Autor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 1:46 pm

Autor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 1:46 pm

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 1:52 pm

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:00 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia reines!!!
Si que heu estat calladetes??? quasibé ni m'ho crec!!!! hehehe
Com ha anat el cap de setmana???
Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cuca, amor, com estas??? que heu mirat el del video?
Lluneta, guapi, QUE JA TENS VESTIT!!!!!! hehehe
Anna, tu també tens el vestit??? quin és???
cc83, com va anar per pronovias??
Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe
Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe
Pikys, com van les classes???
Un petonet per totes![]()
![]()
![]()
![]()
Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina...![]()
![]()
Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem...![]()
si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja...
![]()
me tens abandonada...
![]()
Del vestit ja et vaig dir que és moooooooooooooolt xul·lo!![]()
![]()
![]()
Nena, si quedeu a unes hores que jo encara estic treballant... com vols que ens vegem!!!! hehehe

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:01 pm
nuvia2010 ha escrit:Hola amoretes!!! Estic a casa dels meus pares gorronejant el dinar i internet, jejejejejeje Veig que hi ha nicks nous pel forooooo!!! Benvingudes!!!!!
veig que totes teniu vestit!!!!!!!!!!!!!!! (per dintre vaig dient, que guarres, ja tenen vestit i jo em caso abans!!!) pero en el fons me nalegro per vosaltres i us continuo estimant, eh??? jejejejeje estic de bon humor avui!!!!!
no he llegit tooooooooooot lo que heu ficat, nomes per sobre :) cc83, tu también tens vestit ja???? Si hi ha algu que no en tingui, faig propaganda de la tenda de ma tieta un altre cop ja que son ordres que mha donat. Si aneu i dieu que ens coneixem i us agrada algun vestit (pikys, mes que res va per tu xDDDDD) us regala el cancan, la roba interior i el vel :) Jo aquesta tarda anire a que ma mare es provi un vestit que li ha agradat :)
Bueno princeses, aviat tindrem internet a casa, al final ens hem decidit a pagar un rebut mes i ho farem amb jazztel. Si quedeu algun dia, aviseume al mobil, plis!!!!!
Fins aviat amoretes!!!!

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 2:10 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:
Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem...![]()
si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja...
![]()
me tens abandonada...
![]()
Del vestit ja et vaig dir que és moooooooooooooolt xul·lo!![]()
![]()
![]()
Nena, si quedeu a unes hores que jo encara estic treballant... com vols que ens vegem!!!! hehehe
Jaaaaaaaaaaaa!!! Haurà de ser en dissabte.............. m'alegro que t'agradi el meu vestit! no diré res negatiu va... pensaré en positiu!!!!
![]()
Bno cada cop que el miro m'agrada més, ara me vull fer fotos amb ell posat!Avere si em deixen!!!!!!
Res de mirar-ho tot pel cantó negatiu... siempre positivo nunca negativo!!!!! hehehe
Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:13 pm

Autor: ise » dt. set. 29, 2009 2:24 pm
lluneta29 ha escrit:T'assembles a ma mare... em diu el mateix, que agafarà un barrot i cada cop que em senti em fotrà un barrot al cap!!! Ma germana igual... aixs mare meva ... diu que aquests 8 mesos es ficarà taps a les orelles per no sentir-me... m'hauràs de sentir tú!!! jajaja![]()
hehehe Clar que t'escoltaré! 
Autor: annalleida » dt. set. 29, 2009 2:49 pm

Autor: miriameta » dt. set. 29, 2009 2:56 pm
tinc ganes de veurem!!

Autor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 4:12 pm
miriameta ha escrit:Hola nenes que tal esteu?
Lluneta jo vui el video del meu ball![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tinc ganes de veurem!!
Què em dones a canvi??? jajaja no és broma... ja te'l passaré... tranqui... lo que ara tinc el ordenador a arreglar i m'he d'esperar que me'l tornin viu... però ho tindré en compte! Va ser genial!!!! El podria penjar al youtube!!!???? jejeje 

Autor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 5:09 pm

Autor: J&M2011 » dt. set. 29, 2009 7:42 pm
Autor: miriameta » dt. set. 29, 2009 8:25 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Hola nenes que tal esteu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tinc ganes de veurem!!
Jajaja tengo el poder!!!!Es mi tesoro!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Què em dones a canvi??? jajaja no és broma... ja te'l passaré... tranqui... lo que ara tinc el ordenador a arreglar i m'he d'esperar que me'l tornin viu... però ho tindré en compte! Va ser genial!!!! El podria penjar al youtube!!!???? jejeje

Autor: NUVOLET » dc. set. 30, 2009 7:04 am
J&M2011 ha escrit:Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:17 am
annalleida ha escrit:ise a l'aRna tamb´r ofereixen contractes de caps de setmana!!!! a no sé que portis molts anys currant alli (jo en porto 6 i ja els tinc de 6 mesos de 40 hores).
les sabates al fnal anire a Pronovias a Bcn on em vaig comprar el vestit.
si s fa quedada a vere si m'entero i puc venir que l'ultima vegada tampoc vaig poder!!!!!!!!
al final casi totes les lleidatanes tenim vestit oi???? en falta poquetes!!!!
a mi dintre de no res ja nome sem kedara 6 mesos!!!!! kins nervis :(

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:18 am
miriameta ha escrit:Hola nenes que tal esteu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tinc ganes de veurem!!

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:19 am
nuvia2010 ha escrit:Torno a tenir internet temporalment, el meu amoret es un sol!!!!!
Doncs si que em vaig emprovar vestits, pero encara he desperar que acabin darribar tots!!! Pero crec que nhi ha un que ja es el meu vestit encara que no de forma oficial!!!!
Avui he anat a veure el vestit que segurament portara la meva mare :) rosa fucsia!!! Li queda molt xuli!!! Que tal vosaltres???

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:21 am
J&M2011 ha escrit:Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:23 am
NUVOLET ha escrit:J&M2011 ha escrit:Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!
Hola J&M !!!
si ets del 2011, estem unes poquetes de Lleida al post de bodes 2011!!! a veure si es va animant, pero com tu dius sempre va be mirar a les companyes del 2010 i preguntar cosetes!!!!!