Papallona* ha escrit:bon dianinetes!!!!!... bueno... ja livaig dir al meu ninet.. aix es va quedar flipant...
com us vaig dir avui vaig a riudecanyesa portar la paperassa ja us diré q me diuen!!!!!
i després estaré per tarragona, el ninet té actuació de castells a la plaça de la font aixi que estaré hores passant calor puffffffffffffff pero m'ha demanat que faci fotos!! si alguna va per alli aviseu-meeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeee
us estimmmmmuuuuuuuuuuu
Bon dia wapiii!!!!
Com va anar ahir per Tgn?? hi havia molt de moviment????
Jo encara no li he dit res pq vaig arribar a la 1:00h i com va de mati ja estava dormint. Li podria haver dit a l'orelleta i així ho pot assumir poquet a poquet!!!!jejejeje. Aixx....no us penseu que pq dic això no vull que vingueu...esk ara ho pensava i potser ahir vaig fer algun comentari que semblava com si jo no vulguès...NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Com diu la Tara...tinc més relació amb vosaltres que no amb alguna gent que bè i obviament prefereixo que esteu allà més vosaltres que no altres persones!!!!
Avui a l'arribar a les 14:00h ja li comentarè i ja us transmetrè el que opina!!!!!

ara pensareu que el meu ninot és un "agre"....jjejejeje