Jo tornem a buscar feina...jejejej. La veritat esk començo a agobiar-m'he un altre cop el veure com passen els dies i res de res...i no serà per no buscar...bufff... Res...a la tarde em despejarè!!!!
Elxa....mucha suerte en tu entrevista esta tarde!!!! a ver si despues de ti voy yo....jjejejej. Sobre la tarifa del doctor...(lo ves me dejaba algo
) pues la 1a visita te hace pagar 50€ pq es cuando hace el estudio general ya partir de la 2a visita son 35€, ok????Tara....miro lo dels saquets que diu la Laiac i segons com ho vegi t'ho dic jo también a la tarda, ok??? per cert, quan comencis a necessitar ajuda pel tema de detallets o el que sigui ens ho dius, no??? k ya mismo comença el boda tou de nouuuuu!!!
Giss...como lo llevas??? tu tranquiiiii----- relaxxxx... que no te de ningún chungo más (me refiero a lo de los mareos...ejem...ejem)
ánimos que ese estrés ya mismo se va!!!! cuando concretamente????? jijiijijijijij. Que malilla que soy!!!! jijijijij. Laiac....com va el mati?????
Torse...al final vens avui,no??? yuuuppiiii que fa temps que no et veig...
Tinc ganetes d tornar a veure-us boniquesss!!!!

No sé potser m'equivoco de ple a ple, però a sensació que em dóna és que no hi pinto res... I és normal. No em coneixeu... És igual. No passa res. Ja anirem parlant pel foro.