Mrs. Happiness ha escrit:Bon diaa...veig que ja comença el moviment per aqui!!! si no és bo aixercar-s'he tant aviat...jejejeje
Torsaeann....com han ant les festes???? pel tema que parlem és allò q es va comentar un dia d'anar a totes les bodes...esk es va treure el tema a la quedada de Dimarts, però es va dir que es parlaria quan ens juntem totes...i a veure que es decideix!!!!... Per cert, que no us he dit res....ni a tu ni a la Black ni a la Nur...Moltes gràcies pels regalets que em vau fer per al meu birthday!!!!!!!No ho havia pensat!!! ho sento però que sapigueu que em va fer molta ilusió....![]()
Tara...avui anem a veure els rebedors al Barimueble, esk com avui no tinc classes (últim dijous que estic així) i m'acompanya ell al dentista, doncs aprofitarem la tarda i anirem a veure cosetes per les Gavarres.
Per cert, ja tinc el resultat de les vostres votacions sobre les invitacions....encara només em falta la de la estiu!!!!, però bè...Totes heu opinat el mateix, és a dir, que la dels osets és molt cuca i molt "romàntica" però jo no era partidaria de donar aquesta imatge als convidats. Al cap i a la fi quan la vegèssin dirien "Si, que mona...però ja està". En canvi l'altre, la gent no està gaire acostumada a veure-les i si donem una imatge més divertida i diferent de nosaltres (o més ben dit, riem de nosaltres mateixos) la gent encara que sigui per una estoneta, la mirarà i potser pensarà lo original i diferent que és. Així que ja està decidit...per ara ens quedem les que vaig escollir jo (ja sabeu quines, no???) i dic per ara pq hem enviat les nostres idees a qui les fa i el que farem esk ens eviin el dibuix i si ens agraden tirem endavant i sinó,doncs ja mirarem. Que us sembla????
No et vai cnt???jo em pensava q si...a mi la dels ossets em sembla cuca xo no magrada magrada mes la de la caricatura.....!!!!!

no vull....