NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 3:17 pm

ise ha escrit:Tranquil·la que segur que t'ho passes de conya :-)ok: :-)ok: :-)ok: i si tens 12 vestits senyalats doncs millor!!! Així veuran l'estil que t'agrada i potser t'he n'ensenyen algun que no hagis marcat i elles creuen que et pugui agradar :-)ok: :-)ok:

Jo vull venir : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Jo també vull que vinguisssssss!!!! Bno ja tho contaré... tranqui!!!! amb pèls i senyals... x cert, ara que s'apropa el moment em sento una mica rídicula aixsss pq encara queden 8 mesos... i no sé... que tothom em miri com em kda el vestit... ara em fa cosa i tot!!! Què ruc que sóc!!! :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 21, 2009 3:21 pm

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Que hi ha gent que encara li falta moooooooooooooooolt mes que tu i ja te vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!! A veure si tens sort i te nagrada mooooooooooolt moooooooooooooooooolt un!!!!!!

Fes que et facin fotoooooooooos!!!!! que guayyyyyyyyy!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!! Quines ganes de poder dir: JA TINC VESTITTTTTTTTTTTTTTTTTT
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 3:22 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Que hi ha gent que encara li falta moooooooooooooooolt mes que tu i ja te vestiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!! A veure si tens sort i te nagrada mooooooooooolt moooooooooooooooooolt un!!!!!!

Fes que et facin fotoooooooooos!!!!! que guayyyyyyyyy!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!! Quines ganes de poder dir: JA TINC VESTITTTTTTTTTTTTTTTTTT

Suposo que és el fet d'estar en la situació que estic que no em fa gaudir bé dels preparatius!!! No sé ara mateix em sento rídicula anant a aire soc ruc!!! no sé si em podeu arribar a entendre!!! :-( :-( :-( i tu per a quant??? Que se't tira el temps a sobre!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. set. 21, 2009 6:23 pm

A ma tieta avui li han arribat un parell de vestits de San Patrick i uns altres de l'Atelier. A veure si acaben darribar i vaig a triarne un!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A veure si surts contenta de l'Aire :) Tinc ganes de saber de tuuuuuuu!!! He passat per davant la tenda amb el cotxe i intentava veure a la lluneta, pero no hi ha hagut maneraaaaaa!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: PIKYS » dl. set. 21, 2009 7:17 pm

Hola noies!!!

Lluneta com anat per aire??? ja tens vestit?? a vere que tal, ja ens contaras.

anna, qui coneixes d'infantil de calaf????

Nuvia, com va anar la inaguracio??? haure de passar a vere que te ta tieta!!! dire que soc amiga teva a vere si em fa un descompte jejeje. a que si vecinaaaaaa, i el rissotto era bo??? anda que no viviu be valtres!!!

Com va la recerca de feina?? aqui ja no miran per vosaltres sino pels homens ja no???? jajaja a vere si teniu sort i sortim de la crisi!!!

Pues jo per Calaf anem fent, amb el turbo posat, sino no arribarem en lloc. ja tinc ganes que arribin les vacances de nadal !!! jajaja

la resta totes be??? anims que dema ja es dimarts!!!

pues res, que vagi b, i fins un altre ratet
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 21, 2009 8:21 pm

Nenes!!
Ja soc a Lleida!!

Avui he comprat unes fundes pels sofas.. al final me cansat de buscarles en negre i les he comprat chocolate que tambe quedaran divines!!

Hem anat a revelar les fotos de les camaretes.. a vere que haureu fet...

Tambe hem estat contant... i contant... i contant... monedes i monedes... i filles meves.. que marranotes que sou jajaja fins ara no haviem tingut temps, menys mal que abans de marxar les haviem mig separat que si no...
I m´he trobat un centim de dolar entremig.. semblave una moneda de 2 centims pero no ejjee quina feinada!!!

Avui creare el post de la crònica i faré una presentació i així estará llesta per lo que tant voleu jejee a veure si me fiquen el gas a caseta i despres el internet i podre conectarme per la nit. Poc a poc i bona lletra.

Sabeu que al viatge vaig fer coses que no habia fet mai i que no mu esperava de mi??? pues semble mentida... jejeej vaig fer rappel a 18 metres en un forat d´aigua (cenote)... i tirolina... i vaig nedar amb dofinets!!!!!!!!!!!! uoooooooooo ejjeje que us semble???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 21, 2009 8:30 pm

Nenes!! veug que cadascuna va a la seva, me faig un lio... sou moltes per aqui i escriviu molt molt!!!

A veure

-pykis mentres tinguis feina ja esta be, encara que hagis de posar el turbo, ja arribaran les vacances de nadal!!!

-cc83 i annalleida ja us tinc al facebook!!!!! jeje esteu fitxades!!!

- istar, ara ja et coneixerem quan t´haguem de veure!! quina nena mes gran tens!!!

- Iseta on ets que gairebe no et vec conectadeta??? et va be a la feina? espero que si. :-()-)

- Cuca! tens molta feineta no??? com se porten els nens?

- Llunetaa que t´emprobaras vestidets!!!!!!!! deus estar ara mateix mes contenta que unes pascues!!! jejej jo vui fotos!!!!! i crònica detallada jejeje

- Nuvia que estas ultimament molt de parranda jeje i pensar que quan vaig anar a la botiga de ta tieta a mirar vestits amb mamare no et coneixia encara jejej

- Ameliee!! que guay que hu diguis ja a la family!!! oleee quines ganes en deus tenir :) despres estaras feliç!!!!

Ai no se si em deixo alguna o me equivocat.. o m´he confos.. pero porto un caos.... un besito a totes!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 22, 2009 1:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 21, 2009 11:30 pm

annalleida ha escrit:Amelie vaig nar a Saragossa la setmana passada i vaig flipar amb la ma de botigues quei i havia. que si Dress bOri, Manuel Mota,Pronovias!!!!!!! totes al mateix carrer!!
a la majoria us conec per fotts i aixo no pot ser aixi que hauriem de fer una quedad i ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi em va bé dijous o divendres, decidiu :yium:-)
avui tinc festa pero com porto el xip de les nits no tinc son :(
dimarts cap a Bcn a mirar coses i sino el dissabte dic que si a Lleida!!!! per cert, al matí vaig jo i la cc83 a la tarda, ja haguessim pogut coincidir!!!!!!!!!!!!!!!!!
tinc una amiga que es mestra a calaf d'infantil!!!!!!!!!!!!

Hola Guapix!! Jo si no trobo el vestit a Lleida, aniré a Saragossa, hem va encantar la concentració de botiguetes, per cert si quedeu aquesta setmana jo ho tinc una mica xunguillo, perquè vaig de nits i a les 21:00 ja marxo, però hem comprometo a venir una estoneta, tot sigui per còneixer-vos a totes :-///:
Amelie l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 21, 2009 11:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 21, 2009 11:35 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola guapetones!!! uis ahir em vaig quedar fregida escribint aquí....annalleida tens raó només ens coneixem, algunes ,per foto i no pot seeeeeeeeeeeeeeeer!!! jo us en deixo un parell o tres perquè almenys em conegueu per foto, que jo ni això...i si quedem i tal que sapigueu qui sóc!!! I me n'alegro que t'hagi anat bé per Saragossa, la veritat que aquí a Lleida per ser tan gran hi ha poques botigues de núvia i complements....per sort jo ja ho tinc casi tot, des del vestit fins als detalls...bé lo dit uns deixo un fitxer adjunt amb algunes fotos per a que em conegueu totes les forofleumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* (tic currant pero vaig obrint de tant en quan per xerrar, poca feina :-.:·:: :..: ).

Hola Istar!! Ja he vist les fotos, ara a veure si podem coincidir a la pròxima kedada i ens coneixem totes :-///: Per cert a veure si tenim sort totes i les petites coses que ens fan no disfrutar dels preparatius s'esbaeixen, així tu podras tenir el teu amore aprop, la Lluneta la seva feina... ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 21, 2009 11:41 pm

Amelieeeeeeeee!!! A la meva invitació ficava que era a les 20.30h??? Què raro... potser hi havia dos defiles... per cert... t'ha agradat algún vestit?? Jo si que vull la informació escanejada si no et fa res!!! X cert... avui ja vaig a Aire...!!!!!! Ja us informaré... nem tot de dones! jajajaja emplenarem la botiga!!! Però tinc mooolta il.lusió!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: stik fins i tot nerviosa!!
Amelie per cert, quan us tocava dir-ho a la family?? Ja ens ho contaràs eh... >.-<: >.-<:[/quote]

Hole Lluneta!! Ja m'havia semblat que havies comentat algo de les 20:30, i jo també pensava que era aquesta l'hora, però el dia abans ho vaig mirar per ubicar l'hotel i vaig veure que era a les 16:30, no sé potser és el que dius tu, hi havia dos desfiles. Ah! Com ha anat a Aire??? Suposo que molt bé, t'has d'animar oblidat dels problemilles i disfruta al màxim del moment!!! ::love:: Lo de la family és aquest dissabte, uf quins nervis!!! Ara tu també tens sopar divendres no?! Et desitjo que vagi molt bé, ja ens ho explicaràs!! Ah! m'oblidava, un altre motiu per estar happy, el regalet que et van fer la revista, veus com la gent del teu voltant esta il.lusionada, doncs apa no els fallis i a viure amb la màxima il.lusió tots els moments que et queden fins al 29 de maig!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dl. set. 21, 2009 11:52 pm

Bueno guapes vaig a continuar treballant, però abans un repàs a les que no he contestat anteriorment

Ise Que tal guapíssima?! Vas molt a tope de feina?? A veure si a la pròxima kedada coincidim!! Una Abraçada!! ::love::

Cuca Com prove la setmana?? Has començat amb molta feineta?? Et trobem a faltar al foro!!! :-///:

Nuvia Com ha anat el cap de setmana? La inaguració ja veig que molt bé!! Tinc ganes de dir-ho als meus pares per poder anar de compres (o si més no a mirar vestidets, sense haver de patir per si hem veu algú) Per cert no t'ho vaig dir l'altre dia encantada de poder-te conèixer amb persona :-)ok:

Pikys Com vas?! Ja veig que amb ganes d'agafar les vacancetes de Nadal!! I tant que sí!! Vacanceeeeeesss!! Que necessitem molt temps per organitzar-ho tot

Miriameta Ets una crack!! Acabes d'arribar i ja manos a la obra, que si revelat de fotos, fundes... Així m'agrada amb energia!! Per cert molt xula la nova foto del perfil

Bueno a totes les que hem deixo una Abraçadaaaaaa!!!!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:07 am

nuvia2010 ha escrit:A ma tieta avui li han arribat un parell de vestits de San Patrick i uns altres de l'Atelier. A veure si acaben darribar i vaig a triarne un!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A veure si surts contenta de l'Aire :) Tinc ganes de saber de tuuuuuuu!!! He passat per davant la tenda amb el cotxe i intentava veure a la lluneta, pero no hi ha hagut maneraaaaaa!!!!

Jejeje no podies hi havia un biombo negre que em separava de la botiga i només em podien veure les que m'acompanyaven jejeje prò ha estat molt bé, dsps uns faig una crònica... primer contesto a tothom, q em doneu una feinada de porrrr!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:09 am

miriameta ha escrit:Nenes!!
Ja soc a Lleida!!

Avui he comprat unes fundes pels sofas.. al final me cansat de buscarles en negre i les he comprat chocolate que tambe quedaran divines!!

Hem anat a revelar les fotos de les camaretes.. a vere que haureu fet...

Tambe hem estat contant... i contant... i contant... monedes i monedes... i filles meves.. que marranotes que sou jajaja fins ara no haviem tingut temps, menys mal que abans de marxar les haviem mig separat que si no...
I m´he trobat un centim de dolar entremig.. semblave una moneda de 2 centims pero no ejjee quina feinada!!!

Avui creare el post de la crònica i faré una presentació i així estará llesta per lo que tant voleu jejee a veure si me fiquen el gas a caseta i despres el internet i podre conectarme per la nit. Poc a poc i bona lletra.

Sabeu que al viatge vaig fer coses que no habia fet mai i que no mu esperava de mi??? pues semble mentida... jejeej vaig fer rappel a 18 metres en un forat d´aigua (cenote)... i tirolina... i vaig nedar amb dofinets!!!!!!!!!!!! uoooooooooo ejjeje que us semble???

Jejeje miriameta... era una petita putadeta jejeje no ens vam passar massa, així heu estat entretingudets............. i heu pensat en nosaltres una bona estona!!! Jajajaja lo del cèntim de dòlar culpa del banc eh!!! :-)
Què guaiii lo del viatge no??? Volem veure les fotos!! Jo no sé si ho faré la veritat... amb lo poruga que sóc lo de la tirolina em fa una mica de por! Lo dels dofins ha de ser xul.líssim!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:11 am

miriameta ha escrit:Nenes!! veug que cadascuna va a la seva, me faig un lio... sou moltes per aqui i escriviu molt molt!!!

A veure

-pykis mentres tinguis feina ja esta be, encara que hagis de posar el turbo, ja arribaran les vacances de nadal!!!

-cc83 i annalleida ja us tinc al facebook!!!!! jeje esteu fitxades!!!

- istar, ara ja et coneixerem quan t´haguem de veure!! quina nena mes gran tens!!!

- Iseta on ets que gairebe no et vec conectadeta??? et va be a la feina? espero que si. :-()-)

- Cuca! tens molta feineta no??? com se porten els nens?

- Llunetaa que t´emprobaras vestidets!!!!!!!! deus estar ara mateix mes contenta que unes pascues!!! jejej jo vui fotos!!!!! i crònica detallada jejeje

- Nuvia que estas ultimament molt de parranda jeje i pensar que quan vaig anar a la botiga de ta tieta a mirar vestits amb mamare no et coneixia encara jejej

Ai no se si em deixo alguna o me equivocat.. o m´he confos.. pero porto un caos.... un besito a totes!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

fotos no n'he pogut fer i ara us faig la crònica detallada a aquestes hores eh!!! Bno així espero al jordi si puc... i la son em deixa... tmpoc demà no tinc massa a fer... Però si m'he sentit com una princeseta lo que són una mica incòmodos no sé si per la cua o què, però crec que em fotré de lloros.......... :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:12 am

Amelie ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Hola guapetones!!! uis ahir em vaig quedar fregida escribint aquí....annalleida tens raó només ens coneixem, algunes ,per foto i no pot seeeeeeeeeeeeeeeer!!! jo us en deixo un parell o tres perquè almenys em conegueu per foto, que jo ni això...i si quedem i tal que sapigueu qui sóc!!! I me n'alegro que t'hagi anat bé per Saragossa, la veritat que aquí a Lleida per ser tan gran hi ha poques botigues de núvia i complements....per sort jo ja ho tinc casi tot, des del vestit fins als detalls...bé lo dit uns deixo un fitxer adjunt amb algunes fotos per a que em conegueu totes les forofleumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* (tic currant pero vaig obrint de tant en quan per xerrar, poca feina :-.:·:: :..: ).

Hola Istar!! Ja he vist les fotos, ara a veure si podem coincidir a la pròxima kedada i ens coneixem totes :-///: Per cert a veure si tenim sort totes i les petites coses que ens fan no disfrutar dels preparatius s'esbaeixen, així tu podras tenir el teu amore aprop, la Lluneta la seva feina... ::love:: ::love::

Què Déu t'escolti pq lo meu ja sembla una telenovel.la!!!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:14 am

Amelie ha escrit:Amelieeeeeeeee!!! A la meva invitació ficava que era a les 20.30h??? Què raro... potser hi havia dos defiles... per cert... t'ha agradat algún vestit?? Jo si que vull la informació escanejada si no et fa res!!! X cert... avui ja vaig a Aire...!!!!!! Ja us informaré... nem tot de dones! jajajaja emplenarem la botiga!!! Però tinc mooolta il.lusió!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: stik fins i tot nerviosa!!
Amelie per cert, quan us tocava dir-ho a la family?? Ja ens ho contaràs eh... >.-<: >.-<:

Hole Lluneta!! Ja m'havia semblat que havies comentat algo de les 20:30, i jo també pensava que era aquesta l'hora, però el dia abans ho vaig mirar per ubicar l'hotel i vaig veure que era a les 16:30, no sé potser és el que dius tu, hi havia dos desfiles. Ah! Com ha anat a Aire??? Suposo que molt bé, t'has d'animar oblidat dels problemilles i disfruta al màxim del moment!!! ::love:: Lo de la family és aquest dissabte, uf quins nervis!!! Ara tu també tens sopar divendres no?! Et desitjo que vagi molt bé, ja ens ho explicaràs!! Ah! m'oblidava, un altre motiu per estar happy, el regalet que et van fer la revista, veus com la gent del teu voltant esta il.lusionada, doncs apa no els fallis i a viure amb la màxima il.lusió tots els moments que et queden fins al 29 de maig!!![/quote]

Si la revista em va fer molta il.lu, és una de les testimonis també, me l'aprecio mooolt!!!! La veritat... Si tot va bé hi haurà sopar divendres però pel que estic veient ningú ve així que res ells s'ho perden, al final ho direm pel facebook i a pendre pel sac!!!! Ja començo a estar una mica tipa que no puguem estar tots junts... :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 12:20 am

Bé i ara ahí voy.

Hem anat a Aire com totes sabeu... hem arribat mitja hora tard pq no hi havia manera d'aparcar. Jo tenia els meus vestidets triats al catàleg i tal però quan he arribat m'han ensenyat el "book" com elles els hi diuen i mhan donat uns paperets pq anés separant vestits. Quan ha vist toooota la muntada mha dit n'hi algún en especial que et faci més gràcia, i jo si aquest i aquest i aquest. I me'ls ha separat, excepte un que no el tenien... (no havia de ser per mi) i dsps em diu primer t'emproves aquests i dsps te'n vaig treien més dels que has marcat. I així ha sigut. Amb el primer buaaaaa era el meu estil directe, però massa cua encara q es pot retallar. I així fins uns 10... hem anat descartant -pq ho havia de fer, sinó me'ls hagués quedat toooots- i quan ja en tenia només 4... m'ha ficat el vèl en un d'ells que m'he tornat a emprovar aquests 4, tot s'ha de dir... amb el vèl la cosa canvia moooolt eh pro mooolt!!! Casi ploro m'he emocionat mooolt!! M'he vist tan guapa i la de la botiga anam-me dient que amb el tipo que tenia que tot em kdava bé -q m'havia de dir!!!- però és que els vestits cenyits de la cintura em kdaven q ni pintats!!! I què ho digui jo té mèrit... I bé, al cap de dues hores per allí emprovant vestits, m'he kdat amb dos i ara tinc un dubte existencial... però abans he de resoldre una petita espina q tinc clavada i dsps ja podré decidir... quan quedem ja us ho explicaré... :-)ok: En general, molt i molt bé, impresiona una mica!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: però m'ha agradat tant l'experiència com el tracte! Ara m'he de decidir... i no serà fàcil! :.0.-0.:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 8:51 am

Amelie ha escrit:

Doncs si, perquè hauriem d'estar gaudint de la millor época de la nostra vida i per coses com la feina, els homes lluny i tal no acabem de tenir-ho tot al 100%. Menos mal que això passarà sinó malament! ah! i me fa molta gràcia lo de amore, perquè el meu nen em diu amore sempre....jejejeje! no li havia sentit dir mai a ningú que no fos ell, quina gràcia tu! :.0.-0.:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. set. 22, 2009 8:55 am

lluneta29 ha escrit:Bé i ara ahí voy.

Hem anat a Aire com totes sabeu... hem arribat mitja hora tard pq no hi havia manera d'aparcar. Jo tenia els meus vestidets triats al catàleg i tal però quan he arribat m'han ensenyat el "book" com elles els hi diuen i mhan donat uns paperets pq anés separant vestits. Quan ha vist toooota la muntada mha dit n'hi algún en especial que et faci més gràcia, i jo si aquest i aquest i aquest. I me'ls ha separat, excepte un que no el tenien... (no havia de ser per mi) i dsps em diu primer t'emproves aquests i dsps te'n vaig treien més dels que has marcat. I així ha sigut. Amb el primer buaaaaa era el meu estil directe, però massa cua encara q es pot retallar. I així fins uns 10... hem anat descartant -pq ho havia de fer, sinó me'ls hagués quedat toooots- i quan ja en tenia només 4... m'ha ficat el vèl en un d'ells que m'he tornat a emprovar aquests 4, tot s'ha de dir... amb el vèl la cosa canvia moooolt eh pro mooolt!!! Casi ploro m'he emocionat mooolt!! M'he vist tan guapa i la de la botiga anam-me dient que amb el tipo que tenia que tot em kdava bé -q m'havia de dir!!!- però és que els vestits cenyits de la cintura em kdaven q ni pintats!!! I què ho digui jo té mèrit... I bé, al cap de dues hores per allí emprovant vestits, m'he kdat amb dos i ara tinc un dubte existencial... però abans he de resoldre una petita espina q tinc clavada i dsps ja podré decidir... quan quedem ja us ho explicaré... :-)ok: En general, molt i molt bé, impresiona una mica!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: però m'ha agradat tant l'experiència com el tracte! Ara m'he de decidir... i no serà fàcil! :.0.-0.:

A que mola molt emprovar-te vestits de núvia ,i més si vas a casar-te evidentment, et sents com a Pretty Woman, jejejeje....ets delineant no em vas dir??? mmmmm....te miraré alguna cosa. També et sents com a un conte de princesetes....uooooo que fleuma estic!!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 22, 2009 8:58 am

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Bé i ara ahí voy.

A que mola molt emprovar-te vestits de núvia ,i més si vas a casar-te evidentment, et sents com a Pretty Woman, jejejeje....ets delineant no em vas dir??? mmmmm....te miraré alguna cosa. També et sents com a un conte de princesetes....uooooo que fleuma estic!!!!

Istar... mira el privat que jo también vaig mirar-te alguna cosa... jeje ;)
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant