NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 1:46 pm

Hola amoretes!!! Estic a casa dels meus pares gorronejant el dinar i internet, jejejejejeje Veig que hi ha nicks nous pel forooooo!!! Benvingudes!!!!!

veig que totes teniu vestit!!!!!!!!!!!!!!! (per dintre vaig dient, que guarres, ja tenen vestit i jo em caso abans!!!) pero en el fons me nalegro per vosaltres i us continuo estimant, eh??? jejejejeje estic de bon humor avui!!!!!

no he llegit tooooooooooot lo que heu ficat, nomes per sobre :) cc83, tu también tens vestit ja???? Si hi ha algu que no en tingui, faig propaganda de la tenda de ma tieta un altre cop ja que son ordres que mha donat. Si aneu i dieu que ens coneixem i us agrada algun vestit (pikys, mes que res va per tu xDDDDD) us regala el cancan, la roba interior i el vel :) Jo aquesta tarda anire a que ma mare es provi un vestit que li ha agradat :)

Bueno princeses, aviat tindrem internet a casa, al final ens hem decidit a pagar un rebut mes i ho farem amb jazztel. Si quedeu algun dia, aviseume al mobil, plis!!!!!

Fins aviat amoretes!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 1:46 pm

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 1:52 pm

Nuvia, guapa, com estas???

I que esperes per anar a mirar el TEU vestit??????
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:00 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia reines!!!

Si que heu estat calladetes??? quasibé ni m'ho crec!!!! hehehe

Com ha anat el cap de setmana???

Miri, com ha anat la tornada a la feina??? Has de continuar la cronica eh! que encara que algunes visquessim amb tu aquell dia volem que ens expliquis tot el que vas sentir!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Cuca, amor, com estas??? que heu mirat el del video?

Lluneta, guapi, QUE JA TENS VESTIT!!!!!! hehehe

Anna, tu també tens el vestit??? quin és???

cc83, com va anar per pronovias??

Amelie, com va anar l'anunci??? vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que volem saber les reaccions de felicitat!!!!! hehehe

Istar, com et trobes? quin detall el teu home, eh!!! quin luxe... a la banyera...amb espelmes...musiqueta... que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!! JO vulllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!! hehehe

Pikys, com van les classes???

Un petonet per totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert, si sabeu d'alguna feina d'infermera m'ho podreu fer saber??? Ma germana està buscant feina... :-) :-) :-)

Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem... :-/ :-/ si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja... :-( :-( me tens abandonada... :-( :-(

Del vestit ja et vaig dir que és moooooooooooooolt xul·lo! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nena, si quedeu a unes hores que jo encara estic treballant... com vols que ens vegem!!!! hehehe

Jaaaaaaaaaaaa!!! Haurà de ser en dissabte :-)ok: .............. m'alegro que t'agradi el meu vestit! no diré res negatiu va... pensaré en positiu!!!! ::love::
Bno cada cop que el miro m'agrada més, ara me vull fer fotos amb ell posat! :-)ok: Avere si em deixen!!!!!! :-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:01 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amoretes!!! Estic a casa dels meus pares gorronejant el dinar i internet, jejejejejeje Veig que hi ha nicks nous pel forooooo!!! Benvingudes!!!!!

veig que totes teniu vestit!!!!!!!!!!!!!!! (per dintre vaig dient, que guarres, ja tenen vestit i jo em caso abans!!!) pero en el fons me nalegro per vosaltres i us continuo estimant, eh??? jejejejeje estic de bon humor avui!!!!!

no he llegit tooooooooooot lo que heu ficat, nomes per sobre :) cc83, tu también tens vestit ja???? Si hi ha algu que no en tingui, faig propaganda de la tenda de ma tieta un altre cop ja que son ordres que mha donat. Si aneu i dieu que ens coneixem i us agrada algun vestit (pikys, mes que res va per tu xDDDDD) us regala el cancan, la roba interior i el vel :) Jo aquesta tarda anire a que ma mare es provi un vestit que li ha agradat :)

Bueno princeses, aviat tindrem internet a casa, al final ens hem decidit a pagar un rebut mes i ho farem amb jazztel. Si quedeu algun dia, aviseume al mobil, plis!!!!!

Fins aviat amoretes!!!!

Tranqui que ja t'avisarem!!!! i tu no te'n vas a emprovar cap¿?????? No tens ganes ja de tenir el teu vestit???? Ens fas patir molt eh... no s'hi val... :-)ok: A vere quan tens internet per casa!!! jejeje que així no t'hauràs de preocupar pel veí... :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 2:10 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
Siiiiiiiiiiiii ja tinc vestidet... i no m'ho pensava pas que seria així... ejem ejem... :-/ :-/ si sé algo d'infermera t'ho dic!!! Don't worry!!! I tú com estàs?????????? Tinc ganes de veure't ara ja... :-( :-( me tens abandonada... :-( :-(

Del vestit ja et vaig dir que és moooooooooooooolt xul·lo! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nena, si quedeu a unes hores que jo encara estic treballant... com vols que ens vegem!!!! hehehe

Jaaaaaaaaaaaa!!! Haurà de ser en dissabte :-)ok: .............. m'alegro que t'agradi el meu vestit! no diré res negatiu va... pensaré en positiu!!!! ::love::
Bno cada cop que el miro m'agrada més, ara me vull fer fotos amb ell posat! :-)ok: Avere si em deixen!!!!!! :-)

Es que si ara començes a dir coses negatives vinc i et foto un clatellot, eh!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Res de mirar-ho tot pel cantó negatiu... siempre positivo nunca negativo!!!!! hehehe
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 2:13 pm

T'assembles a ma mare... em diu el mateix, que agafarà un barrot i cada cop que em senti em fotrà un barrot al cap!!! Ma germana igual... aixs mare meva ... diu que aquests 8 mesos es ficarà taps a les orelles per no sentir-me... m'hauràs de sentir tú!!! jajaja ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 29, 2009 2:24 pm

lluneta29 ha escrit:T'assembles a ma mare... em diu el mateix, que agafarà un barrot i cada cop que em senti em fotrà un barrot al cap!!! Ma germana igual... aixs mare meva ... diu que aquests 8 mesos es ficarà taps a les orelles per no sentir-me... m'hauràs de sentir tú!!! jajaja ::love:: ::love::

Doncs no et passis, eh!!! :star:: :star:: :star:: :star:: hehehe Clar que t'escoltaré! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: annalleida » dt. set. 29, 2009 2:49 pm

ise a l'aRna tamb´r ofereixen contractes de caps de setmana!!!! a no sé que portis molts anys currant alli (jo en porto 6 i ja els tinc de 6 mesos de 40 hores).
les sabates al fnal anire a Pronovias a Bcn on em vaig comprar el vestit.
si s fa quedada a vere si m'entero i puc venir que l'ultima vegada tampoc vaig poder!!!!!!!!
al final casi totes les lleidatanes tenim vestit oi???? en falta poquetes!!!!
a mi dintre de no res ja nome sem kedara 6 mesos!!!!! kins nervis :(
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 29, 2009 2:56 pm

Hola nenes que tal esteu?

Lluneta jo vui el video del meu ball : kissd : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: tinc ganes de veurem!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 29, 2009 4:12 pm

miriameta ha escrit:Hola nenes que tal esteu?

Lluneta jo vui el video del meu ball : kissd : :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: tinc ganes de veurem!!

Jajaja tengo el poder!!!!Es mi tesoro!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Què em dones a canvi??? jajaja no és broma... ja te'l passaré... tranqui... lo que ara tinc el ordenador a arreglar i m'he d'esperar que me'l tornin viu... però ho tindré en compte! Va ser genial!!!! El podria penjar al youtube!!!???? jejeje ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. set. 29, 2009 5:09 pm

Torno a tenir internet temporalment, el meu amoret es un sol!!!!!

Doncs si que em vaig emprovar vestits, pero encara he desperar que acabin darribar tots!!! Pero crec que nhi ha un que ja es el meu vestit encara que no de forma oficial!!!!
Avui he anat a veure el vestit que segurament portara la meva mare :) rosa fucsia!!! Li queda molt xuli!!! Que tal vosaltres???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: J&M2011 » dt. set. 29, 2009 7:42 pm

Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!
J&M2011

Entrades: 11
Membre des de: dt. set. 29, 2009 7:39 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 29, 2009 8:25 pm

lluneta29 ha escrit:

Jajaja tengo el poder!!!!Es mi tesoro!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Què em dones a canvi??? jajaja no és broma... ja te'l passaré... tranqui... lo que ara tinc el ordenador a arreglar i m'he d'esperar que me'l tornin viu... però ho tindré en compte! Va ser genial!!!! El podria penjar al youtube!!!???? jejeje ::love::

Penjal si aixi el podre veure jejeje
A canvi demana jeje pidola!! Jo m´espero tranquila :D :-)ok: :-)ok:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. set. 30, 2009 7:04 am

J&M2011 ha escrit:Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!

Hola J&M !!!
si ets del 2011, estem unes poquetes de Lleida al post de bodes 2011!!! a veure si es va animant, pero com tu dius sempre va be mirar a les companyes del 2010 i preguntar cosetes!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:17 am

annalleida ha escrit:ise a l'aRna tamb´r ofereixen contractes de caps de setmana!!!! a no sé que portis molts anys currant alli (jo en porto 6 i ja els tinc de 6 mesos de 40 hores).
les sabates al fnal anire a Pronovias a Bcn on em vaig comprar el vestit.
si s fa quedada a vere si m'entero i puc venir que l'ultima vegada tampoc vaig poder!!!!!!!!
al final casi totes les lleidatanes tenim vestit oi???? en falta poquetes!!!!
a mi dintre de no res ja nome sem kedara 6 mesos!!!!! kins nervis :(

Doncs el pròxim viatge cap a bcn a mirar les sabates i segur que et podràs tornar a emprovar el vestit! :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:18 am

Va ser taaaaaaaaaaaaaaaaaaan bó el ball!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:19 am

nuvia2010 ha escrit:Torno a tenir internet temporalment, el meu amoret es un sol!!!!!

Doncs si que em vaig emprovar vestits, pero encara he desperar que acabin darribar tots!!! Pero crec que nhi ha un que ja es el meu vestit encara que no de forma oficial!!!!
Avui he anat a veure el vestit que segurament portara la meva mare :) rosa fucsia!!! Li queda molt xuli!!! Que tal vosaltres???

Segur que ta mare també anirà guapíssima!!!
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:21 am

J&M2011 ha escrit:Hola!!! que tal??? Fa dies que em miro aquest forum i per fi m'he decidit a registrarme! En principi ens volem casar al 2011 però no hi he vist gaire moviment i he vist que aqui parleu molt! aixi que si em deixeu us anire preguntant cosetes, perque vosaltres ja sou totes unes expertes!! fins aviat!!!

Hola guapa, benvinguda i felicitats!!! :-))

Pots preguntar el que vulguis i nosaltres t'ajudarem amb tot el que puguem :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Tens pensat algun dia i algun lloc per celebrar-ho?

Bueno reina, disfruta molt dels preparatius! :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:23 am

NUVOLET ha escrit:

Hola J&M !!!
si ets del 2011, estem unes poquetes de Lleida al post de bodes 2011!!! a veure si es va animant, pero com tu dius sempre va be mirar a les companyes del 2010 i preguntar cosetes!!!!!

Bon dia nuvolet!!!

Heu decidit alguna cosa de la boda?? :-) :-)
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants