"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 24, 2009 8:22 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon diaa...veig que ja comença el moviment per aqui!!! si no és bo aixercar-s'he tant aviat...jejejeje

Torsaeann....com han ant les festes???? pel tema que parlem és allò q es va comentar un dia d'anar a totes les bodes...esk es va treure el tema a la quedada de Dimarts, però es va dir que es parlaria quan ens juntem totes...i a veure que es decideix!!!!... Per cert, que no us he dit res....ni a tu ni a la Black ni a la Nur...Moltes gràcies pels regalets que em vau fer per al meu birthday!!!!!!!No ho havia pensat!!! ho sento però que sapigueu que em va fer molta ilusió.... :-()-)

Tara...avui anem a veure els rebedors al Barimueble, esk com avui no tinc classes (últim dijous que estic així) i m'acompanya ell al dentista, doncs aprofitarem la tarda i anirem a veure cosetes per les Gavarres.

Per cert, ja tinc el resultat de les vostres votacions sobre les invitacions....encara només em falta la de la estiu!!!! :-/ , però bè...Totes heu opinat el mateix, és a dir, que la dels osets és molt cuca i molt "romàntica" però jo no era partidaria de donar aquesta imatge als convidats. Al cap i a la fi quan la vegèssin dirien "Si, que mona...però ja està". En canvi l'altre, la gent no està gaire acostumada a veure-les i si donem una imatge més divertida i diferent de nosaltres (o més ben dit, riem de nosaltres mateixos) la gent encara que sigui per una estoneta, la mirarà i potser pensarà lo original i diferent que és. Així que ja està decidit...per ara ens quedem les que vaig escollir jo (ja sabeu quines, no???) i dic per ara pq hem enviat les nostres idees a qui les fa i el que farem esk ens eviin el dibuix i si ens agraden tirem endavant i sinó,doncs ja mirarem. Que us sembla????

No et vai cnt???jo em pensava q si...a mi la dels ossets em sembla cuca xo no magrada magrada mes la de la caricatura.....!!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 24, 2009 8:31 am

Happi no el trobem agre al teu ninot es veritat no tenim les butxaqes gaire plenes jo li vai deixar anar de cop quan vai arribar li vai dir nen ja pots anar a treballar que tinc 7 casaments i el nostre...i no em va ni cnt xo quan em va dir xo jo no les conec i li dic noooo esq tu no vens.....jajajajajaja!!!!es va qedar am un careto....ell ja es veia am la panxa plena!!!!!

I el tema diners dins jo fare cm la tara la paga doble reservada i si voleu fem allo dels diners q vam dir i si comnecem a estalviar ara potser.....o nose o em dacabar de parlar un dia quan estem totes juntes....

Bueno ninetes jo air tmb vai anar a ikea xo aqell es va posar nervios i nomes vam comprar uns ganibets i uns draps de cuina.....de tot lo q ia esq no si pot anar am homes ell em deia esq jo no soc un marujo la proxima vegada et dono 400€ i i vas am tamare!!!!

Despres tmb vam ana a granvia2 a dinar xo ell avia de torna aviat xq cm q feia aire volia ana a la platja a fer windsurf total q vam tornar xo el vai convencer x qedar a casa a fer la migdiada....i a la tarda vam fer el dropo am els seus amics!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dj. set. 24, 2009 10:56 am

Pues elxa, en principio ya tenemos el papeleo en marcha, aunque seguro que falta alo, pero bueno!

Que guai el anillero, se puede intentar de hacer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pues le dije al nene lo de la feria y en principio no tenemos nada, asi que si os apetece podemos ir juntos!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. set. 24, 2009 10:57 am

Ei ninetes, dissabte el mati com us va per fer quedada???????????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. set. 24, 2009 11:07 am

Black nena, que ahir no em vaig enrecordar que avui anem a mirar els vestidets de les nenes amb les meves cunyades, serem per tarragona si t'aburreixes i vols venir, ja saps!

L'altre dia veig trucar a "tu logo" per mirar lo dels peluxes per els nens, van en paquest de 24 i son tots iguals, jo en necessito 12-13 i tu?
No vull tardar masses dies a demanar-ho, surt a 1.9 euros!
Bueno ja em diras alguna cosa!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 12:24 pm

elxa ha escrit:ninetes mireu aixó!!!

Ostres nineta...que xulooo!!! és monísssim!!!
Tara...que dius??? que és pot probar de fer??? com es fa això????? aiiixxx que ver quines nenes més manyoses!!!!!! jejejejeje

Elxa...el dissabte jo plego a les 11:00h de repàs??? no se si serà molt tard per baixar pq la Papallona plega a les 8:00h i fins les 11:00h la pobre es pot morir allà!!! no??? però evidentment que tinc ganetes de quedada!!!!jejejeje
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 12:27 pm

Bufff....quin trote me fotut avui!! acabo de netejar i estic baldada...i entre això i la matinada que he fet avui...me va a dar algo!!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 12:45 pm

ninetes....vaig a preparar el dinar i desprès vinc abans d'anar al dentista!!!! :-( no vull....

Petonets boniques!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 2:02 pm

Ninetes...marcho al dentista i ja fins la nit no entrarè....Passeu molt bona tarda i parlem desprès.
Petonetssssss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. set. 24, 2009 7:23 pm

Elxa vale, hablamos!!!

Ninetes, una altra tarda inproductiva! Ostres es complicat aixo dels vestidets de les nenes! Jo agraeixo que em deixin escollir pero a veure si sera mes complicat que trobar el meu!

Les nenes revolucionades, una calor agobiant, una mica desastre!
Pero he vist en una web un vestidet que m'ha agradat, es modernillu, a veure que...

Bueno ninetes vaig a la dutxa que el nen encara no ha arribat i a fer el soparet!!!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 24, 2009 7:57 pm

NINETES!!!!
Hola!! Qun de temps, eh!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tal, que us expliqueu!! Moltes novetats, eh!!!!
Ja tinc el pc reparat. Me l'han formatejat, i ara tindre feina per tornar a instalar tots els programes... buf... Pero weno, ja tinc pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Com va anar el soparillo??? Vaig pensar en valtres...

Tara, ja has firmat el papeleo!! Ais que bé!! Ja comences a tancar cosetes!!

Torsaeann, com va anar la representació? Es fa cada any? Serà qüestió d'anar-ho a veure un any, que no ho coneixo aixo!

Happiness, que tal pel dentista, pel que he llegit et fan el mateix que hem van fer a mi, jejeje!!

Giss, ja he vist el mail! Ara et contesto! I avui a Rosa Clarà? A veure si hi ha sort!!

Black, Laiac, Elxa, Papallona, Estiu, com esteu guapissimes!!

Eis noies, que és això del pacte? Em podeu fer un resumillo? A veure si ho he entes bé pel que he llegit per aqui... les ninetes anirem a les bodes? Ais, que guai!! Quina il·lusió!!!!!

Jo aquest dissabte no em va bé quedada, ma cosina te una boda i l'he de pentinar.

Aix!! Tinc moltes ganes de veure-us nenes!! Us trobo a faltar!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 24, 2009 7:59 pm

elxa ha escrit:ninetes mireu aixó!!!

Quin anillero mes xulo!! Hi ha de cada opció més original i bonica...
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. set. 24, 2009 8:02 pm

Ninetes jo dissabte no i sere q marxo a and!!!
Si us conve algu dieumu i us o porto...

gissssssssssssssssssssssss como a ido????ya tienes vestido???a ver si nos cuentas algo q estamos impacientes!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 8:13 pm

Happi¡¡¡¡¡¡¡ m'hagues agrada't estar all'a per el tema del regal prò no va poder ser¡¡¡¡¡¡¡
Donc sobre el tema de les bodes ja parlarem totes però em sembla bona idea¡¡¡¡¡¡a veure que diu el meu ninot....jajajajajaaj
Que tal el dentista?
Un petonet
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 8:14 pm

Nur, Dames i vells va anar bé, però al final ja tenia ganes d'anar cap a casa¡¡¡¡
Que guay que ja tens pc ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet bonica i espero que ens veiem aviadet¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 8:21 pm

Laiac¡¡¡¡ que tal? si que tens que fer feina no avui?
Donc jo el disabte amb principi puc quedar......però es que aquesta tarda a la feina he fet una mala posició intentan agafar una usuaria del terra i m'ha fet mal l'esquena....i fins fa una estona bé, però he ana't a treure la rentadora, i quan volia aixecar-me m'ha fotut un mal.....que ara estic que m'acabo de pendre un voltaren (pastilla) i no goso ni moure'm.....a veure que tal estaré demà.....

Nena, ara que he vist l'anillero que ha penja't la elxa que és super mono, que tens el teu anillero? es per que el podiem aprofitar no? (si tu vols clar), a mi em faria gràcia portar el mateix que tu, a part és solsament per un trist segon.

Milt petonets i tinc ganes de veure't¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 8:22 pm

Tara, veig que amb els vestits de les nenes no has tingut molta sort avui tampoc no?
Espero que no et costi més que el teu vestit dona¡¡¡¡¡¡
Bueno, jo demà ja us diré com estic de l'esquena i a veure si ens podem veure el disabre oks?

Princesa un petonet i cuida't el mal de cap¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 24, 2009 8:23 pm

NINETES¡¡¡¡¡¡

A TOTES LES ALTRES IGUALMENT TINC MOLTES GANES DE QUEDADA I ESTAR TOTES JUNTES¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOO
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dj. set. 24, 2009 8:44 pm

NENIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSS!!!! no us ho creureu... que ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Us escric sense haver llegit res del que heu dit,. ara em poso al dia! però volia que ho sapiguéssiu... ha estat una sensació bonica, però tampoc allò que va sentir la nur eh?
aix aix estic nerviosa! realment m'he imaginat entrant per l'alfombra roja el dia B!
Bueno ninetes, ara descarrego les fotos i us les envio... per cert, he fet un munt de fotos a RC... si insisteixes et deixen fer eh?
Bueno... espereu ansioses el meu mail... encara que trigaré eh? que fan GH!!! a les mitges parts ho aniré fent...
Us enviaré les fotos de tots i m'haureu de dir quin us agrada més, a veure si encerteu!
Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. set. 24, 2009 8:57 pm

Bones ninetes!!!!!! que tal va això????

Jo com la Tara...tinc la sensació que no he fet res en tota la tarda...bè sip....barallar-m'he amb el nen....feia temps que no teniem una d'aquestes així tant "heavys"jejejeej. I ara em sento malament, pq hem vingut i s'anat a dormir pq deia que no es trobava bè---que desprès deia que tenia fred i li feia mal el cap...així que suposo que estarà agafant un refredat... aix...hi han vegades que més val treballar que anar por ahi!!!! :-( no res...

Giss...ya tienes vestido??? me he acordado de ti esta tarde....Queremos fotitosssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

Tara...si k és això complicat dels vestits de les nenes, no???? jopeta...Jo a veure si penso li pregunto a m'ha germana per si sap cap lloc. Com ara només compren en botgues d'aquestes!!!!!

Vaig a sopar!!!!!!! soleta...però tinc ganota!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants