MAIG 2010

bodes 10!

Re: MAIG 2010

EntradaAutor: Nelly » dt. set. 29, 2009 3:46 pm

poco a poco... de aki nada todas las mayeras con vestido!!!
Imatge
Nelly
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dc. set. 30, 2009 11:08 am

suan ha escrit:bueno la rojilla i jo sembla ke encara no tenim el vestit, pero bueno ja ens arribara, jo dissabte tinc dos llocs mnes per anar i d'aki a dues setmanes m'hen vaig a barna i suposo ke ja en trobare algun.

felicitats a totes les ke ja teniu vestiy *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:

Jo tampoc en tinc.... a mi també em fa molt mal pagar 3.000 per un vestit, ni 2000.... però Rosa Clarà tè la linia 2 (Rosa Clarà Two) que ronden els 1.500 euros (si no vaig errada) i són ben xulos. Aquest divendres vaig a una tenda de lloguer de vestits de núvia a provar-me a veure q tal aquesta opció....
Imatge
naiara1980
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Cristina F » dc. set. 30, 2009 11:23 am

Jo tampoc tinc el vestit encara.
Dissabte vaig a una botiga a provar-me'n un parell que tinc vistos.

Felicitats a les que ja el teniu! Poseu fotos!!!
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

EntradaAutor: Carpi » dc. set. 30, 2009 12:28 pm

Mari83 ha escrit:
Carpi ha escrit:
Mari83 ha escrit:Habeis empezado a mirar el viaje???
Mi novio me está presionando para empezarlo a mirar ya, pero a mi me parece demasiado pronto... Vosotras que pensais??

Hola, muy buenas,

Nos casamos el mismo día jajajaja. Pues yo en estas vacaciones he ido a preguntar para irme de vacaciones y al mismo momento le comenté a la chica que el año que viene me casaba, para ver si me podía orientar sobre que fecha tenía que mirar lo del viaje, ella me contestó que a principios de año es una buena fecha para empezar a mirar.

Supongo que todo eso depende de la pareja, pero no te extrañe que un día que no tengamos nada ke hacer nos acerquemos para cuchichear un poco por donde van los tiros y porque precios.

Un saludo

Hola Carpi!!

Donde te casas? Como llevas los preparativos?
Pues creo que nosotros en noviembre o así empezaremos a mirar el viaje para hacernos una idea. La verdad es que empezaríamos ya pero creo que es demasiado pronto...

Holaaaaaaaaa...
Pues nosotros nos casamos en el club de golf Bonmont en Tarragona, los preparativos los voy llevando bien, ya tenemos el restaurante, el fotografo, la persona que nos casa y el DJ. Ahora empezaré a preparar la invitaciones de boda ya que las voy a intentar hacer yo misma igual que las tarjetitas de los detalles que ya las tengo hechas.
Lo único ke me falta es el vestido, tengo unos mirados pero esta misma tarde me voy a provar de pronovias y Pepe Botella, tengo ya unas ganas de que sean las 16:30 jajajaja.

Y tu como lo llevas todo??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dc. set. 30, 2009 12:45 pm

Això!! Volem fotos!!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 2:26 am

Amunt el post de les nenes de Maig!!!! Com ho porteu, teniu molta feina avançada. Ui ui ui quins nervis que ja ho tenim aquí, que el 2010 ja esta aquííííííííí!!!!! ::love::
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 4:06 pm

Ostres Amelie!!! Teniem el post molt abandonat eh!!!??? Com ho porteu tot a 5 mesos del gran dia??? Oshia què tal estàs?? Què us falta????????????? :-)ok: Jo ho tinc pràcticament tot, dilluns de pont, aprofitarem per remenar el papeleo que hem de tenir enllestit dsps de nadal!!!!!!!!!!!! Ueeeeee ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Amelie » dg. des. 06, 2009 1:27 am

lluneta29 ha escrit:Ostres Amelie!!! Teniem el post molt abandonat eh!!!??? Com ho porteu tot a 5 mesos del gran dia??? Oshia què tal estàs?? Què us falta????????????? :-)ok: Jo ho tinc pràcticament tot, dilluns de pont, aprofitarem per remenar el papeleo que hem de tenir enllestit dsps de nadal!!!!!!!!!!!! Ueeeeee ::love::

Si si aquest post està massa abandonat, l'hem de fer pujar :-///: :-///: :-///: Amunt les nenes del Maig!!!! Que vagi molt bé el pont!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: suan » dg. des. 06, 2009 8:09 am

hola noies! perdoneu per haver estat tant temps sense escriu-re, pero he estat molt enfeinada. jo ja tinc vestit *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* , estic molt contenta >.-<: >.-<: .
ara si ke puc dir ke ja ho tinc tot., bueno em falten les petites coses: sabates, tocat, roba interior,etc. ah! vosaltres portareu les cuatre coses tradicionals?
Imatge
suan

Entrades: 40
Membre des de: ds. abr. 25, 2009 7:02 am

EntradaAutor: oshia » dg. des. 06, 2009 1:20 pm

chicas como os va???ya casi casi estamos , y con muchas ganas, Como llevais las cosas????saludos wapis. :-)ok:
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Tona-80 » dg. des. 06, 2009 11:07 pm

Uys no m'havia adonat q hi havia un post de Maig 2010... i això q jo también sóc d'aquest col·lectiu...
Nosaltres ens casem el 29.
Imatge
Tona-80

Entrades: 1175
Membre des de: ds. set. 26, 2009 10:27 am

EntradaAutor: oshia » dl. des. 07, 2009 12:13 pm

chicas que os faltan de cositas para la boda????

a mi las invis , complementos mios,los detalles y las entregas.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Carpi » dl. des. 07, 2009 4:22 pm

Hola tona-80 yo también soy del 29.
Vamos chicas que ya nos keda muuuuuuu poquito y hay te tener fuerzas para llegar a ese día.
Como llevais las cosillas?? Yo estoy con las invitaciones intentandolas hacer yo misma pero bueno...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 07, 2009 4:28 pm

Hola noies de maig... jo també sóc del dia 29... ja tinc vestit, roba interior, invitacions que començarem a donar dsprés de nadal, el viatge contractat i només ens falta alguna entrega, i les flors... la resta ja està tot controlat!! Per sort... ::love:: I els nervis com van???? :star::
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Tona-80 » dl. des. 07, 2009 6:16 pm

Carpi ha escrit:Hola tona-80 yo también soy del 29.
Vamos chicas que ya nos keda muuuuuuu poquito y hay te tener fuerzas para llegar a ese día.
Como llevais las cosillas?? Yo estoy con las invitaciones intentandolas hacer yo misma pero bueno...

Compartimos día entonces!!!!
Nosotros ya tenemos las invitaciones decididas, mñn las encargamos definitivamente
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Tona-80 » dl. des. 07, 2009 6:17 pm

lluneta29 ha escrit:Hola noies de maig... jo també sóc del dia 29... ja tinc vestit, roba interior, invitacions que començarem a donar dsprés de nadal, el viatge contractat i només ens falta alguna entrega, i les flors... la resta ja està tot controlat!! Per sort... ::love:: I els nervis com van???? :star::

Lluneta, contigo t comparto día!!!
Tú vas més preparada q jo, tens més cosetes preparades. Jo suposo q al gener ja deixarem moltes coses escollides
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Nelly » dc. des. 09, 2009 4:52 pm

Chicas!! ya tengo zapatos, son de Sara Navarro, me encantan!!! también compré el sabado la ropa interior... cada vez quedan menos cosas y menos tiempo, la semana que viene bajo de los 5 meses!!!
Imatge
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: la rojilla » dc. des. 09, 2009 5:31 pm

naiara1980 ha escrit:
suan ha escrit:bueno la rojilla i jo sembla ke encara no tenim el vestit, pero bueno ja ens arribara, jo dissabte tinc dos llocs mnes per anar i d'aki a dues setmanes m'hen vaig a barna i suposo ke ja en trobare algun.

felicitats a totes les ke ja teniu vestiy *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:

Jo tampoc en tinc.... a mi també em fa molt mal pagar 3.000 per un vestit, ni 2000.... però Rosa Clarà tè la linia 2 (Rosa Clarà Two) que ronden els 1.500 euros (si no vaig errada) i són ben xulos. Aquest divendres vaig a una tenda de lloguer de vestits de núvia a provar-me a veure q tal aquesta opció....

yo si q lo tengo!!!!!!!!! como se nota q nadie pasa por mi cuenta atras!!!!!!!!!!!! :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge

¡¡¡DENTRO DE POCO SE CUMPLE NUESTRO SUEÑO CARIÑO!!!!
la rojilla
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 761
Membre des de: dt. set. 20, 2005 9:41 am
Ubicació: logroño

EntradaAutor: Tona-80 » dg. feb. 21, 2010 11:32 pm

A mi me falta mirar la ropa interior (liga incluida), el ramo, los autocares y los detalles de los hombres y de los niños.
Pero nos qdan muchos deberes aún:
_ Acabar de montar targetas!!!! madre mía no se acaban nunca, me paso las noches haciendo lacitos. Y repartirlas claro.
_ Escoger definitivamente las entregas
_ Decidir las músicas
...
Ostras cuanta cosa.... y el contador q no para de bajar :-/
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: naiara1980 » dl. feb. 22, 2010 6:56 pm

Eiiii nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que ja ens queda molt molt poquet.
Nosaltres som del 23.
Ja hem repartit quasi totes les invitacions (encara queda alguna de penjada però ja menys). La roba interior ja la tinc (em falten les mitges i la lliga). La perruquera també (fa poquet), els anells els vam recollir divendres, els detallets els estem acabant (crec que en un parell de setmanes llestos), la música tenim alguna cançó escollida però encara en falten unes quantes, el vel també el vaig recollir fa 1 setmana, la prova del vestit la tinc el 26 de març i la del menjar el 7 de març... pufff no sé que més... ah el viatge també escollit i reservat. Ja queda menys, la veritat és que aquí possadet sembla que ho tenim força lligat però és que m'agradaria fer tantes cosetes que em falta temps.
Imatge
naiara1980

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants