Amelie ha escrit:Hola Guapisss!!!
LLuneta: Ànims!! No has d'estar trista, tens molta gent que t'estima fen-te costat, entre elles les teves compis de foro, que farem el que poguem per veuret feliç i disfrutant dia a dia dels preparatius, a més ja veuras com al final divendres el sopar va perfecteeee!! T'envio energia positiva ++++
Istar: Quina gracia lo d'amore, jo li dic al meu, no sé ni com ni perquè però des del primer moment hem va sortir dir-li així. Per cert les sabates que has posat molt maques totes, però a mi les que més m'han agradat són les de la tercera foto, molt xulis. Sort amb la recerca, jo segurament miraré a Farreres, Sigetana i no sé si alguna més.
Cuca: No treballis tant!! Que t'enyorem!! Si aquesta setmana quedem hem passes el facebook, així jo també us agregaré, ara sóc una mica desastre amb aquestes coses i començo amb ganes, però després m'oblido que tinc facebook, correu ... Però en fí que ja hem posaré les piles!!
Nuvia: Que vagi molt molt molt bé la resonància que t'han de fer la setmana que ve. Que et cuidin molt i a fer repòs a aquest super sofà que us heu comprat!!
Anna Feliiicitaaaaaaaatss!! Ja tens vestit!!! Que ve!!! Una coseta menys, anda que vaya tela amb els de Pronovias, com se passen, si és que s'ha d'anar moooolt al tanto, gràcies pel consell, el tindré amb compte.
Iseee: Que tal? Ja veus que totes et trobem a faltar i esperem que et vagi tot molt bé!!!
posting.php?mode=quote&f=34&p=2509876#
CC83 Com va la setmana? molta feina?
Pikys I els teus nens, han fet millores amb el càlcul jeje!!
Una Abraçada a Toteeeessssss!!!!
Amelie Molts gràcies pero avui m'he endut una altra patacada... han donat plaça a un 75000 !!!!! i jo tinc un 20.000!!!!!!!! Es taaaaan flipant taaaaan que ja ric enlloc de plorar!!!
En fi... divendres o sigui avui no hi ha el sopar, al final és dissabte i hi va el jordi sol així que no sabré com reaccionen bàsicament pq tinc un comiat de solter però no passa res així tindrem de què parlar... i diumenge estem pensant anar al piromusical de la mercè total els dos tenim "festa"... no sé què farem al final...

pos conteu que la cuca vindra!