"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 10:43 am

Elxa, gracias lo mirare, aunque creo que ya se lo que quiero!
Pues tranquila que mañana te las traigo, yo no vendre hasta las 6, pero bueno!

Dons nur, si que la cosa es va acostant i enaca queda molt per enllestir, hi ha coses que no em preocupen massa pero n'hi ha d'altres que...............bufffffffff!

Per cert ninetes de dimecres no passa, he de fer la comanda a la web de julio, aixi que si alguna necessita res encara hi esta a temps, pero com a maxim dema!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 28, 2009 12:07 pm

Bon dia ninetesss!!!!

Que tal va el dilluns??? acabem d'arribar del poble que hem fet tràmits ja que el nen va de nit i aprofitem aquests matins....aixxx... i ara anem a fer el dinar i desprès a fer classe.

Elxa...que tal portes les opinions dels vestits??? jejeje. T'ho torno a dir, un 10 amb la presentació jjejejeje.

Tara...per lo de la web de julio jo volia el tema dels saquets per l'arròs, però no se si ja tens la comanda que li vaig dir a la Giss i a la Torsaeann. Però demà si quedem t'ho torno a dir el que vull exactament, ok???
Per cert, ja tens pensat el tema del vestits???? com portès tot el demès...??? ya mismo 3 mesets...ehhhh!!!

Giss...como te encuentras??? me alegra saber que parece que mejor....Niñas ha que tener cuidado con el estrés que es mallliiiiiiiissssimo..

Nur....quant de temps!!!!! com va tot???? sembla que el pc arreglat això vol dir que ja pdràs estar més sovint per aqui, no????

A totes les demès....passeu un bon dilluns i a la nit parlem. Per cert, quedarem demà o k??? esk així m'organitzo. Jo fins les 20:00h no plego i si quedem ja farè cap al Viena, ok???

Petonetes a totessss!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 12:20 pm

Ninetes!!!

vaig de cul a la feina, i ara encara s'ha liat tot més............grgrgrgrgr

mrs.happines has mirat a ebay ho de les bossetes de l'arròs??? es que a mi em van sortir molt bé de preu, no sé quan a la web de juliol però les meves estan superbé i eren 100 a 9,90 o algo així!!!!!!!!

taraaaaaaaa que t'hem d'ajudar en algo......ens hauríem de psoar els piles eeeeee jijijijij.....tot i això, jo semrpe calculo en el temps que jo ho vaig fer tot i encara tens temps....jijjijiji!!!!!!!

Ninetes!!! jo demà a la tarda també treballo, i plego a les 6, així que arribaria a les 6 i algo....o quedem cap allà les 7....i nu sé....segons com ens kedem a sopar o sinó no.....com vulgueu.........papallonaaaa quin torn fas?????????

segueixo fent feina que............buffffffff!!!!!!!!!!!

apaaaaaaaaaa adeuuuuuuuuuuuuuuuu
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 28, 2009 12:37 pm

ninetessssssssssssssssssss

aix.. n+ he llegit la ultima pag.. avui de culet..

avui i demà vaig de matins!! aixi que puc kedar per la tarda!! oeeeeeeee

a kina hora ninetessssssss?????? he llegit a les 19hs?!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 12:55 pm

Ei ninetes jo plego a les 6 aixi que a les 6 i cuart ja sere per alla!
Pero si es massa aviat i voleu quedar mes tard ja donare una volta per el leroi!

Papallona porta lo de la comana de la web de julio!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dl. set. 28, 2009 1:02 pm

Hola ninetes!!!
a mi demà també em va bé... però a partir de les 20.00 així que si ens quedem a sopar guay... fins les 22.30 o 23.00 no?
Ja direu algo!
Tara, esta tarde te mando por mail mi pedido de la web de julio ok? que ya lo tengo preparado, pero estoy en casa de mi hermano

Besitos!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. set. 28, 2009 2:32 pm

Holeeeee!!!

Jo demà plego a les 20:00h de Reus així que com la Giss...ja farè cap al Viena. Així ja compto que ens quedarem a sopar i ja está, ok???

Laiac....a quan et van sortir les bossetes? a la web de julio surten a 0,20 cèntims/ unitat i les de color blanc...i la mida que tenen que és la mateixa que va demanr la Giss i la ideal...a veure...!!!!

Elxa..demà et torno els catàlegs, ok??? per cert
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 2:53 pm

Nineteeeeess!!!!

Ja torno a estar a la feina!!!!

Ascolteuuuuuuuu....jo demà a sopar prefereixo que no, avui tenim a ma germana a casa, i desde fa dues setmanes que no sopem el josep i jo tranquil·lets i demà m'ha dit que hi vagi a sopar...por fiiiiiiii.............així que si voleu jo en principi com diu la Tara.....a les 6:15-20 al vienaaaa i si ja podeu venir papallona, elxa,....i algú més pos.....millor, i si després a les 20 arribeu l'altra tongada pos jo em quedaré fins les 9 o així!!!!!!!!

mrs-happines!!!!!!!!!pos abans t'ho he posat.....a 0,09 la bosseta.....eren 100 per 9,90!!!!!!! jo crec que surt molt molt bé eeee, i vaja, la meva mida potser és més gran, però no quedava gens malament!!!!!!et miraré si encara hi ha aquesta oferta i et paso el link val???????????

patunets a totes i a veure com quedem!!!! a mi es que en principi no hauria de treballar demà a la tarda, però al mati m'obliguen a anar a un curs on ens porten d'excursió en autobús per conèixer tota la uni.......grgrgrgr i clar, amb la fenyada que tinc prefereixo avançar feina per la tarda, així que a les 18 plego!!! ya ves, nirem com bitxos raros donant tombs entre reus, tarragona i constanti!!!!buaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. set. 28, 2009 3:34 pm

Bueno com veig que hi ha diversitat d'opinions, jo no se si em quedare a sopar, pero jo proposo que les que poguem anar-hi avans! Jo a les 18.20, sere per alla, si es que hi ha algu! Sino ja fare cap mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 3:56 pm

TAraaaaaaaa!!!!! jo estaré allí....com a molt a i mitja però vaja................i a sopar, ja dic segur que no!!!!!vaja....el meu nen es posa en poques coses, però també l'entenc, em queixo de que estic sola, i després el primer dia que podem sopar junts l'abandono.............jijjijijijij!!!!!!!!!

EL meu jefe m'acaba de posar dels nervis....crec que no em reucperaré mai de l'estrés!!!!!!! hauré d'anar mirant els ofertes a la riviera maya!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaa a totes!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. set. 28, 2009 4:52 pm

nineta elxaaaaa....ara vai de culete (i tot i anar de culete és que sou un vici)....però avui a casa t'ho miro val???????????? però ja et dic......sortien molt més barates!!!!!! ara nu sé si encara estan!!!!

eiiiiiii m'acaben de trucar un dels que em manen i m'han dit que millor fer la tarda del dimecres per avançar més feina....així qe.......demà a les 6:15 puntual tic allí!!!!!! vale nineteeeeeeeeeeessss!!!!!!!!!!! i ja m'esperaré a veureus a totes abans de marxarrrrrr!!!!!!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaa vindràs més aviat tu també!!!!!????????????

muaka precioses..............aixxxxxxxxxxxxxx que faria sense vosaltres......es que parlem més que amb ningú eeeeeeeeeee jijijijiji!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. set. 28, 2009 5:00 pm

Bueno ja esta tot areglat...menus mal xq ja tenia l'anell posat a la caixeta i a punt d'enviarlo de tornada...jijijiijiji!!!

Jo demà treballo a la tarda i a la nit juga el barça i demà el vull veure q la setmana pasada nomes vai veure els ultims 5 min.!!!!

Ninetes eu d'aclarir allo d'anar als casaments.....ell em va dir q fes el q jo vulgues i cregues xo el q si q em va dir tu et cases a la tarda i quasi totes estaran casades..tu creus q deixaran als marits un dissabte a la tarda nit x venir al teu casament.....i clar si o penseu...dius mira si es dinar no et sap greu xo a la nit.....
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 28, 2009 5:14 pm

a ver a ver...

tara i tant demà lo del pedido... mira si puc t'ho envio ja per mail!!!!!!
laiac... jo si aig tan aviat... no hem kedaré a sopar.... pero tinc tota la tarda lliure! després em connecto i a vere com heu kedat!!!

elxa t'he contestat l'email!!!

Estiu... neni.. mmm jo no estic molt d'acord ehhhhhhhhhh... que ens casem! no ens pguem amb superglue... nu se....

Black demà tens classe per la tarde no???? podras venir????

nur on estàs!!!

Giss demà parlemmmm tema vestittt ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

torsaeann. ue tinc ganes e veuret nena!!! :-)ok:

molts petunets wapis

tara vaig a fer l'email!!!!

dem'a cal que porti algu?????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 28, 2009 5:56 pm

tara ja the enviat el mail.. al final he augmentat el pedido aix!!!

laiac demà t'he torno els papers de la boda civil!!

Giss a vere si et pots enrecordar de portar-me la invi!

petunets!
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 6:00 pm

Ninetes!!! jo demà a la tarde no podré venir... si quedeu sempre els dimarts no ens podrem veure fins al gener... tinc classe tots els dimarts de 17 a 21.... i no me les puc saltar xq son pràctiques, i per tant, a les q interessa anar... :-( :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 6:03 pm

en quant a lo que diu l'estiu dels casaments, jo mentre tingui feina cap problema, l'únic que al casament de l'estiu i de la happi no podré anar xq estaré de viatge... però a la resta, en principi podré anar a tots!!!

però clar, si parleu d'això demà jo no podré opinar xq no hi seré... :-( :-( :-(
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 6:31 pm

Hola ninetes,

Perdoneu si entro al vostre post, pq fa cosa i tot... Esteu tan oprganitzades ja... Es que vaig estar parlant amb la Black i amb Giss de que abans de l'estiu i durant no he pogut venir cap dia a les vostres quedades i que sempre em deieu algunes de vosaltres (nur, papallona,black, etc.) que vingués algun dia. Ara que torno a estar en marxa i per aquí a Tarragona sí que m'agradaria coneixe-us. I la Black em deia que quedaríeu aquesta setmana i que em passés per aquest post que ho parlàveu per aquí... Que m'hi voleu??? :-( Encara que sigui ja tan avançada la cosa...

Es que de tant parlar amb unes i altres... tinc tantes ganes de coneixe-us.... I vivint com vivim a prop...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 7:10 pm

Hola Nupubo!!!

Doncs demà hi ha quedada crec, però jo no hi podré anar!!! :-( :-( :-(

Treballo de 8 a 17 i de 17 a 21 tinc classe.... aixi q dema impossible, però espero q en fem alguna altra xq sino jo tp les veuré mai!!!!!

A veure com queden elles i t'hi apuntes, no???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nupubo » dl. set. 28, 2009 7:24 pm

blackmamba ha escrit:Hola Nupubo!!!

Doncs demà hi ha quedada crec, però jo no hi podré anar!!! :-( :-( :-(

Treballo de 8 a 17 i de 17 a 21 tinc classe.... aixi q dema impossible, però espero q en fem alguna altra xq sino jo tp les veuré mai!!!!!

A veure com queden elles i t'hi apuntes, no???

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Hola cuca!!

I tant... A veure que em diuen... Es que tinc ganes de veure-us després d'haver parlant tant per aquí... Oh em sap molt greu que no hi siguis. Tinc ganes de coneixe't Black... :-(
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. set. 28, 2009 7:26 pm

Ninetes!!!!

Aquest és el vestit que va portar la meva ex-amiga simpàtica a la seva boda de dissabte.... a veure que us sembla... jo la veritat és que, després de veure el vestit.. ja em sento millor.... jajajajaja xDDDD
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant