"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 3:25 am

Bé...ninetes...sembla que ja m'està entrant una mica la soneta!!! i estic badallant tota l'estona....només dir-vos que demà possiblement no em pugui conectar fins la tarda quan marxin els invitats...però tant aviat pugui entro per saludar-vos!!!!
Per cert, jo com diu la Laiac...de la setmana que ve no passa que no quedem totes...ok????
PETONETS ENORMES NINETES MEVES!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. set. 20, 2009 8:25 am

Bon dia ninetes!!! jo... estic tan acostumada a aixecar-me aviat que els findes no puc dormir!!! quin rotllo... a les 8 ja estava desperta... bueno, després faré juna mica de sisesta i soucionado no? jejeje

A veure, abans de tot... Sra.Happiness... MOLTES FELICITATS!! al compte enrere tens la felicitació oficial ok? Ja veig que ahir vas tenir sorpreseta eh? que guay nena!!! que xulo!!! s'ho va currar eh? el meu nino ja fa temps que no em fa aquestes cosetes... :-( li hauré de donar un toque... jejeje Ara hem de quedar per celebrar-ho eh? encara que jo ho tinc una mica complicat... dilluns tinc coordinació i surto a les 20.00... dimart tinc repàs de 18.00 a 19.30... dimecres és festa i és l'únic dia que podria quedar... dijous vaig a Rosa Clarà! i divendres tinc repàs de 18.00 a 20.00... així que ja veus... jo els dies que podria serien el dimecres a la tarda o el divendres si voleu a sopar al Viena... Bueno, ja ho parlarem. Disfruta del teu dia ok? Molts petonets i que et regalin moltes cosetes.

Encanterines... el lloc em va agradar molt i el sopar va estar força bé... bona presentació i molt bo de gust... però opino igual que la Laia... el dos fallos que vaig trobar és que la carta era molt escasa i que no em van portar la carta de vins! Tot lo demés ok... em va atendre una noieta jove i també hi havia una més gran una mica pija...

Nenes, sento dir-vos que encara no tinc les fotos! es que ahir vaig veure a la meva mare però no tenia pen drive per passar-me les fotos... així que em sembla que ja haureu d'esperar a que us envï aquestes + les de Rosa Clarà (que espero que em deixin fer fotos).

Bueno boniques, que passeu un bon diumenge... que demà tornem a començar la setmana... A la tarda us veig un ratet.
Muaaaaaaaaaaaaack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Gloglo2 » dg. set. 20, 2009 9:27 am

Algunes de vosaltres ja esteu casades???
Gloglo2
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 20, 2009 10:32 am

ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS A LA UNA PER MOLTS ANYS¡¡¡¡¡¡ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS A LES 2 PER MOLTS ANYS......ANYS I ANYS PER MOLTS ANYS A LES 3 PER MOLTS ANYS...VULL QUE SUPER TU PASSIS ¡¡¡¡¡¡BUFIS FORT I LES APAGUIS¡¡¡¡¡¡¡

MOLTES FELICITATS HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ QUE SIGUIS MOLT FELIÇ AL TEU DIA I ESTIC CONTENTA DE LA SORPRESA¡¡¡¡¡¡

MOLTS PETONS¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 10:41 am

Mrs Happines!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAPY BERDEI TU YUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

ANYS I ANYS PR MOLTS ANYS A LA ! PER MOLTS ANYS...ANYS I ANYS PER MOLT ANYS!!!.................
Ninetaaa que passis un bon diaaaaaaaaaa...i que guai la sorpresa d'ahir no???? que monus que són quan volen!!!!!

Tu estaves desperta les 4 i jo abans de les 8 ja t'he llegit....però sincerament, tenia una son, que he esperat a ara!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTSSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 10:43 am

Aixxxxxxx torseann........te m'has copiat la cançó,,......jijijiji com ens ha marcat la nostra infantesa!!!!!jijijijij

com estàs bonica, com va tot?? tu de festeta per tarragona o que??? ja veig ja.....coltaaaa, que si un dia passes per casa i veus llum, pots fer un crit i saludar eeeeeeeeee!!!!!!

patuneeeeeeeeeeetssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 10:48 am

GISS!!!!!!!!!!!!!!!

pos mu mal això de que no tinguis un dia per kedar eeeeeeee...perque jo aquesta setmana vull quedar i PUNTO!!!!!!
ho del sopar....el meu maridet va de nits, o sigui que no s'emnprenyaria si tornés a les tantes a casa així que...com vulgueu,...tot i això, l'endemà treballem!!!!!!!!

i no tens les fotos??? madre mia.....a veure quan les veiem...o sinó, les ajuntes com tu dius!!!
l'altre dia em va semblar veure el teu futur pel carrer, bé, nu sé si era ell però per fotos m'ho semblava!!!!quan ens veiem ja et diré per on el vaig veure perque potser treballa per allí!!!!!!

Per cert...abans que deiem de sorpreses,,,,,.no us he dit que l'altre dia sense cap ni peus, se'm presenta amb un ram de flors xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim del centre botanic, amb liliums, margaritetes, cols que dic jo...preciós...i HO VA FER PERQUÈ SI!!!! que fuertteeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Bueno, vaig a menjar algo que em fa una mica de mal l'estómac...amb tantes pastilles.......tot i això, quan estic a casa sense fer res de res estic millor, però ahir a la tarda que vam sortir al carrefour vaug arribar amb un mareig!!!!que hi farem....tot i això, demà a treballar!!!!!!!!!!!!!!

Parlem després!!!!!!!
PAtuneeeeeeeeeetsss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. set. 20, 2009 10:56 am

Laiac! ja em diràs ja... segur que sí que era ell... t'enrecordes on ens vam trobar ambn el cotxe tu i jo aquell dia? doncs treballa allí davant.
Pel tema de quedar... jo, es que el repàs em treu molt de temps... sinó tindria més dies lliure, per lo del sopar ho podriem fer dimarts, que dimceres és festa! i sinó divendres, que l'endemà és dissabte no? bueno, ja direu...
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 20, 2009 11:09 am

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:Nientes!!!!

Com esteu????

Jo he arribat fa una estona de treballar i de classe!!! avui dia completet completet!!!!

Al final hi ha hagut quedada???? ultimamment no m'entero de res!!!! aix......

Happi!!!! clar que no em fa res que m'hagis agregat!!!! però em devies trobar a través del facebook de la torsaeann, no??? xq jo en teoria quan me busquen no me poden trobar!!! xDDDD

Tara!!!! ja has mirat els vestits de les nenes?? aixi li donaras una última oportunitat a la maria.... buffffff, que malament q em cau....

Nur!!! com va tot???

Elxa!!!! no te llaman para ningún curro??? jops!!!!!

Laiaaaaaaaaaaaa, no serem tietes!!!! bueno, però ara toca quidar-se igualment eh!!!! :-()-)

torsaeann!!!! al final has anat a veure els pets????

Papallona!!!!!!! per on pares???

Giss preciosa!!!! y esas fotos de pronovias???? ya he visto el mail, pero espero las fotos!!! jejejejeje

estiu!!!! com va per la capital de l'ebre????

un petó a totes!!!!

i a veure si fem quedada, no?????

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nineta....quant de temps!!!!! com va la feina...més adaptada a tot??? espero que tot vagi bè....Sobre lo del facebook...doncs et vaig trobar directament amb el teu nom o el teu correu electrònic i vas sortir tu amb el teu gatet. Ara que penso si que vas comentar que tenies opció de privacitat...però no!!!!! si fiquen el teu nom surts normal...
Si realment ho vols fer...mira-t'ho...ok???
Petonets!!!

Ostres!!! doncs abans funcionava!!! no se, això del facebook a vegades va com el cul... no se no se, ara m'ho miraré a veure si esq se m'ha modificat algo.....

Ja ho he fet pel facebook però ho faig per aquí també....

FELICITATS!!!!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 20, 2009 11:22 am

Ninetes!!!! mireu quin marcador!!!! que ja baixo dels 11 mesos!!!!

Ultimament no paro de pensar en la boda.... en tinc unes ganes!!!! de posar-me el meu vestit i de tot.... menos mal q no vaig fer la mini-boda... sinó crec q ara estaria una mica deprimida......

quines ganes de q comencin a arribar els nostres dies!!!!!!!

i sobretot quines ganes de poder compartir-ho amb totes vosaltres!!!! aix, avui estic sensiblona......

i sabeu???? no paro de pensar en criatures.... serà xq la meva jefa està embarassada... li queden res, tres setmanes!!!!! i jo no paro de pensar q jo també en tinc ganes.... però clar, fins després de la boda res de res!!!! jejejejeje

us estimo guapes!!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 6:20 pm

Nineteeeeeeeeeeeessss!!!!bona tarda!!!

ufff quin diumenge de panxing total!!!acabem de veure el codigo da vinci, i ara ha posat una altra "El gran torino" de clint eastwood que no sé com estarà!!!!!

tic rara noies, i és per una sensació que tinc...però ja us ho explicaré quan ens veiem!!!!

giss........exacte, doncs era el teu xic eeeeee, segurissim, perque justament el vaig veure allí traspassant el carrer, on ens vam veure!!!!!
Doncs per mi, si voleu sopar el dimarts!!jo treballo l'endemà, però és que el divendres al ser misericòrdia potser vaig amb els meus nebots....però clar, moltes el dimarts també anire a tarragona a celebrar santa tecla no????...la veritat és que hauria de descansar, però si puc anar a treballar perque ara hi ha feina,.....també puc anar a sopar o pendre algo a la tarda no???? això si, puc acabar marejada!!!!!

apa ninetes..........espero que vagi bé el diumenge!!!!!
mooooooooooooooolts petonets.......ahhh i per les que us podrieu pensar d'anar a la riviera maya, he trobat una pagina web, que més que res és un foro, però la gent opina de tot, i per categories, i pots trobar de TOT TOT!!!!!!!! tinc unes ganes!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 6:40 pm

NINETESSS......JA SÓC AQUUIIIIII!!!! I ABANS DE TOT.....

MOLTISSIMES GRÀCIES PER TOTES LES FELICITACIONS I PER PENSAR-HIIII!!!! SOU LES MILLORSSS!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
M'ha fet molta ilu rebre missatges vostres i res, que us ho agraeixo moltissim de tot cor..... Increible!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 20, 2009 6:49 pm

No res....fauna estoneta (1 horeta aprox) que els invis han marxat des de les 14:00h que han estat aqui. Tot anat genial i res...regalets molt i molt útils i molt contenta!. Estava nevi pq era en realitat el 1r dinar oficial que feiem a la family des de que vam venir a viure-hi i suposo que per això ahir vag acabant dormint-m'he a les 5:30 de la matinada!!!bufff...i a les 9:00h estava llevada!!! hi havia feina a fer...jejejej.
Ara estem tirats al sofa fent el dropet i a descansar per recuperar forces!!!!!jejejeje.
Demà pel mati anem(la mare, ma germana i jo) a la de les flors, aquella que us vaig comentar l'altre diai a veure q ens explica...us mantindrè informades, ok??? però ja fins la nit que pel mati baixo a Valls i per la tarda tinc classes.
Pel tema de quedar aquesta week i veient els horaris que té la Giss...jo us puc dir que els dies que podria quedar són el Dimecres al mati (a que moltes treballeu a Tgn...i així también podria venir la Papallona, no??) és una idea, el Dijous a la tarda o el i ja us confirmarè si el Dimarts podrè, pq plego a les 20:00h de Reus i em puc acostar al Viena...però aquest dia necessito confirmar-hoooo!!!! que us sembla?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dg. set. 20, 2009 6:52 pm

hola n inetesssssssssssssssssssss

aixxxxxx.. us he anat llegint. pero com ja sabeu estic treballant tot el finde a l'hospital i hiha molt de malaltó.... en fin... primer HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Feliç Anniversariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. l'ultim solteretaaaaaaaaaaaaa oléeeeeeeeeeeeeeeee.... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

he llegit lo del sopar!! jo m'apuntoooooooooo que esta setmana es la lexa.. dilluns vaig de matí!!!! o sigui tarda lliure!!!! dimecres i dijous festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kina emoció!!!!!

molts petonets i akesta setmana puc kedar jejejejjeej

demà us llegeixo amb m és calmaaaaaaaaa muakis!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dg. set. 20, 2009 7:56 pm

Hola ninetes!

Hapi felicitatsssssssssssssssssssssssssssss!

ninetes quin mono, aquest mati hem anat a la fira del caçador a serral i despres hem dinat a casa dels sogres, hem fet una mini siesta
i hem anat a tarragona que haviem quedat amb una amiga que feia temps que no veia! I ara soparem a casa dels papis!!

Pero cuan fem quedada????????????????????????????'

Jo dema volia anar a bcn, pero si us va be quedar ho passo a un altre dia!!! O preferiu anar dimarts a sopar si a totes us be!

Ja direu alguna cosa!!!!!!!!!!!!

Molts petonets
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 8:06 pm

Ninetes!!!!!

com esteu????????ja veig que una mica més de moviment!!!!

mrs.happines...me n'alegro molt que hagi anat bé el dinar, els regalets, i el dia del teu cumple..........però SISPLIIIIIIIII no quedeu dimecres al matí que n'hi ha que treballem eee!!!!!!
a mi em va bé o demà, o dimarts a la tarda o a la nit, o.....bé...qualsevol dia per la tarda o nit!!!!!!però que ja tinc ganes de veureus!!!!

i eliiiiiiiii....com bé dius....jo si que vull BODATOUR...que he estat la primera i es viu diferent, ara vull formar part jo de les que "NO S'ESTAN CASANT" un hip hip hurra per la tara que és la pròximaaaaaa!!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiiiii................aixxxxxxxxx i la meva crònica....abans de la seva boda arribarà eeeee, tranquis!!!!!!

taraaa quin diumenge mes mogudet no??? jo he aconseguit no anar a dinar ni sopar a casa de ningú i fer el vago tot el finde...massa i tot, perque m'aburro ara!!!!!!

papallonaaaaaaaa que guaiiiiiiiiiiiiii quin mutn de festa noooooooooo....apaaaa doncs aprofita per fer cosetes eeeeeee!!!!!!i PER VEURE'Ns!!!!!

petonets, i molts petons a totes!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 20, 2009 8:29 pm

Hola ninetes¡¡¡¡
Per el tema de quedar aquesta setmana jo demà vaig a tarragona a acompanyar el meu ninot al dentista i dimarts quan plegui de treballar vaig cap a tarragona que faig lo de Dames i vells i la primera funció és a les 18.30 i clar acabaré super tard i després ja sopem allà i cap a dormir que el dimarts tinc festa però a les 09.30 ja tinc que ser a tarragona que a les 10.30 fan ja la primera representació de dames i vells i així estaré tot el dimarts o sigui que..... jo per quedar puc dijous a la nit per sopar o divendres......
Bueno petites espero que estigueu totes bé ok?
Podriem quedar un dia per venir a casa meva per començar a fer detallets no? que us sembla?

Giss, quan podem quedar per que em donguis allò d'aire de fiesta? així ja puc anar escrivin...
Happi, estic contenta de que el dinar i el cumple hagui estat molt bé¡¡¡¡¡¡¡

Molts petonets i us estimooooo a totes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dg. set. 20, 2009 8:37 pm

Elxa, me lo he imaginado, pero no lo hemos visto!!!!!!!!!!!!!! Oye a ver si quedamos un dia para que tu nene vea las figuras!

Pues si laiac ha sigut un diumenge mogudet pero ara a veure vendelpla i cap al llit!!!!!!!!!!!!!!!

Aixi ninetes dema no hi ha quedada, no??????????????????'
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dg. set. 20, 2009 9:10 pm

Ei! ninetes! jo si quedeu demà no puc... impossible... surto a les 20.00 i he de fer la compra... arribaré a casa a les 9 i pico...
Podriem fer lo de sopar dimarts a la nit o divendres... o un altre dia, no sé... a veure què dieu.
Petonets! que jo també vaig a veure "Sin tetas no hay paraíso"!!! jejeje
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. set. 20, 2009 9:31 pm

aaaaaaaaaaahhh ventdelpla és veritat...aquí el meu home, que mai mira el basket...apaaa avui l'està mirant!!!!buffffffffffff

ninetes, ara que hi penso dijous és l'únic dia que no puc per la nit!!!!la resta de dies, dilluns, dimats, dimecres, divendres, dissabte..jijijjij per ara, vosaltres sou la meva prioritat......espero trobar-me bé!!!!!

apa guapetones....a veure si podem coincidir!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant