Autor: tara » dv. set. 18, 2009 11:08 am

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 12:47 pm

Autor: blackmamba » dv. set. 18, 2009 6:58 pm

Autor: Giss » dv. set. 18, 2009 8:31 pm
necessito una mica de relax... de moment ens anem a sopar a l'Encanteri! nenes, es que tenia ganes de conèixer el restaurant... que no sé ni on està... així que demà us explico què tal.
Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 8:59 pm

Autor: tara » dv. set. 18, 2009 9:19 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 18, 2009 9:32 pm

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:29 pm

Autor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:50 pm

Autor: Giss » ds. set. 19, 2009 7:37 am

Autor: laiac » ds. set. 19, 2009 11:41 am

Autor: estiu2010 » ds. set. 19, 2009 3:26 pm
http://youtube.com/watch?v=k4zbGa3k_iY
http://youtube.com/watch?v=ZEWunzo_Ua8

Autor: blackmamba » ds. set. 19, 2009 5:43 pm

Autor: tara » ds. set. 19, 2009 9:26 pm

Autor: laiac » ds. set. 19, 2009 10:17 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 2:59 am
Quan he arribat...tot apagat però a la taula del menjador hi havia un centre d'aigua amb unes espelmes flotants i 2 copetes de vi juntament amb una safateta de canapès!!!! nenes!!! m'ha picat el riure...com quan em va demanar que ens casèssim!!!!
i res...de sobte!! miro cap a la finestra i veig una "peaso" paquetot!!!!....i encara que me'l volia donar desprès de sopar...doncs l'he convençut per obrir-ho en aquell moment!!! jijijiji
i sabeu que era???? doncs una super mega fotocopiadora amb escàner i fax!!!! era una que ja la tenia clixada, però volia esperar-m'he a cobrar aquest mes i ves per on!!!! ja la tinc!!!!!
m'encanta!!!!! i res...desprès hem sopat...unes torrades que feia temps que no menjava (alguna cosa simple) i de postre.....4 lionenes de nata cobertes amb xocolata calenta
però el que compta és detall i l'esforç que ha fet!!! aixx.... Es clar...el resultat del vi ha sigut.....quedar-m'he clapada al sofa de inmediat!!!! jjajaja. He dormit fins a les 12:00h que m'ha despertat i he anat al llit...i aqui ha sigut quan ja no he pogut clucar l'ull...i aqui estoy...dándole a la tecla...jajajaja.

Autor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:07 am
blackmamba ha escrit:Nientes!!!!
Com esteu????
Jo he arribat fa una estona de treballar i de classe!!! avui dia completet completet!!!!
Al final hi ha hagut quedada???? ultimamment no m'entero de res!!!! aix......
Happi!!!! clar que no em fa res que m'hagis agregat!!!! però em devies trobar a través del facebook de la torsaeann, no??? xq jo en teoria quan me busquen no me poden trobar!!! xDDDD
Tara!!!! ja has mirat els vestits de les nenes?? aixi li donaras una última oportunitat a la maria.... buffffff, que malament q em cau....
Nur!!! com va tot???
Elxa!!!! no te llaman para ningún curro??? jops!!!!!
Laiaaaaaaaaaaaa, no serem tietes!!!! bueno, però ara toca quidar-se igualment eh!!!!![]()
torsaeann!!!! al final has anat a veure els pets????
Papallona!!!!!!! per on pares???
Giss preciosa!!!! y esas fotos de pronovias???? ya he visto el mail, pero espero las fotos!!! jejejejeje
estiu!!!! com va per la capital de l'ebre????
un petó a totes!!!!
i a veure si fem quedada, no?????
us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()

Autor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:13 am
Giss ha escrit:Hola ninetes de mi corassssón!
Què tal? per fi divendres!!!!![]()
![]()
necessito una mica de relax... de moment ens anem a sopar a l'Encanteri! nenes, es que tenia ganes de conèixer el restaurant... que no sé ni on està... així que demà us explico què tal.
Les fotos m'he oblidat de passar-les al pen drive!!! ho sento, fins demà res de res...
Per cert! ja tinc la comanda de aire de fiesta! així que la setmana que ve ens hem de veure per fer "el reparto" jejeje
Heu anat al concert dels pets? què tal, com ha anat? jo he tingut repàs i he arribat a casa tard.
Bueno boniques, demà us explico més cosetes, que m'he d'arreglar per marxar a sopar.
Petonets!!!

Autor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:19 am
tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!
Tantes coses que volia fer i al final res de res, al mati hem hagut d'anar a buscar la moto al mecanic i entre una cosa i l'altra, hem dinat solets al pis, a la tadra volia anar a mirar lo dels vestits de les nenes, pero m'ha agafat una migranya, que ni nolotil ni res, tinc unes ganes d'anar al llit que no tardare massa!
Hem sopat a casa dels papis, que volia veure a la gosseta, i cuan acabi la primera part del futbol marxarem al pis i de pet el llit!
Guapes meves ens veiem dema!
jjijijij. Et volia comentar....tinc un amic que és osteòpata i l'altre dia em comentava que ara también fa osteopatia infantil i que li van portar a un nen que tenin uns mals de cap impressionants i que el va tractar durant 2 o 3 sessions i va anar la mare l'altre dia a dir-l'hi q el nen ja no es queixa i que no el veu tant xafat com abans!! així que em va explicar que ho ha fet a adults i que sembla que funciona. No se si es tot de "cocu" que también tindrà la seva cosa...però possiblement jo ho provi si veig que ara quan cmença a venir el temps de les migranyes....Si t'ho planteges...m'ho dius i et passo la dire i el telf.
) del restaurant?

Autor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:21 am
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!
estiu...que xuli aquest vido de postboda...amb el que m'agrada a mi aquesta cançó..........
per cert, sabeu que al final no faré les fotos a la platja ara de la postboda??????he decidit, que l'any vinent, quan faci un any de la boda, ens tornarem a posar els vestits i que ens faci el reportatge llavors.........ara no estic molt animada en fer-me fotos...tinc el cabell fatal i...paso paso!!!!!
taraaaaaa cuida't aquest mal de cap eee, a mi també em passa, i quan ho tinc tan fort, no se'm passa amb casi res, a descansar o dormir i ja està!!!!
black.....doncs a veure quan t'animes si......jo l'únic que vaig trobar a l'encanteri, es que jo que abans hi havia anat més vegades, ara han canviat algo i han reduït moltiiiiiiiiiiissim la carta...abans hi havia molt per triar, i jo sempre agafava pato, i ara només hi ha 3 plats de carn!!!! i no em van donar carta de vins!!!! po tot és molt xulo!!!!
mrs.happines..........era avui la sorpreseta no??????? digues digues....que t'ha fet????aixxxxxxxx
gissss a Rosa clara...........que guaiiiii, tu fes fotos d'estrangis eeeee...a veure com et va!!!! que xuli!!!
bueno ninetes, demà al matí em torna a abandonar per anar amb bici!!!!així que estaré soleta.....espero estar millor, perque avui em anat al carrefour i......he tornat amb un cap!!!! ah per cert...sabeu que avui hem tingut discussió al carrefour per.......ALLÒ???????plantats allí davant, jo li explico, ho poso dins del carro i....em comença a dir...oh vols dir?? però això no és per si no.....!!! res, que m'he emprenyat i ho he deixat una altra vegada a l'estanteria!!!!
Ninetes meves!!! un patunet molt gros!!!!
DE LA SETMANA QUE VE NO PASSA QUE QUEDEM Eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!