"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. set. 21, 2009 7:07 am

Bon dia ninetes, buf ja torna a ser dilluns!

Jo si us va be quedar dema per sopar algo em sembla be!

Que tal a anat el finde?????????????????
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 21, 2009 7:18 am

Bon dia boniques¡¡¡¡¡
Si tara, jo torna a ser dilluns......quin rotllo.....
Sobre demà si quedeu jo no puc venir. Vindreu a veure dames i vells en algún moment?
Bueno boniques a veure si coincidim i ens podem veure¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 7:26 am

Bon dia ninetes!!!

DEsprés de fer un panxing estressant i tot, tot el cap de setmana, aquí estic, davant l'ordinador treballant, i sense ganes de fer-ho però tenim una cosa urgent per entregar!!!
Pel que fa a quedar, a mi demà em va perfecte!!!tot i que l'endemà treballo, però ja que el josep va de nit no estaré patint!! o sinó per la tarda eeee....

torseann...si fos quedar per la nit no podries venir????
ja tinc mono de totes,,....que fa dies que no ens expliquem cosetes cara a cara.....almenys amb mi!!!!!

ÀNIIIIIIIMMMMMMMMM que aquesta setmana té un dia menys de feina!!!!!
PAtunets!!!
una cosa, vosaltres llegiu bé els escrits del foro??? és que ara s'ha posat tot a lo llarg i has d'anar passant la barra per llegir-ho tot!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. set. 21, 2009 8:55 am

Bueno ninetes, aquesta tarda tinc intencio d'anar a emperatrix i a ikea, espero que sigui productiu,
que amb els dies que fa que hi vull anar!

Aixi que a veure si trobo alguna coseta!

Ja he fet la comanda de la figura dels papis, a veure que tal resulta!

I Gis a ver si nos vemos y hacemos el pedido de la web de julio o pasame por mail lo que tu quieres y ya lo hago yo!

Ei i dema vaig a la pelu a fer-me alguna prova de pantinat si alguna es vol apuntar, ja sabeu, es que necessito saber-ho per lo de la figura!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 21, 2009 9:22 am

Ninetes...bon dia!!!!!
Ja torno a ser per aqui, i abans de marxar he dit "Vaig a saludar i desitjar un bon dia a les ninetes"....jejejeje. Marxo ara a la floristeria que he quedat amb la mare i ma germana i desprès japujarè i us explicarè..
Només dir-vos que si a totes us va bè demà quedar millor que una altre dia, doncs ja canvio jo els plans que tenia (que encara no ho se segur) i quan plegui a les 20:00h de Reus,me'n vaig directament al Viena...

Laiac...perdon per proposar el Dimecres al matí, però no se pq he pensat que tu también estaves a Tgn. Sorry!!!! :-( ...

Ninetes....desprès ja torno i us explico amb tot detall. Suposo que tindrè temps que avui tinc visita amb el dietista...(he de seguir amb la deta per probar vestits....jejeejej)

Passeu un molt bon dia. Us estimo!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 9:32 am

Happi!!!!!!!!! no pateixis donaaaaaa, però amb el mono que tinc de veureus, només faltaria quedar quan jo treballo!!!!! si hoooooooombre!!!!!
pos així quedem DEMÀAAAAAAAAAA????????????
eiiiiiii i que vagiu molt bé a les flors.........per cert, on és?????? ja ens explicaràs!!!!

taraaaaaaa a quina pelu aniràs!??????aix aix...quina emoció, la primera prova!!!! i ja ens explicaràs que tal avui per emperatrizi i IKEA eeee!!!!!

nineteeeeeeeessssss.........vaaaaaaaaaaaa...quan quedem?????

torno a fer feina que sinó!!!!
muaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 21, 2009 9:45 am

Bon dia ninetes!!!

jo com la happii.. m 'he neam a saludar a les meves ninetes!!!

Aix laiac.. el meu también amb el basquet i ahir a l'hospi tothom intentant veure el partir.. i jo pensat .. ni que guanyem res naltros!!! .. aix... no estava d'humor jejej
Tara demà pentinatttttt oeeeeeeeeeeeeeeeeee.... fotus fotusss... uff.. kins nervis!!!! tinc ganes de veure't!!!

ninetes x cert ja tinc clar lo del pedido!!!!!... jo potser vaig esta tarde a la bolsera... ja vorem!! encara no li he dit res jejej...

Torsaeann.. que guai lo de dames i vells tu participes??????????? ensenya'mmmmmmmmmmmmmm jiji

Giss... wapi.. l'altre dia vaig sentir a la radio la inauguració de la guarderia... que importantssssssss jejejej em va fer gràcia!!

Blackkkkk.. per fi tinc gps.. ja vaig com tu jijij que tal tot?????

Nur!!! com estàsssssss!!!!!!!??????????

Elxa.. ja som diluns pero jo tenia unes ganes de que arrives.. aix.. kin cap de 7mana!!!

jo puc kedar tots els dies.. menys divendres que tinc 24hores... i es clar dijous que es la nit anterior tampoc em va molt bé.....

Bueno petonets a totessssssss!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dl. set. 21, 2009 12:59 pm

Bueno ninetes no hi ha gaire mobiment avui, no?

Bueno finalment siq ue anem a bcn, aixi que ens veiem mes tard, espero trobar cosetes boniques!!!!!!!!!!!

Parlem aquesta tarda, si quedeu avui aviseu, que si no arribo massa tard em passaria una estona!, sino ens veiem dema???????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 1:04 pm

Taaaaaraaaaaaaaaa!!!!!

que vagi motl bé pr emperatriz....compra't alguna cosa molt "atracativa" eeeee.........i a IKEA.....no compris gaire que sempre ens acabem firant!!!!!! i ja explicaràs val????

eiiiiiiiiiii i quedem demà????????????? per SOPAR així la giss pot venir si quedem a aprtir de les 20 no????????????????!!!!!!!!!!!!

apa guapetones!!! jo avui dino a casa la mama i després anirem a veure piscinetes....així que fins més tard....que avui espero poder-me conectar més a la nit que estaré soleta!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 21, 2009 2:26 pm

nnetes per mi perfecte jo surto a les 20hores! DEMA SOPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on kedem??? a les gavarres hi haun restaurant de pasta nou.. esta molt bo... tinc la targeta si voleu resevo!!!! o también podem anar al "nostre viena" ;P

wapis que vaigi molt bé la tardeeeeeeeeee no gasteu moltttttttttt muuuuuuuuaksssssssss
Papallona*

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 21, 2009 5:09 pm

Ninetesssss ja estic aqui!!!!

Me posta al dia de tot!!!E estat una ora i pico xo a valgut la pena....

TARA lo de la maria o trobo normal...jo quan vaig voler reservar vai anari darrere della com a una setmana fins q la vaig trobar....alfinal vas ana al concert el divendres???
jo si mu vaig passar super be!!!alfinal vas trobar algun vestidet???
x cert no i anaves aqet finde al restaurant???

LAIAC tu tmb quines ores darribar al concert jo i vai anar i mu vai passar superbe!!!

HAPPI am retras xo moltes felicitats!!!!!Ja e llegit q el dia va ser perfecte tant el dinar com els regalillos com tot!!!!

Giss aun no e visto tu correo aora me conecto para leerlo!!1

A les altres avui la baixada q i anireu???jo cm q vai de tardes i puc anar.......xo d'aqui poc sabeu q????
ja podre venir a les qedades de la tarda xq em canvien lorari temporalment!!!!!siiiiiii anire de matiiiii!!!!

Bueno ninetes vai a berenar jo aqesta setmana dificil tinc el qedar xq dema treballo i a la tarda potser fem algo am els amics
ja q x tgna i reus fan coses, dimecres tinc metge a bcn i despres anirem a ikea aixi q tmp, dijous plego a les 6 xo nose q fare a la tarda i el finde estic a And
aixi q si us conve algo mu dieu...xo si qedeu a sopar al viena potser mu puc convinar i venir!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 21, 2009 5:43 pm

Ninetes!!!!

Com va???

Jo cansadeta... tinc soneta!!!!

Jo demà si quedeu no se si podré anar... treballo de 8 a 17h, de 17h a 21h tinc clase i a l'endemà vaig a Barcelona a l'Ikea i a Gran Via 2... no se podré aguantar el ritme!!!

vaig a descansar una estona i després torno.

us estimooooooo
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 21, 2009 5:53 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!

Com va???

Jo cansadeta... tinc soneta!!!!

Jo demà si quedeu no se si podré anar... treballo de 8 a 17h, de 17h a 21h tinc clase i a l'endemà vaig a Barcelona a l'Ikea i a Gran Via 2... no se podré aguantar el ritme!!!

vaig a descansar una estona i després torno.

us estimooooooo

Nineta a veure si ens trobem....jo al mati vai a la quiron i despres anirem a diagonal mar a dinar am la cosina d'ell i despres ikea i granvia o al reves segons!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 21, 2009 5:54 pm

hola ninetes!!!!
estic de nou pel foro!!! buf.. ja ni recordo la ultima vegada q vaig entrar... jops!!
jo encara no tinc pc! kina kk!!! :--(
kin mono q he tingut a sobre tot lo cap de setmana!!! no us ho podeu imaginar!!

happiness!! felicitats atrassades!!! ahir vas tenir un dia completo, no? me n'alegro que tot sortís bé! i la sorpreseta del teu nino molt xula, eh!!

tara, a veure com va per emperatriz i trobes el que busques! i ja comences a mirar pentinats?
ais! que guai!!! ahir en vaig veure de xulissims a la desfilada de la dress bori de zaragoza! pero no vaig poder fer fotos.... i mira que vaig pensar
en fer fotos per vosaltres... pero no es podien fer...

estiu, que ara aniras de matins? que be, no?

torsaeann.. que és això de dames i vells? no ho havia senti mai!!

elxa, com va??

black, vas enfeinada, eh!!

papallona, que tal? tan treballadora com sempre tu!! jejeje!! ja tens gps? la veritat és que son un gran invent per mi!!! jajaja!!

giss, que tal a la feina? els pekes ja es van adaptant? així que aquesta setmana toca rosa clarà? a veure si hi ha sort!!! ja ens passaràs les fotos de pronovias!!
a rosa clarà no en deixen fer... a no ser que les facis tu d'estrangis, jijiji!!

laiac!! que tal et trobes?? notes milloria?? cuida't molt guapa!!!

un petonet a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 21, 2009 6:00 pm

Pel sopar de demà dimarts no podré venir. Demà sortiré bastant tard del cole pel tema centenari i acabaré amb el cap com un bombo... :star::
Jo entre setmana ho tinc bastant liat i lo que tinc millor són els divendres tarda-nit. Que els tinc tots lliures.
Així que si algun divendres hi ha soparet compteu amb mi!! :-)ok:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 21, 2009 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 21, 2009 6:22 pm

hoa ninetessssssssssssssssss

doncs si el dissabte kedeu.. mmm jo surto de treballar a les 8 hores... bueno puc kedar-me dormint fins que quedem... pero kedarem aviiat no?

bueno wapis que tinc ganes de veureus!!! muakis!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 21, 2009 6:24 pm

Doncs nenes, ahir vam anar a la desfilada de la Dress Bori!!!

Si si!! En un principi haviem decidit que no hi anavem, perque clar! Era bastant a lluny!! 200 km d'anada i 200 de tornada!!
Pero al no tenir internet jo m'enfilava per les parets i necessitava fer algo per distreure'm.. i res!! que al final vam agafar
el cotxe i... au!! Cap a Zaragoza!!!! jajajja!!!

S'hi van apuntar mons pares, i hi vam anar els 4.

Hi vam anar amb Gps... i tot correcte! La merda és que hi havien carrers de Zaragoza que estaven en obres i uns altres estaven tallats perque feien festes al carrer pels crios... i per alla on ens feia passar el gps no es podia passar!!! Mireu... em vaig posar dels nervis!!! Anavem bé de temps, però amb la tonteria aquesta vam perdre molt temps i em vaig posar de mala os tia...

Total, que vam aparcar el cotxe i anant preguntant a la gent ho vam trobar... Vam arribar super just per veure-ho començar i ja no vam trobar lloc per seure, i estavem darrera i teniem gent dreta al nostre davant... quin agovio!! Jo pensant "un viatge tant llarg per estar darrera de tot... jops!!"

Res, que van sortir molts models (tinc el llistat de tots els que van sortir xq m'ho van donar xq anés marcant els que m'agradaven...) i els de nois eren MOLT lletjos!! Pero molt!!! Tots eren super brillants!! Amb destellos verds, vermells, daurats i platejats... Jo no parava de dir-li al meu nen: "No em vinguis aixi, eh!!!" jajajajaa!! Mon pare flipava amb els trajes de novio tambe, jajajajaaj!!!

La desfilada va durar poc més d'una hora. Les noies cada una portava un pentinat diferent, i n'hi havia de molt bonics, aixi com les toies, que n'hi havia de molt boniques... pero hi havia una toia q tenia plumes vermelles!! si si, jajaja!! d'aquestes plumes de les mones de pasqua!! ais ais ais... I els maquillatges tambe eren molt bonics.

La veritat es que canvia molt veure els vestits en catalegs que al natural, eh!!! Molt millor al natural!!

Lo millor de la desfilada:
-que els i les models no paraven de sortir... era un no parar, ara sortin els tios... ara les ties... ara ells... ara elles... i no es va fer gens pesat!! es canviaven super rapid!!
-els pentinats i els maquillatges, molt encertats (tret d'una que portava els llavis super vermells, i es veien mes els llavis que el vestit en si... ajajja)
-el fet de tenir una llista del nom de tots els vestits q anaven sortint amb el preu i tot.

Lo pitjor de la desfilada:
-els trajes de nuvi... no puc dir ni un que m'agradés!!!
-hi faltaven cadires... per mi que no van preveure que hi aniria tanta gent...
-no hi havia a/c i feia molta calor!! tothom anava amb vanos!!

Weno noies, quina ratllada, no??? jajajaja!!

Alguna de vosaltres hi va anar al final?? Jo no vaig veure a ningu, pero com q hi havia tanta gent...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 21, 2009 6:32 pm

Papallona* ha escrit:hoa ninetessssssssssssssssss

doncs si el dissabte kedeu.. mmm jo surto de treballar a les 8 hores... bueno puc kedar-me dormint fins que quedem... pero kedarem aviiat no?

bueno wapis que tinc ganes de veureus!!! muakis!

Dissabte mati hi ha quedada? Jo no podré baixar perque ma cosina té una boda aquest dissabte i m'ha demanat que li faci un recollit.
Ma cosina té per costum que la pantini jo quan té alguna boda. Hi ha vegades que em keda millor que altres... però a ella li agrada i n'està conenta... jejeje!!
A veure com em queda aquest cop!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 21, 2009 6:36 pm

Ais!!! Avui quan he arribat a casa... sorpresa!: Ma germà s'ha deixat el portatil aquí!!!

I ara m'aprofito, eh!!!! jajajaja!!!!!!! Es nota, no???

Ordenador... :-.:·:: internet... :-.:·:: foro... :-.:·:: NINETES!!!!!!!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajaja!!!!!

A veure quan tindré ja el meu bé!! I sense troianos ni mer des!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 8:04 pm

Nineteeeeeeeeessssssss!!!!

NUR-JOR!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii benvingudaaaaaaaaa....jopeta tans dies sense tu.....ara, es nota que has aprofitat eeeeee!!!!!! per ho de la desfilada molt be no??? jo aquest any vull anar a la del tot nuvis....mira, ja m'he casat però m'agrada aixo de xafardejar!!!!

nineteeeeeeeeesssss...........es que no ens podrem posar d'acord!!!! a unes va millor divendres, d'altres no poden, d'altres entre setmana no............aaaaaaaaaaaaagrgrgrgrggrg......jo noies tinc mono!!! què us sembla que les que poguem quedem demà????????????? al viena o al lloc aquest de pasta!!!! com vulgueu......per fer més xivarra al Viena, i és més baratet, o no????com vulgueu!!!! a veure què acabem de decidir!!!!!!!!!

KEDADA DIMARTS 22 a les 20 HORES:
-laiac
-papallona

..................................
Me'n vaig a sopar, a dir adeu al meu nen i torno!!!!!!!
muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants