Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bonessss!!!
Com va el diumege??? nosaltres acabem de dinr, pq jo m'he llevat fa a les 16:000h i res...No gaire cosa a explicar...
Ahir a la nit vam anar a Calafell que viu una amiga i el pla, tal i com us vaig comentar, era sopar i sortir per allà. Doncs quan vam arribar ens diu que ella no pot sortir pq tenia mal al peu...i buahhh!!! malament per lo del seu peu, però vaig veure el cel quan vam dir de no sortir...jejejejeEns vam quedar a casa i vam estar jugant al Buzz!!! i al Singstar fins les 5:00h de la matinada. Vam estar de vici jugant i bebent alguna coseta i el més important...va riure d'una manera.....
. Aquest mati quan ens hem llevat hem a les 10:00h, hem anat a comprar xurros i hem esmorzat super bè...i hem arribat amb un cansanci i desprès de dutxar-m'he a momirrr!!!! jejejeje.
I vosaltres com aneu??? vaig a ficar-m'he al dia
Petonets!!!!
Hola guapa¡¡¡¡
QUe guay ahir a la nit no? al final no vas sortir com tu volies¡¡¡¡¡¡ es que a vegades estàs millor amb una casa fen tonteries i jugan i xarran que sortir a ballar¡¡¡¡¡¡¡¡
Alguna novetat més amb la boda?
Un petonet bonica¡¡¡¡¡

Ens vam quedar a casa i vam estar jugant al Buzz!!! i al Singstar fins les 5:00h de la matinada. Vam estar de vici jugant i bebent alguna coseta i el més important...va riure d'una manera..... 

...pq va a estos sitios si sabes que te da miedo????? Yo soy como tú!!! Le tengo pánico el ir a entierros y tanatorios y cementerios...asi que procuro no ir, evidentemente si es alguién muy cercanooooo...que si no...lo siento, pero me es imposible!!!!!!