Amorets, estem totes peladetes eh? Jo també a penes arribo just a final de mes com per estalviar alguna cosa...vaig tenir que demanar un crèdit pels mobles i vaig aprofitar a demanar més diners per pagar el convit, es que el banquet es lo més car...lo altre doncs ara un en paga el ram l'altre m'ajuda a pagar el vestit, l'altre el fotògraf ( que per cert es amic de ma mare i li surt tiradíssim), però el banquet espero, si no es tot, poder pagar un part del crèdit amb els diners que ens donin i si no podem fer viatge, ja el farem!!! Nosaltres paguem lloguer , 2 cotxes, els gastos de llum,aigua,gas, el telèfon mòbil, el duo de telefònica,pago el col·legi de la nena ( va a l'Episcopal ), l'escola de música de la nena- fa llenguatge musical i piano-, l'escola de flamenco,el menjar...ui ui ui son molts gastos i aquests mes se m'han afegit els llibres, el material escolar, el material de l'acadèmia de música,etc...així que estalviar poc. De peores se sale, poc a poc s'anirà sortint...p.crisi!

però nosaltres ens casem!!!
Ah! si voleu mirar rams en fan de molt bonics i personalitzats ( i us costaran igual que a qualsevol floristeria ) a la floristeria Deli al polígon d'Alcarràs, al costat del MerKlcalçats i del Jeep...us ho juro que fan virgueries. Juer m'enrollo més que les persianes però es que m'agrada parlar amb vosaltres!!!