Bon dia ninetes!!!! com va aquest dia tant gris???
Acabo d'arribar a caseta i a mirar llistes corriendooooo!!jejeje i nada com de costum...res de res...esperarem.
Tara...ja tens el mail contestat....ja farè jo la comanda a l'ebay i pel que veig también compto amb tu Elxa, no???espere a veure que diu la Giss ok??? i a la nit faig la comanda....però diu-m'he quantes necessiteu, okis??
Bè...doncs hem anat a l'esglèsia amb la noia (han vingut els meu papis también que s'apunten a un "bombardeo") i res...la noia ha estat mirant i fent croquis...jejejej. Li he comentat que m'agradaria que l'altar i el passadís dels bancs quedès macot i que fos realment el que resaltes i desprès a l'entrada com hi ha un bon espai entre la porta i on comencen els bancs doncs em diu "Això s'ha d'aprofitar...

pensarè i m'inventarè alguna coseta per aqui...això em dona molt de joc" ho ha mirat tot i ho ha tornat a remirar el que passa que les dones que s'encarreguen de l'esglèsia, que per cert, super mega amables, ens han dit que el mossèn no vol que es carregui massa l'altar i li han dit el llocs que ell permet ficar flors... Vosaltres us creieu????

com que ells llocs que ELL PERMET??????? en serio, s'he m'estant creuant els mossèns d'una manera...només tenen punyetes!!!!
Llavors m'ha donat opcions per a la porta principal de l'esglèsia i li he comentat de ficar les flors penjants a les moreres...com lesque vas tenir tu Laiac....esk allò em va encantar!!!!!! i res...ara a esperar. M'ha dit que em faria el pressupost, i que quan tinguès el croquis preparat em trucaria per quedar i ensenyar-m'he el que ha preparat i per donar idees. Que us sembla?????
Lo bo esk parlant...bè us comento...El Dissabte Popi i jo van baixar a Valls per anara comprar i vam deixar el cotxe a la porta de casa meva i vam baixar caminant. Llavors vam passar per davant de la que hagues sigut la meva esglèsia i hi havia una boda. Estaven encara a la cerimónia i jo vlia veure a la núvia i erre que erre que ens esperessim. Tota que el diu "A veure anem a comprar qe està aqui al costat i al pujar la veiem" així que ho vam fer així i al pujar justament vam coincidir que srtia la núvia. I li dic amb ell "Mira el ram que wapuuuuu és com el que jo vull" i el cotxe molt senzill però al meu gust li faltava alguna floreta als poms de les portes de darrera. Doncs ara parlant amb ella dic...el dissabte vaig veure la toia d'una nuvia molt semblant al que m'agrada a mi....i diu "La boda de ........... i ..............." (Jo a la noia la coneixia) i dic "Sip"
i esk ho havia fet ella aquesta boda!!!!quina casualitat!!!!
Total aqui esta la història que per cert....quin rotllo us he fotut!!! perdoneu

jijijijiji