"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 23, 2009 9:42 am

Papallona* ha escrit:bon dianinetes!!!!!... bueno... ja livaig dir al meu ninet.. aix es va quedar flipant...

com us vaig dir avui vaig a riudecanyesa portar la paperassa ja us diré q me diuen!!!!!
i després estaré per tarragona, el ninet té actuació de castells a la plaça de la font aixi que estaré hores passant calor puffffffffffffff pero m'ha demanat que faci fotos!! si alguna va per alli aviseu-meeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeee

us estimmmmmuuuuuuuuuuu ;.:love_:

Bon dia wapiii!!!!

Com va anar ahir per Tgn?? hi havia molt de moviment????
Jo encara no li he dit res pq vaig arribar a la 1:00h i com va de mati ja estava dormint. Li podria haver dit a l'orelleta i així ho pot assumir poquet a poquet!!!!jejejeje. Aixx....no us penseu que pq dic això no vull que vingueu...esk ara ho pensava i potser ahir vaig fer algun comentari que semblava com si jo no vulguès...NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Com diu la Tara...tinc més relació amb vosaltres que no amb alguna gent que bè i obviament prefereixo que esteu allà més vosaltres que no altres persones!!!! *.-o-o.*
Avui a l'arribar a les 14:00h ja li comentarè i ja us transmetrè el que opina!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 23, 2009 9:45 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

aix...que sueño!! me costó dormirme un montón anoche. Nos lo pasamos muy bien eh! jejejeje......pasan las horas rapidisimo cuando estamos juntas.

Estuvisteis mucho rato más cuando yo me fui?.....mecaxis.........me kedé sin ver a sr.palomo de uniforme!!!

Bueno ninetes no podré entrar mucho hoy, ahora a las 12 voy al médico que me kitan 2 lunares, luego comeré en casa de los suegros y a las 4 a la consulta hasta las 9; así que no podré entrar mucho hasta la noche.

Ptons wapis!!

Jo vaig marxar gairebè darrera teu, pq ésk només pensava en si entrar el cotxe al pàrking o deixar-ho fora!!!!! Jo tampoc vaig veure al Sr. mosso!!!jijijijiji.
Que vagi molt bè lo dels lunars....!!! :-()-)
Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. set. 23, 2009 10:42 am

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!

que ara que tindré molts gastos....si voleu us el llogo para fiestas de cumpleaños, despedidas, y cosas varias con uniforme incluído....que haurà de fer hores extres!!!!!jijijijijjijij si si, us ho vau perdre....però tampoc tan eeeeee pobrissó!!!!!

papallona a mi potser em tocarà anar a la tarda a tarragona a veure un amic, al mogidia no...tot i que ho dels castells m'agrada eeeeeee!!!!!!!!

ENcara tinc son eeeeeeeeeeee!!!!!

un patunàs precioses!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 23, 2009 4:45 pm

Ninetes air quan vaig marxar vaig estar rumiant am allo q vam parlar......i crec q aurem de fer una mica de planing.... xq per exemple...jo puc anar al casament de la black...xo la black al meu....i la happi podra venir al meu...xo jo al seu..... clar tot depen de quan fem el viatge.....i el mateix passa la papallona pot anar al de la nur xo la nur no pot anar al de la black.....m'enteneu?????Llavors em de fer un calendari i les q no coincidim dns res i am les q coincidim dons aurem de fer lo del regal
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 23, 2009 4:57 pm

Hola ninetes!

Ostres si que es nota que a tarragona es festa!

Dons ahir el nen estava encara en peu, i be li vaig dir, sin rodeos, li vaig esplicar, el "pacte" que vam fer i li va semblar be, aixi que ja us puc dir, que el 16 de gener de 2010 teniu una cita i nosaltres encantats de que aquell dia esteu amb nosaltres, ja ho fet oficial a casa!

I aquest mati, ens hem aixecat aviadet, em anat cap al poble, tota la familia, hem esmorzat i cap a l'ajuntament, ens han fet firmar un munt de papers i despres el torn dels testimonis, i res hem fet fotos, la gent deuria flipar!
Despres hem anat al lloc de la ceremonia, per pendre mides i fer fotos per el tema de les flors!
Hem fet una mica de turisme i cap a casa dels papis a dinar!

Laiac, la veritat es que li queda molt be!!!!!!! Ja t'ha fet algun dia un strepteasse! (s'escriu aixi')!

Nur i torsaeann, tranquiles que a la proxima quedada us ho porto!!!!!!!!!

Elxa, tienes un mail! Que tal la tarde?

Gis, que pequeño que es el mundo!!!!!!!!!!!! (resulta que els pares de la gis i els meus, anaven de joves a la mateixa colla, quina gracia!)

Papallona, que tal el mati casteller? Nosaltres a veure si anem a veure el castell de focs!
Que tal el tema del papeleo?

Estiu, tu tambe has fet festa, no?

Black, nena que no sabem res de tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, si desperto al nen en mig de la nit per explicar-li algo, ni s'en entera, te un son molt produnf, ja trobaras el moment!

Ninetes estic encantada d'haver-os conegut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 23, 2009 5:13 pm

Ninetes!!!!

Com esteu???? com va anar ahir???

que és això del pacte que vau der ahir???? expliqueu!!!!

jo acabo d'arribar a casa, q hem anat a l'ikea i a gran via 2 de compres!! jejejejeje

jo demà puc quedar una estona fins le 19 q tinc classe, des de les 17:30 o aixi.... alguna nineta s'anima?????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dc. set. 23, 2009 6:00 pm

Elxa, nena lo del desayuno que te he dicho del coto es la semana que viene!

Se lo he dicho al nene y dice que no ha esado nunca y que esta muy bien!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 23, 2009 7:51 pm

Ninetes mireu que bo!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mBH3Ng87hsE
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 23, 2009 8:29 pm

tara ha escrit:Ninetes mireu que bo!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mBH3Ng87hsE

jajajajaja

vaia tela el nen!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

xDDDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dc. set. 23, 2009 8:51 pm

Hola ninetes!
Qué guay ahir! m'ho vaig passar genial... sou les millors!
Jo avui he anat a ikea, i res, hem comprat 4 chorradetes i prou... desprès hem dinat a Altafulla i cap a casa a dormir la siesta! jejeje i demà a currar!
He passat per casa la mami i he fet els deures! ja teniu el mail amb les fotos de pronovias! però no espereu gran cosa eh?
i demà a Rosa Clarà!!! :-///: :-///: :-///: quins nervis! a veure què tal... per la nit us explico...

Tara, ya le has dicho eso a tus padres? que fuerte! Tarragona es un pueblucho! jajajaja

Torsaeann! com ha anat Dames i Vells? t'ho has passat bé? ara a descansar nineta! ja diràs quan hem d'anar a fer detallets...

A les demés un petó enorme!!!!

::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 23, 2009 9:24 pm

Nineteeeeeeeesss!!!

Avui un dia més, NO HA ESTAT UN BON DIA...i sempre pel mateix, bufff quina ràbia!!!!! i ara tic aquí soleta, sopant un iogurt amb poma i donant-li al tarro!!!!!

Giss..............ara miraré el correu, però sobretot demà eeeeeeeeeee, ens has d'explicar com ha anat Rosa CLara!!!!!!i fotoooossss iiiiiiiiii................aixxxxxxxxxxxx que guai tia!!!!

sou genials ho sabieu????

He estat pensant, jo també, i per mi feu com us vagi millor eeee, de les posibiitats de regal que vam dir...però també és veritat el que diu l'estiu...que potser és més liat perque no totes nirem a tots i........nu sé.........QUE ENCARA HO HEM DE PARLAR TOTES NO¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿????????????

taraaa que guaii...ahir vas dir ho dels papers, però no sabia que anaveu a signar i tot!!!!!!!!! ara és allò que ha d'estar 15 dies penjat al taulell d'anuncis de l'ajuntament???????jijijijijijijij que xuliiiiiiiii, és que nenaaaaa això està aquí............i que guaiiiiiiiiiii.....de boda el 16 de gener!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jijijiji

elxaaaaaaaaa....que he pensado de dirli algo a tu compi eeeeee, a ver si me hace un apaño en los "bajos" ....jijiji que mal ha quedat!!!

nur_jor----encara no tens ordinador?????????????? torseann...........estaràs baldadaaaaaaa, a la feina sempre n'han parlat de les dames i vells, però no ho he anat a veure mai, no tinc perdó!!!

Blackkkkkkkk-----------que estàs desconectadaaaaaa eeeee!!!!!!!!!!!! jo demà no puc, però ja us vaig dir que si alguna voleu que us acompanyi a fer algo el dissabte a la tarda m'ho dieu eeee!!!!!!tot i això, no torno a estar fina i no sé si faré grans coses...però vaja, sortir de casa si!!!!

Nineteeeeeeeeessss.....que m'acabo el sopaaaaaaaaaaaaaaaaarr!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 23, 2009 9:34 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!
Qué guay ahir! m'ho vaig passar genial... sou les millors!
Jo avui he anat a ikea, i res, hem comprat 4 chorradetes i prou... desprès hem dinat a Altafulla i cap a casa a dormir la siesta! jejeje i demà a currar!
He passat per casa la mami i he fet els deures! ja teniu el mail amb les fotos de pronovias! però no espereu gran cosa eh?
i demà a Rosa Clarà!!! :-///: :-///: :-///: quins nervis! a veure què tal... per la nit us explico...

Tara, ya le has dicho eso a tus padres? que fuerte! Tarragona es un pueblucho! jajajaja

Torsaeann! com ha anat Dames i Vells? t'ho has passat bé? ara a descansar nineta! ja diràs quan hem d'anar a fer detallets...

A les demés un petó enorme!!!!

::love::

Mañana Rosa Clarà!!!!! que bien nena!!!! seguro que tu vestido está allí esperandote....

ya nos cuentas mañana que tal!!!

un besooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 23, 2009 9:40 pm

Bé ninetes!!!!

Jo ja vaig a mumir!!!!!

si aguna vol quedar envieu-me sms al mòbil, que a la feina no em puc connectar!!!!

us estimoooooooooooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dc. set. 23, 2009 9:40 pm

GISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! ja t'he contestat al mail!!!!!!!!!!!

VIVA LA NOVIAAAAAAAAAAAA...........nooooooooooooooo ................VISCA MIS 9 NOVIASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 6:30 am

Bon dia ninetes!!!!! MIREU QUINA HORA!!!!aixxx...me muero del sueño!!!! esk avui m'he proposat llevar-,'he d'hora pq tinc feina tot el mati!!!!
Ninetes...bè...ahir vaig estar parlant amb el xic...i res...li vaig plantejar el que vam parlar l'altre dia sobre tema "ir a 9 bodas" jjejej i res, em va dir que ell ho respectava i que fes el que jo volguès però que era per plantejar-s'ho!! pq al cap i a la fi són 8 bodes i que al cap i a la fi eren molts diners. Però que qui hava qui decidir era jo però que ell ens recomanva que ho parlessim bè. La qüestió ésk ell comenta que no li importaria res que vinguèssiu, al contrari, però que és pasta ja de per si i a nosaltres (com suposo moltes de nosaltres) els amics els hem de pagar nosaltres i portem colla!!!! A més va dir que el respecta lo del foro i que ho troba molt i molt maco fem el que fem, però que si potser fem el que tenim pensat potser se'ns escaparà de les mans...joooooo :hmm:: ara pensareu que el meu ninot és un "agre"....jjejejeje
Aixi que ahir a la tarda el meu tema a rumiar va ser aquest i buff...és complicat...Jo prefereixo ser sincera i dir el que hem pensat, però evidentment...Ninetes hasta la muerte!!!! i si la majoria decidiu que si, doncs perfecte!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 6:34 am

Per cert, al final ahir em va trucar la noia de la floristeria i em va dir que si podiem canviar el dia d'anar a l'esglèsia pq avui és el dia de la Mercè (FELICITATS SI EN TENIU ALGUNA) i que havia estat fent feina fins ahir a les 20:00h quan em va trucar i que veia que no acabava la que tenia que fer per avui, així que al final hem quedat el dimecres que ve, així que el pròxim dimecres us explico com anat!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. set. 24, 2009 7:17 am

Bon dia ninetes!

M'he tornat a aixecar amb mal de cap, optare per tallar-lo d'arrel!

Aquest tarda si m'ha passat anirem amb les cunyades a mirar els vestidets de les nenes, que m'ho vull treure de sobre, ja!!!!!!!!!!!!

Happi, nena no es agre, es una cosa que s'ha de plantejar i com dius tu rumiar, tranquila i el que hagi de ser sera!!!!!!!!!!

Laiac, nena que dema ja faras festa i et podras recuperar!!!!!!!!!!!

Gis, nena ya te he contestado, Wooooooooooooooooow!

A les altres bon dia i que vaig a fer una miqueta de feina!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 7:29 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡
No vinc amb una quedada i em perdo......
Quin pacte dieu?
De que vau parlar?
jo.....
Por fi jo vull saber¡¡¡¡¡
Bueno i la pròxima quedada quan?
Un petò¡¡¡¡¡

BON DIA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 7:44 am

Bon diaa...veig que ja comença el moviment per aqui!!! si no és bo aixercar-s'he tant aviat...jejejeje

Torsaeann....com han ant les festes???? pel tema que parlem és allò q es va comentar un dia d'anar a totes les bodes...esk es va treure el tema a la quedada de Dimarts, però es va dir que es parlaria quan ens juntem totes...i a veure que es decideix!!!!... Per cert, que no us he dit res....ni a tu ni a la Black ni a la Nur...Moltes gràcies pels regalets que em vau fer per al meu birthday!!!!!!!No ho havia pensat!!! ho sento però que sapigueu que em va fer molta ilusió.... :-()-)

Tara...avui anem a veure els rebedors al Barimueble, esk com avui no tinc classes (últim dijous que estic així) i m'acompanya ell al dentista, doncs aprofitarem la tarda i anirem a veure cosetes per les Gavarres.

Per cert, ja tinc el resultat de les vostres votacions sobre les invitacions....encara només em falta la de la estiu!!!! :-/ , però bè...Totes heu opinat el mateix, és a dir, que la dels osets és molt cuca i molt "romàntica" però jo no era partidaria de donar aquesta imatge als convidats. Al cap i a la fi quan la vegèssin dirien "Si, que mona...però ja està". En canvi l'altre, la gent no està gaire acostumada a veure-les i si donem una imatge més divertida i diferent de nosaltres (o més ben dit, riem de nosaltres mateixos) la gent encara que sigui per una estoneta, la mirarà i potser pensarà lo original i diferent que és. Així que ja està decidit...per ara ens quedem les que vaig escollir jo (ja sabeu quines, no???) i dic per ara pq hem enviat les nostres idees a qui les fa i el que farem esk ens eviin el dibuix i si ens agraden tirem endavant i sinó,doncs ja mirarem. Que us sembla????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. set. 24, 2009 8:02 am

BON DIA NINETESSSSSSS!!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiii jo tinc dues Mercès....la meva mama i la meva germana!!!!!si siiiiiiiiii, però ho celebrarem el diumenge amb el sant de mu pare que va ser al juliol........jijijijijiji!!!!

Ara que dius floristeria!!!!!ma germana volia fer un detallet a les companyes de feina, unes floretes o un mini ramet!!! i mira.....vaig trucar a la del centre botanic per telefon....i em va dir que em faria alguna cosa xula per uns 7 euros...com uns gladiaols però que eren de colorets liles molt xulos i algo per lligar!! i després vaig pensar.....mira, i com que és el sant de ma germana....perque no li faig també un ramet algo més gran??? i mira, per 15 euros m'ha dit que m'arreglaria un ramet ben maco per ella, i fins i tot m'ho va cobrar tot per telèfon...perque ahir no vaig anar enlloc!!! ara a les 9:30 ho anirà a recollir, a verue si em truca i em diu el què!!!!!

taraaaaaaa cuida't el mal de cap...i si el dissabte vols seguir mirant vestidets!!!!!

mrs happines..........així que amb les invis vam anar totes a una no???? molt bé........es que eren molt xules!!!!

torseann.............algunes podeu quedar el dissabte al matí???????? per mi si eeeeeeeeee........

Ninetes,. avui marxo a les 11 cap a tarragona i tinc mooooooooooolta feina abans de marxar....espero poder tornar a entrar...sinó ens veiem després de dinar!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants