NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: PIKYS » dg. set. 27, 2009 12:12 pm

Que guay lluneta!!! ojala em passi el mateix a mi pq soc molt indecisa.
Jotinc un dubte. Els vestits que temproves son talles uniques??? pq clar jo soc primeta i com sigui un vestit ample com veus que es el teu????

Com va acabar la despedida??? NAltre rallades del larida, tota la nit la mateixa musica. Pero bueno al final arribava a casa a les 7, despres danar al bowling a esmorçar i no tenien xurros!!que s'han pensa? avui estic morta.
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 27, 2009 12:21 pm

PIKYS ha escrit:Que guay lluneta!!! ojala em passi el mateix a mi pq soc molt indecisa.
Jotinc un dubte. Els vestits que temproves son talles uniques??? pq clar jo soc primeta i com sigui un vestit ample com veus que es el teu????

Com va acabar la despedida??? NAltre rallades del larida, tota la nit la mateixa musica. Pero bueno al final arribava a casa a les 7, despres danar al bowling a esmorçar i no tenien xurros!!que s'han pensa? avui estic morta.

Naltres molt bé... jajaja a les 6h arribavem a casa també estem morts però igualment estem ordenant el pis que està fet una me... el larida ja té això que fiquen sempre la mateixa música pe`ro com ke portavem xupitos de més, no ens enteravem!!! Ens vam acabar ajuntant amb una altra despedida de nois... jajaja va ser divertit!!!
Els vestits que t'emproves són talles úniques i molt grans per cert, te'ls agafen amb agulles i pinses i així més o menys pots veure com et queden. Dsprés teòricament te'n demanen un per tú, només per atú, amb les teves mesures (això em fa por al pronovias però x sort ma tieta és modista i ho sabrà ràpid si han fet arreglos o no...) i t'arriba el teu que et va pintat... dsps fan els arreglos que calguin i tú vulguis!!! No sé... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cc83 » dg. set. 27, 2009 1:19 pm

lluneta!!!! si... era ma mare i la meva amiga.. jejje
i estaves molt guapa...a més si vas sentir k era el teu, doncs ja esta tia!!!
doncs jo tots els que em vaig emprovar estaven a la web, pero el que m'agradava a mi de la web, no el tenien perque deien que era de l'avance i que com no havia tingut molta sortida, que l'havien descatalogat... ja veus kin gust k tinc... jejejejjeje
Imatge
cc83

Entrades: 121
Membre des de: ds. juny 20, 2009 10:27 am

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 27, 2009 1:54 pm

Oeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Vestidetttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!! veus que be llunetaaa!!! una cosa per alegrarse dona!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jo vui saber quin es!!!!! privat!!!! ja espero 2 privats ejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 27, 2009 1:56 pm

Nosaltres ahir vam anar a Ikea i vam arrasar..... mare meva... el cotxe anave a rebentar... jejeje ara hu hem de montar tot!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dg. set. 27, 2009 2:41 pm

hola princeses
que be quantes bones noticies que hi ha per akiii eh?? ::love::
aixi me agrade!!! visca el positivismeeeeeeeeeeeeeeeeee

miriametaaaaaaaaaaaaaa ja ensenyaras fotitos d com keda lo de IKEA jejejeje :-)ok: ah! jo vull un privi explicant algo eh? :-)

lluenta ja t'ho he dit antes me sembla pero sino m'alegro un munt !!! visca les cosetes bones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahir vaig veure a la nuvia....i me va dir que tambe va estar provant vestidets pero que encara no te el seu decidit...i que la informessim de la proxima kedada! :-))

boniques que way !! tic feliç per totes vosaltres!! que be :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

a veure si muntem una altre kedada, eh??
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. set. 27, 2009 3:22 pm

Gloriapage gràcies per oferir-te ens si en pots donar un cop de mà....

Llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que guay que guay ja tens vestit!!! es que es una pasada tens tota la raó saps que aquell es el teu a mi em va passar. Primer em vaig provar com a 5 o 6 que m'agradaven pero alguns quan me'ls ficava em sentia rara , com si no fos jo i ma mare em va dir aquest ( un del maniquí ) i jo : vols dir?? que soso...i quan me'l vaig provar....sorpresa! era amb el que millor em veia i em sentia i fins i tot les dependentes em van dir que ni que l'haguessin fet espressament per mi. Així que això que dius es del tot cert.

cc83 ja t'has decidit per algun??

Bé me'n vaig a descansar que avui porto un trancazo de refredat... :--(

Petons a totes!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 28, 2009 9:48 am

ISTAR82 ha escrit:Gloriapage gràcies per oferir-te ens si en pots donar un cop de mà....

Llunetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que guay que guay ja tens vestit!!! es que es una pasada tens tota la raó saps que aquell es el teu a mi em va passar. Primer em vaig provar com a 5 o 6 que m'agradaven pero alguns quan me'ls ficava em sentia rara , com si no fos jo i ma mare em va dir aquest ( un del maniquí ) i jo : vols dir?? que soso...i quan me'l vaig provar....sorpresa! era amb el que millor em veia i em sentia i fins i tot les dependentes em van dir que ni que l'haguessin fet espressament per mi. Així que això que dius es del tot cert.

cc83 ja t'has decidit per algun??

Bé me'n vaig a descansar que avui porto un trancazo de refredat... :--(

Petons a totes!!! :-///: :-///: :-///:

Istar82.. Cm va el refredat??? Espero que estiguis millor...
Gloriapage... gràcies per estar per aquí, si que et necessitarem si!!! Jeje ara que va quedant menys...
Pykys... què guaiii trobar-nos a la despedida!! Què guapes anavem totes!!! jejeje avui ja estic una mica més recuperada... :-)ok:
Cuca i miriameta... gràcies i mil gràcies per animar-me a la quedada... quan no hi penso estic bé, quan hi penso, em deprimeixo... :.0.-0.: què hi farem!!
Iseeeee!!! Com va anar per BCN?? Vem dir que la pròxima quedada sigui en dissabte pq puguis venir tú i la cc83!!! I les altres que vulguin i no puguin venir entre setmana!!! Si nó no et veiem el pèl... Ah! I mil gràcies per tot! Ja saps! :-)ok:
cc83... ja em podries dir quin vestit et va agradar, no??? Jo és que quasi ni te vaig veure... :-( i tu a mi si!!! :-( :-( Pos segons ma mare, de les quatre que estavem als vestidors, tres es van quedar el vestit aquella tarda! :-)ok: Així que les ties van fer negoci eh! :-)ok:
bé, vaig a arreglar el pis que smbla un safarranjo ahi vem tenir gent a sopar i avui el pis està desordenat...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. set. 28, 2009 11:22 am

Jejeje Miriam es que anar a l'Ikea es super perillós....!!! hi ha coses que estan molt bé i son molt xules. Nosaltres hi hem d'anar a buscar una taula per l'ordinador que allí n'hi ha unes com de vidre amb dibuixos i que son llargues ( per ficar l'impresora, etc...). Així semblava que tornaveu de fer un mercadillo de lo carregats que debieu anar! :-) :-)ok:

Lluneta doncs ahir vaig anar a urgències perquè no m'eguantava dreta, a més tenia molt mal d'esquena i de braços...i em van ficar un voltaren punxat pel dolor d'esquena i pel refredat res...un frenadol , o bisolgrip i au!! no tenia ni tinc febre pero em xafa molt. Sort que el meu nen em va preparar la banyera hidromassatge amb aigua calenteta, veletes, incienso i músiqueta relaxant. Vaig ficar-me allí dins i vaig tancar els ulls...uooooo que bé tia! I quan vaig sortir ,més arrugada que un cigró, tenia la taula ficada amb el sopar, la nena sopada i dormint!!! oi que bé em va sentar!

Demà , aprofitant que es festa, marxo a Manresa a veure ma tieta que te un nen de 7 mesos i de pas miraré per alguna sabateria d'allí a veure si trobo alguna sabata de núvia que m'agradi. També tenim fotògraf, ens el regala la meva mare i la seva parella, és de l'Hospitalet de Llobregat es diu Jo&Mi ,estan pel costat del Gran Via II , i tenen un pack que va 1 hora o hora i mitja ( depenent de la gent,etc.. ) de video, 1 àlbum digital de 30x40 amb 30 fulls , 4 DVD de les fotos de l'album amb música , 1 Blue Ray de totes les fotos , 1DVD amb el reportatge del video,1CD de totes les fotos amb un àlbum de contactes, foto ràpida al restaurant ( 5 euros cada foto ) si no paguen canon pel restaurant llavors tenim el preboda inclòs. En el cas de que no vulguem la foto ràpida el preboda ens costaria 150 euros a part. El total del pack es de 1195 euros, està tiradíssim de preu. Aquí Lleida em cobren per l'àlbum i els 3 CD 1900 euros-abusiu- i ves-hi afegint coses...Ah! i si volem preboda i postboda i ho fem tot el mateix dia ens costa com si fos 1 o sigui 150 euros. El dia 10 d'octubre anem allí a que ens ensenyin treballs i tal i ho agafarem. Que guay , que guay!!!

Oi si que he xerrat avui no?
Una abraçada molt molt forta a totes i que tingueu una bona festaaaaaaaaa!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 28, 2009 2:51 pm

Cuca ja tens privi.. pero tranquila jejeje
Hem de fer quedada si, que ja tinc un altre cop el mono jeje

Lluneta no m´has de donar les gràcies per res!!! per que estan les amigues si no son per lo bo i lo dolent? muacsss

Istar com vas del refredat? cuidatel! encara que vec que et cuiden de maravilla jejej quins detalls!! Molt bona oferta la del fotògraf, jo el meu de rubí per 2000 i también te moltes coses.
A veure si trobes sabatetes, ja ens contaras!!

Annalleida quin es el teu vestit que aqui me perdut...

cc83, on vols anar mes a mirar vestits? no hi ha anat ninguna al tiara?

amelie!! ja has superat la setmaneta de nits!!! tinc ganes de veuret a alguna quedada wapa!!

nuvia, com va el genoll? i les cosetes de la boda?

Iseta! espero que tot vagi be!!!

gloriapage benvinguda
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 28, 2009 2:56 pm

De l´Ikea... me quedat una estanteria, un mirall i dos calaixets vermells que tot junt sera el meu rebedor!!

despres un vinil que anira enganxat al mirall.

un pack de tupers que tinc de tot a casa i per les coses mes tontes com posar galetes no tenia cap tuper jeje

bombetes de baix consum

una tauleta com la que tinc al menjador en blanc pero ara negra

i les baldes per posar a l´estant que em servira de despensa a la cuina.

Buf.. quina ma de coses... i no se si m´estic oblidant alguna cosa...

No su rcegueu que m´ha costat gaire eh... que no estem per gastar massa. Pero tot el maletero a mes no poder estave ple de trastos!! jejej

I ja sabem que comprarem la propera vegada!! (per nadal)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 7:32 am

Bon dia reines!!!

Si que heu estat calladetes??? quasibé ni m'ho crec!!!! hehehe

Com ha anat el cap de setmana???

Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Cuca, amor, com estas??? que heu mirat el del video?

Lluneta, guapi, QUE JA TENS VESTIT!!!!!! hehehe

Anna, tu també tens el vestit??? quin és???

cc83, com va anar per pronovias??

Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe

Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe

Pikys, com van les classes???

Un petonet per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina... :-) :-) :-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: annalleida » dt. set. 29, 2009 10:05 am

hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)
a les altres bona setmana i no us canseu molt!!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:22 pm

miriameta ha escrit:Cuca ja tens privi.. pero tranquila jejeje
Hem de fer quedada si, que ja tinc un altre cop el mono jeje

Lluneta no m´has de donar les gràcies per res!!! per que estan les amigues si no son per lo bo i lo dolent? muacsss

Istar com vas del refredat? cuidatel! encara que vec que et cuiden de maravilla jejej quins detalls!! Molt bona oferta la del fotògraf, jo el meu de rubí per 2000 i también te moltes coses.
A veure si trobes sabatetes, ja ens contaras!!

Annalleida quin es el teu vestit que aqui me perdut...

cc83, on vols anar mes a mirar vestits? no hi ha anat ninguna al tiara?

amelie!! ja has superat la setmaneta de nits!!! tinc ganes de veuret a alguna quedada wapa!!

nuvia, com va el genoll? i les cosetes de la boda?

Iseta! espero que tot vagi be!!!

gloriapage benvinguda

Miri hem d'estar tranquil.les ja?? jejeje... si que hem de fer quedada si... jejeje :-)ok: us he d'explicar cosetes... x cert, miri i cuca MIREU EL CORREU!!!!!!!!!!!!!!! ÀNIMS a la tornada a la feina... a vere si jo també puc treballar... segurament marxaré fora pq no em kda més remei... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:23 pm

miriameta ha escrit:De l´Ikea... me quedat una estanteria, un mirall i dos calaixets vermells que tot junt sera el meu rebedor!!

despres un vinil que anira enganxat al mirall.

un pack de tupers que tinc de tot a casa i per les coses mes tontes com posar galetes no tenia cap tuper jeje

bombetes de baix consum

una tauleta com la que tinc al menjador en blanc pero ara negra

i les baldes per posar a l´estant que em servira de despensa a la cuina.

Buf.. quina ma de coses... i no se si m´estic oblidant alguna cosa...

No su rcegueu que m´ha costat gaire eh... que no estem per gastar massa. Pero tot el maletero a mes no poder estave ple de trastos!! jejej

I ja sabem que comprarem la propera vegada!! (per nadal)

Jo també hi vull anar... em falta completar el despatx... jopeeee... i no tinc ni un durooo!!! :-( :-( m'he arruinat amb tantes bodes!!!! jajajaja :-( :-/ :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:26 pm

ise ha escrit:Bon dia reines!!!

Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe

Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe

Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina... :-) :-) :-)

Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem... :-/ :-/ si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja... :-( :-( me tens abandonada... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:30 pm

annalleida ha escrit:hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)

No no m'han donat res... seguim igual que fa un mes!!!! Dels nervisss!! Ara començaré a enviar currículums als privats per si un cas... necessitessin algú... no sé què més fer de moment!!! :star:: :star:: :star:: stik una mica tipa d'estar-me a casa... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 12:30 pm

X cert, cuquet.... 8 MESOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOMÉS QUEDEN 8 MESOSSSSSSSSSSSSSS!!!! QUÈ FORT!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 1:27 pm

annalleida ha escrit:hola!!!!!

Si ma germana és infermera :-) :-) ja està apuntada a la borsa de treball i ja hi ha anat dos vegades a parlar amb direcció... i ara està treballant a l'aliança pero només l'hi han fet contracte pel cap de setmana a urgències i està esperant a veure quins dies treballarà a quirofan... però està buscant alguna altra cosa. :-) :-) Però moltes gràcies!!! :-)ok:

De sabateries pots mirar a bcn al tocador de la novia, al corte ingles,... i per aquí anar mirant a diferents sabateries. Nose...
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 1:30 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia reines!!!

Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem... :-/ :-/ si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja... :-( :-( me tens abandonada... :-( :-(

Del vestit ja et vaig dir que és moooooooooooooolt xul·lo! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nena, si quedeu a unes hores que jo encara estic treballant... com vols que ens vegem!!!! hehehe
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants