Autor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 12:46 pm
hola guapissimes!!!
com va anar ahir? bé, suposo que bé! les quedades sempre van bé!! com les trobo a faltar!!
ahir vaig estar liada i a l'arribar a casa ja no em vaig conectar que no sé que tenia... mal de gola i mal de cap... i me'n vaig anar directament a mumir!!
avui ja estic millor, tot i que amb un refredat... en fi...
quin munt de novetats!!
a veure que no em deixi res!!
dia 1 de novembre dinar de ninetes i ninotets? guai!!! ens va bé!!! però serà difícil trobar un lloc on cabre-hi tots!
dia 17 d'octubre dinar o sopar tambe?? cau en dissabte! podria venir tambe!!
ais... es que tinc moltes ganes de veure-us!!!
i dissabte de compres?? m'hi apunto!!! però jo podré a partir de les 11, xq a les 10 tinc visita a reus amb les meves companyes de feina. anem a visitar el gaudí centre, i si ens agrada organitzarem una excursió amb els alumnes... pos eso, que calculo que per allà a les 11 ja estaré!!
ais... m'apunto a totes!! jejeje! que en tinc unes ganes!!
elxa, com et va anar l'entrevista ahir? en saps algo ja?
tara, estas amb les invis, ja les teniu dissenyades? ara a repartir-les!! a mi crec que és el que em farà més pal això d'anar un per un... jorl!
happiness, tranki nena, tots els mossens son iguals!! el meu no em deixa posar res de flors a l'entrada de l'esglesia ni pels bancs per fer un passadis bonic! solament en 4 punts de l'altar que diu ell... ho trobo molt malament que imposin aquestes tonteries!!
papallona, a reclamar la nomina!! que no hi ha dret! quina mala baba té la gent!
nupubo, que tal? et vas animar a anar a la quedada!! si es que les ninetes son molt maques!!!
black, estiu, giss, laiac, torsaeann! un petonet a totes!!
me'n vaig pitant que tinc vigilancia del menjador ara!
aquesta tarda la tinc més light i em podré conectar!! alemnys això espero!!! jejeje
fins després guapissimes!!!!! muas!!!!!!!!