normalment i no tinc ganes d'estar tot el dia de la nostra boda patint dels peus....tot i això no vull gastar-me massa perquè no sé si després les aprofitaré gaire.
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 12:06 pm

JUDITH REUS ha escrit:Nosaltres de moment ho tenim una mica retrasadet, al principi voliem anar a la India, però a mi sempre m'havia fet gràcia JApó, a més també tenim al cap Costa Rica. Serà qüestió de mirar preus i decidir..... Estic tranquila, la meva cunyada treballa a una agència de viatges i es clar, ella m'ho té tot controlat!

Ostres, nenes, jo les sabates em costa molt, perquè no les vull molt altes si no li passaré al meu xicot i a més no vaig molt alta normalment i no tinc ganes d'estar tot el dia de la nostra boda patint dels peus....tot i això no vull gastar-me massa perquè no sé si després les aprofitaré gaire.

Doncs per les sabates no pateixis que no hi ha de totes les maneres. Al Corte Inglés per exemple en solen haver de no gaire altes i fins i amb poc taló. I si no, una altra opció és anar al tocador de la novia que también ho pots veure per internet. En tenen de tots els tipus i gustos... I mira... si després les pots aprofitar doncs millor.

Ets de Reus no? Pel que veig...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dc. oct. 21, 2009 12:09 pm

nupubo ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Nosaltres de moment ho tenim una mica retrasadet, al principi voliem anar a la India, però a mi sempre m'havia fet gràcia JApó, a més també tenim al cap Costa Rica. Serà qüestió de mirar preus i decidir..... Estic tranquila, la meva cunyada treballa a una agència de viatges i es clar, ella m'ho té tot controlat!

Doncs per les sabates no pateixis que no hi ha de totes les maneres. Al Corte Inglés per exemple en solen haver de no gaire altes i fins i amb poc taló. I si no, una altra opció és anar al tocador de la novia que también ho pots veure per internet. En tenen de tots els tipus i gustos... I mira... si després les pots aprofitar doncs millor.

Ets de Reus no? Pel que veig...

si nena... per les sabates no pateixis... n'hi ha de totes les mides i colors!! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: Seaweed » dc. oct. 21, 2009 4:32 pm

nupubo ha escrit:
Com van els preparatius?

Hola Judith!!! Aquesta havia de ser la nostra data però no va poder ser... i vam passar el dia 24... ejjejeje.... Si que és xula, xulíssima!! Nosaltres volíem el 10 pq vam començar a sortir en dia 10 i clar... el 10 era un número especial... Però... Ara serà el dia després de Sant Jordi!! Que también és romanticon... ejjejeje....

I tenir... el vestit, sabates, roba interior (lliga inclosa... jejeje...), invitacions (quasi acabadetes... que les faig jo) i el viatge a punt de tancar. Nosaltres anem a Nova York i Riviera Maya...

Wapiiiiiiiiiiiiii jajaja nena que t'hi jugues a que ens trobem i tot a NY i a RM! jajajaaja estem esperant els ultims pressupostos però té molts punts!!! jajaja
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: ruthi » dc. oct. 21, 2009 4:49 pm

Seaweed ha escrit:
nupubo ha escrit:
Com van els preparatius?

Wapiiiiiiiiiiiiii jajaja nena que t'hi jugues a que ens trobem i tot a NY i a RM! jajajaaja estem esperant els ultims pressupostos però té molts punts!!! jajaja

quan arribeu jo acabaré de marxar!!! (si és que al final convenço al marc per anar-hi, clar! :-)ok: )
ruthi

EntradaAutor: Seaweed » dc. oct. 21, 2009 5:23 pm

Tu también ruthi???? Oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: >.-<:
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 7:03 pm

Oleeeeee!!! Visca, visca!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Quines coincidències!! Ostras seria xocant lo de trobar-nos!! Però clar...No ens coneixem... Es que NY és un dels meus somnis i la Riviera em ve mooolt de gust. Necessitaré un respir... :-)
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dj. oct. 22, 2009 9:53 am

nupubo ha escrit:Oleeeeee!!! Visca, visca!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Quines coincidències!! Ostras seria xocant lo de trobar-nos!! Però clar...No ens coneixem... Es que NY és un dels meus somnis i la Riviera em ve mooolt de gust. Necessitaré un respir... :-)

bueno... jo tinc moltes ganes d'anar a Riviera Maya!!! NY nosé... però potser podriem fer 5-6 dies NY i després una setmaneta de relax a Riviera!!! nenes... que he vist per 600-700 € una setmana TODO INCLUIDO a Riviera (amb vols i tot des de Barcelona)... ostres està súper bé de preu!!! a més com que anem en temporada baixa!! :-)ok: jajajjajja
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 11:33 am

ruthi ha escrit:

bueno... jo tinc moltes ganes d'anar a Riviera Maya!!! NY nosé... però potser podriem fer 5-6 dies NY i després una setmaneta de relax a Riviera!!! nenes... que he vist per 600-700 € una setmana TODO INCLUIDO a Riviera (amb vols i tot des de Barcelona)... ostres està súper bé de preu!!! a més com que anem en temporada baixa!! :-)ok: jajajjajja

On ho has vist això??? Es que el que fa pujar més el preu sol ser l'avió i NY (l'hotel, eh?) L'hotel a NY es car pel que inclou (només dormir) i en canvi el que gastes per allí diuen que no es tant car com per exemple Londres, París, etc...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dj. oct. 22, 2009 4:28 pm

nupubo ha escrit:
ruthi ha escrit:

On ho has vist això??? Es que el que fa pujar més el preu sol ser l'avió i NY (l'hotel, eh?) L'hotel a NY es car pel que inclou (només dormir) i en canvi el que gastes per allí diuen que no es tant car com per exemple Londres, París, etc...

he vist ofertes a viajes corte inglés, i altres llocs.. però parlo només de Riviera Maya, sense comptar NY, eh??? que al meu nòvio no li acaba de fer molta gràcia anar a NY i de moment estic mirant només riviera... en dos setmanes tinc vacances i m'hi poso a tope buscar cosetes!!! ja us informaré! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 6:01 pm

Okis Ruthi!! :-)ok:
nupubo

EntradaAutor: Elih* » ds. oct. 31, 2009 5:57 pm

Hola buniques!!!
Jo em caso el 17 d'abril, ja q és el dia q fem 10 anys de parella ::love::
Q xulo aquest post!!! totes de l'abril*

I quina casualitat pq nosaltres estem mirant NY amb Punta Cana (x fer panxing), jejeej...
M'he possat super contenta!! ;)
Elih*
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 11:45 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: nupubo » ds. oct. 31, 2009 7:38 pm

Elih* ha escrit:Hola buniques!!!
Jo em caso el 17 d'abril, ja q és el dia q fem 10 anys de parella ::love::
Q xulo aquest post!!! totes de l'abril*

I quina casualitat pq nosaltres estem mirant NY amb Punta Cana (x fer panxing), jejeej...
M'he possat super contenta!! ;)

Hola Elih!! Que guai no que et pugui coincidir el deia que feu 10 anys com a parella amb el dia de la teva boda!! A mi m'hagués encantat fer-ho también el dia que fem anys però no pot ser. Primera pq seria a l'agost i jo i la calor no som gens amigues... I segona pq el 10 no queia en cap de setmana... :-(

Vam triar l'abril pq és un mes que ens agrada i volíem fer-ho al dia 10 però ens coincidia amb una altra cosa. El 17 tampoc ens anava bé... Així que ho vam passar al dia 24. Total! Que ens casem el dia després de Sant Jordi!! jejejjee... També és xulo no?
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant