Autor: laiac » dv. set. 25, 2009 9:55 pm

Autor: laiac » dv. set. 25, 2009 9:57 pm

Autor: tara » dv. set. 25, 2009 10:08 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 25, 2009 10:15 pm
laiac ha escrit:Eiiiiiii per mi si!!!!!!
i si la tara que era qui podia quedar demà, en principi, vol pujar al morell també!!!!!!!
quedem per la rambla???? així a veure si al fer solet hi ha alguna terrasseta, o a la baguette.....perque clixe al matí estarà tancat!!!!
Em vols fer un truc o quedem cap alla les 11 un ratet?????????

Autor: nur_jor » dv. set. 25, 2009 10:30 pm

Autor: laiac » dv. set. 25, 2009 11:18 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. set. 26, 2009 8:58 am

Autor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 9:13 am

Autor: nur_jor » ds. set. 26, 2009 9:57 am
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!
Només volia saludar-vos, m'hen vaig a tgna a provarme vestidets!!!!! yyyuuuhhuuuuuuu!!!!!!!
Ptons boniques ja us explico a la tarda!!!!

Autor: nur_jor » ds. set. 26, 2009 9:59 am
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!
Elxa....molta sort i disfruta, ok??? desprès volem crònica de tot...jejejeje i por supuesto...fotitos!!!!jejejeje. Petonets maca...
Ninetes...vaig a fer classe, jo avui no puc quedar i desprès anem a dinar a casa dels meus pares i a la tarda tornem. Avui a la nit surto de festa (quines poqetes ganes que tinc) i voldria fer la "sieta"...només us volia desitjar un bon finde a totes i digo jo....FEM QUEDADA EL DIMARTS UN ALTRE COP???? venga ànims que sempre ens ho passem de vici!!!. Ho diem aviat així podem anar totes, no??????? venga...venga....![]()
Petonets a totes boniques!!!!!!

Autor: nur_jor » ds. set. 26, 2009 10:14 am
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Laiac, et recullo a les 11.30 FINS ARA¡¡¡¡¡
Tara, si pots quedar truquem oks?
Elxa, molta sort amb els vestits....que disfrutis molt nineta¡¡¡¡¡
Giss, em sap greu.....truqum si vols quedar una estona avui ja saps que jo vinc i et mimo oks?
Happi, que et vaguin bé les classes i el dinar¡¡¡¡¡ànims bonica¡¡¡¡¡
Estiu, jo no puc veure les fotos que vas enviar el link...joooo.....
Papallona, que vagui molt bé el viatge¡¡¡¡¡que guay donar les primeres invitacions no?
Nur, com va tot? podràs quedar un dia de la setmana que bé?
Black, on pares? tot bé? i el teu pare?
Mua ninetes¡¡¡¡¡
Us estimoooooo¡¡¡

Autor: laiac » ds. set. 26, 2009 10:23 am

Autor: laiac » ds. set. 26, 2009 10:26 am

Autor: nur_jor » ds. set. 26, 2009 1:18 pm
laiac ha escrit:Bon dia NINETEEEEEES!!!
elxaaaaa.............que guaiiiiiiiiiiiii........aix aix ens ho has d'explicar tot eeeeee, i tu vestida de nuvia....que fuerteeeeee!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
torseann, em prenc les pastis i ja estic!!!!! t'espero!!!!!
mrs.happi.............nenaaaaaaaaaaaaaa, la veritat ´s que jo et diria que estic com tu....avui m'han dit que volen sortir per salou pero jo........NO EN TNC GANES!!!!!!! però això implica quedar-me un altre cop a casa, que el nen torna a treballar, i avui desde les 6 de la tarda fins demà a les 6.........que guai no?????
estiuuuuuuuu...per on pares........les fotosssssssss que la majoria no les veiem!!!!
giss.........que et va dir el teu xic quan li vas dir que tenies vestit????a la proxima ens ho expliques tot!!!!!
nur_jor..........air vas dir algo del concert de whyskins no??? a mi em faria gracia anar-hi, de joveneta els vaig seguir més, i no estaria mal..........però nu sé què faré!!!!
papallonaaaaaaa...al final has anat frança????que vagi molt bé el findeeeeeeee
i taraaaaaaaaaa.......avui a la tarda no faig res, si el teu xic estigués ocupat i vols anar a reus a mirar vestidets m'ho dius......
black.......a veure si aquesta setmana fem kedada i pots venir.....que no sabem gaire de tu!!!!!!!!
patunets ninetes meves........tic una mica xoffff...a veure si em dspejo i s'anima el dia!!!

Autor: blackmamba » ds. set. 26, 2009 1:51 pm

Autor: blackmamba » ds. set. 26, 2009 1:53 pm

Autor: blackmamba » ds. set. 26, 2009 7:08 pm
elxa ha escrit:Hola ninetes!!!!
Avui a anat bé pq ha sigut la primera vegada que provaba vestits, la veritat que de nervis cap ni un eh! estava molt tranquila. Tinc que dir-vos que encara no tinc vestit, m'he provat molts, pero cap ni un he sentit que era el meu vestit, sento no poguer passar-vos les fotos pq tinc al nen per akí rondant, a veure si demà puc.
Ja us explicaré millor els detalls i ara a veure quina serà....la próxima botigaaaaaa......!!!!!!!!!.......chan...chan......chan......
Ptons boniques parlem demà!!

Autor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 8:35 pm

Autor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 8:38 pm
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!! com va el dissabte????
Jo una mica xof, ja us explicaré.... :(
al final no hi ha hagut quedada no???
a veure si en fem una aquetsa setmana!!!!

Autor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 8:41 pm