!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

Re: !!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

EntradaAutor: nupubo » dv. set. 25, 2009 1:50 pm

baldu ha escrit:Hola guapa!! Moltes gràcies!! Doncs mira, nosaltres ja fa dos anys que vam parlar de casar-nos, però fins ara no hem considerat que era el moment de reservar data ja que ara és quan econòmicament estem tranquils! jeje! De moment tenim reservat restaurant, La Masia de Sant Cugat. Nosaltres som d'aquí Sant Cugat i és un restaurant que ens agrada molt i que hem anat sovint a sopar o a dinar. Aquest dilluns anem al monestir de Sant Cugat pq ens donin la data ja, però estem tranquils pq sabem que està lliure! De moment tenir no tenim res més, anem mirant i tal, pero res més. Fins al gener no ens hi posarem en serio a tancar tots els temes, vestit, detalls, fotògraf, i demés. També jugo amb una mica de ventatge perquè la meva feina és la del disseny d'interiors i organització d'events, així que pel dj, fotògraf i demés, estic tranquil·la pq serà gent que ja conec. No sé que més us puc explicar!! jeje Petons!

Tens temps de sobres! I a més com bé dius... jugues en ventatja si treballes en organització d'events. Carai! Qué bé! Nosaltres també ho teníem pensat feia dos anys i ens vam decidir per la data i tot just un any abans de la boda... Vull dir que... I he avançant tot el que he pogut a l'estiu pq al ser mestra durant el curs vaig més justa de temps. I en poc temps ja he tancat un munt de temes... Per això que hi ha temps de sobres. :-)ok:

SI et passes pel meu compte enrere veuràs tot el que ja vaig tenint. I tu? Encara no en deus tenir de compte enrere, no? Si no el tens ja te l'obro jo...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: baldu » dv. set. 25, 2009 2:05 pm

No, no tinc compte enrera...jeejeje! Serà un plaer! A més és que fins el moment he parlat amb poqueta gent aquí al foro!! Amb la que més la Inglesita que es una noia maquísima!! No entro molt aquí i tmp puc penjar massa cosa pq tinc espies...jejejejje!! Ara vaig a veure si trobo el teu compte enrera!!
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: nupubo » dv. set. 25, 2009 6:07 pm

baldu ha escrit:No, no tinc compte enrera...jeejeje! Serà un plaer! A més és que fins el moment he parlat amb poqueta gent aquí al foro!! Amb la que més la Inglesita que es una noia maquísima!! No entro molt aquí i tmp puc penjar massa cosa pq tinc espies...jejejejje!! Ara vaig a veure si trobo el teu compte enrera!!

Baldu, ja tens compte enrere. Aquí tens el link (s'hi t'ho faig bé... Si no ves als comptes enrere) Jejjee...

viewtopic.php?f=42&t=20304

Petonets ::love::
nupubo

EntradaAutor: baldu » dv. set. 25, 2009 6:23 pm

Gràcies!!!!Ara hi entro!! Petons!
Imatge
baldu

EntradaAutor: nupubo » dv. set. 25, 2009 6:51 pm

baldu ha escrit:Gràcies!!!!Ara hi entro!! Petons!

De res dona!!! JEJEJE!!! :-)
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dv. set. 25, 2009 7:04 pm

baldu ha escrit:Gràcies!!!!Ara hi entro!! Petons!

De res dona!!! JEJEJE!!!
nupubo

EntradaAutor: Daina10 » ds. set. 26, 2009 3:27 pm

Hola noies,

Sòc nova en aquestes coses del forum i també en el tema del casament... jeje.
Yo també em caso en el 2010, exactament el 2/10/10.
Fà només un mes i mig que la meva parella m'ho va demanar i la veritat es que em anat molt ràpit... ja tenim restaurant, el Món Sant Bent de Manresa, un monastir del 1100, restaurat, molt maco! i a més a més, sense pensar-lo, ya tinc el vestit de nuvia... increible, però cert...

Com que sòc nova, estic una miqueta perduda... què es allò de la 'compte enrera'?

Salutacions,
Imatge
Imatge
Daina10
:: núvia experimentada

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 26, 2009 3:41 pm

Daina10 ha escrit:Hola noies,

Sòc nova en aquestes coses del forum i també en el tema del casament... jeje.
Yo també em caso en el 2010, exactament el 2/10/10.
Fà només un mes i mig que la meva parella m'ho va demanar i la veritat es que em anat molt ràpit... ja tenim restaurant, el Món Sant Bent de Manresa, un monastir del 1100, restaurat, molt maco! i a més a més, sense pensar-lo, ya tinc el vestit de nuvia... increible, però cert...

Com que sòc nova, estic una miqueta perduda... què es allò de la 'compte enrera'?

Salutacions,

Hola Daina! Felicitats per la boda i per tot el que ja tens! Vestit i tot... Carai!!

Doncs mira lo del compte enrere és un post per tu on et presentes, expliques com us vàreu conèixer, com va anar la pedida, i tot el que vas preparant o vas tenint de la boda i així ho comparteixes amb les que hi entren. Va molt bé pq a més de fer amistats la gent va opinant del que vas fent i resolent dubtes. Jo no era ni de foros ni d'aquestes coses i mira... aquí estic... Enganaxa, eh?

Normalment te'l crea una altra persona... Vols que te'l faci? I així ens vas explicant cosetes... D'on ets? Pq veig que el lloc de celebració és a Manresa. Jo hi tinc una amiga allí i también hi va el meu futur maridet pq s'ha animat a fer la superior de mines...
nupubo

EntradaAutor: lafront » ds. set. 26, 2009 4:05 pm

Hola!!
dia 17/07/2010 Raquel i Pau - Mas Coll (Alella)
lafront

Entrades: 8
Membre des de: dj. set. 24, 2009 6:30 pm

EntradaAutor: Daina10 » ds. set. 26, 2009 10:47 pm

nupubo ha escrit:
Daina10 ha escrit:
Hola Daina! Felicitats per la boda i per tot el que ja tens! Vestit i tot... Carai!!

Doncs mira lo del compte enrere és un post per tu on et presentes, expliques com us vàreu conèixer, com va anar la pedida, i tot el que vas preparant o vas tenint de la boda i així ho comparteixes amb les que hi entren. Va molt bé pq a més de fer amistats la gent va opinant del que vas fent i resolent dubtes. Jo no era ni de foros ni d'aquestes coses i mira... aquí estic... Enganaxa, eh?

Normalment te'l crea una altra persona... Vols que te'l faci? I així ens vas explicant cosetes... D'on ets? Pq veig que el lloc de celebració és a Manresa. Jo hi tinc una amiga allí i también hi va el meu futur maridet pq s'ha animat a fer la superior de mines...

Hola nupubo! estaría encantada de poder compartir un post amb vosaltres, perque realment, crec, que necessitem intercanviar idees, consells... ja que es un dia molt important per totes nosaltres.
Suposo que ja em donaràs algun link o adreça del post...
Gracies per tot nupubo... :-)ok:
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 26, 2009 11:00 pm

Daina10 ha escrit:
nupubo ha escrit:
Daina10 ha escrit:

Hola nupubo! estaría encantada de poder compartir un post amb vosaltres, perque realment, crec, que necessitem intercanviar idees, consells... ja que es un dia molt important per totes nosaltres.
Suposo que ja em donaràs algun link o adreça del post...
Gracies per tot nupubo... :-)ok:

I tant! Ara msateix te'l faig i et dono el link. Espera un momentet...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » ds. set. 26, 2009 11:06 pm

Daina guapa!! Aquí el tens i ja pots començar a explicar cosetes!! Jejeje...

viewtopic.php?f=42&t=20310
nupubo

EntradaAutor: cristina86 » dg. set. 27, 2009 11:12 am

Hola jo soc nova en tot això, jo em caso el 10 de juliol del 2010!!!!
Si algú em pot dir com funciona tot això... :-/
Imatge
cristina86
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 27, 2009 11:34 am

cristina86 ha escrit:Hola jo soc nova en tot això, jo em caso el 10 de juliol del 2010!!!!
Si algú em pot dir com funciona tot això... :-/

Enhorabona per la boda cristina86!!! Et cases un dia abans del meu aniversari!! Bon dia, bon dia, jejeje...

Primer de tot li heu d'enviar un missatge privat a Papallona per a que us apunti a la llista. I després doncs anar passant pels post. Si ens vols explicar cosetes teves de tots els proparatius et fan un compte enrere, que és el teu post personal. Allí pots començar pressentant-te a tu i al teu futur, com us vàreu conèixer, la pedida, etc, etc, etc. Com veig que ja has baixat de l'any, vols que te'l faci? Si em dones permís te'l faig jo mateixa. Aquesta setmana ja n'he obert dos. No vindrà d'un més... jajjaa... D'on ets per cert?
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 27, 2009 11:37 am

cristina86 tots els dubtes que tinguis del que sigui ens ho vas dient. I ja veuràs que en quan comencis a xafardejar com estan distribuits els temes del foro, comprovaràs que és fàcil.

Aquí estem pel que necessitis! :-)
nupubo

EntradaAutor: baldu » dg. set. 27, 2009 7:16 pm

Proclamarem a la nupubo oficial d'obrir comptes enrera!!! urrrrrraaaaaaaa!!! jeje
Benvinguda Cristina86!! (Et dius com jo!! jejeje!!) On et cases? Que teniu pensat? Explica-ho toooootttt
Imatge
baldu

EntradaAutor: nupubo » dg. set. 27, 2009 8:30 pm

baldu ha escrit:Proclamarem a la nupubo oficial d'obrir comptes enrera!!! urrrrrraaaaaaaa!!! jeje
Benvinguda Cristina86!! (Et dius com jo!! jejeje!!) On et cases? Que teniu pensat? Explica-ho toooootttt

Gràcies, gràcies!! Però fins que la cristina86 no em doni permís no li faig. Que igual no li ve de gust... A veure si ens diu algo...

cristina!!!
nupubo

EntradaAutor: Daina10 » dg. set. 27, 2009 11:04 pm

nupubo ha escrit:Daina guapa!! Aquí el tens i ja pots començar a explicar cosetes!! Jejeje...

Nupubo wapa!

No se porqué, pero no me deja entrar... me sale un mensaje que dice que no estoy autorizada... ¿sabes que es lo que pasa? es que me suele pasar mucho aquí en guia nupcial... ¿qué es lo que hago mal?

Muchas gracias por pasarme el link, jeje estoy super impaciente para poder entrar y contaros cosillas....

Muchas gracias wapa!!
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: Arcadia » dg. set. 27, 2009 11:23 pm

Daina10 ha escrit:
nupubo ha escrit:Daina guapa!! Aquí el tens i ja pots començar a explicar cosetes!! Jejeje...

Nupubo wapa!

No se porqué, pero no me deja entrar... me sale un mensaje que dice que no estoy autorizada... ¿sabes que es lo que pasa? es que me suele pasar mucho aquí en guia nupcial... ¿qué es lo que hago mal?

Muchas gracias por pasarme el link, jeje estoy super impaciente para poder entrar y contaros cosillas....

Muchas gracias wapa!!

hola guapa!!!!! felicidades por tu boda!!!
Siento informarte que para entrar en las cuentas atras tienes que estar registrada con una antigüedad de un mes y haber escrito 100 mensajes o mas....Esto lo hicieron nuevo para hacer los post personales mas privados ya que alli se cuenta mucha informacion importante de la boda........
Asi que nena....ya sabes!!!!! escribenos mucho para que puedas tener pronto los 100 mensjaes!!!! y asi poder entrar en tu cuenta atras para escribirnos!!!!!!!

:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: animo guapa!
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 12:14 pm

Daina, es veritat el que diu l'Aracadia. Jo no hi vaig comptar en això... T''hauràs d'esperar uns dies... Ho sento... Si de cas ens ho expliques en altres post generals. T''hauràs doncs d'esperar fins que compleixis el mes i ves participant en els altres post i així arribaràs als 100 missatges. Ho sento... Ostras quin fallo!!! :-(
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant