"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:00 pm

Hola a totes,

M'ha agradat l'experiència i de veritat que us demano disculpes d'haver-me liat el cap al migdia... Quan nno et coneixes i parles per aquí pots malinterpretar coses. Doncs fora malinterpretacions!!!

M'ho he passat molt bé. El que passa és que jo entre que no us coneixia, que estàveu aclarint cosetes vostres i el costipat... doncs no he participat gaire. Però compteu amb mi pel que calgui. L'única pega que tinc (ja ho sabeu) és que no tinc cotxe. Allí on arribi el tren i el bus cap problema. Allí estaré si la feineta m'ho permet.

Gracies Black! Jo també estic encantada de coneixe't a tu i a les demés.

Mua!!! ::love:: ::love:: ::love:: Nanit!!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:01 pm

torsaeann ha escrit:Bona nit ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡¡
Fins demà¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Us estimooooo

Nanit torsaeann!!!

Petonets!!
nupubo

EntradaAutor: laiac » dt. set. 29, 2009 10:03 pm

Nineteeeeeeesssssssss!!!!

tic ko.........m'estic un ratet al sofà amb el meu nen i cap a dormir..............

aixxxxxxxxxx quin mareig...............aixxxxxxx quin mal als pits................aixxxxxxxxxxx quin cansanci.................jijijijijijijijijij

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:04 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes sabeu q??Falten 333 dies xq arribi el 28 d'agost!!!!!

Jolines que rodó estiu!! Bueno... a tu no t'he conegut aquesta tarda. Espero que ens coneguem aviat!

Petonets!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:04 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesssssssss!!!!

tic ko.........m'estic un ratet al sofà amb el meu nen i cap a dormir..............

aixxxxxxxxxx quin mareig...............aixxxxxxx quin mal als pits................aixxxxxxxxxxx quin cansanci.................jijijijijijijijijij

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Aiii Laiac... A veure si.... I hasta aquí puedo leer...
nupubo

EntradaAutor: Giss » dt. set. 29, 2009 10:08 pm

Hola ninetes!!! ja estic a caseta... hem fet un frankfurt la torre i cap a casa, però estan per aquí prenent algo... jo al meu rotllo... a l'ordinador... jejeje
Demà aniré a la floristería de la papallona a mirar preus i cosetes.-.. ja us explicaré. També aniré a Blanc de Nil a comprar-me un vestidet per fer-me unes fotos a la platja per la boda...
Un petonet i na nit!!! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:13 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!!! ja estic a caseta... hem fet un frankfurt la torre i cap a casa, però estan per aquí prenent algo... jo al meu rotllo... a l'ordinador... jejeje
Demà aniré a la floristería de la papallona a mirar preus i cosetes.-.. ja us explicaré. També aniré a Blanc de Nil a comprar-me un vestidet per fer-me unes fotos a la platja per la boda...
Un petonet i na nit!!! ::love::

Nanit Giss, i que vagi bé demà. Gràcies per apropar-me al bus.

Petonets.
nupubo

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 29, 2009 10:14 pm

NUR, ESTIU I HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡
EL DIA 1 DE NOVEMBRE RESERVEU DIA PER FER UN DINAR A CASA PAPALLONA AMB NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
PODEM TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡

BONA NIT FINS DEMÀ¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 10:18 pm

Ninetess....aixx....passava a desitja-vos bona nit!
Entre que arribat tard i a la majoria no us he vist...res...el dissabte parlem més. Vaig a preparar les classes de demà i anirè a fer nonetes pq entre que no fan res macu a la tele i que demar a les 9:30h he quedat amb la de les flors per anar a l'esglèsia...marxarè aviat!!!.
Demà em portarè la càmara de fotus i si puc us penjarè unes qantes pq vegeu l'esglèsia.

Tara...he trobat lo de les bossetes a l'ebay. He estat mirant pq hi han de molts models, però he vist unes que són blanques molt mones, almenys semblen com les de la web de julio. Et passo el link i ja em diràs alguna coseta.ok???
Elxa com tu también has dit que ho volies también t'ho passo, ok??? si algu més ho vol que m'ho digui...okis!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nupubo » dt. set. 29, 2009 10:28 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess....aixx....passava a desitja-vos bona nit!
Entre que arribat tard i a la majoria no us he vist...res...el dissabte parlem més. Vaig a preparar les classes de demà i anirè a fer nonetes pq entre que no fan res macu a la tele i que demar a les 9:30h he quedat amb la de les flors per anar a l'esglèsia...marxarè aviat!!!.
Demà em portarè la càmara de fotus i si puc us penjarè unes qantes pq vegeu l'esglèsia.

Tara...he trobat lo de les bossetes a l'ebay. He estat mirant pq hi han de molts models, però he vist unes que són blanques molt mones, almenys semblen com les de la web de julio. Et passo el link i ja em diràs alguna coseta.ok???
Elxa com tu también has dit que ho volies también t'ho passo, ok??? si algu més ho vol que m'ho digui...okis!!!

Que són les bossetes de l'arròs?
nupubo

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. set. 29, 2009 10:32 pm

torsaeann ha escrit:NUR, ESTIU I HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡
EL DIA 1 DE NOVEMBRE RESERVEU DIA PER FER UN DINAR A CASA PAPALLONA AMB NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
PODEM TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡

BONA NIT FINS DEMÀ¡¡¡¡¡

El dia 1 de Novembre ja està reservat!!!!!! jjejejejej. =que el dia 17 d'Octubre...era el 17 o el 18???? jopeta ja m'he liat!!!!! :hmm:: Tara....quan anem nosaltres a casa teva????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. set. 29, 2009 10:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:NUR, ESTIU I HAPPI¡¡¡¡¡¡¡¡
PODEM TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡

BONA NIT FINS DEMÀ¡¡¡¡¡

El dia 1 de Novembre ja està reservat!!!!!! jjejejejej. =que el dia 17 d'Octubre...era el 17 o el 18???? jopeta ja m'he liat!!!!! :hmm:: Tara....quan anem nosaltres a casa teva????

Crec que el dia 17 era a casa tara¡¡¡
Bona nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 7:13 am

Bon dia ninetes...
Que tal?
Quin dia veritat?
A mi no m'agraden aquests dies....em poso triseta :-/
Un petonet molt fort i que passeu un molt bon dia¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 30, 2009 7:19 am

ninetes jo también vaig estar superbé!!!!!!!!!!!!!!

x cert quan vaig rribar li vaig dir lo del dinar... i.... no me'nrecordava que ens porten sorran aquell cap de 7mana dissabte i dumenge pel matí!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxx ... laiac ho podem fer a casa teva?? al final... si no m'ha dit que intetarem que sigui un altre dia lo dels camions!!!!!!!!!! aix es que no me'n recordava!!!!

tio estic que em pujo per les parets!!! no m'han pagat bé la nomina!!! kina rabiaaaaaaaaaaaaaaa i om vaig de tardes no ho podre sol.lucionarrrrrrrrrrrrrrrr... jo der

bueno vaiga vestir-me avui toca matí de papers per tgn... pffffffff

muakis!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. set. 30, 2009 7:27 am

Bon dia ninetes!

Ahir ja no vaig dir res, vam sopar i vaig anar al llit que amb el ditxos futbol!

A mi tambe s'em passa el temps volant cuan estic amb vosaltres!

Happi, ja t'he contestat al mail!

Gis, nena yo tambien quiero ir a comprar algo de ropa, cuando vas a ir???????? El sabado podriamos hacer quedada de compras! Si os apetece!

Encara que si tu laiac encara estas xunga no t'anira massa be, no? gent, agobio...

Nupbo, a mi tambe em va agradar coneixe't!

Que elxa, que dijo el nene de las figuras?

Bueno ninetes aquesta tarda vaig a la impremta, a veure si ja enllestim les invis, que les volem començar a repartir ja!

Ens veiem despres!

En cuan la happi em digui alguna cosa de lo de les bossetes d'organça, faig la comanda! >.-<: >.-<:
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. set. 30, 2009 7:30 am

Ostres papallona, aixo de que no et paguin be es un rotllo, jo la nomina me la he de mirar sempre, que el que les fa es un desastre!
Nena us mullareu avui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena, millor, aixi entre tots els nens us la reparteixen i la posen a lloc!

Home jo tots a casa meva no hi cabem, pero si ho voleu fer al mas!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 10:19 am

BOn dia nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!

m'encanta quan quedem....és que.....estem hores xarrant eeeeeeeee!!!!!!!!!!ijijijijijjiji
i aquest dia també m'encanta però per quedar-me a caseta...no com avui que faig matí i tarda!! quina ràbia!!!

intentaré escriure lentament, i assosegadament papallona per no transmetre el meu estrés :-) jijijijijijij

elxaaaaaaa, happi.........heu vist ho de les bossetes????????? ahir ja li vaig comentar a l'elxa que vaig mirar a ebay i no vaig trobar exactament les meves, però que si ho busques per allí segur que n'hi ha, i més barates oi???? ja has dit happi que n'has trobat......és que a 0,20 era més car eeeee!!!!!

happiiiiiiiii explica!!!!! com ha anat amb les flors!!!!!

ninetes, pos ja ho fem a casa meva.....tot i que ho fa bon temps o ho fem al garatge perqe a dalt no hi cabem tots!!!!!ja ho fem a baix i ja està i a verue d'on trec algun tauló o algo!!!! com vulgueu doncs.......però papallona. si l'1 és festa....vols dir que treballaran????

taraaaaaa.......a mi em va bé anar de compres, jo m'haig de comprar de tot....tot i això, hauriem de ser pel matí, perque el josep treballa tot el dia el divendres i el diumenge!!!!!TOT EL DIA AL RALLY.....i el dissabte estaré amb ell per la tarda almenys!!!! però vaja.........ja conviscu amb el mareig!!!!! així que.......

ninetes..........vaig a fer feineta, que avui tenim una cosa urgent.-....seguim parlant!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 11:24 am

Bon dia ninetes!!!! com va aquest dia tant gris???

Acabo d'arribar a caseta i a mirar llistes corriendooooo!!jejeje i nada com de costum...res de res...esperarem.

Tara...ja tens el mail contestat....ja farè jo la comanda a l'ebay i pel que veig también compto amb tu Elxa, no???espere a veure que diu la Giss ok??? i a la nit faig la comanda....però diu-m'he quantes necessiteu, okis??

Bè...doncs hem anat a l'esglèsia amb la noia (han vingut els meu papis también que s'apunten a un "bombardeo") i res...la noia ha estat mirant i fent croquis...jejejej. Li he comentat que m'agradaria que l'altar i el passadís dels bancs quedès macot i que fos realment el que resaltes i desprès a l'entrada com hi ha un bon espai entre la porta i on comencen els bancs doncs em diu "Això s'ha d'aprofitar... :hmm:: pensarè i m'inventarè alguna coseta per aqui...això em dona molt de joc" ho ha mirat tot i ho ha tornat a remirar el que passa que les dones que s'encarreguen de l'esglèsia, que per cert, super mega amables, ens han dit que el mossèn no vol que es carregui massa l'altar i li han dit el llocs que ell permet ficar flors... Vosaltres us creieu???? :-/ com que ells llocs que ELL PERMET??????? en serio, s'he m'estant creuant els mossèns d'una manera...només tenen punyetes!!!! :star::
Llavors m'ha donat opcions per a la porta principal de l'esglèsia i li he comentat de ficar les flors penjants a les moreres...com lesque vas tenir tu Laiac....esk allò em va encantar!!!!!! i res...ara a esperar. M'ha dit que em faria el pressupost, i que quan tinguès el croquis preparat em trucaria per quedar i ensenyar-m'he el que ha preparat i per donar idees. Que us sembla?????
Lo bo esk parlant...bè us comento...El Dissabte Popi i jo van baixar a Valls per anara comprar i vam deixar el cotxe a la porta de casa meva i vam baixar caminant. Llavors vam passar per davant de la que hagues sigut la meva esglèsia i hi havia una boda. Estaven encara a la cerimónia i jo vlia veure a la núvia i erre que erre que ens esperessim. Tota que el diu "A veure anem a comprar qe està aqui al costat i al pujar la veiem" així que ho vam fer així i al pujar justament vam coincidir que srtia la núvia. I li dic amb ell "Mira el ram que wapuuuuu és com el que jo vull" i el cotxe molt senzill però al meu gust li faltava alguna floreta als poms de les portes de darrera. Doncs ara parlant amb ella dic...el dissabte vaig veure la toia d'una nuvia molt semblant al que m'agrada a mi....i diu "La boda de ........... i ..............." (Jo a la noia la coneixia) i dic "Sip"
i esk ho havia fet ella aquesta boda!!!!quina casualitat!!!!

Total aqui esta la història que per cert....quin rotllo us he fotut!!! perdoneu :-( jijijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 11:29 am

Papallona* ha escrit:ninetes jo también vaig estar superbé!!!!!!!!!!!!!!

x cert quan vaig rribar li vaig dir lo del dinar... i.... no me'nrecordava que ens porten sorran aquell cap de 7mana dissabte i dumenge pel matí!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxx ... laiac ho podem fer a casa teva?? al final... si no m'ha dit que intetarem que sigui un altre dia lo dels camions!!!!!!!!!! aix es que no me'n recordava!!!!

tio estic que em pujo per les parets!!! no m'han pagat bé la nomina!!! kina rabiaaaaaaaaaaaaaaa i om vaig de tardes no ho podre sol.lucionarrrrrrrrrrrrrrrr... jo der

bueno vaiga vestir-me avui toca matí de papers per tgn... pffffffff

muakis!

Wappppiiiiiiiiii!!!! que ahir no vaig coincidir amb tu??? vas marxar molt d'hora, no???? bè...a la pròxima!!!!
Reclma lo de la nómina....que a més de et fas un fart de treballar..... Mai s'equivoquen a l'hora de donar-t'he més diners, no??? aixxx...quina panda deeee...........

Petonets bonicaaa!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 11:32 am

elxa ha escrit:Hola ninetes!
Quin dia que tenim avui no? com diu la torsaeann es molt tristó.
Nenes molt fort he somiat amb el tema de les bodes de totes, com ahir deieu sobre el nostre "pacte".......jejejee......uf! ha sigut horrible, horrorós!!!!!! ho he passat fatal en serio, totes enfadades acabavem!!! m'he aixecat molt malament, tota preocupada! aix.....ninetes, no ens tenim que enfadar mai! eh! serà el nostre "2º pacte", no enfadar-nos mai!

Happiness he vist el mail de les bossetes d'organza, a mí hem semblen bé surten a 0,06 cts/unit, per mí fem comanda.
Ara estaràs a l'església mirant el tema de les flors. Quan arribis, ens expliques eh!!!!

Jopeta Elxa...ja es nota que totes tenim els nervis a flor de pell....d'aqui en endavant estarem totes tenint malsons i esperem que no es compleixennnnnn NO POR FAVORRRRRRRR!!!!! :.0.-0.:
Per cert, no vaig pensar en preguntar-t'he com havia anat l'entrevista de treball, Hi va haver sort????
Espero que em diguis lo de la comanda i tiro endavant!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants