"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 9:54 am

Bon dia ninetes....com va el mati???

Jo tornem a buscar feina...jejejej. La veritat esk començo a agobiar-m'he un altre cop el veure com passen els dies i res de res...i no serà per no buscar...bufff... Res...a la tarde em despejarè!!!!

Elxa....mucha suerte en tu entrevista esta tarde!!!! a ver si despues de ti voy yo....jjejejej. Sobre la tarifa del doctor...(lo ves me dejaba algo :hmm:: ) pues la 1a visita te hace pagar 50€ pq es cuando hace el estudio general ya partir de la 2a visita son 35€, ok????

Tara....miro lo dels saquets que diu la Laiac i segons com ho vegi t'ho dic jo también a la tarda, ok??? per cert, quan comencis a necessitar ajuda pel tema de detallets o el que sigui ens ho dius, no??? k ya mismo comença el boda tou de nouuuuu!!! :-///:

Giss...como lo llevas??? tu tranquiiiii----- relaxxxx... que no te de ningún chungo más (me refiero a lo de los mareos...ejem...ejem) :-()-) ánimos que ese estrés ya mismo se va!!!! cuando concretamente????? jijiijijijijij. Que malilla que soy!!!! jijijijij.

Laiac....com va el mati?????

Torse...al final vens avui,no??? yuuuppiiii que fa temps que no et veig... :-///:

Tinc ganetes d tornar a veure-us boniquesss!!!! ::love::
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 10:34 am

Ninetes....alguna de vosaltres va estar l'any passat a la Fira de Tot Nuvis a Reus??? esk justament fa 2 dies el nen i jo va estar parlant de quan anar-hi i no sabem si en 1 tarda es té temps suficient de veure-ho tot. Esk possiblement hem de collir olives i no sabem si només amb la tarda tindrem temps. No teniu ganes de que arribi???? jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 11:54 am

Ei ninetes,

Me sembla que entre que porto un encostipat que vaig fent com puc i que (almenys per aquí) dóna la sensació que no hi ha prou interès en que vingui, ho deixaré lo de venir a les Gavarres. Es que us vaig preguntar ahir com ho feia per trobar-vos allà i no m'ha contestat ningú... :-( No sé potser m'equivoco de ple a ple, però a sensació que em dóna és que no hi pinto res... I és normal. No em coneixeu... És igual. No passa res. Ja anirem parlant pel foro.

Vagi bé pel Viena...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tara » dt. set. 29, 2009 11:56 am

Vale happiness, ara que si les trobes millor de preu compta amb mi per demanarles, que jo al ebay encara no ho he mirat!!!!!!!!!!!!!!11

Elxa, que tengas suerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons si dema fem la comanda dels detallets, en cuant arribin, ja farem alguna cosa, a veure si arriben abans del finde del pont, que com tindrem mes temps............

Ens veiem aquesta tardaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. set. 29, 2009 11:58 am

Nena, que si et be de gust nosaltres no som ningu per dir-te que no vinguis, on vegis un grup de noies histèriques amb un sol tema de conversa, aquestes som nosaltres!!!!!!!!!1

Normalment ens posem dins a les taules que toquen a la terrassa!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 12:04 pm

Tara...acabo de preparar les classes d'aquesta tarda i miro per l'ebay, ok???? et comento alguna coseta i si voleu jo mateixa faig la comanda...no hi ha cap problema.....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 12:05 pm

tara ha escrit:Nena, que si et be de gust nosaltres no som ningu per dir-te que no vinguis, on vegis un grup de noies histèriques amb un sol tema de conversa, aquestes som nosaltres!!!!!!!!!1

Es que me sap greu tara... Potser pq al parlar per aquí pots interpretar malament les reaccions, no sé... Potser es que me menjo la bola. Però em dóna la sensació que em poso en mig d'un grupet que ja està més que consolidat i a vegades que vingui algú de fora així com així incomoda en certa manera. Això no ho voldria per res del món. Prefereixo que estigueu a gust... És igual no patiu. Sé mantenir-me al marge quan toca.

Gràcies però eh tara.
nupubo

EntradaAutor: tara » dt. set. 29, 2009 12:12 pm

Be, com vulguis pero nosaltres no discriminem a ningu, jo cuan vaig entrar es coneixien ja totes i a mi em feia vergonya, pero deseguida agafem confiança!
Pero si tu creus que no estaras be...
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 12:12 pm

elxa ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....alguna de vosaltres va estar l'any passat a la Fira de Tot Nuvis a Reus??? esk justament fa 2 dies el nen i jo va estar parlant de quan anar-hi i no sabem si en 1 tarda es té temps suficient de veure-ho tot. Esk possiblement hem de collir olives i no sabem si només amb la tarda tindrem temps. No teniu ganes de que arribi???? jejejeje

Nineta la fira es el 13-14-15 de novembre, jo si que tinc ganes d'anar-hi, així podrem mirar les flors, el cotxe, i si tenen ofertes de viatges també.
L'any passat quan vam anar només era per mirar restaurants, ara que ja ho tenim buscarem lo altre.
Jo penso que amb una tarda ho tens enllestit, ara preparat eh!! t'ompliràn de papers tothom, vinga publicitat, vinga publicitat!! jejeje......podríem anar les ninetes divendres tarda i fem una ullada, i ja després cada una que vagi dissabte o diumenge amb els nens.

Jo también havia pensat en que podriem anar totes juntes un dia i desprès ja podriem anar amb els nostres respectius, així ja ho podriem tenir tot ubicat i anar directament...jejejeje. Per cert, tu Elxa vols también mirar cotxes...d'aquests clàssics???? esk jo también ho havia pensat....l'altre dia vaig veure una crònica que portava un cotxe.....moniiiiiiissssiiimmmm!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 12:20 pm

nupubo ha escrit:
tara ha escrit:Nena, que si et be de gust nosaltres no som ningu per dir-te que no vinguis, on vegis un grup de noies histèriques amb un sol tema de conversa, aquestes som nosaltres!!!!!!!!!1

Es que me sap greu tara... Potser pq al parlar per aquí pots interpretar malament les reaccions, no sé... Potser es que me menjo la bola. Però em dóna la sensació que em poso en mig d'un grupet que ja està més que consolidat i a vegades que vingui algú de fora així com així incomoda en certa manera. Això no ho voldria per res del món. Prefereixo que estigueu a gust... És igual no patiu. Sé mantenir-me al marge quan toca.

Gràcies però eh tara.

Nupbuo...penso que no hem de malinterpretar les coses. Si que és veritat que j sóm un grupet que té prou confiança i que el fet de qudar bastant sovint dons ajuda, però com diu la Tara...no ens menjem a ningú i jo, personalment vaig arribat tard al grup i mira ara...me les estimo a totes moltissimmmm!!!! és normal que et sentis tallada però no deixem a ningú de banda!!!!! Tu decideixes!!! si vens ens reconeixeràs aviat.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 12:31 pm

Amb el tema de l'encostipat estic més xof i més sensible i més tot. Em fa vergonya la veritat, sí.

Bueno va. Ho intento... Serà tota una aventura, eh? pq no he anat mai a les gavarres en bus. Es que no tinc cotxe... Sempre que hi he anat ha estat perquè hi he anat amb alú amb cotxe...

M'heu dit que us poseu dins però donant a la terrassa. Es que em sembla que en foto només he vist la papallona i la Nur... A veure si ens podem trobar... Jo aniré vestida amb pantalons texans grisos i una camisa grisa amb quadrets amb cinturó negre i bolso gris...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 12:42 pm

Arribaré sobre les 7. Pq suto del cole a les 6 i el bus que he d'agafar surt a les 6.39 . Vale?

Me fa molta vergonya, de veritat. Perdoneu si he malinterpretat les coses... Després ja em vaig destapant. Però d'entrada me tallo una mica...
nupubo

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 12:59 pm

Ninetes....tinc al nen ja a la cuina preparant el dinar...així que marxo i ja no entrarè pq tinc classes. Ens veiem a les 20:15 al Viena...ok????? petonets boniques!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. set. 29, 2009 2:59 pm

Nupbo, alli estarem!

Ninetes ja torno a ser a la ofi, aixo de treballar a les tardes es un rotllo, encara que ahir es va passar rapod, pero estic millor a casa!

Bueno ninetes vaig a fer alguna cosa que tinc un planol per fer, a veure si l'acabo!
Ens veiem despres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. set. 29, 2009 3:28 pm

NINETEEEEEEEEEESSS!!!!!!!!!!

us podeu creure!!!!!!!!he estat d'excursió fins les 4!!!! i ara acabo de dinar i estic feta pols!!!!!!!!!!!!!!!!! ma mare...hem esmorzatr, hem fet fins i tot un tast de vins, i ara torno a estar aquí, a veure que diuen les meves ninetes...però espero descasnar una mica abans de quedar que sinó no m'aguantaré!!!!!!!!!!

nubupo....ahir em vas preguntar com trobar-nos i ja no et vaig dir res perque havia anat a dormir...em vaig adormir al final del segon csi i no sé com va acabar!!!!!!!!

bueno ninetes....que encara m'haig de menjar els postres!!! que fuerteeeeeee una gelatina a les 16:30 de la tarda!!!!!!

fins despréeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!111

que consti que us he llegit però ràpid eeeeeeeeee,,,,,,,,,,,,,elxaaaaaaaaa et queda mitha hora per una entrevista!!!!!a veure com vaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

patunets a ttes
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 29, 2009 4:47 pm

Ninetes q casi ja debeu estar al viena...jolin qina enveja...jo potser pasare a les 9 i algo quan plegui si vinc a busca el sopar per veure el futbol....

Sabeu q vai estar pensan air a veure si a vosaltres us a passat el mateix...desde q vau decidir casarvos teniu mes discucions tontes q abans???esq nosaltres casi q no ens discutiem i nenes desde q vam triar la data q cada dos per tres x qualsevol cosa fins i tot x una mosca tenim discussions...i air pensava aixo es el compromis!!!!jijiji!!

Ninetes us deixo una canço q a la boda aqella de divendres el novi li va dedicar a la novia q era el seu aniversari...a mi ma agradat xo ell ma dit es mas fea!!!fill esq ....tot o troba lleig!!jijiji!! :-/ :star:: *.-o-o.*

http://youtube.com/watch?v=6OAnxCOyf_0

a veure q li sembla a les meves ninetes
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 29, 2009 4:58 pm

Ninetes sabeu q??Falten 333 dies xq arribi el 28 d'agost!!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. set. 29, 2009 5:19 pm

Com es nota q estic sola....podria preguntarme coses jo mateixa....jijijijiji!!!

Avui q es la tarda mes tranquila de la meva vida a la feina no ia ningu x aqui...Nur on estas q tu no as anat a la qedada....!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: blackmamba » dt. set. 29, 2009 9:38 pm

Ninetes!!!

estic morta... vaig a mumir!!!!

aquesta tarda m'ho he passat molt bé!!!!

estiu!!! al final has passat?? jo he marxat a les 21 i poc al final....

nupubo!!! m'ha encantat coneixer-te!!!

vinga ninetes meves, me'n vaig al sobre!!!!!

nanit!!!!!!!!!

us estimooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 29, 2009 9:59 pm

Bona nit ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡¡
Fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡¡