Autor: PIKYS » dg. set. 27, 2009 12:12 pm

Autor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 12:21 pm
PIKYS ha escrit:Que guay lluneta!!! ojala em passi el mateix a mi pq soc molt indecisa.
Jotinc un dubte. Els vestits que temproves son talles uniques??? pq clar jo soc primeta i com sigui un vestit ample com veus que es el teu????
Com va acabar la despedida??? NAltre rallades del larida, tota la nit la mateixa musica. Pero bueno al final arribava a casa a les 7, despres danar al bowling a esmorçar i no tenien xurros!!que s'han pensa? avui estic morta.

Autor: cc83 » dg. set. 27, 2009 1:19 pm

Autor: miriameta » dg. set. 27, 2009 1:54 pm
jo vui saber quin es!!!!! privat!!!! ja espero 2 privats ejeje

Autor: miriameta » dg. set. 27, 2009 1:56 pm

Autor: cuca lleida » dg. set. 27, 2009 2:41 pm

Autor: ISTAR82 » dg. set. 27, 2009 3:22 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 28, 2009 9:48 am
ISTAR82 ha escrit:Gloriapage gràcies per oferir-te ens si en pots donar un cop de mà....
Llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que guay que guay ja tens vestit!!! es que es una pasada tens tota la raó saps que aquell es el teu a mi em va passar. Primer em vaig provar com a 5 o 6 que m'agradaven pero alguns quan me'ls ficava em sentia rara , com si no fos jo i ma mare em va dir aquest ( un del maniquí ) i jo : vols dir?? que soso...i quan me'l vaig provar....sorpresa! era amb el que millor em veia i em sentia i fins i tot les dependentes em van dir que ni que l'haguessin fet espressament per mi. Així que això que dius es del tot cert.
cc83 ja t'has decidit per algun??
Bé me'n vaig a descansar que avui porto un trancazo de refredat...![]()
Petons a totes!!!![]()
![]()
què hi farem!!
i tu a mi si!!!
Pos segons ma mare, de les quatre que estavem als vestidors, tres es van quedar el vestit aquella tarda! 
Autor: ISTAR82 » dl. set. 28, 2009 11:22 am

Autor: miriameta » dl. set. 28, 2009 2:51 pm

Autor: miriameta » dl. set. 28, 2009 2:56 pm

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 7:32 am

Autor: annalleida » dt. set. 29, 2009 10:05 am

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:22 pm
miriameta ha escrit:Cuca ja tens privi.. pero tranquila jejeje
Hem de fer quedada si, que ja tinc un altre cop el mono jeje
Lluneta no m´has de donar les gràcies per res!!! per que estan les amigues si no son per lo bo i lo dolent? muacsss
Istar com vas del refredat? cuidatel! encara que vec que et cuiden de maravilla jejej quins detalls!! Molt bona oferta la del fotògraf, jo el meu de rubí per 2000 i también te moltes coses.
A veure si trobes sabatetes, ja ens contaras!!
Annalleida quin es el teu vestit que aqui me perdut...
cc83, on vols anar mes a mirar vestits? no hi ha anat ninguna al tiara?
amelie!! ja has superat la setmaneta de nits!!! tinc ganes de veuret a alguna quedada wapa!!
nuvia, com va el genoll? i les cosetes de la boda?
Iseta! espero que tot vagi be!!!
gloriapage benvinguda

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:23 pm
miriameta ha escrit:De l´Ikea... me quedat una estanteria, un mirall i dos calaixets vermells que tot junt sera el meu rebedor!!
despres un vinil que anira enganxat al mirall.
un pack de tupers que tinc de tot a casa i per les coses mes tontes com posar galetes no tenia cap tuper jeje
bombetes de baix consum
una tauleta com la que tinc al menjador en blanc pero ara negra
i les baldes per posar a l´estant que em servira de despensa a la cuina.
Buf.. quina ma de coses... i no se si m´estic oblidant alguna cosa...
No su rcegueu que m´ha costat gaire eh... que no estem per gastar massa. Pero tot el maletero a mes no poder estave ple de trastos!! jejej
I ja sabem que comprarem la propera vegada!! (per nadal)
m'he arruinat amb tantes bodes!!!! jajajaja

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:26 pm
ise ha escrit:Bon dia reines!!!
Si que heu estat calladetes??? quasibé ni m'ho crec!!!! hehehe
Com ha anat el cap de setmana???
Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cuca, amor, com estas??? que heu mirat el del video?
Lluneta, guapi, QUE JA TENS VESTIT!!!!!! hehehe
Anna, tu també tens el vestit??? quin és???
cc83, com va anar per pronovias??
Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe
Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe
Pikys, com van les classes???
Un petonet per totes![]()
![]()
![]()
![]()
Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina...![]()
![]()
me tens abandonada...

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:30 pm
annalleida ha escrit:hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)
a les altres bona setmana i no us canseu molt!!!!!
stik una mica tipa d'estar-me a casa...

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:30 pm

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 1:27 pm
annalleida ha escrit:hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)
a les altres bona setmana i no us canseu molt!!!!!

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 1:30 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia reines!!!
Si que heu estat calladetes??? quasibé ni m'ho crec!!!! hehehe
Com ha anat el cap de setmana???
Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cuca, amor, com estas??? que heu mirat el del video?
Lluneta, guapi, QUE JA TENS VESTIT!!!!!! hehehe
Anna, tu també tens el vestit??? quin és???
cc83, com va anar per pronovias??
Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe
Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe
Pikys, com van les classes???
Un petonet per totes![]()
![]()
![]()
![]()
Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina...![]()
![]()
Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem...![]()
si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja...
![]()
me tens abandonada...
![]()