NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 8:59 am

annalleida ha escrit:hola a totes!!!!!!!!1
JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic super super contenta.
Aquest matí he nat a Pronovias i el 5é vestit ha sigut el meu: és preciòs!!!!!!!!! despres he nat a RC i tots els que he triat no en tenien cap!!! molt malament
encara no he dit que si pk vull que el vegui la meva cosina (i anem el dia 26), pero ha sigut posarmel i dir: AQUEST!!!!!!!! *.-o-o.*
són tots molt xulos!! volia nar a Bcn pero com l'ge trovat aqui doncs millor!!!1
estic currant, bona nit a totes

molt béee annalleida!!! Ja ens diràs quin és... això ha sigut dit i fet eh!!! :-)ok: Jo estic per anar a Aire... I veieu pq me'n vaig a BCN??? pq allí segur que tenen tots els vestits!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 9:01 am

miriameta ha escrit:Nenes.. xarreu molt i molt!!!!

Jo estic molt cansada, no hem parat en tots aquests dies i buf...

Ara estic a Tarragona, a casa la sogreta, em sap molt de greu no poder venir dema.. pero es molt justet.. espero que en feu una altra d´aqui no res que tinc moltissimes ganes de veureus, us trobo molt a faltar. No us oblideu de mi eh!!!!

Cucaaa!!! que es això d´estar depre?? no eh!! per res!!! el video ja vindra quan hagi de venir, no et preocupis!!!

Nuviaa menalegro que tinguis fotògraf jeje que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! jajaja

Annadelleida!!! oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que guayyy que tinguis vestit!!!! ooooooooooooooooo que be!!!

Lluneta aviat tindras vestit!!!!!!!!!!!! ja veuras com si!!!!

Isetaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaa com va tot????

Ja soc aqui, ja tinc els peus a terra... ja soc una dona casada!!!!! mu estic començant a creure ara.... jejeje

Quin viatget per venir a Tarragona.. hu he passat molt malament....tants llamps... horrible.. es feie de dia moemntaneament.. plovie... que malament... semble que em persegueixin.. perque a l´avio vam tenir moltes turbulències.. amb llamps.. aix... menos mal que estic viva jajaja

A vere si no m´haure endut cap baby del caribe.. perque... no se jo...

Miriiiiiii!!!! Naltres també t'anyorem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A veure quan ens podem veure.................. i tranquil.la que com que mirarem fotos de la teva boda, no ens oblidarem de tú!!! :-)ok: Fijo...
Això de tornar tres... jajaja lo que fa el Carib eh!??? Què guai que siguis una dona casada... segur que aquest somriure tan bonic que tens no te'l treus en tot el dia oi? Ja m'ho imagino... a la propera quedada, portes fotos del Carib eh!!! :-)ok: Un petó enorme!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 9:03 am

ise ha escrit:Hola nenetes meves! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Realment sou unes cotorres :-) :-) :-) :-) :-) nenes quin munt de pàgines!!!! :star:: :star::

M'he llegit algo pel damunt i buff!

Nuvia, me n'alegro que ja tingueu video :-)ok: :-)ok: :-)ok: a nosaltres ens va agradar molt :-) :-) i la preboda quan la fareu??

Anna, quin és el vestit guanyador??? :-) :-)

Lluneta, ànims que segur que et donaran alguna plaça :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Tatiana, el del video de la nuvia no se si t'ho podrà fer pq ens casem el mateix dia i jo també els he agafat :-) :-)

Cuca, com està la iaia? I tu??? aquests ànims amut, eh! i si ara ja t'has tornat a posar les piles...abans de nadal ja ho tens tot!!!! hehehehe :-)) :-)) :-))

cc83, me n'alegro que t'agradi la feina que estas fent :-)ok: :-)ok:

MIRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ja ets una dona casada!!!! Ens hauras de fer una crònica del viatge també eh!!!! i ja ens diras si heu tornat tres : bb : : bb : : bb : : bb :

Bueno, jo he tingut molt mala setmana...he estat a punt de deixar la feina...bueno l'Enric diu que l'he de deixar :-( :-( :-( ja veurem com acaba tot això :star:: :star:: :star::

Molts petonets per totes ::love:: ::love::

Wuapa espero que estiguis bé!!!! I que tot això quedi amb una mala setmana... ja he vist que no t'has connectat gaire però bno no he pensat que fos tan greu...
X cert m'acaben d'arribar les mostres de les invitacions a veure si comencem a treballar amb el text... Al menys el dia comença avui millor que ahir... ja vurem com acaba...
X cert, els amics del jordi el volen portar a Praga de despedida... bufff!!! Els hi he de treure aquesta idea del cap!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 18, 2009 9:29 am

Escolta nena i pq no poden anar a Praga d despedida??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 10:38 am

ise ha escrit:Escolta nena i pq no poden anar a Praga d despedida??? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Pq és molta pasta i perquè no només estàn els de la uni a la despedida sinó que hi ha més gent a opinar... l'altra opció era passar un cap de setmana en una masia a bellpuig crec... aquesta ja m'agrada més :-)ok:
X cert, m'han tornat a saltar als nomenament... ja no sé què fer ni a qui acudir... :--( :--( començo a estar cabrejada... grrrrrrr
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 10:39 am

Laia23 ha escrit:Doncs nosaltres ens casem al Mas del Txep d'Acarràs i farem també la boda civil allí. El vídeo de la boda es mira als fotògrafs o no, sque no en tenim ni idea. La setmana que ve anem a mirar al Sito (fotògraf), a la Iolanda Sebé (m'agraden molt les fotos que fa) i al Jordi V. Pou a veure que tal. Ja us anire informant

Escolta no vull ser cotilla però jo sóc d'Alcarràs que es molt car el Mas del Txep??? ( enviam un privi si no vols que ho vegi tothom) si no vols no contestis eh? no vull ficar-te en un compromís. El vídeo te'l farà el fotògraf. Nosaltres vam mirar a la Iolanda i ens costava les fotos amb preboda+video+3DVD+un álbum de 40 pàgines digital uns 3000 euros.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 10:44 am

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Pero si a Lleida también esta, pq vols anar a BCN? Al barii hi ha de tot!!! si tenamores dun vestit aqui, es que AQUELL es el TEU VETIT, tontaaaaaaaa!!!! millor aqui a casa que no a dues hores de viatge, no???

No no, a pronovias vaig a BCN pq aquí són unes bordesssssssss!!! I a Rosa Clarà ja aprofito i vaig allí que tenen més vestits mhan dit i de pas aniré a comprar-me les sabates al tocador de la núvia jejeje aprofito i ho faig tot aquell dia... dóna emoció passar un dissabte a BCN!!!

Tens raó jo vaig mirar a Pronovias uns vestits i son una mica bordotes les ties, en canvi me l'he comprat a Casajuana, més barat super xulo i son molt amables. El vaig veure i no em va convencer i me'l vaig ficar i es que era per mi, a mida!
Ja compres sabates?? Ui jo estic molt paxorra, tinc la prova del vestit al desembre i encara no n'he mirat...xD
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 10:56 am

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Pero si a Lleida también esta, pq vols anar a BCN? Al barii hi ha de tot!!! si tenamores dun vestit aqui, es que AQUELL es el TEU VETIT, tontaaaaaaaa!!!! millor aqui a casa que no a dues hores de viatge, no???

No no, a pronovias vaig a BCN pq aquí són unes bordesssssssss!!! I a Rosa Clarà ja aprofito i vaig allí que tenen més vestits mhan dit i de pas aniré a comprar-me les sabates al tocador de la núvia jejeje aprofito i ho faig tot aquell dia... dóna emoció passar un dissabte a BCN!!!

Tens raó jo vaig mirar a Pronovias uns vestits i son una mica bordotes les ties, en canvi me l'he comprat a Casajuana, més barat super xulo i son molt amables. El vaig veure i no em va convencer i me'l vaig ficar i es que era per mi, a mida!
Ja compres sabates?? Ui jo estic molt paxorra, tinc la prova del vestit al desembre i encara no n'he mirat...xD

És que sóc molt especial amb les sabates i per això vaig allí... :-)ok: M'han dit que tenen un munt de sabates i complements per a núvia... nenes estic una mica xoooof pq la cosa amb la feina no rutlla, ja m'han tornat a saltar i no entenc pq... i ningú em dóna una explicació coherent, ningú!!!! :-( :-( stik al borde de la desesperació... us ho dic en serio...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 11:15 am

Nenes!!! Km ke estava deprimida per això de la feina... he fet una cosa... jajaja per animar-me... he trucat a Aire i dilluns per la tarda a les 17h me'n vaig a provar-me vestits!!! Mare meva!!!! Stik com una cabra... però al menys m'he animat una mica jo sola i ma mare que nava xinxant si ves-hi ves-hi... *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 11:18 am

annalleida ha escrit:hola a totes!!!!!!!!1
JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic super super contenta.
Aquest matí he nat a Pronovias i el 5é vestit ha sigut el meu: és preciòs!!!!!!!!! despres he nat a RC i tots els que he triat no en tenien cap!!! molt malament
encara no he dit que si pk vull que el vegui la meva cosina (i anem el dia 26), pero ha sigut posarmel i dir: AQUEST!!!!!!!! *.-o-o.*
són tots molt xulos!! volia nar a Bcn pero com l'ge trovat aqui doncs millor!!!1
estic currant, bona nit a totes

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
URRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Ja m'he descarregat! que bé que tinguis vestit...eis aquí es pasen fotos eh? eh? eh? :-///: :-///: :-///: :-///: has fet bé si el trobes aquí per a que anar a 2 hores de viatge?? VISCA LES FLEUMETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 11:45 am

Vaig parlant sola... km ke stik sola i no sé amb qui més parlar, a ma mare ja li he fotut la sol al cap!!! Bno em vull emprovar el bemol, bruselas, berenice, barbados, bisel, basilea, biarritz, bambú, beirut, baruk i buleria... nosé si són molts suposo que he de tirar. La noia suuuper maja i al ser nova, no deuen tenir massa feina pq ja tinc hora per dilluns!!! ARa m'ha dit que si vull avançar feina que ho tingui mirat i triat els vestits ke em vull emprovar i jasta! Li he dit que ja me'ls sabia de memòria... jejeje :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 11:56 am

Amorets, estem totes peladetes eh? Jo també a penes arribo just a final de mes com per estalviar alguna cosa...vaig tenir que demanar un crèdit pels mobles i vaig aprofitar a demanar més diners per pagar el convit, es que el banquet es lo més car...lo altre doncs ara un en paga el ram l'altre m'ajuda a pagar el vestit, l'altre el fotògraf ( que per cert es amic de ma mare i li surt tiradíssim), però el banquet espero, si no es tot, poder pagar un part del crèdit amb els diners que ens donin i si no podem fer viatge, ja el farem!!! Nosaltres paguem lloguer , 2 cotxes, els gastos de llum,aigua,gas, el telèfon mòbil, el duo de telefònica,pago el col·legi de la nena ( va a l'Episcopal ), l'escola de música de la nena- fa llenguatge musical i piano-, l'escola de flamenco,el menjar...ui ui ui son molts gastos i aquests mes se m'han afegit els llibres, el material escolar, el material de l'acadèmia de música,etc...així que estalviar poc. De peores se sale, poc a poc s'anirà sortint...p.crisi! :--( :-/ però nosaltres ens casem!!!
Ah! si voleu mirar rams en fan de molt bonics i personalitzats ( i us costaran igual que a qualsevol floristeria ) a la floristeria Deli al polígon d'Alcarràs, al costat del MerKlcalçats i del Jeep...us ho juro que fan virgueries. Juer m'enrollo més que les persianes però es que m'agrada parlar amb vosaltres!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 12:11 pm

ISTAR82 ha escrit:Amorets, estem totes peladetes eh? Jo també a penes arribo just a final de mes com per estalviar alguna cosa...vaig tenir que demanar un crèdit pels mobles i vaig aprofitar a demanar més diners per pagar el convit, es que el banquet es lo més car...lo altre doncs ara un en paga el ram l'altre m'ajuda a pagar el vestit, l'altre el fotògraf ( que per cert es amic de ma mare i li surt tiradíssim), però el banquet espero, si no es tot, poder pagar un part del crèdit amb els diners que ens donin i si no podem fer viatge, ja el farem!!! Nosaltres paguem lloguer , 2 cotxes, els gastos de llum,aigua,gas, el telèfon mòbil, el duo de telefònica,pago el col·legi de la nena ( va a l'Episcopal ), l'escola de música de la nena- fa llenguatge musical i piano-, l'escola de flamenco,el menjar...ui ui ui son molts gastos i aquests mes se m'han afegit els llibres, el material escolar, el material de l'acadèmia de música,etc...així que estalviar poc. De peores se sale, poc a poc s'anirà sortint...p.crisi! :--( :-/ però nosaltres ens casem!!!
Ah! si voleu mirar rams en fan de molt bonics i personalitzats ( i us costaran igual que a qualsevol floristeria ) a la floristeria Deli al polígon d'Alcarràs, al costat del MerKlcalçats i del Jeep...us ho juro que fan virgueries. Juer m'enrollo més que les persianes però es que m'agrada parlar amb vosaltres!!!

Ja veig que no sóc la única que stà així... jo no puc estalviar de cap manera!!! I mira que ho intento... no sé com ens en sortirem però us juro que em tiro hores pensant-hi i no em deixa dormir!!! A sobre a l'atur pq ensenyament no em vol donar feina... i mira que vaig aprovar l'exàmen de les opos!!! És heavy això eh!!! Quan hi penso em cabrejo... però tan els pares del jordi com els meus, ens diuen que no ens preocupem encara que jo no ho puc evitar.
Axiò de les flors, crec que ho va comentar la cuca pq hi treballa una mare d'un dels nens que té, podria ser?? Potser vaig equivocada... però ho miraré no us preocupeu!!! ::love:: A mi también m'agrada parlar amb vosaltres pq no tinc res més a fer, el pis l'he netejat 5 vegades aquesta setmana... ja no sé què més fer!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 12:17 pm

[quote="lluneta29"]Vaig parlant sola... km ke stik sola i no sé amb qui més parlar, a ma mare ja li he fotut la sol al cap!!! Bno em vull emprovar el bemol, bruselas, berenice, barbados, bisel, basilea, biarritz, bambú, beirut, baruk i buleria... nosé si són molts suposo que he de tirar. La noia suuuper maja i al ser nova, no deuen tenir massa feina pq ja tinc hora per dilluns!!! ARa m'ha dit que si vull avançar feina que ho tingui mirat i triat els vestits ke em vull emprovar i jasta! Li he dit que ja me'ls sabia de memòria... jejeje :-([/quot

Veig que ho ens tot controlat i après..jejeje m'alegro que estiguis més animadeta pensant en els teus vestits!! ja ens diràs quin t'agrada més i fica'ns la foto...xD :-()-) fotos fotos fotos.... ei a veure si tens sort i pots donar repàs. Jo si algun dia necessito alguna professora per donar repàs a ma filla ja t'ho diré... :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 18, 2009 12:29 pm

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Vaig parlant sola... km ke stik sola i no sé amb qui més parlar, a ma mare ja li he fotut la sol al cap!!! Bno em vull emprovar el bemol, bruselas, berenice, barbados, bisel, basilea, biarritz, bambú, beirut, baruk i buleria... nosé si són molts suposo que he de tirar. La noia suuuper maja i al ser nova, no deuen tenir massa feina pq ja tinc hora per dilluns!!! ARa m'ha dit que si vull avançar feina que ho tingui mirat i triat els vestits ke em vull emprovar i jasta! Li he dit que ja me'ls sabia de memòria... jejeje :-([/quot

Veig que ho ens tot controlat i après..jejeje m'alegro que estiguis més animadeta pensant en els teus vestits!! ja ens diràs quin t'agrada més i fica'ns la foto...xD :-()-) fotos fotos fotos.... ei a veure si tens sort i pots donar repàs. Jo si algun dia necessito alguna professora per donar repàs a ma filla ja t'ho diré... :-///:

O si coneixes alguna mare que ho necessiti m'ho dius!!! Okis??? Penseu en mi!!!!! Jo ara em smbla ke opto per enviar currículums als privats a vere si hi ha sort!!! Ja no sé què més fer, a Ensenyament m'estan donant pel .... i començo a estar tipa!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. set. 18, 2009 12:57 pm

Lluneta si conec alguna mare que ho necessiti t'ho dic. Anima't dona !! m'encantaria venir a la quedada pero torno a tenir psicoterapeuta, hi vaig cad 15 dies 2 horetes, a la Selva del Camp. Us vulll conèixeeeeeeeeeeeeer i així xarrem de les nostres coses. Estic currant i m'avorreixo com un ase, es lo que té ser funcionaria que de vegades et mors de fàstic!! i la última hora em moro. Jo aquests dies de vacances i sola a casa he netejat 50 cops... :-( :-.:·::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 18, 2009 3:31 pm

bombonets!! teniu un regal al mail!!!perque alegreu aquestes caretes!!!! i en tinc mes si no funcione!!! muacssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 3:55 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes!!! Km ke estava deprimida per això de la feina... he fet una cosa... jajaja per animar-me... he trucat a Aire i dilluns per la tarda a les 17h me'n vaig a provar-me vestits!!! Mare meva!!!! Stik com una cabra... però al menys m'he animat una mica jo sola i ma mare que nava xinxant si ves-hi ves-hi... *.-o-o.* *.-o-o.*

Clar que sí!!! ha provar vestitsssss!!! Jo vaig anar ahir per la tarda a recollir catàlegs, Aire, Rosa Clara, Cymbeline ara els estic estudiant, per a partir de la setmana que ve començar a fer feina!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 3:57 pm

ISTAR82 ha escrit:Lluneta si conec alguna mare que ho necessiti t'ho dic. Anima't dona !! m'encantaria venir a la quedada pero torno a tenir psicoterapeuta, hi vaig cad 15 dies 2 horetes, a la Selva del Camp. Us vulll conèixeeeeeeeeeeeeer i així xarrem de les nostres coses. Estic currant i m'avorreixo com un ase, es lo que té ser funcionaria que de vegades et mors de fàstic!! i la última hora em moro. Jo aquests dies de vacances i sola a casa he netejat 50 cops... :-( :-.:·::

Llàstima que no puguis venir Istar, a veure si a la pròxima ens coneixem. No treballis gaire que no és bo per la salut jeje!! Una Abraçada!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 4:00 pm

miriameta ha escrit:bombonets!! teniu un regal al mail!!!perque alegreu aquestes caretes!!!! i en tinc mes si no funcione!!! muacssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Mirametaaaa!!! Benvinguda de nou, suposo que t'ho va dir tothom però t'ho repeteixo estaves guapíssima!!! Espero que hagi anat molt bé el viatge i a la pròxima kedada ens veiem, i així ens ho expliques tot Una Abraçada i que vaig molt bé per Tarragona.
Imatge
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants