laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeessss!!!!!
he acabat de treballar amb el cap com un bombó....mare meva, i demà d'excursió!!!!!!!!!!!!!i ara acaba de marxar ma germana!!!
a vere a verem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PAPALLONAAAAAAAAAAAA hem dit que a les 6:15 estarem allí, almenys jo, la tara, i la elxa.......ja que almenys jo, no em puc quedar a sopar...........i al final no treballao a la tarda així que a les 6:15 allí!!!!!!!!!!!si pots venir doncs....vine ja!!!!!!!!jijijijijij
altre tema...........
ESTIUUUUUUUU.....això que diu el teu xic........donaaaaa, jo crec que una nit que el deixi no es morirà....ni una, ni dos, ni tres....vaja, que quan ell treballa jo surto sola, i de tan en tan ell fa sopar "d'homes" i surt sol.....o sigui que....encara que fossin totes les bodes de tarda, a mi no em faria res deixar-lo a casa, o fent el que sigui!!!!!!!
TARAAAAAAA, ELXAAAAA....vindreu a les 6:15 no??????
GISSSS com ha anat avui amb els nenes!????et trobes millor???demà a les 20 però ens veurem no????
NUR_JOR.........on estàs?????????????? per cert, avui l'aliaga anava a veure els fotografs, a veure què li sembla l'àlbum...i demà crec que trucaré jo per dir-los algo!!!!!!!!!
MRS.HAPPINEEEEEEEEESSSSSSSSSS............preciosaaaaaaaa, tu també vindràs demà a les 20 no???????? colta, la setmana passada les del centre botanic li van fer a ma germana un ram més original....amb cols, guardiols, i clavells....jijijijimolt xulo!!!!
TORSEANN!!!!!!!!!!demà també ens veurem???? no sé si has dit algo??????si no????????
BLACK:;;::::::::::::jopeta noies..........hem de quedar un altre dia perque puguis venir eeeeeeeeeeeeª!!!!!!!!!tot i això, quan normalment ens quedem a sopar, a les 21 només acabem de començar eeeeeeeeeeeee, et podries passar!!!!
Nineteeeeeeeeessss...........demà no tindré ordinador fins després de dinar, que el tour per tarragona i reus el fem amb autobus i no tindre accés a interné!!!!!a veure què aneu dient!!!!
PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeets
Dona, despres de treballar de 8 a 17 i fer 4 hores de classe de postre, de 17 a 21 (q ja he de marxar corrents de la feina xq sempre arribo tard a classe!) com comprendràs no estic per arribar a casa a les 12 i a l'endemà currar de 8 a 17 de nou... xq jo se q si hi vaig, tot i q estaria morta, em quedaria fins tard!!! com el dia del sopar de la Giss!!! q havia d'anar a les 8 a rteballar i a la 1:30 encara estava a la pobla xDDDD