"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dv. set. 25, 2009 7:37 am

Siiiiiiiiiiiii soc la unica q o e acertat!!!!!!!jijijijijijiji!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 25, 2009 8:04 am

Bon dia ninetes!

Per fi es divendresssssssssssssssssssssssssssss!

Gis, felicidadesssssssssssssssssssssssssss, ya tienes vestido! Ya te he contestado el mail, estoy impaciente por saber cual es!

Torsaeann, nena dons no fagis cap esforç i cuida't, ens veiem dema?

Happi, nena aquestes coses son normals i mes ara que tenim els nervis a flor de pell!

Laiac, que fiestera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Estiu, aixi que has sigut la unica que l'has mencionst, ehhhhhhhhhhhhhhh! Que vagi be per and!

Nur, que guai ja tens pc!!!!!!!!!!!!!!! Es troba a faltar eh! Ja estas comunicada i tranquila que ja quedarem un altre dia, que us vull ensenyar la robeta!

Elxa, mañana no puedes venir?????????????? Nos vemos el domingo?

Papallona, nena on pares, es extrany que no siguis per aqui!

Black, nena manifiestate!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dv. set. 25, 2009 8:30 am

TARA quina robeta??ja tens la roba de les nenes????

Ei ninetes e vist a la pagina del meu fotograf q ia lalbum de la boda de magermana us paso un privi am l'adreça x si voleu veure'l x veure com treballa.....sino no patiu eee cap compromis!!!

Bueno vai a ferme la bossa q marxo tot el finde

Un petonet ninetes abans de marxar pasare x aqui i no escribiu molt sino diumenge......
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dv. set. 25, 2009 10:12 am

Nosaltres totes en catala xq no tenim gent de fora....xo x aixo no us discutiu mira la laia les va fer mig mig i tmb van quedar be!!!!

Gracies x lo de l'album si es el mateix la veritat q son fotos mol espontanies no et fa fer poses i x aixo ens va agradar!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 25, 2009 10:27 am

ninetessssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GIssssssssssssssssss F E L I C I T A T S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! una altre amb vesittttttttttt yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. que fort que fort!!!! he encertat?????????????

aix aix..

jiji...

tara si es que no he parat aquests 2 dies de festa.. ja he llegit que no has tingut sort amb el vestidet!!! joooo.....

jo lo dels papers.. res.. encara haig de tornar anar.. bufffff

i vam estar al castell.. el van obrir i vam fer fots d'on aniria cada cosa!!!!

demà a la kedada no se si podré.. pq el ninet vol que nem a frança a donar invis a la family joooooooo... pq estan tots a casa de sun avia i aixi aprofitariem joooooooo....

bueno ja us ho diré aquesta nit... que tinc guardia!!!!!

muuuuuuuuuuaksssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 25, 2009 10:31 am

Bon dia ninetes!!!!!

Em conecto més tard pq he estat netejant la cuina que fins i tot m'he trobat un cocodril solta la taula!!!! mareta com estava..... :.0.-0.:
I res...acabo de mirar les llistes i res de res...quina desesperació començo a tenir ninetes!!! no se si avui és pq estic mé sensible per tot, però m'estic planejant ja el buscar altres cosetes encara que no sigui de lo meu....

Giss...ninguna acertamos???? solo estiu??? pues vamos bien!!!!jejejeje

Elxa i Tara...la cosa doncs fins a les 14:00h que ve pues no se cm estaràn els ánims, però la veritat esk pensan-t'ho bè...estem passant un moment de "bache", agobiats tots 2 per dferents motius i penso que el principal és el que us vaig explicar l'altre dia, però evidentment ell defensa lo seu i jo lo meu, és lògic ambdos punts de vista. I res, a veure com va tot aquest finde.... Gràcies per preguntar...
Sobre les invis, l'altre dia ho vam parlar amb m'ha germana de que ella havia fet tots 2 idiomes, pq la nostre family és castellana i la del cunyat és catalana. Però nosaltres, excepte una serie de persones (amics) tots són castellans.... De totes maneres penso que a la majoria dels llocs no t'afegeixen cap cost adicional per fer diferents idiomes!!!!

Aixxx....demà surto amb unes amigues per celebrar el meu cumple a Calafell....i tinc "menus" ganes de sortir... El dia que faci la despe truco moments abans per dir que estic al sofa...jejejjejje :-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. set. 25, 2009 10:39 am

Per cert, ahir vam anar al Pallol i vam passar per davant de la floristeria Romy i vam entrar per veure que tal i la don (molt amable) ens va dir que esperessim a la fira de Tot Nuvis pq estaria allà amb toies artificials (enara que le fa naturals) i els muntatges que acostuma a fer. Ens va ensenyar coses que ja tenia preparades per una boda q te aquest finde i ens va dir que si voliem veure-ho podiem anar a 2 casaments reservats i són:
- Dissabte 26/09/2009 a les 18:00h a l'Orangerie...així q si voleu anar a veure-ho...diu que a les 17:00 ja ho tindrà muntat!!!
- Dissabte de Desembre (ja us dirè el dia) a les 13:00h a l'Esglèsia de Sant Francesc de Reus (al costat Hotel Gaudi)... així que si algun s'anima... Nosaltres vam dir que si la noia que ens ho mira ara surt del pressupost, baixarem a veure que tal ho fa aquesta dona.
Que us sembla???

Tara...tu tens ja decidit quines floristeries aniràs a mirar??? heu trucat a la Mireia, la noia d'aqui de Valls???? Si algun dia veniu i no trobeu la botiga digue-m'ho, ok???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. set. 25, 2009 11:19 am

Hola

Dons tema invitacions, nosaltres les farem en els dos, jo tinc amics de fora i si els hi dono en catala no entendran ni papa!
Tampoc es tanta feina!
Home a mi m'agradaria que m'ho fessin i se que els amics castellans si els hi fes en catala s'enfadarien i es normal, encara que no en tinc gaires pero si, si que les fare!

Pero l'altre dia ja discutiem per el tema del compte corrent, hem hagut d'obrir un compte a la caixa, xq la gent del poble de nen pugui fer l'ingres, i com ara tenim dues comptes no sabem si a les invis posar-les totes dues o fer unes targetes i posar a les del poble un compte i a la resta un altre!

Papallona, aixi que has aprofitat els dies de festa, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 25, 2009 1:55 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!

que m'acabo d'aixecaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! i jo que volia anr a esmorzar amb ma germana, fent la comprar pel morell, anar buscar un melonet i pernil pel meu nen!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...i ens aixequem els dos alhora!!!! que fuerteeeeeeeeee............encara no m'he vestit ni dutxat eeeeeeeee!!!!!

Nineteeeeeeeessss què us passa?????happi.........tranquil·la...jo ja saps que un cop casada i tot....hi ha temes que m'agobien...però hauria de començar a pensar en prioritats, i amb qui vull estar i què haig de fer amb tothom!!! bé, no sí m'has entès............

elxaaaaaaaaaaa...........ja vas veure que jo,...TOT BILINGÜE...fins i tot detallets, targetetes, invis.....la veritat és el que diu la tara....si hi ha gent de fora que no ho pugui entendre, sap greu i es poden molestar crec!!!!vaja!!!!! i si és ell que diu només en català doncs NO, fes-li entendre....jo sóc molt catalana però ho hem fet així perque sé que hi havia molts castellans!!

i Taraaaaaaa....no havieu obert un compte en general per la boda????nosaltres en vam obrir un per tothom....i així vam posar una targeta amb el mateix numero de compte a tothom..no entenc això de que els del poble ha de ser un altre?????aixxxxx!!!!!

estiuuuuuuuuu jo no veig l'album!!!!!!!!!!!!!!!!!

papallonaaaaaaaaaa....així que a frança a donar invis??? ves-hi dona i aixi desconecteu no?????

a tottes.....que vagi bé el diaaaaaaaaaaaaaaaa................DEMÀ HI HA QUEDADA O NO?????????????jo puc eeeeeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 25, 2009 2:28 pm

Laiac, el problema es que en el poble del nen no hi ha cap sucursal del nostre banc, i la gent es una mica garrepa i si han de fer una tranferencia i els hi cobren... muntaran la marimorena, jo no ho hagues fet, pero s'amare es va empenyar i mira ara temin dues comptes per la boda!

Aix, no res vaig a fer una mini migdiada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. set. 25, 2009 5:12 pm

elxa, es verdad que vas a mirar vestiditos, woooooooooooow!

A ver si sientes algo, queremos saberlo todo!

Que vaya muy bien!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dv. set. 25, 2009 5:25 pm

Hola guapis!!! ya os he contestado a todas por mail! sólo falta la respuesta de black... que no ha dado señales de vida hoy por aquí...
Las demás habeis acertado bastante... otras no os habeis mojado y habeis dicho unos cuantos... jejeje
aix que contenta estoy!!! que ya tengo vestido ninetas!!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. set. 25, 2009 7:51 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!

que tal van aquests ànims??? no m'he pogut passar fins ara!!! feina fins les 17 i despres he anat al dentista!!!

Giss, ya te he contestado al mail!!! que guapa estas!!!jejejeje

happi, elxa!!! que os pasa con los ninotets???? va ánimos, que todas estas cosas se pasan!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

estiu!!! com va tot???? ara miraré el privi per mirar les fotitos!!!!

taraaaaaaaaaaaa, com van els mals de caps??

nur, per on pares???

papallona!!! quants dies sense saber de tu!!! i caram, fas fotos de tot!!! jijijiji

laiac, avui has tingut festa eh!!! que bé!!!

torsaeann!!!!!!! com va???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. set. 25, 2009 7:54 pm

Per cert nenes!!!!

demà al matí hi ha quedada o q?????

després em passo a veure que dieu!!

un petonet!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 25, 2009 8:04 pm

Bona tarda!!!!!
Per fi divendres!!!!! M'ha passat volant akesta setmana!!! Wow!!!
Ara el finde!!!! Demà nit hi ha concert de Whiskyn's a Reus!! Alguna hi va??

Papallona, així que cap a França? Que bé!! Un viatget per desconectar, repartir invis i veure a la family... un tres en uno!! jejeje

Estiu, no se que passa que no puc veure el que has passat!! :-/

Elxa, naltres tambe tenim aquest dilema amb les invis!! I no sabem que fer!! Jo ho voldria tot en català, pero no sé... Més endavant quan parlem amb els fotografs (per alla al novembre van dir que els hi diguessim algo per fer les invis) pos mirarem si es poden fer dels dos o no... En principi ens surten gratis, pero si al fer-ho en dos idiomes ens cobren algo... en català es quedaran! Parlau-ho amb qui us fan les invis!!
I què nena, demà a provar vestidets??? Ja ens explicaràs, eh!!

Giss!! OOhhh!! Jo no he encertat! Ara et respondré al mail!! Per cert... estas enganxadissma a GH, eh!! jajaja!!

Laiac, que tal la festa de la misericordia??!! Deu ni do com vas aprofitar, eh!!

Torsaeann, que tal estas de l'eskena? Això és fotut, eh! Cuida't molt!!

Black! Per on pares? Com va tot?

Happiness, m'he perdut lo del teu nen... no pillo! pero tu ànimus guapa!! I com et mous en tema flors, eh! Faries bé en esperar-te a la fira tot nuvis. Ja que sempre solen fer alguna promocio en les fires o oferta, no?

Tara, no trobo pas malament això dels dos comptes, tot sigui perque deixin anar money!!! jejeje!!! no en serio, està bé facilitar-los la forma de l'ingrés als del poble. És un detall.

Demà no puc quedar ninetes, ja us ho vaig dir! Si em queda be el pentinat us passaré fotillo, jajajaja!!

Besiños!!
::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. set. 25, 2009 8:36 pm

Nineteeeeeeeeees!!!!!!

JA TORNO A ESTAR SOLETA A CASA...........buffffffff això de que vagi de nit no m'agradaaaaaaaa!!!!!!!!i avui, estic rallada i potser m'aniria bé anar porai, però no tinc ganes de sortir, estic de mig resaca, i tinc son!!!!!jijijiji

Elxaaaaaaaa...............aixxxxxx fotos, vestidos, opiniones, sensaciones.......PER LA TARDA HO VOLEM TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!jijijijijijij quina envejeta...jo noies no descarto anar un dia a rosa clara encara a provar-me vestits eeeeeee!!!jijijijiji avui he pensat que ma germana quan em vaig provar diferents vestits em va fer fotos, i les deu tenir porai...a veure si us els puc passar algun dia!!!!!

DEmà KEDADAAAAAAAAAAAAAA o nooooooooooo!!!!!!!!!!!!! qui podia¿????????????

tara, tu pots?????mrs happines???estiu???????giss?????????algú ja sabem segur que no però.....va noies....avui estaré per aquí tota la nit!!!!així que anem xarrant!!!!!!!

estiuuuuuuuuu NO VEIEM L'ALBUMMMMMMM!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. set. 25, 2009 8:42 pm

ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

que ahir em vas preguntar com canviar la foto de l'avatar i ho vaig veure a la feina i he passat de tu.........jijijijij!!!

les intruccions me les va donar la nur_jor....estan porai.....mira has d'anar a aquesta adreça:
http://www.imageshack.us/

- Aquí ja trobes clickat images/video i a BROWSE tries la foto que vols................
- Després on tries les mides, has d'anar a 150X112 thumbnail
- i després start upload...l'adreça web que et doni, la pegues al teu perfil i JATA!!!!

perdona eeeeeeeee!!!!!!! que vagi molt bé el sopar!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. set. 25, 2009 8:55 pm

Holaaaaaaa!!! jo ho sento molt però demà impossible... he d'anar a un enterrament a les 11h... quin pal! s'ha mort el germà del meu avi... així que toca cumplir...
Elxaaaa que vaya muy bien la prueba de vestiditos!!! que guay! ya verás! qué ilusión!! dónde ibas? a universal?
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 25, 2009 9:28 pm

ninetes mevesssssssssss jiji.

ja fa una horeta que estic de guardia!! kin palazo!!!

Estic supercontentaaaaaaaaaaa Gisss pel teu mail... jajajjajaja soc una crack shhhhhhhhhhh

aix ninetes.. doncs si nur... que bo lo de 3 en uno jajaj.. i mmmmmmmm baixaré coses bones de pastisseria mmmmmmmmmmmmmm rico rico jijij... bueno... malo malo pel meu cul... pero en fin.....

elxaaaaaaaaaaaaa demà a provar vestitsssss que fuerteeeeeeeeeeeee... jo no se quan em decidiréeeeeeeeeee... m'ha mare m'ha pegat una indirecta jejej avuiiiiiiiiii... pero no em decideixooooo...

Black nenaaaa no pares ehhhhhhhhh..... a vere si ens veiemmmmmmmm

torsaeann wapi vull veure fotikos de dames i vells et vaig buscar per tarragona!!!

molt petunets bunikes!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 25, 2009 9:46 pm

Demà ninetes no podeu quedar?
Bueno laiac, vols que quedem tu i jo al Morell?
Si ningú pot quedar si vols quedem i fem patar la xarrada¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants