tara ha escrit:Elxa, nena ha estado una mañana entretenida, ehhhhhhhhhhhhhh! Que se anima el niño????? tema caza, eh!)
Gis, nena vaya susto! Pero ya estas mejor, no? ahora ya sabes lo que te toca, relax y que te mimen muuuuuuuucho!
Lo mismo, si necesitas algo ya sabes!
Laiac, aixi que dinar de restaurant, ehhhhhhhhhhh! Jo cuan hi vaig ja no sopo!!
Nena no et vaig dir res xq entre valls i tarragona, que no creia que hi aniriem, no vam parar!
Estiu, aquestes coses foten, a mi no m'agrada cuan es fica amb casa meva, ja que cada una te lo seu, tranqui nena que no sera res!
Dons al final no hi vaig anar, he pensat que ha de ser ella la que em truqui per quedar, si despres alguna cosa no surt be, ella sera la responsable.
Black, nena anima't que tot arriba i no t'en donaras compte que aixo ja estara a qui i sera el millor dia de la teva vida!
Torsaeann, dons ara que ho dius i mira que faig fotos de tot, no en vaig fer, pero com hi ha comfiança hi anire i que me les deixi fer! Ja us les passare! pero son molt sencilles!
Papallona, nena que es de tu?
Nur, que tal el concert?????????????????????? Va estar com esperaves???????
Happi, nena aixi que de relax!!!!!!!!!! m'hagues agradat veure-us per un forat cantant amb el sing-star!!!!!!!!!!
Que guay nineta....d'on son les aliançes? i les sabates on vas mirar? es que jo soc la que va després de tu i vull saber cosetes¡¡¡¡¡¡¡¡
Nineta que et queda super poc....i després vaig jo.......quins nervis¡¡¡¡¡
T'estimoooooo guapa¡¡¡¡¡