"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. set. 18, 2009 11:08 am

Laiac, dons ja saps el que et toca, relax, relax i mes relax!!!!!!!!!!!!
Home si no et veus en cor d'anar al concert fem una altra cosa, pero vaja a les 7 de la tarda molta festa no crec que hi hagi!
Si vols venir a mirar vestidets, aixo a mi sempre em relaxa, gastarrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Happi, a mi no em sap greu que m'hagis agregat!
I bueno encara no se si hi podrem anar dema, que el nen no sap cuanta feina tindra, pero sino el dissabte que be segur i a veure que passa, estic tranquila per aixo, es una data poc solicitada i no tindriem cap problema!

Nur, aixo d'estar sense ordenador es una put, ens hem acostumat tant que ara no sabem viure sense ells, es com el cotxe!
Dons a les 19h hi ha concert dels PETS a la plaça de la font de tarragona i haviem dit de trobar-nos alla!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 12:47 pm

Taraaa!! no havia vist el teu misi on deies que no et podries conectar!!

és que jo al final no tindré cotxe...i nu sé si el josep ha d'anar a reus i jo em quedo al morell sense cotxe....o com anirà!!
demà és quan dius que no podries quedar al matí??

Bueno ninetes!! que estic a punt de plegar.....a veure com em trobo!!!sinó ens fem un truc a les que aquesta tarda poguem estar a la plaça la font!!!jo si hi vinc serà amb el josep (perque m'ha de portar) i amb alguna amiga1!!!

PAtuneeeeeeeeeeeetsssssss!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. set. 18, 2009 6:58 pm

Nientes!!!!

Com esteu????

Jo he arribat fa una estona de treballar i de classe!!! avui dia completet completet!!!!

Al final hi ha hagut quedada???? ultimamment no m'entero de res!!!! aix......

Happi!!!! clar que no em fa res que m'hagis agregat!!!! però em devies trobar a través del facebook de la torsaeann, no??? xq jo en teoria quan me busquen no me poden trobar!!! xDDDD

Tara!!!! ja has mirat els vestits de les nenes?? aixi li donaras una última oportunitat a la maria.... buffffff, que malament q em cau....

Nur!!! com va tot???

Elxa!!!! no te llaman para ningún curro??? jops!!!!!

Laiaaaaaaaaaaaa, no serem tietes!!!! bueno, però ara toca quidar-se igualment eh!!!! :-()-)

torsaeann!!!! al final has anat a veure els pets????

Papallona!!!!!!! per on pares???

Giss preciosa!!!! y esas fotos de pronovias???? ya he visto el mail, pero espero las fotos!!! jejejejeje

estiu!!!! com va per la capital de l'ebre????

un petó a totes!!!!

i a veure si fem quedada, no?????

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Giss » dv. set. 18, 2009 8:31 pm

Hola ninetes de mi corassssón!
Què tal? per fi divendres!!!! :-///: :-///: :-///: necessito una mica de relax... de moment ens anem a sopar a l'Encanteri! nenes, es que tenia ganes de conèixer el restaurant... que no sé ni on està... així que demà us explico què tal.
Les fotos m'he oblidat de passar-les al pen drive!!! ho sento, fins demà res de res...
Per cert! ja tinc la comanda de aire de fiesta! així que la setmana que ve ens hem de veure per fer "el reparto" jejeje
Heu anat al concert dels pets? què tal, com ha anat? jo he tingut repàs i he arribat a casa tard.
Bueno boniques, demà us explico més cosetes, que m'he d'arreglar per marxar a sopar.
Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 8:59 pm

Nineteeeeeeeeeessssssss!!!!!

que al final he anat al concert!!!!bé, si arribar a la última cançó vol dir anar-hi doncs......era el BON DIA-.....la última!!!!!!!!!i a més, sabeu que???? acabo d'arribar a casa marejada com una sopa, tic fatal, i a més sola...i no tinc ni ganes de sopar, m'estiraré al sofà i a verue si se'm passa!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEESSSSSSSSSS però demà no hi ha KEDADAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! que no us va bé??????????

vaaaaaaaaaaaaaa qui vol quedar a les 11 al viena!!!!! que així xarrem un parell d'horetes i a la 13h cap a casa!!!!! vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa qui s'anima!!!!! més que res perque no sortiré en tot el finde, ara he vist que si em moc molt em marejo, i si quedés amb vosaltres seria l'únic bo que faria!!!!!!

au guapetones!!!!! fins després!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. set. 18, 2009 9:19 pm

Hola ninetes

Veig que no hi ha gaire moviment avui, com es nota que hi ha fiestuqui a tarragona!

Jo nenes no se encara com ho tinc dema al mati per quedar, pero si voleu fer algo!

Sino laiac si t'animes a la tarda per anar a mirar botigues!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 18, 2009 9:32 pm

Hola ninetes¡¡¡¡¡
Laiac, a relaxar-te¡¡¡¡¡¡¡¡¡ cuida't¡¡¡¡¡¡¡ si necessites res o no dubtis a trucar-me i en 2 minuts etic a casa teva que estem al costat oks?
Jo si que he ana't el concert, molta gent....però bé¡¡¡¡¡
Jo demà el mati no puc, ja que tinc que anar amb urgencia a fer-me arreglo del vestit que em vaig comprar per la boda del 10 octubre, ja que avanç de fer arreglo tenia que comprar sabates i ja les tinc¡¡¡¡¡¡
Si algú demà al mati vol venir amb mi que em truqui i quedem oks?
Un petonet a totes¡¡¡¡¡

Us estimooooo
Bona nit¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:29 pm

Si si........aquí totes de festa major o que?????!!!!! quina sort que tinc festa divendres!!!!!

doncs tara,...per al tarda nu sé si anar porai....aquesta tarda estava més bé perque he estat estona al sofà i estava aburrida i tot, però només moure'm, pujar al cotxe i trobar-me amb la gent...........buffffff m'ha xafat un munt i encara ara estic marejada!!!!!

torseann....gràcies guapa...només caldria cridar i em sentiries....avui senti el pregó de vilallonga més que el del morel!!!però el josep m'ha dit que no tardaria gaire...i ara estic amb la meva manteta...si si manteta damunt del sofà, mirant la tele!!!!!! aixxxxxxxxx......

a callejeros han fet un reportatge del poble on vam anar el josep i jo de vacances la primera vegada, CONIL de la frontera!!!mira, m'ha fet recordar....només fa 2 anys...que fuerte....!!!

ups, crec que ja sento la porta!!!!

a veure si es el meu nen!!!!

patunets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 18, 2009 10:50 pm

Doncs NO...era el veí i semblava que fos a dins de casa...ostres!!!!

per cert, sabeu que ja m'han passat pressupostos per fer el garatge?????només fer un altell i posar-hi un lavabo........no m'han donat el preu ni del jardi, ni barbacoa, ni res....i només WC i altell...........encar estic flipant ara!!!!!!bufffffffff.......8000e!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa no pot ser....paso de fer això eeeee!!!!!hem de mirar més presupostos!!!!! jo que ja tinc dissnyat el meu jardinet!!!!!

bueno noies, que ara ja vaig divagant d'altres coses..ja veig que al final no hi ha KEDADA!!!! bueno, si alguna em vol passar a veure, li faré un cafetó per esmorzar o per berenar!!!!!

molts petonets precioses..............espero que us vagi bé el finde!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. set. 19, 2009 7:37 am

Hola nintes! Bon dia!
ja veig que al finbal vau anar al concert... així que va estar guay no? a mi és que els pets no em van... Mago de Oz si m'hagués agradat veure'ls... però ho van fer dijous! i entre setmana passo... si ho haguéssin fet ahir sí que haguéssim anat.
Nosaltres van sopar a l'encanteri... per cert encanterines... el lloc és molt bonic!!! quins jardins més macos... i això que era de nit i no ho vaig veure gaire bé, però molt xulo eh? heu fet una bona elecció. Doncs el meu nino va sopar solomillo con foie i jo vaig demanar rissotto con gambas, ceps i queso provolone... boníssim!!! i la veritat que no és tan car... la bocha pica una mica més, però també s'ha de dir que la carn és millor la de la bocha eh?
Doncs res... nosaltres avui estarem una mica liadets... d'aquí una estoneta anirem a fer la compra, a deixar el cotxe al Norauto per a que em canvïn les rodes i cap a casa ma germana a dinar. A la tarda ja baixarem tard, recollirem el cotxe i anirem a casa de mon germà a sopar... espero passar-me una estoneta per aquí a la nit i així us envio el mail amb les fotos del pronovias ok?
Per cert, us he dit que tinc hora a Rosa Clarà el dijous que ve? aix aix... estic nerviosa... tinc un presentiment extrany de que allí m'espera alguna cosa... i això que jo sempre he dit que el meu vestit no seria d'allí... bueno, a veure què passa.

Laiac, carinyet! descansa... que això dels vèrtigs no es pot fer molta cosa més que relax relax i més relax... així que aprofita el finde per descansar bonica.

A les demés un petonet molt gran...

Happiness!!! mañana a primera hora te quiero aquí explicándonos esa super sorpresa que te está preparando el níño eh? jejeje

Muaaaaaaaaaaaaaaack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » ds. set. 19, 2009 11:41 am

Ninetes!!!

ja veig que avui totes teniu coses a fer eeeeee......jo desdeles 10 que estic sola, i a més, ara ve el tiet del josep a mirar perque no es veu bé la tele, i com una tonta m'he posat a endreçar coses i..............como no, tic molt marejda, em posaria al llit!!!!

espero que la setmana que ve quan quedem pugui venir eeeee.perque jopeta!!!!ja no m'enrecordo de l'última vegada que vam quedar!!!!!

Bueno precioses....un petonet molt gros a totes!!!!!

ahh gisss....jo també vaig agafar també el solomillo al foie...!!!!!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » ds. set. 19, 2009 3:26 pm

Ninetes em sap greu xo no em puc posar al dia de les 10 pagines q eu escrit esq matavala molt tenir q llegir tant i a mes lordinador no em va del tot be i es molt lent....

xo mireu q a penjat l'ami una noia del foro q ens xlem xl facebook nose qui es el fotograf xo esta força be aqest video de postboda i de pas us penjo els altres 2 videos q ia penjats de la mateixa parella

http://youtube.com/watch?v=k4zbGa3k_iY

http://youtube.com/watch?v=ZEWunzo_Ua8

http://youtube.com/watch?v=8fwVBYW66Ak

Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. set. 19, 2009 5:43 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!

Com va la tarda???????

Jo he anat a dinar acasa els sogres, a celebrar el cumple de la sogra.. després hem anat a fer la compra i a rentar el cotxe i ara estic a casa pensant en que fer... volia anar a tarragona, xq vull mirar per fer-me un tatoo.... però he pensat q coms on festes estarà tot a petar.. i no se que fer si anar o deixar-ho per la setmana vinent!!!!

Giss, me has dado envidia yendo a cenar a l'encanteri eh... y tu novio cenando solomillo con foie.... creo que nos animaremos un dia de estos a ir a cenar allí!!! segun como.. aún me volveré encanterina!!!! y que le den a la maria y su simpático orangerie!!! jajajajajaja

un petonet guapetones meves!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » ds. set. 19, 2009 9:26 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!

Tantes coses que volia fer i al final res de res, al mati hem hagut d'anar a buscar la moto al mecanic i entre una cosa i l'altra, hem dinat solets al pis, a la tadra volia anar a mirar lo dels vestits de les nenes, pero m'ha agafat una migranya, que ni nolotil ni res, tinc unes ganes d'anar al llit que no tardare massa!
Hem sopat a casa dels papis, que volia veure a la gosseta, i cuan acabi la primera part del futbol marxarem al pis i de pet el llit!

Guapes meves ens veiem dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » ds. set. 19, 2009 10:17 pm

Ninetes!!!!!!!!!

estiu...que xuli aquest vido de postboda...amb el que m'agrada a mi aquesta cançó..........

per cert, sabeu que al final no faré les fotos a la platja ara de la postboda??????he decidit, que l'any vinent, quan faci un any de la boda, ens tornarem a posar els vestits i que ens faci el reportatge llavors.........ara no estic molt animada en fer-me fotos...tinc el cabell fatal i...paso paso!!!!!

taraaaaaa cuida't aquest mal de cap eee, a mi també em passa, i quan ho tinc tan fort, no se'm passa amb casi res, a descansar o dormir i ja està!!!!

black.....doncs a veure quan t'animes si......jo l'únic que vaig trobar a l'encanteri, es que jo que abans hi havia anat més vegades, ara han canviat algo i han reduït moltiiiiiiiiiiissim la carta...abans hi havia molt per triar, i jo sempre agafava pato, i ara només hi ha 3 plats de carn!!!! i no em van donar carta de vins!!!! po tot és molt xulo!!!!

mrs.happines..........era avui la sorpreseta no??????? digues digues....que t'ha fet????aixxxxxxxx

gissss a Rosa clara...........que guaiiiii, tu fes fotos d'estrangis eeeee...a veure com et va!!!! que xuli!!!

bueno ninetes, demà al matí em torna a abandonar per anar amb bici!!!!així que estaré soleta.....espero estar millor, perque avui em anat al carrefour i......he tornat amb un cap!!!! ah per cert...sabeu que avui hem tingut discussió al carrefour per.......ALLÒ???????plantats allí davant, jo li explico, ho poso dins del carro i....em comença a dir...oh vols dir?? però això no és per si no.....!!! res, que m'he emprenyat i ho he deixat una altra vegada a l'estanteria!!!!

Ninetes meves!!! un patunet molt gros!!!!

DE LA SETMANA QUE VE NO PASSA QUE QUEDEM Eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 2:59 am

Ninetessss!!!! mireu quines hores són!!!!! :.0.-0.:
Esk porto des de la 1:00 donant tombs al llit, i per estar així he pensat..."Buff des de el Divendres al mati que no entro al foro...nem a veure les meves ninetes!!!" serà l'edat!!!! jijiiji
Doncs ahir dissabte no vaig parar a caseta pq vaig tenir repàs al mati i vam haver d'anar a comprar pqa més avui ve la family a dinar a casa!!! Total, que el nen em va dir que a la tarda no em volia a casa fins les 20:30 h (penso que això ja us ho havia dit) i vaig decidir quedar amb la sister per passar la tarda que tenia encàrrecs a fer. Al final he acabat comprant-m'he roba que neessitava per ara la tardor i l'hivern i ja m'he firat!!!!
Doncs a les 20:30 puntuals he trucat al nen dient-l'hi si podia pujar pq a més venia rebentada i quan m'ha dit que cap problema...doncs agafo l'ascensor i pa'rriba!!!!!
=0-0-) Quan he arribat...tot apagat però a la taula del menjador hi havia un centre d'aigua amb unes espelmes flotants i 2 copetes de vi juntament amb una safateta de canapès!!!! nenes!!! m'ha picat el riure...com quan em va demanar que ens casèssim!!!! >.-<: i res...de sobte!! miro cap a la finestra i veig una "peaso" paquetot!!!!....i encara que me'l volia donar desprès de sopar...doncs l'he convençut per obrir-ho en aquell moment!!! jijijiji *.-o-o.* i sabeu que era???? doncs una super mega fotocopiadora amb escàner i fax!!!! era una que ja la tenia clixada, però volia esperar-m'he a cobrar aquest mes i ves per on!!!! ja la tinc!!!!! :-///: :-///: m'encanta!!!!! i res...desprès hem sopat...unes torrades que feia temps que no menjava (alguna cosa simple) i de postre.....4 lionenes de nata cobertes amb xocolata calenta =0-0-) =0-0-) però el que compta és detall i l'esforç que ha fet!!! aixx.... Es clar...el resultat del vi ha sigut.....quedar-m'he clapada al sofa de inmediat!!!! jjajaja. He dormit fins a les 12:00h que m'ha despertat i he anat al llit...i aqui ha sigut quan ja no he pogut clucar l'ull...i aqui estoy...dándole a la tecla...jajajaja.
Com us comentava avui venen els pares els cunyis a casa a dinar...estic nervi pq és el 1r dinar oficial que fem al pis ab ells....i hem decidit preparar un aperitiu bastant completet (canapès, coca de recapte, una miqueta de fritura i torradetes amb pernill, formatge...i alguna caseta més) i de 2n ell prepararà Llom a la crema d'atmelles, encara que voliem preparar "Solomillo al foie", però al ser la 1a vegada no ens volem arriscar!!!! Suposo que alguna sorpreseta més m'arribarà demà pq han portat una setmaneta compinxats amb ell i amb secretets...potser és per tot lo de demà k no puc dormir!!! no??? :hmm::
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:07 am

blackmamba ha escrit:Nientes!!!!

Com esteu????

Jo he arribat fa una estona de treballar i de classe!!! avui dia completet completet!!!!

Al final hi ha hagut quedada???? ultimamment no m'entero de res!!!! aix......

Happi!!!! clar que no em fa res que m'hagis agregat!!!! però em devies trobar a través del facebook de la torsaeann, no??? xq jo en teoria quan me busquen no me poden trobar!!! xDDDD

Tara!!!! ja has mirat els vestits de les nenes?? aixi li donaras una última oportunitat a la maria.... buffffff, que malament q em cau....

Nur!!! com va tot???

Elxa!!!! no te llaman para ningún curro??? jops!!!!!

Laiaaaaaaaaaaaa, no serem tietes!!!! bueno, però ara toca quidar-se igualment eh!!!! :-()-)

torsaeann!!!! al final has anat a veure els pets????

Papallona!!!!!!! per on pares???

Giss preciosa!!!! y esas fotos de pronovias???? ya he visto el mail, pero espero las fotos!!! jejejejeje

estiu!!!! com va per la capital de l'ebre????

un petó a totes!!!!

i a veure si fem quedada, no?????

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nineta....quant de temps!!!!! com va la feina...més adaptada a tot??? espero que tot vagi bè....Sobre lo del facebook...doncs et vaig trobar directament amb el teu nom o el teu correu electrònic i vas sortir tu amb el teu gatet. Ara que penso si que vas comentar que tenies opció de privacitat...però no!!!!! si fiquen el teu nom surts normal...
Si realment ho vols fer...mira-t'ho...ok???
Petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:13 am

Giss ha escrit:Hola ninetes de mi corassssón!
Què tal? per fi divendres!!!! :-///: :-///: :-///: necessito una mica de relax... de moment ens anem a sopar a l'Encanteri! nenes, es que tenia ganes de conèixer el restaurant... que no sé ni on està... així que demà us explico què tal.
Les fotos m'he oblidat de passar-les al pen drive!!! ho sento, fins demà res de res...
Per cert! ja tinc la comanda de aire de fiesta! així que la setmana que ve ens hem de veure per fer "el reparto" jejeje
Heu anat al concert dels pets? què tal, com ha anat? jo he tingut repàs i he arribat a casa tard.
Bueno boniques, demà us explico més cosetes, que m'he d'arreglar per marxar a sopar.
Petonets!!!

Bueno parece que el finde empieza genial...no??? de cenita a l'Encanteri....ya sabeis!!! todas las que vayais y haya algo que no os guste...lo decis!!!!no??? cuantas més opinemos, mejor!!!!
Venga ahora a relajarse durante el finde y a prepararse nuevamente para la semana otra vez!!!
A ver si nos vemos la semana que viene y hablamos que ya tengo ganas de veros!"!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:19 am

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!

Tantes coses que volia fer i al final res de res, al mati hem hagut d'anar a buscar la moto al mecanic i entre una cosa i l'altra, hem dinat solets al pis, a la tadra volia anar a mirar lo dels vestits de les nenes, pero m'ha agafat una migranya, que ni nolotil ni res, tinc unes ganes d'anar al llit que no tardare massa!
Hem sopat a casa dels papis, que volia veure a la gosseta, i cuan acabi la primera part del futbol marxarem al pis i de pet el llit!

Guapes meves ens veiem dema!

Nineta....com portes la migranya??? bè...suposo quan et llevis se t'haurà passat :hmm:: jjijijij. Et volia comentar....tinc un amic que és osteòpata i l'altre dia em comentava que ara también fa osteopatia infantil i que li van portar a un nen que tenin uns mals de cap impressionants i que el va tractar durant 2 o 3 sessions i va anar la mare l'altre dia a dir-l'hi q el nen ja no es queixa i que no el veu tant xafat com abans!! així que em va explicar que ho ha fet a adults i que sembla que funciona. No se si es tot de "cocu" que también tindrà la seva cosa...però possiblement jo ho provi si veig que ara quan cmença a venir el temps de les migranyes....Si t'ho planteges...m'ho dius i et passo la dire i el telf.
Canviant de tema...heu anat a veure a la Sra. (ejem...ejem :star:: ) del restaurant?
Petonets i recupera't!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:21 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!

estiu...que xuli aquest vido de postboda...amb el que m'agrada a mi aquesta cançó..........

per cert, sabeu que al final no faré les fotos a la platja ara de la postboda??????he decidit, que l'any vinent, quan faci un any de la boda, ens tornarem a posar els vestits i que ens faci el reportatge llavors.........ara no estic molt animada en fer-me fotos...tinc el cabell fatal i...paso paso!!!!!

taraaaaaa cuida't aquest mal de cap eee, a mi també em passa, i quan ho tinc tan fort, no se'm passa amb casi res, a descansar o dormir i ja està!!!!

black.....doncs a veure quan t'animes si......jo l'únic que vaig trobar a l'encanteri, es que jo que abans hi havia anat més vegades, ara han canviat algo i han reduït moltiiiiiiiiiiissim la carta...abans hi havia molt per triar, i jo sempre agafava pato, i ara només hi ha 3 plats de carn!!!! i no em van donar carta de vins!!!! po tot és molt xulo!!!!

mrs.happines..........era avui la sorpreseta no??????? digues digues....que t'ha fet????aixxxxxxxx

gissss a Rosa clara...........que guaiiiii, tu fes fotos d'estrangis eeeee...a veure com et va!!!! que xuli!!!

bueno ninetes, demà al matí em torna a abandonar per anar amb bici!!!!així que estaré soleta.....espero estar millor, perque avui em anat al carrefour i......he tornat amb un cap!!!! ah per cert...sabeu que avui hem tingut discussió al carrefour per.......ALLÒ???????plantats allí davant, jo li explico, ho poso dins del carro i....em comença a dir...oh vols dir?? però això no és per si no.....!!! res, que m'he emprenyat i ho he deixat una altra vegada a l'estanteria!!!!

Ninetes meves!!! un patunet molt gros!!!!

DE LA SETMANA QUE VE NO PASSA QUE QUEDEM Eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Nineta....al final ens enfadarem amb tu!!!! que és això de començar a fer feina??? TU HAS DE DESCANSARRRRRR!!!!!! així que relax durant el finde i no passa res per si uns dies no fas res fins que se't passi...!!!!
Petonets per tu también!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants