"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » ds. set. 26, 2009 8:50 pm

Hola ninetes ja soc aqui!!!!!!!!

La veritat es que no he parat gaire, al mati lo de la roba de les nenes i aquesta tarda hem anat a mirar aliances i sabeu queeeeeeeeee.....................ja les temin! La del nen li va clavada a mi se m'ha de retocar que es una mica gran!

espres he mirat sabatetes i n'hi ha unes que m'han agradat, no son altissimes com voli jo pero el fet es que m'agraden, encara que no les he agafat, vull mirar una mica mes!!!!!!!!!!!!!

I ara a fer el soparet i a mirar una estona la tele!

Ara em poso al dia!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 8:51 pm

Tara que tal?
Ja tens la roba de les nenes?
Bueno guapa espero que estiguis bé¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. set. 26, 2009 8:52 pm

tara ha escrit:Hola ninetes ja soc aqui!!!!!!!!

La veritat es que no he parat gaire, al mati lo de la roba de les nenes i aquesta tarda hem anat a mirar aliances i sabeu queeeeeeeeee.....................ja les temin! La del nen li va clavada a mi se m'ha de retocar que es una mica gran!

espres he mirat sabatetes i n'hi ha unes que m'han agradat, no son altissimes com voli jo pero el fet es que m'agraden, encara que no les he agafat, vull mirar una mica mes!!!!!!!!!!!!!

I ara a fer el soparet i a mirar una estona la tele!

Ara em poso al dia!!!!!!!!!!!!!!

Nena que bé no? on has compra't les aliançes? i les sabates on has mira't?
Que guay no? quin dia més complert¡¡¡¡¡
Un petonet bonica¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡¡ i descanssa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 10:24 am

NINETESSSSSSSSS!!!!!

si que està parat això no????????com es nota que som cap de setmana!!!!
jo ahir vaig estar a Reus però ni whyskins ni res... a casa d'una amiga perque ahir em vaig tornar a marejar, i no em podia moure del sofà!!!!! així que res....feia dies que no em trobava tan malament...ara estic millor!!!!!!!!

ELXaaaaaaaaaaaa bueno, almenys has començat no????i guai o que???? ens has d'ensenyar les fotos eeeeee, però jaaaaaaaaa.........i ara on demanaràs hora???????? ai ai aiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

torseann, nur_jor....que us vau trobar al concert, que hi vau anar????? segur que devia estar molt bé......!!!!!

Taraaaaaaa......i ja tens anells??????? com son com son....foto foto!!!!jijij i les sabates també?¿???? per molt que vulguis estar més alta perque ell ho és, tampoc et pasis si no estàs acostumada perque no estaries còmode!!!!!!

ninetes meves........avui tinc dinar familiar tots de restaurant......i ahir ja li vaig fer com un muntatge amb fotos per donar-los ho del regal......a partir de les 5:30 tornaré a estar soleta.........anirem parlant!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeetssssss!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 10:44 am

Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡
Donc si, vaig estar al concert a Reus però no ens vam trobar amb la Nur.
El concert va estar bé, però a mi el que no em va acabar de fer es que van tocar moltes cançons dels últims cd i les de tots els altres anys que? solsament en van tocar 3 o 4....
Però bé, la veritat es que amb la cançó que van tocar asseguts amb la guitarra ell i dos mes em va recordar quan era petita i casi em vaig emocionar¡¡¡¡¡
Nur, et va agradar? que vas sentir en despedir els Whiskyn's?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 10:46 am

laiac ha escrit:NINETESSSSSSSSS!!!!!

si que està parat això no????????com es nota que som cap de setmana!!!!
jo ahir vaig estar a Reus però ni whyskins ni res... a casa d'una amiga perque ahir em vaig tornar a marejar, i no em podia moure del sofà!!!!! així que res....feia dies que no em trobava tan malament...ara estic millor!!!!!!!!

ELXaaaaaaaaaaaa bueno, almenys has començat no????i guai o que???? ens has d'ensenyar les fotos eeeeee, però jaaaaaaaaa.........i ara on demanaràs hora???????? ai ai aiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

torseann, nur_jor....que us vau trobar al concert, que hi vau anar????? segur que devia estar molt bé......!!!!!

Taraaaaaaa......i ja tens anells??????? com son com son....foto foto!!!!jijij i les sabates també?¿???? per molt que vulguis estar més alta perque ell ho és, tampoc et pasis si no estàs acostumada perque no estaries còmode!!!!!!

ninetes meves........avui tinc dinar familiar tots de restaurant......i ahir ja li vaig fer com un muntatge amb fotos per donar-los ho del regal......a partir de les 5:30 tornaré a estar soleta.........anirem parlant!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeeetssssss!!!!!!!!!!

Nena¡¡¡com estàs avui? espero qu millor, em fas patir tant de trobar-te malament.....
Encara tens el dolor que tenies ahir al matí al costat dret de l'estomac?
Mil petons bonica¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 11:01 am

Huole!!!

el mal al costat encara el tinc....com que no em va a més no en faig cas....però tinc el doloret allí tota l'estona!!!! que hi farem!

Així que van tocar moltes de les noves?????????ostres, jo que em pensava que en tocarien més de les velles al ser l'últim concert......vaja!!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. set. 27, 2009 11:03 am

Bon dia ninetes!
Ahir no vaig poder passar-me per aquí perquè va ser un dia horrible... millor no haver-me aixecat del llit.
Al matí vaig anar a l'enterrament, que no hi havia d'haver anat, perquè era el germà del meu avi i no tenia cap relació amb ell ni m'afectava... però mira, per quedar bé amb la familia... però jo sóc molt aprehensiva, i això de la mort és un tema que no porto gaire bé... a sobre, vam arribar quan tothom estava dins de l'església i just entraven l'ataud... em va fer molta cosa... molt mal rotllo...
Llavors, a l'hora de dinar... em va donar un mareig molt fort i em vaig espantar molt sabeu? perquè jo mai m'he desmaiat i no sé el què és... i jo tot lo desconegut em fa molta por... i em vaig espantar molt "em marejo em marejo" i em vaig aixecar corrent i em van estirar al sofà. Osti! pensava que perdia el coneixdement eh? quina por! i no s'em passava... i jo que sóc una cagada... doncs a l'espantar-me encara sentia més sensacions extranyes... el cor em bategava molt de pressa i tot em donava voltes... Laia, vaig pensar en tu... en els teus marejos... no sé si va ser el mateix, però ma mare va trucar a urgències i a l'explicar els símptomes li van dir que segurament era un atac de vèrtig, que em gités en una habitació fosca i que tanqués els ulls... que s'em passaria sol... però sobretot que no em posés nerviosa... i això era impossible! perquè tenia molta por. Li vaig dir al Julio que estigués al meu costat i pobre, ni va dinar ni res, tot al rato allí agafant-me la mà! de veritat que per un moment em vaig pensar que em moria... uf!
Bé, així tota la tarda... estirada al llit. Desprès s'em va passar una mica, però vaig tenir mareig fins la nit, així que vam decidir quedar-nos a dormir allí a casa de la meva mare i ara, aquest matí quan m'he aixecat molt millor... ja em vinigut cap a casa... uf! quin susto! espero que no sigui res...
Bueno guapis, perdoneu pel rollo que us he soltat... un petonet molt fort i a veure si ens veiem aquesta setmana un ratet! per mi dimarts a sopar al Viena perfecte... ja direu!
Muacks! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 11:31 am

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!
Ahir no vaig poder passar-me per aquí perquè va ser un dia horrible... millor no haver-me aixecat del llit.
Al matí vaig anar a l'enterrament, que no hi havia d'haver anat, perquè era el germà del meu avi i no tenia cap relació amb ell ni m'afectava... però mira, per quedar bé amb la familia... però jo sóc molt aprehensiva, i això de la mort és un tema que no porto gaire bé... a sobre, vam arribar quan tothom estava dins de l'església i just entraven l'ataud... em va fer molta cosa... molt mal rotllo...
Llavors, a l'hora de dinar... em va donar un mareig molt fort i em vaig espantar molt sabeu? perquè jo mai m'he desmaiat i no sé el què és... i jo tot lo desconegut em fa molta por... i em vaig espantar molt "em marejo em marejo" i em vaig aixecar corrent i em van estirar al sofà. Osti! pensava que perdia el coneixdement eh? quina por! i no s'em passava... i jo que sóc una cagada... doncs a l'espantar-me encara sentia més sensacions extranyes... el cor em bategava molt de pressa i tot em donava voltes... Laia, vaig pensar en tu... en els teus marejos... no sé si va ser el mateix, però ma mare va trucar a urgències i a l'explicar els símptomes li van dir que segurament era un atac de vèrtig, que em gités en una habitació fosca i que tanqués els ulls... que s'em passaria sol... però sobretot que no em posés nerviosa... i això era impossible! perquè tenia molta por. Li vaig dir al Julio que estigués al meu costat i pobre, ni va dinar ni res, tot al rato allí agafant-me la mà! de veritat que per un moment em vaig pensar que em moria... uf!
Bé, així tota la tarda... estirada al llit. Desprès s'em va passar una mica, però vaig tenir mareig fins la nit, així que vam decidir quedar-nos a dormir allí a casa de la meva mare i ara, aquest matí quan m'he aixecat molt millor... ja em vinigut cap a casa... uf! quin susto! espero que no sigui res...
Bueno guapis, perdoneu pel rollo que us he soltat... un petonet molt fort i a veure si ens veiem aquesta setmana un ratet! per mi dimarts a sopar al Viena perfecte... ja direu!

Giss!!! nena, vaya susto, no???? jops, menos mal que ya se te ha pasado!!!!!!

A ver si hoy va mejor el dia!!!

Yo ayer estuve super xof a ratos, mala leche, no se, sensiblona en general... no paraba de pensar en la boda y me imaginaba q mi padre no estaba y se me saltaban las lágrimas... que mal!!!!

Y supongo q me influyó que ayer se casaba la capulla aquella de mi ex amiga, la q me dijo que como mi padre estaba enfermo no queria saber nada de nosotros, no fuera q le pegaramos las desgracias... y una rabia q me dio.. pensaba, MECACHIS, ya ha llegado su dia y yo me tengo q esperar y encima llegará y seguramente mi padre no estará.... buf buf

pero buenooooooooooooooooooo, no lo pienso más y ya está!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 11:34 am

Ninetes!!!!!!!!!

Com va el diumenge????

Jo m'he aixecat fa una estona, he anat de cap a la dutxa i ara estic per aquí perrejant... m'hauria de posar a passar a net uns apunts i mirar-me un llibre que em va passar el jefe.. jejejeje, però estic una mica vaga!!!

Però bé, millor ho faig ara i així després de dinar puc fer panxing, com diueu moltes de voslatres!!! jejejejejeje

un petonet guapes!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 11:35 am

per cert!!!!

alguna de vosaltres pot quedar demà una estona a partir de les 17:15???? per fer un cafetó o algo al viena....

ja em direu!!!!

muak ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 12:35 pm

GISSSSSSSSSS preciosssssssssaaaaaaaaa!!!! cuida't eeeeeeeee
jo aquest asensació l'he tingut durant dues setmanes, així que sé el que dius...........però tranquil·la dona...això pot ser un moment de bajón de nervis, estrés, cansanci....i t'agafa això, com un atac de vèrtic.......però d'això no et moriràaaaaaaaaaaaaaaassssss!!!! el que has de fer és no posar-te nerviosa............jo els dies que més nerviosa em vaig posar, més malament estava!!!!!!!!!!!! així que avui, que el teu xic et mimi i et cuidi.........i tu de sofing tot el dia val???????????????

i ànims...............!!!!!!!!!!!!!!!!!aix+o és tot el que has treballat aquests dies, més l'angoixa del matí per l'enterrament i tot........pos que de sobte et vas marejar...........el millor...el que et van dir-.....estiradeta al llit, o al sofà sense moure't ni tenir que estar molt fixada!!!!ja veuràs com avui estaràs millor!!!!!!!!

cuida't guapisssssssssima!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 12:39 pm

BLACK!!!!!!!!!!!!
Anima't donaaaaaaa...................al final vas fer ben fet......i punto......i a aquella que la bombin, i tu amb ton pare o sense tindràs la boda que sempre has volgut......i ja està!!! tu mateixa ho vas dir, si ho haguessis fet ara tampoc és realment el que volies no???? doncs tranquil·la que d'aquí a un any no saps que passarà.......tu ara has de preparar la teva boda amb la mateixa il·lusió, i que així ho vegi ton pare.........i si no hi fos....saps que aquell dia en tot moment t'enrecordaràs d'ell!!!!!!!!!!!!!!!

alaaaaaaaa i ara a fer feina. que no hi ha res millor un diumenge que fer panxing.........jo ho penso fer a partir de les 6 jijijijij tot i que avui encara se me'n va una mica el cap..........mare mevaaaaaaaa..................l'altre dia el meu marit em diu........pos ja podries estar embarassada que almenys sabries perque estàs així i que en un mes o així se't passaria............!!!!!!!!juas juas juas

Apaaaaaaaaa patunets..............ahhhhh i demà treballo matí i tarda guapissima!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 12:52 pm

Nineteeeeeeesssss!!!!

torseann ahir m'ho vas demanar.......la pàgina d'un foro completiiiiiiiiiiissim sobre la RIVIERA MAYA...per a aquelles que us interessi, és el següent:

http://www.losviajeros.com/foros.php?t=54380

aquí hi ha un index i aneu clicant a sobre del que us interessi i hi ha informació de tot!!!! està molt motl bé!!!!

Correeeee que m'arreglo, desperto al meu nen i cap a Reus a dinar amb la family"!"""!!!!!!!

patunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 2:24 pm

laiac ha escrit:BLACK!!!!!!!!!!!!
Anima't donaaaaaaa...................al final vas fer ben fet......i punto......i a aquella que la bombin, i tu amb ton pare o sense tindràs la boda que sempre has volgut......i ja està!!! tu mateixa ho vas dir, si ho haguessis fet ara tampoc és realment el que volies no???? doncs tranquil·la que d'aquí a un any no saps que passarà.......tu ara has de preparar la teva boda amb la mateixa il·lusió, i que així ho vegi ton pare.........i si no hi fos....saps que aquell dia en tot moment t'enrecordaràs d'ell!!!!!!!!!!!!!!!

alaaaaaaaa i ara a fer feina. que no hi ha res millor un diumenge que fer panxing.........jo ho penso fer a partir de les 6 jijijijij tot i que avui encara se me'n va una mica el cap..........mare mevaaaaaaaa..................l'altre dia el meu marit em diu........pos ja podries estar embarassada que almenys sabries perque estàs així i que en un mes o així se't passaria............!!!!!!!!juas juas juas

Apaaaaaaaaa patunets..............ahhhhh i demà treballo matí i tarda guapissima!!!!!

Aix laiac!!!! si téns raó.. però ahir vaig passar un dia més tonto!!!!!

si lo q em passa esq tinc unes ganes de q arribi ja el meu dia.....

com van ela marejos???? espero q ja estiguis més recuperada!!!

muak!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 3:55 pm

Ninetes....bonessss!!!
Com va el diumege??? nosaltres acabem de dinr, pq jo m'he llevat fa a les 16:000h i res...No gaire cosa a explicar...
Ahir a la nit vam anar a Calafell que viu una amiga i el pla, tal i com us vaig comentar, era sopar i sortir per allà. Doncs quan vam arribar ens diu que ella no pot sortir pq tenia mal al peu...i buahhh!!! malament per lo del seu peu, però vaig veure el cel quan vam dir de no sortir...jejejeje :-///: Ens vam quedar a casa i vam estar jugant al Buzz!!! i al Singstar fins les 5:00h de la matinada. Vam estar de vici jugant i bebent alguna coseta i el més important...va riure d'una manera..... :-///: . Aquest mati quan ens hem llevat hem a les 10:00h, hem anat a comprar xurros i hem esmorzat super bè...i hem arribat amb un cansanci i desprès de dutxar-m'he a momirrr!!!! jejejeje.
I vosaltres com aneu??? vaig a ficar-m'he al dia

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 3:56 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!

Nineta quin susto no? estic contenta de que estiguis millor¡¡¡¡¡¡¡
Si necessites alguna coseta ja saps on soc petita¡¡¡¡¡
Avui descanssa i demà a la feina relax oks?

Un petonet i ja ens veiem aquesta setmana¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 3:58 pm

blackmamba ha escrit:per cert!!!!

alguna de vosaltres pot quedar demà una estona a partir de les 17:15???? per fer un cafetó o algo al viena....

ja em direu!!!!

muak ::love::

Nena, tu no et ratllis que no és bo¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Sobre demà a les 17 hores impossible ja que demà anem a tarragona a que em prenguin les mides definitives per el vestit de boda que tinc dels meus millors amics el dia 10 d'octubre i a agafar el mbl del meu ninot que està arreglan-se¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. set. 27, 2009 3:59 pm

laiac ha escrit:Huole!!!

el mal al costat encara el tinc....com que no em va a més no en faig cas....però tinc el doloret allí tota l'estona!!!! que hi farem!

Així que van tocar moltes de les noves?????????ostres, jo que em pensava que en tocarien més de les velles al ser l'últim concert......vaja!!!!

patunets!!!

Laiac...com estàs?? et trobes millor??? aixxx nineta....aquests dies estàs fotudeta....això és el que t'estàn sortint tots els nervis i les presses previs al casament. Pq no agafes un cap de setmana de relax a base de massatges i aigües termals i tornaràs com a nova!!!! jejejeje Bona idea, no????
Recupera't bonica!!! :-()-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 4:00 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesssss!!!!

torseann ahir m'ho vas demanar.......la pàgina d'un foro completiiiiiiiiiiissim sobre la RIVIERA MAYA...per a aquelles que us interessi, és el següent:

http://www.losviajeros.com/foros.php?t=54380

aquí hi ha un index i aneu clicant a sobre del que us interessi i hi ha informació de tot!!!! està molt motl bé!!!!

Correeeee que m'arreglo, desperto al meu nen i cap a Reus a dinar amb la family"!"""!!!!!!!

patunets!!!

Gràcies preciosa¡¡¡¡¡
Ets un solete¡¡¡¡¡¡¡¡
Saps que des de ahir al matí no paro de penssar que tinc unes ganes de trobar un comprador per el pis i venir a viure amb una caseta del teu barri? es que vull estar a prop de la meva mami.....i també estariem a prop i podriem quedar molt més¡¡¡¡¡

ALGU VOL COMPRAR UN PIS A VILALLONGA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants