NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 4:05 pm

annalleida ha escrit:hola a totes!!!!!!!!1
JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic super super contenta.
Aquest matí he nat a Pronovias i el 5é vestit ha sigut el meu: és preciòs!!!!!!!!! despres he nat a RC i tots els que he triat no en tenien cap!!! molt malament
encara no he dit que si pk vull que el vegui la meva cosina (i anem el dia 26), pero ha sigut posarmel i dir: AQUEST!!!!!!!! *.-o-o.*
són tots molt xulos!! volia nar a Bcn pero com l'ge trovat aqui doncs millor!!!1
estic currant, bona nit a totes

Ueueueueu!!!! Felicitatssssss!!! Una altra forera amb vestit!!! Molt bé!! A veure si quan hem posi amb el tema del vestit tinc la sort que teniu, ja ens ensenyaras fotos!!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 4:10 pm

ise ha escrit:Per cert, cada dia sóm més ::love:: ::love:: ::love:: Benvigudes!!!!

les que no surtiu a la llista de bodes lleidatanes digueu-me les dates i els llocs, i us apunto :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Amelieeeeeeeee a veure si reuniu a tota la familia i ho feu oficial *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* sort en l'aventura!!!! hehehe

Iseeeeeeee!! Quan dies!! Espero que stiguis més ànimada ja ens explicaras i ja saps que t'ajudarem en el que poguem. Una super abraçadaaa!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: cc83 » dv. set. 18, 2009 4:49 pm

nuvia2010 ha escrit:ISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! GRACIESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TENIM VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

No hem pogut fer el preboda per culpa del put. temps!!!! pero hem anat a mirar el video i hem sortit encantats!!!!!!!

La tenda es Boutique la novia, esta a blondel :) Si voleu venir, ja sabeu, diumenge a les 12 :) a web encara esta en construccio, pero hi podeu veure algunes de les marques que tindran :) http://boutiquelanovia.com/

Dema vindre a la quedadaaaaaaaa!!!!! Quedem a la porta, com sempre????

Cucaaaaaa, cuidat!!!!

cc83, amb 7 horetes ja pots probar lexperiencia, aixi si tagrada potser lany que ve et donen mes hores!!!!

ESTIC MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT CONTENTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hola!!! si... m'ho he pres així, provar la experiencia i a veure k tal....
nena akest preboda es fa de rogar ehhhH???? jejej pero bueno diuen k lo bo es fa esperar... no??? es k akesta setmana ha fet mals dies tota la setmana...

Doncs jo he de baixar a Lleida a dinar a casa dels sogres, si puc me passaré, pero primer he de convencer al amigo... jejejje

Ara ja deveu estar a la kedada no marranotes????????? jooooo.... passeus-ho molt be!!
Imatge
cc83
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: cc83 » dv. set. 18, 2009 5:05 pm

ufffff nenessssss me fareu parar bojaaaaaaa!!! no pareu d'escriureeee!!!!
MIRIAMETA!!! benvinguda al mon real un altre cop!!! jejjejeej encara deus estar pels núvols... que guai!!! volem alguna fotillo per aki del viatge no???????
CUCA.... com estas???? a veure si quedem algun finde que estem soletes... ara se m'ha lesionat el meu homenet i esta 3 setmanes de baixa... pero despres ho hem de fer no??? com no puc venir a les quedades.....
ISE... si de moment estic disfrutan a la nova feina, a veure com va, perque amb una setmana es molt poc per veure-ho
LLUNETA.... jajjajaj quina gracia veuret per balaguer city!!! k guai no??? ja tens hora a aire! pues claro k si!!! animos i a tirar endavant... pel k veig estem totes igual... amb les butxaques escuradetes...
AMELIE.... com va la cosa??? tu también has nat a la quedada??? encara no t'he conegut, a veure si la proxima es mes tard o en dissabte i ens podem posar cara
ANNALLEIDA...treballant de nits aquesta setmana??? amb els petitajos?? espero k no estigo sent molt dura... i animos k ja s'acaba!!! i felicitats!! que ja tens vestit!! k guai!! jo también vaig a pronovias el dia 26... jejje kins nervis!

i totes les demes com va tot???? novetats?????

k vagi be la kedada!!!!!
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Amelie » dv. set. 18, 2009 8:18 pm

cc83 ha escrit:ufffff nenessssss me fareu parar bojaaaaaaa!!! no pareu d'escriureeee!!!!
MIRIAMETA!!! benvinguda al mon real un altre cop!!! jejjejeej encara deus estar pels núvols... que guai!!! volem alguna fotillo per aki del viatge no???????
CUCA.... com estas???? a veure si quedem algun finde que estem soletes... ara se m'ha lesionat el meu homenet i esta 3 setmanes de baixa... pero despres ho hem de fer no??? com no puc venir a les quedades.....
ISE... si de moment estic disfrutan a la nova feina, a veure com va, perque amb una setmana es molt poc per veure-ho
LLUNETA.... jajjajaj quina gracia veuret per balaguer city!!! k guai no??? ja tens hora a aire! pues claro k si!!! animos i a tirar endavant... pel k veig estem totes igual... amb les butxaques escuradetes...
AMELIE.... com va la cosa??? tu también has nat a la quedada??? encara no t'he conegut, a veure si la proxima es mes tard o en dissabte i ens podem posar cara
ANNALLEIDA...treballant de nits aquesta setmana??? amb els petitajos?? espero k no estigo sent molt dura... i animos k ja s'acaba!!! i felicitats!! que ja tens vestit!! k guai!! jo también vaig a pronovias el dia 26... jejje kins nervis!

k vagi be la kedada!!!!!

Hola CC83 a veure si es veritat que a la pròxima ja ens podem conèixer >.-<: avui per sort hi he pogut anar, espero que la següent tingui festa i pugui venir, per cert felicitats per la nova feina i pel fet que estiguis disfrutant d'ella, ja saps a continuar així!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 12:23 am

Nenes, avorrir-se en aquestes hores de la nit és molt dolent bàsicament pq he comprat coses per la boda - no es pot estar un deprimit pq es torna un comprador compulsiu- je je je bé doncs he comprat a http://www.mi-invitacion.com/ un munt d coses: pètals de rosa rojos i blancs, confetti de colors (plata, roig i lila) per adornar la taula dels papis i tirar a fora de l'esglèsia... el llibre de firmes!!!! Gravat i tot x 19 euros!!! i globos en forma de cor també i he parat pq no sé com són els paquets de grans que sinó..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: més endavant faré bossetes amb el confetti i l'arrós per repartir. Què us sembla??? Està guai o no??? En fi bona nit!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: PIKYS » ds. set. 19, 2009 9:50 am

Bon dia noies!!!

Sento molt no haber vingut ahir, vaig passar un moment per casa els meus pares i hi havia uns tiets que feia molt temps que no veia i clar em vaig tenir que quedar. em sap molt greu : muaahhhh :

A la propera intentare no fallar!! prometido jejeje

Miriam!! com va la nova vida de casada??? ara suposo que posante al dia no??? quina feinada. Bueno poc a poc. Espero que el viatge anes molt bé. Ja ens contaras cosetes.

Bueno men vaig a fer feina que tinc coses acomulades del cole. Vaya amb aquestos nens de Calaf quina feinada que tindre, estan a 4t i 3 menys 1 son 8!!! quan ho vaig veure casi m'agafa algo. JA els he dit que no es posin les piles ya..... quina paciencia sa de tenir.

Au que vagi b guapes!!!
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 19, 2009 3:59 pm

Nenessssssssssss!!!! a partir de dilluns us hu explicare tot amb calma jeje que aquests dies estic cap aqui, cap alli, tothom ens vol veure. Jejeje es veu que va agradar molt la nostra boda. I jo contenta!!

Tambe us posare fotitos del viatge!!

Al facebook us he penjat les fotos del fotògraf (unes quantes) :D

La vida de casada!!! aixxx que be!!! molt be!!!!

Lluneta tu si t´agrade alguna cosa comprala!!! i tant que si!!! si veueu algo i us agrade benvingut sigui!!!

Us deixo una foto del viatge, sereu les primeres en veurela jejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: annalleida » ds. set. 19, 2009 5:04 pm

que guapos k esteu!!!!!!!
ara estic una mica indecisa, us conto: tal i com us vaig dir vaig nar a prnovias i vaig trovar el vestit pero abans que dir que si el dimarts nire a bcn a la botiga Manuel Mota que durnat 3 dies tenen tots els vestits. el que a mi m'ha agradat és del avance 2010, es a dir que a la col-lecció 2010 no i és!!!!!!!! a vere si a Bcn el trobo i m'el torno a emprovar. si no ni ha cap que m'agradi el dissabte 26 anire cap a lleida a dir que si. el que passa que no em vull precipitar pk val molta pasta!!!!!!!!!!
o sé qui em va dir que si aquesta setmana nava de nit, sempre vaig de nits!!!!!!!!! soc nocturna!!!!!!!!!!! em costa a vegades portar-ho pero compensa. avui m torna a tocar. no m'importa ja que el Jordi avui també va de nits.
ja tinc els detalls dels homes a casa. despres us faig una foto i la penjo!!!!
Mirimaeta penja més fotos que m'agradaria veure't.
Pròxima quedada vinc!!!!!!!!! no me la vull perdre :)
per cert quin nom teni al facebok???? us buscaré :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 19, 2009 9:10 pm

Nenesss com us hu vau passar ahir a la quedada?? vaig pensar en vosaltres... A veure si la propera vinc!! tinc ganetes de veureus!!!

Cuca.. he de parlar amb tu.
Annalleida, tu has de veure vestits i mes vestits per estar segura al 100% , i si al veurels i probartels res de res, pues ja saps a dir que si!!! :) a vere quan puc i fico mes fotitos!! T´envio un privi per lo del facebook.
Pykis tu tranquila que segur va molt be!!! :) jo per aqui feliç!! alguna que altra decepcio del que conten o que tenteres.. pero bueno... millor aixi que daltres maneres..
amelie, fa molt que no sabia res de tu :) ojala a la propera quedada vinguis i et pugui veure!!!

Sabeu que? No començo a treballar fins el dia 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passada!!! Unes vacances ben merescudes!!! Podre fer el trasllat!!! i aviat soparet a casa meva!! que sabeu que fa temps que esta pendent!!! No se si sere bona anfitriona perque no he fet mai sopars jo... m´haureu d´ajudar!!! :D

Besitos wapess!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 9:52 pm

cc83 ha escrit:ufffff nenessssss me fareu parar bojaaaaaaa!!! no pareu d'escriureeee!!!!

k vagi be la kedada!!!!!

siii nena dilluns aniré a Aire a emprovar-me vestitssss!!! No podia méssss... jajaja i ma mare me va animar pos mira... entre una i l'altra... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 9:53 pm

PIKYS ha escrit:Bon dia noies!!!

Sento molt no haber vingut ahir, vaig passar un moment per casa els meus pares i hi havia uns tiets que feia molt temps que no veia i clar em vaig tenir que quedar. em sap molt greu : muaahhhh :

A la propera intentare no fallar!! prometido jejeje

Miriam!! com va la nova vida de casada??? ara suposo que posante al dia no??? quina feinada. Bueno poc a poc. Espero que el viatge anes molt bé. Ja ens contaras cosetes.

Bueno men vaig a fer feina que tinc coses acomulades del cole. Vaya amb aquestos nens de Calaf quina feinada que tindre, estan a 4t i 3 menys 1 son 8!!! quan ho vaig veure casi m'agafa algo. JA els he dit que no es posin les piles ya..... quina paciencia sa de tenir.

Au que vagi b guapes!!!

A la propera no fallis eh!!!! Que parlarem!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 9:54 pm

miriameta ha escrit:Nenessssssssssss!!!! a partir de dilluns us hu explicare tot amb calma jeje que aquests dies estic cap aqui, cap alli, tothom ens vol veure. Jejeje es veu que va agradar molt la nostra boda. I jo contenta!!

Tambe us posare fotitos del viatge!!

Al facebook us he penjat les fotos del fotògraf (unes quantes) :D

La vida de casada!!! aixxx que be!!! molt be!!!!

Lluneta tu si t´agrade alguna cosa comprala!!! i tant que si!!! si veueu algo i us agrade benvingut sigui!!!

Us deixo una foto del viatge, sereu les primeres en veurela jejeje

Què guaposssssssssssssssss que esteu!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quines cares de feliços!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 10:07 pm

annalleida ha escrit:que guapos k esteu!!!!!!!
ara estic una mica indecisa, us conto: tal i com us vaig dir vaig nar a prnovias i vaig trovar el vestit pero abans que dir que si el dimarts nire a bcn a la botiga Manuel Mota que durnat 3 dies tenen tots els vestits. el que a mi m'ha agradat és del avance 2010, es a dir que a la col-lecció 2010 no i és!!!!!!!! a vere si a Bcn el trobo i m'el torno a emprovar. si no ni ha cap que m'agradi el dissabte 26 anire cap a lleida a dir que si. el que passa que no em vull precipitar pk val molta pasta!!!!!!!!!!
o sé qui em va dir que si aquesta setmana nava de nit, sempre vaig de nits!!!!!!!!! soc nocturna!!!!!!!!!!! em costa a vegades portar-ho pero compensa. avui m torna a tocar. no m'importa ja que el Jordi avui també va de nits.
ja tinc els detalls dels homes a casa. despres us faig una foto i la penjo!!!!
Mirimaeta penja més fotos que m'agradaria veure't.
Pròxima quedada vinc!!!!!!!!! no me la vull perdre :)
per cert quin nom teni al facebok???? us buscaré :)

Tú has d'estar segura al 100% d'un vestit i sempre tens temps a dir que si o no el vols!! Jo penso mirar bastant abans de decidir-me i también aniré a BCN pq tenen més vestits i en principi, t'atenen millor! :-)ok: Ja us aniré contant... ja kda menys per dilluns!!! :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 10:10 pm

miriameta ha escrit:Nenesss com us hu vau passar ahir a la quedada?? vaig pensar en vosaltres... A veure si la propera vinc!! tinc ganetes de veureus!!!

Cuca.. he de parlar amb tu.
Annalleida, tu has de veure vestits i mes vestits per estar segura al 100% , i si al veurels i probartels res de res, pues ja saps a dir que si!!! :) a vere quan puc i fico mes fotitos!! T´envio un privi per lo del facebook.
Pykis tu tranquila que segur va molt be!!! :) jo per aqui feliç!! alguna que altra decepcio del que conten o que tenteres.. pero bueno... millor aixi que daltres maneres..
amelie, fa molt que no sabia res de tu :) ojala a la propera quedada vinguis i et pugui veure!!!

Sabeu que? No començo a treballar fins el dia 28!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina passada!!! Unes vacances ben merescudes!!! Podre fer el trasllat!!! i aviat soparet a casa meva!! que sabeu que fa temps que esta pendent!!! No se si sere bona anfitriona perque no he fet mai sopars jo... m´haureu d´ajudar!!! :D

Besitos wapess!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::

A mi no m'estimesssssssssss!!! Ni a la iseta tmpoc... :-( :-( :-( :-( :-( :-( Què bé això de les vacances!!!! Descansa mooolt!!! A vere si sopem a casa tevaa jaaaaaaaaa!!! Que tinc ganes!!!!!!!!!!!! Fa moooolt de temps que està pendent, això si!!!! Miriameta ens has de contar això de les decepcions, és de la boda???? Em sap greu per tú!!! No t'ho mereixes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 19, 2009 10:18 pm

lluneta29 ha escrit:
A mi no m'estimesssssssssss!!! Ni a la iseta tmpoc... :-( :-( :-( :-( :-( :-( Què bé això de les vacances!!!! Descansa mooolt!!! A vere si sopem a casa tevaa jaaaaaaaaa!!! Que tinc ganes!!!!!!!!!!!! Fa moooolt de temps que està pendent, això si!!!! Miriameta ens has de contar això de les decepcions, és de la boda???? Em sap greu per tú!!! No t'ho mereixes!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

No siguis dolenta!!! Ja saps que us estimo molt molt!!! si hu dius perque no us he posat al misatge, no es perque no us estimi, nomes he contestat als ultims misatgets i a tu wapetona te deixat un misatget a l´anterior publicació!!! jejeje

Aix les meves nenes!!!!
Si que son de la boda, algunes son petites coses... pero ni ha una que me enterat despres.. (i no es de ningu de la boda, justament d´algu que no va venir.. pero bueno...)

I no vui sentir a dir que no us estimo eh!!!!!!!!!!! ¬¬ que m´enfado!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: annalleida » dg. set. 20, 2009 12:45 am

hola
Miriam ja he mirat les fotos de la boda: molt xules!!!!!!!!
i amb lo del vestit a vere que faig!!!! em va agradar molt el de Lleida pero vull nar a bcn per si a cas. no us ho perdeu, i vaig amb ma mare pero a mi em fa por nar aBcn amb cotxe i em porta el Jordi. li he dit que ell mentrestant vagi al Corte Ingles :)
els neneys estan molt molt tranquils :) que be!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 20, 2009 6:38 pm

Hola amoretes!!!!!!

Com va el finde???? Jo estic tipa com una truja!!! Hem menjat molt be al Palau!!!!
Cuca, he preguntat lo de la fondue, mhan dit que toferiran diferents tipus de resopons i tu triaras, i que también hi ha findue si tu vols ::love:: ::love:: ::love:: Tenia mono de menjar Risoto de Ceps i no nhi havia :( i li he dit al Jose Angel i ha manat fer Risoto!!!! Es un amor!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: També he preguntat lo de les taules i si que es poden ficar noms i de tot, mha dit que com mes ho personalitzis, mes xuli quedara :) Hi havia un toro mecanic, i ens ha servit per veure que el descartarem com opcio per la boda, ningu ballava, tothom estava alli i un cop shi han montat sha quedat el del toro mecanic alla sol i mort de fastig!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. set. 20, 2009 7:06 pm

Us penjo alguna foto on es veu algun vestit, pero no es veuen gaire bé!!! Dels tocats, tiares i mandangues daquestes no hem fet fotos, si voleu un dia hi anem i us els mireu si voleu :) Encara falten els de Fara Sposa i San Patrick. Els que hi ha son de Raffaello, Novia d'Art i Lugo Novias.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: Amelie » dg. set. 20, 2009 9:05 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes, avorrir-se en aquestes hores de la nit és molt dolent bàsicament pq he comprat coses per la boda - no es pot estar un deprimit pq es torna un comprador compulsiu- je je je bé doncs he comprat a http://www.mi-invitacion.com/ un munt d coses: pètals de rosa rojos i blancs, confetti de colors (plata, roig i lila) per adornar la taula dels papis i tirar a fora de l'esglèsia... el llibre de firmes!!!! Gravat i tot x 19 euros!!! i globos en forma de cor també i he parat pq no sé com són els paquets de grans que sinó..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: més endavant faré bossetes amb el confetti i l'arrós per repartir. Què us sembla??? Està guai o no??? En fi bona nit!!!! :-)ok:

Molt Bé Lluneta!! Que treballadora, jo no he mirat preus, però amb tot lo que has encarregat ho trobo moooolt bé!! Per cert al final has anat a l'inaguració de la botiga de la tieta de la nuvia?? Naltres hem anat a Saragossa, uf hi havia una cua... sort que han estat puntuals i a les 16:30 ens han deixat passar, no he pogut fer moltes fotos, perquè mira si sóc xungui que ahir vaig anar a sopar i hem vaig endur la càmara i es clar ahir, avui la bateria a mig desfile a fet plof!! A l'entrar m'han donat un llistat amb els vestits que sortien i els preus, i publicitat de pelus, videos, flors però tot de Saragossa, ja ho escanejaré lo dels preus i a qui l'interessi li passo. Bueno guapix que vagi molt molt bé demà a Aire ja ens explicaràs.
Imatge
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant