baldu ha escrit:Hola guapa!! Moltes gràcies!! Doncs mira, nosaltres ja fa dos anys que vam parlar de casar-nos, però fins ara no hem considerat que era el moment de reservar data ja que ara és quan econòmicament estem tranquils! jeje! De moment tenim reservat restaurant, La Masia de Sant Cugat. Nosaltres som d'aquí Sant Cugat i és un restaurant que ens agrada molt i que hem anat sovint a sopar o a dinar. Aquest dilluns anem al monestir de Sant Cugat pq ens donin la data ja, però estem tranquils pq sabem que està lliure! De moment tenir no tenim res més, anem mirant i tal, pero res més. Fins al gener no ens hi posarem en serio a tancar tots els temes, vestit, detalls, fotògraf, i demés. També jugo amb una mica de ventatge perquè la meva feina és la del disseny d'interiors i organització d'events, així que pel dj, fotògraf i demés, estic tranquil·la pq serà gent que ja conec. No sé que més us puc explicar!! jeje Petons!
Tens temps de sobres! I a més com bé dius... jugues en ventatja si treballes en organització d'events. Carai! Qué bé! Nosaltres també ho teníem pensat feia dos anys i ens vam decidir per la data i tot just un any abans de la boda... Vull dir que... I he avançant tot el que he pogut a l'estiu pq al ser mestra durant el curs vaig més justa de temps. I en poc temps ja he tancat un munt de temes... Per això que hi ha temps de sobres.
SI et passes pel meu compte enrere veuràs tot el que ja vaig tenint. I tu? Encara no en deus tenir de compte enrere, no? Si no el tens ja te l'obro jo...