"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 9:18 pm

tara ha escrit:Elxa, nena ha estado una mañana entretenida, ehhhhhhhhhhhhhh! Que se anima el niño????? tema caza, eh!)

Gis, nena vaya susto! Pero ya estas mejor, no? ahora ya sabes lo que te toca, relax y que te mimen muuuuuuuucho!
Lo mismo, si necesitas algo ya sabes!

Laiac, aixi que dinar de restaurant, ehhhhhhhhhhh! Jo cuan hi vaig ja no sopo!!
Nena no et vaig dir res xq entre valls i tarragona, que no creia que hi aniriem, no vam parar!

Estiu, aquestes coses foten, a mi no m'agrada cuan es fica amb casa meva, ja que cada una te lo seu, tranqui nena que no sera res!
Dons al final no hi vaig anar, he pensat que ha de ser ella la que em truqui per quedar, si despres alguna cosa no surt be, ella sera la responsable.

Black, nena anima't que tot arriba i no t'en donaras compte que aixo ja estara a qui i sera el millor dia de la teva vida!

Torsaeann, dons ara que ho dius i mira que faig fotos de tot, no en vaig fer, pero com hi ha comfiança hi anire i que me les deixi fer! Ja us les passare! pero son molt sencilles!

Papallona, nena que es de tu?

Nur, que tal el concert?????????????????????? Va estar com esperaves???????

Happi, nena aixi que de relax!!!!!!!!!! m'hagues agradat veure-us per un forat cantant amb el sing-star!!!!!!!!!!

Que guay nineta....d'on son les aliançes? i les sabates on vas mirar? es que jo soc la que va després de tu i vull saber cosetes¡¡¡¡¡¡¡¡
Nineta que et queda super poc....i després vaig jo.......quins nervis¡¡¡¡¡

T'estimoooooo guapa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 27, 2009 9:19 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetess jo ara fa una estona que e arribat d'andorra i no a anat gairebe xq avui al mati me discutit am el noi i no ens em ni mirat en la resta del dia i clar ell avia de conduir el meu cotxe xo alfinal e baixat sola am muns pares xq cm q no em xlava......nose cm acabara xq ultimamen.....ell nomes critica casa meva i a mi em fa rabia xq no es el mes indicat x criticar....

Elxa que tal fue ayer????ya e visto q no muy bien...i la proxima parada...

Giss cuidate i relajate un poco tanto estre no es bueno....vaia susto i pobrecito el como estubo a tu lado el mio me uviera dejado ai en la cama i se hubiera ido a comer...!!!

Laiac cm va la tarda de panxing.....jo ara tmb me posat al dia e mirat el facebook a veure si avien penjat fotos del casament de divendres daqella noia de vilallonga i ara quan acabi descriure aixo a mirar una estoneta la tele....aixo de q vagin de nit es una merda...

TAra q vas anar al restaurant o no...jo aqesta setmana trucare x anari xq em doni els preus del 2010 i les entrades de la fira de reus q em va dir q a loctubre em trucaria x donarmeles xo cm q no men enfio.....i a mes li comentare lo dels preus xq si jo vai contractar menu 2009 ens aura de respectar els preus no???

Papallona que tal per frança???suposo q encara no auras arribat.....

Happi jo prefereixo fer aixo q vau fer q no anar a una disco...magobia el fum, la musica i molta gent sobretot els borratxos/as!!!!

Torsaeann, nur q tal el concert i jo i volia anar xo cm q era fora....aixi q no va matar mol el concert???

Black nena q casi q no et coneixere quan et vegi!!!!Quin munt de temps a veure si aqesta setmana ens veiem algun dia....!!!!

Un petonet ninetes i aqui us deixo el link de les fotos q nose xq nomes u a pogut veure la elxa quan el correu us el vai enviar a totes alhora...una ventatge del nou forum!!!Aixo si dema el treure o potser a la nit xq paso de q algu q ens vigili o pugui veure!!!

Un petonet!!!

http://www.foto-d-lux.com/verlibro/index.html

No et preocupis que segur que demà ja estareu bé.
Un petonet i cuida't¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 9:35 pm

Torseann!!!!! si que les he vistes....i demà al vespre segur que estaré ko perque faig tot el dia i a més hem d'entregar una cosa demà superxunga.......grgrgrgrgr..........però igualment `puc venir un altre dia, que tenim pendent el cafetó i visita a casa teva!!!!

taraaaaaaa..........jo també vull un cadellet.........la meva duna li agradaria una parelleta....i quan tingui un nen per casa????aix mare la gosseta!!!! així que casi tens les invis¿?????les volem veure............demà també treballo per la tarda, a verue si ens podem dir algo!!!

que sapigueu que el meu home la setmana que ve ja fa hores extres per pagar les vostres bodes....juas juas......es conya, però jo ho vaig dient...jijij tot el finde al rally....alaaaaaaaa un altre finde solaaaaa!!!!

elxaaaaaaa..............FOTOOOOOOOOOOOSSSSSSSS!!!!!!!

giss preciosaaaaaaaa, estàs millor?????????? ja t'has relaxat????????????tranqui que no és res!!!!!!
papallona, i la france.........està al mateix lloc?????????

estiuuuuu..........tot són iguals,....sort que el meu casa meva no me la critica perque si ho fes....me'l menjo amb el que té a casa seva!!!!!!en patates me'l menjaria!!!!jijijijij

nurrrrrrrrr.......................que estàs out avui????
blackkkkkkkkkkk al final com quedem totes??? potser que poguessis venir no????????
happi.........si jo fos tu, avui estaria afònica!!!!!!!!!!!

nineteeeeeeeeessssssss......tinc masses coses a verue a la tele....quina kk!!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. set. 27, 2009 9:44 pm

Bueno ninetes espero a veure si la elxa ens envia allo i sino men vai a dormir avui tinc mal dia i espero q dema quan em desperti sigui un dia millor....enkara q penso q no u sera xq la veritat nose xq sa posat daqesta manera...sap donar el tomb a la truita mol be a sigut ell qi ma tocat els coolllonets i sembla q agi sigut jo qi li agi fet ves a saber el q...!!

Bona nit nenes dema ja xlarem un peto!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 10:12 pm

Ninetes!!!

així q, demà res de res??? si al final alguna s'anima a quedar q m'envii sms al mòbil.. q a la feina no em puc connectar!!!!

fins demà guapes!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 10:12 pm

Ah!!

Elxa, ara he visto tu mail!!! me pongo a mirar las fotitos!!!!

No se si te contestaré ahora o mañana, xq me caigo de sueñoooooo

un kiss!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 10:29 pm

M'estic descarregant el pdf-........................quina emoció quina emoció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

estiuuuuuuuuuuu no pateixis dona....no siguis tonta eeeee, tu no et capifiquis.....fa molta rabia quan et fan això de girar la truita!!!!!!!!però tranqui dona, descansa, dema parles amb ell i ja està!!!!!!!!!!!!

Blackkkkkkkkk es que jo dempa si que no puc!!!!!!!!!

molts petons................
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. set. 27, 2009 10:30 pm

Elxa guapa!!! al final te he contestado ya!!!! jejejeje

Pero ya me voy a mumir!!! q mañana a las 6:30 en pie!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 27, 2009 10:31 pm

Hola!!
Ja estic aqui!!!
M'he passat tota la tarda instalant programes i mes programes al pc!!! Ara ja més o menys ho tinc com abans...
Ninetes, com ha anat el finde??

Torsaeann!!! Nena!!! No vaig veure el sms fins quan vaig arribar a casa!! Vaig anar per tancar el mobil i va i veig el teu sms!! Que malament em vaig sentir!! I ara m'acabo de posar al dia del foro, i veig que tambe ho vas dir per aquí... ais... es que després del meu ultim missatge pel foro ja no em vaig conectar mes xq ja vaig baixar cap a Reus!! Ais... quin fallo!!
Sobre el concert opino el mateix que tu, es van centrar bàsicament en els seus ultims treballs discografics, però tot i així va estar bé... i molt emotiu!! El pobre Joan s'aguantava les llagrimetes com podia, i al final no va poder aguantar més... Se'm va fer un nus a la gola a mi... :( Quina pena que s'hagin separat... Amb lo bé que ho fan!!

Happiness, que tal ahir? Al final tot va sortir com volies, eh!! jejeje!! Me n'alegro!

Estiu, que tal per Andorra? Eis, que encara no he pogut veure les fotos jo! No sé! Em passa com a la Laiac que sem queda la pagina en negre!

Elxa!! Ara acabo de veure que he rebut un mail teu, ara l'aniré a veure!!!

Papallona, que tal el viatge 3 en 1 per França? jejeje!! Ja has repartit invis?

Giss! Quin susto!! Me n'alegro que estiguis millor, però tot i així potser hauries d'anar al metge a explicar què t'ha passat, no? I a veure perque no se't torni a repetir. Cuida't molt guapa!

Laiac, i tu com estàs? Un altre mareig aquest finde oi? Ais... Que hauries de descansar més!! Que no pares quieta, eh!! Cuida't molt también!!

Black, ànims dona! No pensis en aquestes coses! El teu dia arribarà i serà molt especial, i les ninetes estarem allí amb tu!

Tara, ja tens els anells? Que guai!! On te'ls has agafat? I les sabates tambe en tens de clitxades? Has fet feina aquest finde, eh!! Un finde ben aprofitat! Si senyor!

Aquest dimarts quedada? Aix... jo tampoc podré! Jops! Un petonàs molt fort a totes!!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 27, 2009 10:33 pm

Coi!! no puc obrir el mail!!!

Elxa! Que l'arxiu és en pdf, i amb el virus ara no tinc l'acrobat! Perque mel van formatejar i he instalat poques coses ara!! I ara l'acrobat me l'he d'instalar!! On el puc trobar aquest programa???????

Ajuda!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dg. set. 27, 2009 10:35 pm

Ninetes!
Gràcies per preguntar! ja estic millor... avui no he tingut marejos... només va ser un susto, espero... ara pensant-ho amb calma, potser és estrés... no sé.
Bueno boniques, fins demà! un petonet molt gran a totes! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 27, 2009 10:38 pm

Ja esta Elxa! Ho he trobat i ara m'ho instalo!!
Un cop vist et responc! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. set. 27, 2009 10:40 pm

ELxaaaaaaa!!!! ja t'he contestat!!!!!!!!

quina envejaaaaaaaa.....................em vull tornar a casar!!!!!!!!!!!!!

ara en serio.........qui m'acompanya a algun lloc d'aquestos a provar-me algun vestit.........jijijiji.....millor a tgn, per si a reus em coneixen!!!!!! que fuerte, com sóc!!!!!!!!!jijijijij

PAtunets precioses.........vaig a mu mir que tinc soneta1!!!!!

fins demaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 27, 2009 10:55 pm

Elxa! Ja t'he respost!!
Però que guapa nineta!!

Bona nit a totes!!! Muas!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 7:18 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, ahora me miro el mail, que ayer me fui a la cama pronto!
Elxa, nena ayer traje las foguras, las tenia en el coche y se me olvido de decirte nada! Si nos vemos mañana te las traigo y te las llevas y asi se las enseñas!

Ninetes, jo avui no puc, he d'anar a comprar que la nevera te gana (la tenim buida)!!

Ara jo dema cap problem!!!!!!!!!!!!!! Aixi que a qui li vagi be!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes vaig a fer feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. set. 28, 2009 7:25 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡
Vaig cap a treballar¡¡¡¡¡¡
Elxa ja he vist el mail però no tinc temps de contestar et contesto aquesta tarda oks?
Ahhhh¡¡¡¡¡ ESTÀS PRECIOSA¡¡¡¡¡¡¡

A les altres que tingueu un molt bon dilluns¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 7:35 am

BON DIA NINETES!!!!!!

Aix mareeeee quin dia més llarg m'espera...i em fa una mandra!!!!! tu ja comences a la tarda no Tara??? a més, encara no hem cobrat......jijijijijiijij (a finals de mes tothom corre a mirar-ho aquí a la feina)

JA tens les figuretes dels papis i dels amics a casa??? o són unes altres figuretes??? jo les vull veure!!!!!! i nenaaaaaaaaaaa, els detalls que?????????? ja ho tens clar i mirat o no???????? i les invis.......i els anells on????? i................ninetaaaaaaaaaaaaaaaa que et cases en 3 mesos i mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

A totes, un petonet molt gros guapissimes!!!!
Demà també treballaré mati i tarda, i el meu nen estarà a casa i molt molt tard tampoc vull fer que aquest finde torna a treballar i fa molt que estic soleta sense ell i ara dirà........ARA QUE EM ENS MARXES!!!!!jijiji podríem quedar algo abans i qui pugui que es quedi a sopar i qui no, pos no.........jijiijiji

PAtunets ninetes!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 7:39 am

Jo tampoc marxaria massa tard!

Dons les figures dels amics, ja les tinc, les dels papis, estan en ello, ara falta la nostra, pero a veure si el nen s'espavila i va a mirar el seu vestit!
Dons els detalls ela vull demanar ja, pero la papallona va dir que tambe volia fer comanda, a veure si parlo amb ella!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 28, 2009 8:58 am

Ninetes bon dia....a veure avui si el dia em va millor q el dair espero q si xq almenus vam estar parlan x sms i bueno a veure q pasa.....

Em qedat a les 11 x parlar.....i jo despres anire a pendre mides de casa nostre per començar a mirar mobles...potser dissabte anem a la senia a mirar....
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 28, 2009 9:33 am

Bon dia guapissimes!!
Entro un momentet a saludar-vos!!
Laiac, a final de més tothom fa igual... tots a veure si ha arribat el money money!! jijij!!
Tara, que ja ho tens bastant avançats tots els preparatius, eh!! Com van els nervis? 3 mesos i mig!!
Elxa, com van les votacions dels vestits? Ara quan hi tornes?
Estiu, ja comences a mirar mobles! Un consell, no t'atavalis, que a la senia és molt fàcil atavalar-se... perque al final acabes empatxada de mobles!! Pren-t'ho amb calma!
A totes, un petonet!!
Fins a la tarda!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat