MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

Re: MASIA VILASENDRA 2010

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. set. 16, 2009 9:21 pm

Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.
Una pregunta,l'Eva Sanz et va pentinar a la masia? La recomana la masia o la coneixies tu? És per demanar el número a veure si m'agrada perquèno séon anar... El preu és excesssiu?

Txell, avui he anat a Jordi Dalmau a mirar vestits i em quedat marevellades!!!! Atenció i originalitat en els vestits!
Segur que me'l agafo allà, només em tinc que decidir pel model, m'han agradat molt tres. S'ha de veure en directe, és millor del que es veu per internet.

Bona nit noies!!!
ORQUIDIA
:: núvia rookie

Entrades: 90
Membre des de: dc. juny 17, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. set. 17, 2009 7:20 pm

Hola Orquidia !!

Nosaltres volem anar a Jordi Dalmau la setmana que bé ! M' ha dit d' anar-hi una noia d'aqui del foro i anirem una tarda.
Aquest dissabte anem a Nuvies d'Or, ho coneixes?? A veure que veiem..

Que ets de Granollers?? Jo treballo allá.
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: ORQUIDIA » dj. set. 17, 2009 8:17 pm

Hola Txell, sí que coneix-ho núvies d'or,però no i aniré, m'ha agradat molt el dalmau, és diferent...
A nuvies d'or tenen sant patrick i la sposa, que venen a ser elmateix de preu i disseny, pepe botella que això ja canvia unamica en disseny i preu i em van dir que tindràn aire collection. Precisament el jordi dalmau ens va dir que també tindrà aire i novia d'art la tret pq aquest any no li agradava,la veritat és que han fet una col·lecció molt diferent, molt més sobria en colors i detalls.
Ja veuràs que t'ho passaràs mlt bé, jo hi tornaré en un parellde vegades per decidir el model, ara em toca pensar em quin em quedo :star::
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dj. set. 17, 2009 8:18 pm

Volia dir en un parell de setmanes!!! jejeje aquestes presses...
ORQUIDIA

EntradaAutor: emes » dl. set. 21, 2009 5:53 pm

ORQUIDIA ha escrit:Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.
Una pregunta,l'Eva Sanz et va pentinar a la masia? La recomana la masia o la coneixies tu? És per demanar el número a veure si m'agrada perquèno séon anar... El preu és excesssiu?

Bona nit noies!!!

L'Eva va venir a la Masia, al estar fora de Barcelona cobra 50 € més. La vaig conèixer per aquest forum i super be, però no hem va donar el Kit de maquillatge, hem ca dir que no hem feia falta... i la veritat es que tenia raó ja que el maquillatge va aguantar perfecte fins que m'el vaig treure. T'adjunto les tarifes que hem va passar, però suposo que pujarà de preus d'any en any.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ORQUIDIA » dv. set. 25, 2009 8:04 pm

Bon nit noies!!!com van els preparatius? Alguna novetat? nosaltres només el fotògraf, que al final hem agafat el minguillón, crec que vaig llegir que algú que també es casa el pròxim any a vilasendra també tenen el minguillón, encara que crec que jo vaig primer (maig 2010). :yium:-)
Bé animeu-vos que elpost està decaient *.-o-o.*
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. set. 28, 2009 9:47 am

Bon diaaaaa !!!

Com esteu?? Tot bé?

Jo cap novetat.. estic en busca i captura de vestit ! Porto ja unes cuantes botigues i encara no m'he decidit !

Orquidia la noia que te Minguillon es YolanadaiJordi pero fa molts dies que no entra en el foro... no sé per on para ! A veure si torna a entrar i ens explica cosetes !!

Petons !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dt. set. 29, 2009 7:47 pm

Txell- com va el tema vestits? ja has anat a núvies d'or? i a Jordi dalmau? clar que si t'agraden els brodats allà no en tenen...
Jotinc cita eldia 10 d'octubre i escolliré ja el model (dalmau).
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. set. 29, 2009 8:21 pm

ORQUIDIA ha escrit:Txell- com va el tema vestits? ja has anat a núvies d'or? i a Jordi dalmau? clar que si t'agraden els brodats allà no en tenen...
Jotinc cita eldia 10 d'octubre i escolliré ja el model (dalmau).

Hola Orquidia !!!

Si ja he anat als dos llocs.. pero en cap dels dos he trobat el meu estil..
Em vaig enamorar dels vestits de Jordi Dalmau ! ::love:: Son expectaculars !!! Pero son massa extremats per a mi ! Jo, de caracter, soc mes reservada, més timida i si em prento amb aquest tipus de vestit la gent fliparia amb mi !! Pero de la tenda vaig sortir encantadisima !
Al dia seguent em vaig emprobar un de AIRE i crec que ja tinc el estil ! Ara falta trobar quin mes m'agrada més.. vui anar a AIRE de Gran via i probarme uns quants.

Petons !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dv. oct. 02, 2009 3:19 pm

Bona tarda noies !!!

Tinc una consulta.. vosaltres li envieu emails a la Judith??
Es que jo fa 2 setmanes que li vaig enviar i encara no m'ha contestat.. No sé si trucarla o esperar.. pero en dues setmanes jo crec que si haura obert el correu ! Em sembla que la trucare dilluns..
Una altre cosa.. vosaltres esteu al facebook?? Es que també fara 2 setmanes o aixi vaig demanar que m'agreguessin a la pagina de la Masia i encara estic esperant !

Bon cap de setmana !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: eugexa » ds. oct. 03, 2009 9:28 pm

Hola noies!! acabo de descubrir la Masia per la web i es una autèntica marevella! tot just acabo d'enviar un missatge perquè m'enviin informació, però em podeu avançar alguna cosa? és a dir, preus, si fan 1 casament per dia? en general si val la pena!
Avui he anat a visitar el Prat Verd a Malla, algu em pot donar alguna referència?? el lloc és original!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 7:53 pm

Bona nit noies!!! nosaltres ens casem pelcivil a la mateixa masia vilasendra. i tinc el dubte de si ens deixeràn tirar arròs i/pètals al jardí un cop haguem firmat, igual que si fos la sortida de l'esglèsia.
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 7:56 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Bona tarda noies !!!

Tinc una consulta.. vosaltres li envieu emails a la Judith??
Es que jo fa 2 setmanes que li vaig enviar i encara no m'ha contestat.. No sé si trucarla o esperar.. pero en dues setmanes jo crec que si haura obert el correu ! Em sembla que la trucare dilluns..
Una altre cosa.. vosaltres esteu al facebook?? Es que també fara 2 setmanes o aixi vaig demanar que m'agreguessin a la pagina de la Masia i encara estic esperant !

Bon cap de setmana !

Txell-Jose Luis, jo només vaig enviar un e-mail per passar-li les dades pq pogués fer el contracte, doncs ens ho va demanar així, i també fa un parell de mesos vaig sol·licitar que m'agreguessin i tampoc he tingut sort, però ser que gent que es casava aquest 2009 si que i són.
Per cert, fas la cerimonia allà o un altre lloc?
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dg. oct. 04, 2009 8:02 pm

eugexa ha escrit:Hola noies!! acabo de descubrir la Masia per la web i es una autèntica marevella! tot just acabo d'enviar un missatge perquè m'enviin informació, però em podeu avançar alguna cosa? és a dir, preus, si fan 1 casament per dia? en general si val la pena!
Avui he anat a visitar el Prat Verd a Malla, algu em pot donar alguna referència?? el lloc és original!

Hola!!!!! la veritat que la masia és increïble, i és talcom es veu per internet o millor. Nosaltres vam mirar varies,però cap és tan espectacular com aquesta, a més està molt ben preparada per si plou i fas la cerimonia civil allà com és el nostre cas.
Dels preus similar a Prat Verd, crec que inclú un pèl més barat. També vam anar a Prat Verd i és original i molt maco.
Per cert, a Masia Vilasendra fan un casament per dia, els núvis es queden a dormir allà amb esmorzar isí, val la pena!!!!!!!!!
Que t'he de dir jo si em caso allà elmaig del 2010! *.-o-o.*
ORQUIDIA

EntradaAutor: eugexa » dg. oct. 04, 2009 10:47 pm

Ei! moltes gràcies! per internet es veu molt bonic i tinc ganes d'anar-hi, he enviat un mail i no me l'han contestat encara, demà hi trucaré! el prat verd ens va agradar molt per la seva originalitat però això que sigui una masia i que puguis dormir allà doncs ens agrada la idea! per cert la cerimònia és real? Ja t'explicaré! Merci!
Imatge
eugexa

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:00 am

ORQUIDIA ha escrit:Bona nit noies!!! nosaltres ens casem pelcivil a la mateixa masia vilasendra. i tinc el dubte de si ens deixeràn tirar arròs i/pètals al jardí un cop haguem firmat, igual que si fos la sortida de l'esglèsia.

Bon dia Orquidia !!!

Jo també faig cerimonia civil !!Això de les flors també m'ho he preguntat i no sé que ens deixara fer.. Jo ho faig a la zona on fa una mica de baixada, saps on et dic, oi? Encara no ho tinc decidit del tot pero es millor fer-ho alla per despres fer l'aperitiu.

Aaiixxx.. m'oblidava de contestar a lo del emails ! Doncs no sé perque no ens agrega al Facabook.. pero si sé que van pujant fotos de les parelles que es casen.. i si fan això han tingut que veure els nostres missatges !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:07 am

eugexa ha escrit:Ei! moltes gràcies! per internet es veu molt bonic i tinc ganes d'anar-hi, he enviat un mail i no me l'han contestat encara, demà hi trucaré! el prat verd ens va agradar molt per la seva originalitat però això que sigui una masia i que puguis dormir allà doncs ens agrada la idea! per cert la cerimònia és real? Ja t'explicaré! Merci!

Hola Eugexa !!

Doncs quant aneu a veure encara t'agradara més ! A mi em te enamorada !! jeje.. Vui pujar a veure-la !!
I lo de la cerimonia no sé que dir-te..tinc que trucar a la Judith i tornar-li a preguntar ! Sé que l'alcalde de Oristá feia el favor de fer la cerimonia a la Masia pero no sé si es valida legalmet o no..
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. oct. 05, 2009 11:08 am

emes ha escrit:
ORQUIDIA ha escrit:Emes, moltes gràciespertota lainformació, de veritat que va molt bé.

Bona nit noies!!!

L'Eva va venir a la Masia, al estar fora de Barcelona cobra 50 € més. La vaig conèixer per aquest forum i super be, però no hem va donar el Kit de maquillatge, hem ca dir que no hem feia falta... i la veritat es que tenia raó ja que el maquillatge va aguantar perfecte fins que m'el vaig treure. T'adjunto les tarifes que hem va passar, però suposo que pujarà de preus d'any en any.

Txell cariño!!! Me lo puedes pasar por mail, porfis?????? Que asi me lo puedo guardar!! :-))

ui perdon!!!!! jajajaja Como teneis el mismo avatar me he equivocado!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajjajajajajjaaajajajajajjajajaja
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. oct. 05, 2009 11:33 am

AnNy-JoSe ha escrit:
emes ha escrit:

Bona nit noies!!!

Txell cariño!!! Me lo puedes pasar por mail, porfis?????? Que asi me lo puedo guardar!! :-))

ui perdon!!!!! jajajaja Como teneis el mismo avatar me he equivocado!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajjajajajajjaaajajajajajjajajaja

Ok, os lo paso a todas ! Asi ya lo teneis !!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: eugexa » dl. oct. 05, 2009 8:12 pm

Hola Txell! et volia preguntar un altre cosa, he vist moltes masies ja i totes et cobren un autèntic dineral pel lloguer de les intal·lacions, a part càtering, música, cerimònia, etc m'imagino que Vilasendra no serà una excepció ja que la masia s'ho val, però em podries fer cinc cèntims de la quantitat? Merci!!
Imatge
eugexa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants