"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dl. set. 21, 2009 8:25 pm

Hola ninetes!!!
Avui estic rebentada... em començat amb els horaris complerts dels nens i ha sigut una mica caòtic, però bueno... poc a poc...
Pel tema de demà, compteu amb mi... m'apunto! ko com vulgueu, viena o il capannonne... tampoc és tan car eh?

Papallona! vas sentir la notícia a la ràdio? van grabar a la directora... també vam sortir al diari, va vindre l'alcalde i tot... el càtering una meeeerda... jajaja

Laiac! jo també tinc ganes de quedar i explicar-nos cosetes de viva voz! a més a més la tara ens ha d'ensenyar tot el que s'ha comprat a emperatriz... que la he trucat abans i m'ha chivat que s'ha comprat un munt de cosetes!!! ueeeeeeeeeeeeee :-///: :-///:

Ei! jo dimecres també vaig a ikea! ja en som tres! alguna més? jejeje igual ens trobem i tot... no sé a quin dels dos anar... quin em recomaneu?

Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 8:53 pm

PErfecte GISS!!!!!! així si la tara crec que si que li va bé ja som 4....i a veure la mrs.happines i l'elxa què diuen!!!

I siiiiiiiiiiiiii s'ha comprat coseteeeeeeesssssssss?????????? alaaaaaaaaa que guai!!!!!pos ens ha d'explicar........i sobre demà..pos com vulgueu!!!! sopem on vulgueu!!!!!!! i així ens expliques com va anar a pronovias encara qe sigui sense fotos!!!!

I sobre IKEA, jo sempre he anat al de l'HOspitalet......per mi és millor perque si agafes l'autopista pau casals, la nova, tot i que més cara, hi arribes de pet!!!!!! i ja m'ho conec....tot i que algun dia voldria anar al de badalona!!!!!! a veure si un dia ens animem i hi anem juntes!!!!! algun dia que no hagiu d'anar amb family ni parelles i hi anem nosaltres de marujeo!!! qè us sembla?????? a més, que jo també vull anar a emperatriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 21, 2009 9:08 pm

Ninetes...bona nit!!! com esteu? veig que totes molt cansades....jejejeje

Pel tema quedada...jo también m'apunto!!! demà a les 20:00h quan plegui de Reus anirè cap al Viena....o on quedem??? jo esk no em sona el restaurant aquest que dieu...que ès on estava aquell también italià al costat del Frankfurt la Torre??? jo si no és caret em dona =, però si pica....us sóc sincera que aquest mes no vaig molt sobrada... :-( .
Bè...us explico... avui hem anat a la Floristeria Recasens de Valls. és una noia que en realitat és advocada però diu que li agrada més el disseny floral i per això s'ha volgut dedicar plenament a això. Total, que el seu pare durant molts anys ha tingut una botiga (on està ella ara) venent adobs, tractaments pel camp...etç i ara ell s'ha retirat i ella ha aprofitat per ficar aqui el seu negoci. Bè, no m'enrollo més.. Ens ha estat ficant fotos al portàtil de tots el treballs que ha fet fins ara i nenes...hem al.lucinat...molt originals i diferents al que jo havia vist fins ara a altres floristeries...principalment treballs a les esglèsies i les toies, però m'ha ensenyat in situ dues toies per aquest finde (de mostra) i ens han agradat moltissim.
Així que m'ha dit ha estat una vegada a l`'esglèsia però que no se'n recorda, així qe voldria anar a veure-l'ha i a partir d'aqui em diria que queda bè i que no i em faria el pressupost. Llavors, demà trucarè a l'esglèsia per saber si ens la poden obrir en un moment i entrarem a fer un cop d'ull...i res...això és tot. Demà us informarè quan hem quedat i us explico.
Giss...mñn vienes a la cena???? esk el otro dia en Ikea compramos una mesa para el portàtil i queremos otra. Si te doy el dinero y te enseño el modelo me la podrás traer...si no es mucha molestia, claro?????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 21, 2009 9:09 pm

laiac ha escrit:PErfecte GISS!!!!!! així si la tara crec que si que li va bé ja som 4....i a veure la mrs.happines i l'elxa què diuen!!!

I siiiiiiiiiiiiii s'ha comprat coseteeeeeeesssssssss?????????? alaaaaaaaaa que guai!!!!!pos ens ha d'explicar........i sobre demà..pos com vulgueu!!!! sopem on vulgueu!!!!!!! i així ens expliques com va anar a pronovias encara qe sigui sense fotos!!!!

I sobre IKEA, jo sempre he anat al de l'HOspitalet......per mi és millor perque si agafes l'autopista pau casals, la nova, tot i que més cara, hi arribes de pet!!!!!! i ja m'ho conec....tot i que algun dia voldria anar al de badalona!!!!!! a veure si un dia ens animem i hi anem juntes!!!!! algun dia que no hagiu d'anar amb family ni parelles i hi anem nosaltres de marujeo!!! qè us sembla?????? a més, que jo també vull anar a emperatriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patuneeeeeeeeeeeeets!!!!!!

Compta amb mi Laiac...jo también m'apunto...a quina hora heu quedat? jo a les 20:00h farè cap allà...ok???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 21, 2009 9:11 pm

nur_jor ha escrit:hola ninetes!!!!
estic de nou pel foro!!! buf.. ja ni recordo la ultima vegada q vaig entrar... jops!!
jo encara no tinc pc! kina kk!!! :--(
kin mono q he tingut a sobre tot lo cap de setmana!!! no us ho podeu imaginar!!

happiness!! felicitats atrassades!!! ahir vas tenir un dia completo, no? me n'alegro que tot sortís bé! i la sorpreseta del teu nino molt xula, eh!!

tara, a veure com va per emperatriz i trobes el que busques! i ja comences a mirar pentinats?
ais! que guai!!! ahir en vaig veure de xulissims a la desfilada de la dress bori de zaragoza! pero no vaig poder fer fotos.... i mira que vaig pensar
en fer fotos per vosaltres... pero no es podien fer...

estiu, que ara aniras de matins? que be, no?

torsaeann.. que és això de dames i vells? no ho havia senti mai!!

elxa, com va??

black, vas enfeinada, eh!!

papallona, que tal? tan treballadora com sempre tu!! jejeje!! ja tens gps? la veritat és que son un gran invent per mi!!! jajaja!!

giss, que tal a la feina? els pekes ja es van adaptant? així que aquesta setmana toca rosa clarà? a veure si hi ha sort!!! ja ens passaràs les fotos de pronovias!!
a rosa clarà no en deixen fer... a no ser que les facis tu d'estrangis, jijiji!!

laiac!! que tal et trobes?? notes milloria?? cuida't molt guapa!!!

un petonet a totes!!

NUR MACA...MOLTES GRÀCIES!!! T'HO AGRAEIXO MOLTISSIMMMM!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. set. 21, 2009 9:15 pm

Hola ninetes ja soc aquiiiiiiiiiiiiiiiii

Bueno la tarda ha estat mig productiva, a emperatriz molt be, m'he comprat dos conjuntets, encara no se el que em posare! >.-<: Pero m'he firat i la mama tambe! dema us ho ensenyo!!!!!!!!! el nen ho vol veure pero no po ser! :-)
Pero no us avanço res que us ho vull ensenyar, la dona super maja, casi que fa que tambe es firi el papa!!!!!!!!!!
A ikea, no tant be, no hi havia les cortines que volia i he agafat un rebot, pero bueno he comprat una marcs de fotos per al passadis i uns pots de vidre per la cuina!

Per lo del sopar a mi em va be, i per el lloc on us fagi mes gracia!

Estiu, nur, cuant de temps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes m'hen vaig al llit, estic super cansada, ens veiem dema, vaig a veure vendelpla!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 9:18 pm

Mrs.happines!!!!!!!!!!

molt bé això de la florista no???? a veure quin dia podeu anar a veure l'esglesia..t'ha comentat algo de si era aviat o no???? que guai!!!! ja ens explicaràs més detalls!!!!!!!!
Així que fins demàaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!iupiiiiiiiiiiiiii JA SOM 5....!!!!!quedem primer al viena o que???ho dic abans de que decidim algo!!!!!!!!!!!

quines ganes tinc de veureus!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 21, 2009 9:20 pm

Bona nit ninetes¡¡¡
Jo demà no puc venir....però bueno ja quedarem ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tara¡¡¡jo vull veure el qua has comprat¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Nur, dames i vells es una representació teatral que fan per els carrers de tarragona durant tota la tarda de demà fins la nit i tot el dimecres, per això jo no puc venir.

Bueno nenes¡¡¡¡us estimooooo molt oks? pensseu amb mi¡¡¡¡¡¡¡i quan serà la pròxima?
Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 21, 2009 9:20 pm

vaig a veure ventdelplà¡¡¡¡bona nit boniques¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 9:22 pm

SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NINETEEEEEESSSSSS!!!! encara que no us ho creieu!!!!estic intentant ordenar les meves idees i començar la crònicaaaaaaaa, però es que tinc tanta informació i tantes fotos!!!!!!!!!

però una cosa...perque m'agradaria també un dia o altra començar un hoffman!!!!!

EM PODRIEU PASSAR TOTES LES FOTOS QUE TINGUEU DE TOTES????????? vull dir que podríem fer un replegament de les fotos de les kedades, de les fotos que vam fer a casa meva mentres preparavem detallets i rams....i SOBRETOT!!!! que vau penjar només un dia les fotos de la meva despedida a casa i NO EN TINC NI UNAAAAA!!!!!! em podrieu tornar a passar o tornar a penjar a picasa les fotos i me les baixaré???????????????????

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 21, 2009 9:45 pm

Torseann!!!!!!!!!!! ostresssssss, tu tampocccccccccc!!!!!!!!!!! es veritat!!!!! coltaaaaaaaaaa....pos dissabte al matí tornem a quedar i punto!!!!! i si vols comencem a fer detallets eeeeeeeeeee!!!!!!!!jijij

Ninetes..........feia molts dies que no mirava les fotos de la boda, i ara mhe estat mirant les de les meves ninetes!!!! que xulo tot, i gràcies per les vostres fotos eeeeee!!!! quina passada!!!!! sou genials....m'encanten les que m'esteu donant la pulsera....faig cada caraaaaaa!!!!!!

aixxxxxxxxxxxx vaig fent eeeeeeee.........la tindreu aviat!!!!

mua precioses!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 22, 2009 7:17 am

Bon dia ninetes¡¡¡
Vaig cap a treballar i cap a tarragona...avui serà un dia llarg¡¡¡¡¡
QUe vagui molt bé la quedada¡¡¡¡¡
Molts petonets¡¡¡¡¡

Us estimooooo a totes¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. set. 22, 2009 7:45 am

Hola ninetes!

Tinc un mal de cap, que pa que!!!!!!!!!!

Espero que fent una mica de migdiada i un nolotil s'em passi, estic farta de les migranyes!

Bueno ninetes anem parlant, molts petonets!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 22, 2009 8:07 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...bona nit!!! com esteu? veig que totes molt cansades....jejejeje

Pel tema quedada...jo también m'apunto!!! demà a les 20:00h quan plegui de Reus anirè cap al Viena....o on quedem??? jo esk no em sona el restaurant aquest que dieu...que ès on estava aquell también italià al costat del Frankfurt la Torre??? jo si no és caret em dona =, però si pica....us sóc sincera que aquest mes no vaig molt sobrada... :-( .
Bè...us explico... avui hem anat a la Floristeria Recasens de Valls. és una noia que en realitat és advocada però diu que li agrada més el disseny floral i per això s'ha volgut dedicar plenament a això. Total, que el seu pare durant molts anys ha tingut una botiga (on està ella ara) venent adobs, tractaments pel camp...etç i ara ell s'ha retirat i ella ha aprofitat per ficar aqui el seu negoci. Bè, no m'enrollo més.. Ens ha estat ficant fotos al portàtil de tots el treballs que ha fet fins ara i nenes...hem al.lucinat...molt originals i diferents al que jo havia vist fins ara a altres floristeries...principalment treballs a les esglèsies i les toies, però m'ha ensenyat in situ dues toies per aquest finde (de mostra) i ens han agradat moltissim.
Així que m'ha dit ha estat una vegada a l`'esglèsia però que no se'n recorda, així qe voldria anar a veure-l'ha i a partir d'aqui em diria que queda bè i que no i em faria el pressupost. Llavors, demà trucarè a l'esglèsia per saber si ens la poden obrir en un moment i entrarem a fer un cop d'ull...i res...això és tot. Demà us informarè quan hem quedat i us explico.
Giss...mñn vienes a la cena???? esk el otro dia en Ikea compramos una mesa para el portàtil i queremos otra. Si te doy el dinero y te enseño el modelo me la podrás traer...si no es mucha molestia, claro?????

Happi divendres a l'esglesia de vilallonga hi ha un casament es casa una noia d'alla q potser la papallona coneix zq treballa d'infermera a la uci a joan 23!!!

To dic xq si vols anar a xafardejar!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 22, 2009 8:11 am

Llavors qedeu a les 8 al viena???si puc escaquejarme del xic fare cap x alla les 9 jo, val???

Pero no plegare tard q dema a les 8 cap a bcn al metge!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 8:31 am

Bon dia ninetes!!!!! quin aire que fa aqui al Pla...i Tara...ja sóm 2 avui amb el cap...quina meeerrddddd!!!!!!!!! :star:: ...
Volia entrar abans d'anar al dentista...no se a quina hora tornarè...però desprès entro per saber ja definitiu com quedem, ok???
Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 22, 2009 8:33 am

estiu2010 ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...bona nit!!! com esteu? veig que totes molt cansades....jejejeje

Happi divendres a l'esglesia de vilallonga hi ha un casament es casa una noia d'alla q potser la papallona coneix zq treballa d'infermera a la uci a joan 23!!!

To dic xq si vols anar a xafardejar!!

Estiu....gràcies per dir-m'ho. Sabries dir a quina hora és??? esk justament aquest divendres ja començo les classes per la tarda...i buff...ho veig fotudet!!!!!
Però per si de cas....Moltes gràcies wapiiii!!!!Si puc anirè!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 8:36 am

Ninetes!!!!!! BON DIAAAAAA!!!

TAra.....ojo aquests mal de caps, quan es té migranya, no s'hi pot fer res ja.....saps que es fa ma mare i jo també he fet alguna vegada?? fer-me un cafè i posar-hi unes gotes de llimona!!!!!!

Ninetes, he dormit fatal avui, unes 4 horetes i prou...quan vaig anar a domir cap a la 1 (ja era tard) vaig començar a sentir sorolls a la porta del garatge, i després a la de casa, i és com si intentessin entrar......i buffffff.....em vaig adormir cagada de por!!! no volia deixar ni ala gosseta a baix...............no m'havia passat mai en aquesta casa...i a sobre, fins dilluns que ve sola a la nit!!!!!!! :-(

buenooooooo...........a les 20h al Viena doncs o a on?????????????? elxaaaaaaaaaaa que no has dit res!!!!!!!!!!!!!!!
serem:
-laiac
-papallona
-giss
-mrs.happines
-tara
-estiu (a veure si pot passar)

patuneeeeeeeeeeeetssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. set. 22, 2009 8:37 am

Taraaaaaaa!!! que ens has d'explicar com va anar a emperatriz eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

i si.......avui el dia està raro!!!!
ànim per les que NO treballeu demà, que podreu descansar!!!!

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. set. 22, 2009 9:17 am

ninetes!!

Doncs kedem esta tardaaaaaaaaaaaaa yujuuuuuuuuuuuuu a les 20hs per el parking o a la nostra taula no???? jejjeej... jo trobo millor el viena per parlar...

estiu.. jo ahir vaig anar a tgn a sopar i a la baixada.. pero estava tan cansada que a la 1 cap a casa!! canvieu el torn?????

tara.. 2 conjuntets.. doncs ha valgut la pena nia!!! i lo de les cortines quina rabia.. com pot ser que no les tinguessin.... ups

laiacc.. em portaré el notebook que tinc totes les fotos ...crec... ara ho miro.... i si pots porta'm lo que deies!! per la boda vivil

torsaeann wapi.. doncs que vaigi bé dama!!!!

giss.. sisi.. ho vaig escoltar a Rac1

nur tmbe ets pelluqueraaaaaaaaaaaa.. bueno doncs kedem un altre dia...

happi.. tara.. aix aquesta migranya... jo n+ tinc coses per punxar....

elxa onde tas????

black ja t'has recuperat??? et veig xof no????

petonets wapis!!! estem liats amb el planning de la boda. m'estresso solaaaaaaaaaaaaaaaa

haig de portar algo mes?????????????????????

muakis!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants