"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 11:38 am

tara ha escrit:Ostres papallona, aixo de que no et paguin be es un rotllo, jo la nomina me la he de mirar sempre, que el que les fa es un desastre!
Nena us mullareu avui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena, millor, aixi entre tots els nens us la reparteixen i la posen a lloc!

Home jo tots a casa meva no hi cabem, pero si ho voleu fer al mas!

Ninetes....jo al piset no se si cabrem tots....si fos bon temps ho fariem a la terrassa pq si que hi cabem i ja ho montariem allà, però dins... :-/ .
Per cert, el dissabte es queda...i sento que voleu anar de "shopping" no???? a quina hora voleu quedar? jo plego de repàs a les 11 i desprès com vulgueu pq el meu com el de la Laiac...se'n va al rally. Voleu que anem a dinar juntes??? o no podeu????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 12:15 pm

Eiiiiiiiii happi...........el meu se'n va al rally però divendres i dissabte, i no de festa, que farà unes 16 hores cada dia!!! per això que jo el dissabte si que a partir del migdia em quedaré amb ell!!!!!!!!!!!

i xicaaaaaaaaaa, que guai no???????? a veure què et diu, i a veure el presupost i les idees i això no!!???????? molt guai.....mira, un dia que vagi cap a casa passaré per l'esglesia per veure-la bé de fora!!!! i quina casualitat no, això d'aquesta boda?????!!

papallonaaaaaaa............truca a personal, o a nòmines o a on sigui.......vale????????????que això no pot ser,amb la d'hores que fas!!!!!!!!!

eiiii elxaaaaaaa..........jo en vaig demanar 100, vaja, és que el pack era de 100.....però també em van sobrar!!!
patunettttttttttssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 12:17 pm

o
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 30, 2009 3:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 12:27 pm

Jo esk les bossetes de la Laiac no les he trobat. El pack màxim de bossetes és de 60 bossetes....jo demanarè 2 packs de 60 i si em sobren que segurament que si i algu en necessita...doncs cap problema...jo les deixo!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 12:29 pm

laiac ha escrit:NINETEESssssssss...ara em petava el cul a la feina.....mireu què estavem mirant amb una companya:

Aumento de tamaño mamario
Cansancio y sueño
Pequeño sangrado vaginal
Náuseas y vómitos
Mayor percepción de olores
Apetencia o repulsión de ciertos alimentos
Disminución de la tensión arterial
Mareos y desmayos
Aumento de la frecuencia miccional
Atraso menstrual
Aumento de la temperatura corporal
Aumento de tamaño del abdomen
Dolores pelvianos
Constipación y flatulencia

Sabeu què vol dir si es tenen aquests símptomes?????????? a mi realment només un és el que no em passa!!!!!!!

juas juas juas......................elxa, mira si por ahí la consulta tienen algo!!!!

me parto

PERO QUE ES ESTOOOOOO?????? JAJAJAJAJA :-///:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 12:32 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com va aquest dia tant gris???

Acabo d'arribar a caseta i a mirar llistes corriendooooo!!jejeje i nada com de costum...res de res...esperarem.

Tara...ja tens el mail contestat....ja farè jo la comanda a l'ebay i pel que veig también compto amb tu Elxa, no???espere a veure que diu la Giss ok??? i a la nit faig la comanda....però diu-m'he quantes necessiteu, okis??

Bè...doncs hem anat a l'esglèsia amb la noia (han vingut els meu papis también que s'apunten a un "bombardeo") i res...la noia ha estat mirant i fent croquis...jejejej. Li he comentat que m'agradaria que l'altar i el passadís dels bancs quedès macot i que fos realment el que resaltes i desprès a l'entrada com hi ha un bon espai entre la porta i on comencen els bancs doncs em diu "Això s'ha d'aprofitar... :hmm:: pensarè i m'inventarè alguna coseta per aqui...això em dona molt de joc" ho ha mirat tot i ho ha tornat a remirar el que passa que les dones que s'encarreguen de l'esglèsia, que per cert, super mega amables, ens han dit que el mossèn no vol que es carregui massa l'altar i li han dit el llocs que ell permet ficar flors... Vosaltres us creieu???? :-/ com que ells llocs que ELL PERMET??????? en serio, s'he m'estant creuant els mossèns d'una manera...només tenen punyetes!!!! :star::
Llavors m'ha donat opcions per a la porta principal de l'esglèsia i li he comentat de ficar les flors penjants a les moreres...com lesque vas tenir tu Laiac....esk allò em va encantar!!!!!! i res...ara a esperar. M'ha dit que em faria el pressupost, i que quan tinguès el croquis preparat em trucaria per quedar i ensenyar-m'he el que ha preparat i per donar idees. Que us sembla?????
Lo bo esk parlant...bè us comento...El Dissabte Popi i jo van baixar a Valls per anara comprar i vam deixar el cotxe a la porta de casa meva i vam baixar caminant. Llavors vam passar per davant de la que hagues sigut la meva esglèsia i hi havia una boda. Estaven encara a la cerimónia i jo vlia veure a la núvia i erre que erre que ens esperessim. Tota que el diu "A veure anem a comprar qe està aqui al costat i al pujar la veiem" així que ho vam fer així i al pujar justament vam coincidir que srtia la núvia. I li dic amb ell "Mira el ram que wapuuuuu és com el que jo vull" i el cotxe molt senzill però al meu gust li faltava alguna floreta als poms de les portes de darrera. Doncs ara parlant amb ella dic...el dissabte vaig veure la toia d'una nuvia molt semblant al que m'agrada a mi....i diu "La boda de ........... i ..............." (Jo a la noia la coneixia) i dic "Sip"
i esk ho havia fet ella aquesta boda!!!!quina casualitat!!!!

Total aqui esta la història que per cert....quin rotllo us he fotut!!! perdoneu :-( jijijijiji

Hola ninetes. Em va agradar molt estar ahir amb vosaltres, encara que jo no estava prou fina...

Happi,

Lo de les bossetes de l'arròs on ho mires? Pq vaig cometre la gran errada d'encomanar-ho a la papereria on he comprat tot el material per fer les invis i em claven un dineral. Però clar... ja ho he fet!!! Però en necessito més. El que passa és que com no sé les mides exactes que tenen, no te les puc dir. Amb tota la decoració i les invis jugo amb els colors blau, daurat i crema, amb algo de blanc. Llavors les vaig demanar blau cel i daurades. Però com que m'ha augmentat la llista d'invitats, n'he de demanar més. En tenen on les demaneu d'aquests colors? Si n'hi ha potser también m'hi apuntaria. >Encara que pot passar que siguin molt diferents i/o de mida diferent... Jo sé... Es que allà em surten molt cares...

Pq vosaltres quantes en demaneu en relació al nombre d'invitats?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 12:38 pm

Nineteeeeeeeeesssss!!!!

jo sent uns 190...amb 100 bossetes i els pètals vaig tenir de sobres eeeeeeeee......ja sabeu que anava dient que no parava de fer arròs de colors, i al final no sé si van ser 3 kg o 4 eeeeeeee...................jijijiij,............ara el cabell de colorinyos i les fotos queden xulissimes!!!!!!!!jijijijijijiji

patunets_!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 12:45 pm

nupubo ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com va aquest dia tant gris???

Acabo d'arribar a caseta i a mirar llistes corriendooooo!!jejeje i nada com de costum...res de res...esperarem.

Tara...ja tens el mail contestat....ja farè jo la comanda a l'ebay i pel que veig también compto amb tu Elxa, no???espere a veure que diu la Giss ok??? i a la nit faig la comanda....però diu-m'he quantes necessiteu, okis??

Bè...doncs hem anat a l'esglèsia amb la noia (han vingut els meu papis también que s'apunten a un "bombardeo") i res...la noia ha estat mirant i fent croquis...jejejej. Li he comentat que m'agradaria que l'altar i el passadís dels bancs quedès macot i que fos realment el que resaltes i desprès a l'entrada com hi ha un bon espai entre la porta i on comencen els bancs doncs em diu "Això s'ha d'aprofitar... :hmm:: pensarè i m'inventarè alguna coseta per aqui...això em dona molt de joc" ho ha mirat tot i ho ha tornat a remirar el que passa que les dones que s'encarreguen de l'esglèsia, que per cert, super mega amables, ens han dit que el mossèn no vol que es carregui massa l'altar i li han dit el llocs que ell permet ficar flors... Vosaltres us creieu???? :-/ com que ells llocs que ELL PERMET??????? en serio, s'he m'estant creuant els mossèns d'una manera...només tenen punyetes!!!! :star::
Llavors m'ha donat opcions per a la porta principal de l'esglèsia i li he comentat de ficar les flors penjants a les moreres...com lesque vas tenir tu Laiac....esk allò em va encantar!!!!!! i res...ara a esperar. M'ha dit que em faria el pressupost, i que quan tinguès el croquis preparat em trucaria per quedar i ensenyar-m'he el que ha preparat i per donar idees. Que us sembla?????
Lo bo esk parlant...bè us comento...El Dissabte Popi i jo van baixar a Valls per anara comprar i vam deixar el cotxe a la porta de casa meva i vam baixar caminant. Llavors vam passar per davant de la que hagues sigut la meva esglèsia i hi havia una boda. Estaven encara a la cerimónia i jo vlia veure a la núvia i erre que erre que ens esperessim. Tota que el diu "A veure anem a comprar qe està aqui al costat i al pujar la veiem" així que ho vam fer així i al pujar justament vam coincidir que srtia la núvia. I li dic amb ell "Mira el ram que wapuuuuu és com el que jo vull" i el cotxe molt senzill però al meu gust li faltava alguna floreta als poms de les portes de darrera. Doncs ara parlant amb ella dic...el dissabte vaig veure la toia d'una nuvia molt semblant al que m'agrada a mi....i diu "La boda de ........... i ..............." (Jo a la noia la coneixia) i dic "Sip"
i esk ho havia fet ella aquesta boda!!!!quina casualitat!!!!

Total aqui esta la història que per cert....quin rotllo us he fotut!!! perdoneu :-( jijijijiji

Hola ninetes. Em va agradar molt estar ahir amb vosaltres, encara que jo no estava prou fina...

Happi,

Lo de les bossetes de l'arròs on ho mires? Pq vaig cometre la gran errada d'encomanar-ho a la papereria on he comprat tot el material per fer les invis i em claven un dineral. Però clar... ja ho he fet!!! Però en necessito més. El que passa és que com no sé les mides exactes que tenen, no te les puc dir. Amb tota la decoració i les invis jugo amb els colors blau, daurat i crema, amb algo de blanc. Llavors les vaig demanar blau cel i daurades. Però com que m'ha augmentat la llista d'invitats, n'he de demanar més. En tenen on les demaneu d'aquests colors? Si n'hi ha potser también m'hi apuntaria. >Encara que pot passar que siguin molt diferents i/o de mida diferent... Jo sé... Es que allà em surten molt cares...

Pq vosaltres quantes en demaneu en relació al nombre d'invitats?

Les bossetes le he mirat al l'ebay, però jo només he mirat les de color blanc que són les que volem totes, els altres colors no se quins són. Se que hi han altres pq els vag veure ahir de passada però m'hi vaig fixar....la veritat mirat'ho a veure si t'ajuden i ja diràs...les nostres surten a 1,00€ el pack de 60
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 12:45 pm

Ah per cert happi els mossens són molt pere punyetes... que hi farem... Suposo que hi ha excepcions... i lo de la florista que guai no? Jo m'he de ficar a mirar-ho però aprofitaré la fira de nuvis de reus que allí a vegades t'arreglen el preu i hi està la floristeria que fan servir l'hotel. Com a mínim a fer el contacte allí. Al menys ho mirarem.

Laiac uiii, a veure... a veure... que són aquests símptomes...

Tara veig que repartiràs ja les invitacions. Sou molts?
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 12:46 pm

hola guapissimes!!!
com va anar ahir? bé, suposo que bé! les quedades sempre van bé!! com les trobo a faltar!!
ahir vaig estar liada i a l'arribar a casa ja no em vaig conectar que no sé que tenia... mal de gola i mal de cap... i me'n vaig anar directament a mumir!!
avui ja estic millor, tot i que amb un refredat... en fi...

quin munt de novetats!!
a veure que no em deixi res!!
dia 1 de novembre dinar de ninetes i ninotets? guai!!! ens va bé!!! però serà difícil trobar un lloc on cabre-hi tots!
dia 17 d'octubre dinar o sopar tambe?? cau en dissabte! podria venir tambe!!
ais... es que tinc moltes ganes de veure-us!!!
i dissabte de compres?? m'hi apunto!!! però jo podré a partir de les 11, xq a les 10 tinc visita a reus amb les meves companyes de feina. anem a visitar el gaudí centre, i si ens agrada organitzarem una excursió amb els alumnes... pos eso, que calculo que per allà a les 11 ja estaré!!
ais... m'apunto a totes!! jejeje! que en tinc unes ganes!!

elxa, com et va anar l'entrevista ahir? en saps algo ja?

tara, estas amb les invis, ja les teniu dissenyades? ara a repartir-les!! a mi crec que és el que em farà més pal això d'anar un per un... jorl!

happiness, tranki nena, tots els mossens son iguals!! el meu no em deixa posar res de flors a l'entrada de l'esglesia ni pels bancs per fer un passadis bonic! solament en 4 punts de l'altar que diu ell... ho trobo molt malament que imposin aquestes tonteries!!

papallona, a reclamar la nomina!! que no hi ha dret! quina mala baba té la gent!

nupubo, que tal? et vas animar a anar a la quedada!! si es que les ninetes son molt maques!!!

black, estiu, giss, laiac, torsaeann! un petonet a totes!!

me'n vaig pitant que tinc vigilancia del menjador ara!

aquesta tarda la tinc més light i em podré conectar!! alemnys això espero!!! jejeje

fins després guapissimes!!!!! muas!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 12:47 pm

Happi que tens l'adreça del web? Per mirar-ho...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 12:52 pm

nur_jor ha escrit:hola guapissimes!!!
com va anar ahir? bé, suposo que bé! les quedades sempre van bé!! com les trobo a faltar!!
ahir vaig estar liada i a l'arribar a casa ja no em vaig conectar que no sé que tenia... mal de gola i mal de cap... i me'n vaig anar directament a mumir!!
avui ja estic millor, tot i que amb un refredat... en fi...

quin munt de novetats!!
a veure que no em deixi res!!
dia 1 de novembre dinar de ninetes i ninotets? guai!!! ens va bé!!! però serà difícil trobar un lloc on cabre-hi tots!
dia 17 d'octubre dinar o sopar tambe?? cau en dissabte! podria venir tambe!!
ais... es que tinc moltes ganes de veure-us!!!
i dissabte de compres?? m'hi apunto!!! però jo podré a partir de les 11, xq a les 10 tinc visita a reus amb les meves companyes de feina. anem a visitar el gaudí centre, i si ens agrada organitzarem una excursió amb els alumnes... pos eso, que calculo que per allà a les 11 ja estaré!!
ais... m'apunto a totes!! jejeje! que en tinc unes ganes!!

elxa, com et va anar l'entrevista ahir? en saps algo ja?

tara, estas amb les invis, ja les teniu dissenyades? ara a repartir-les!! a mi crec que és el que em farà més pal això d'anar un per un... jorl!

happiness, tranki nena, tots els mossens son iguals!! el meu no em deixa posar res de flors a l'entrada de l'esglesia ni pels bancs per fer un passadis bonic! solament en 4 punts de l'altar que diu ell... ho trobo molt malament que imposin aquestes tonteries!!

papallona, a reclamar la nomina!! que no hi ha dret! quina mala baba té la gent!

nupubo, que tal? et vas animar a anar a la quedada!! si es que les ninetes son molt maques!!!

black, estiu, giss, laiac, torsaeann! un petonet a totes!!

me'n vaig pitant que tinc vigilancia del menjador ara!

aquesta tarda la tinc més light i em podré conectar!! alemnys això espero!!! jejeje

fins després guapissimes!!!!! muas!!!!!!!!

Hola NUr!!! Hombre!!! Encostipada tu también com jo. De que deu ser??? Jejjeje. Els nens t'ho passen tot.

I tant! MOlt maques les ninetes. Em va agradar molt quedar amb totes. Em queda veure't a tu i a estiu.

Doncs au! a vigilar menjador!

Jo estic acabant de dinar i cap al cole un altre cop. Que no sé com m'ho faré per les classes pq estic sense veu... :-(
nupubo

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 12:55 pm

happi!!!!!!!!!!!!!! veus com jo ja ho vaig dir¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿!!!!!! a mi em va sortir 1 euro 100, però ostres.....igualment és superbarato i crec que l'unic és que 7 o així de ports i ja està no¿????????? jo 0,2' ho trobava caret, a més, les meves tenien el cordill per lligar i tot i la mar de bé!!!!!!!!!

patunetssssssssss que avui em toca tarda i a veure si vaig a donar un tomb!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 12:57 pm

Ah per cert ninetes, no us vaig dir res del dissabte que deieu de quedar pq ens en anem al poble que al dissabte pel matí (si no plou) hem quedat amb la noia que porta les bodes de l'hotel Ametlla Mar per a anar a veure com queda tot el muntatge: boda civil a la platja, aperitiu i saló... Ja faré fotos i us ho ensenyo.

Vaig a verstir-me i marxar cap al cole que si no se'm farà tard. Si em puc conectar quan arribi allà, ho faré...

Petonets a totes!! ::love::
nupubo

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 1:28 pm

Nineteeeeeeeeeesssss!!!!

avui em moriré............faig tarda i em quedo a dinar aquí, i a sobre estic sola, i no sé si desconectaré perque em quedaré aquí plantada davant l'ordinador!!! aixxxxx...............potser fitxo i vaig a donar un tomb porai...o me'n vaig a comprar al mercadona que aquí n'hi ha un a prop!!!! nu sé nu sé!!!!!!!!!!!

taraaaaaaaaa, a verue si ja aclariu les invis!!!!!!!!!!
Nur..................a veure si auqesta tarda parlem més, deu ni do la feina que tens, però ja veig que t'apuntes a tot!!!!!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeetttttttttttsssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 1:42 pm

laiac ha escrit:happi!!!!!!!!!!!!!! veus com jo ja ho vaig dir¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿!!!!!! a mi em va sortir 1 euro 100, però ostres.....igualment és superbarato i crec que l'unic és que 7 o així de ports i ja està no¿????????? jo 0,2' ho trobava caret, a més, les meves tenien el cordill per lligar i tot i la mar de bé!!!!!!!!!

patunetssssssssss que avui em toca tarda i a veure si vaig a donar un tomb!!

Si esk t'hauria d'haver fet cas per comprar-les quan tu ho vas fer, però qcom que ho veia tant lluny. jejejej. No res...si entre totes les ninetes ens podem adaptar cap problema...a més aquestes encara que són 60 no són caretes i también porten el cordill, però esk a la web de julio estem parlant de que costen 0,20€....nosaltres provem...si són maques bè...i sinó pel que han costat, no????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 1:46 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssss!!!!

avui em moriré............faig tarda i em quedo a dinar aquí, i a sobre estic sola, i no sé si desconectaré perque em quedaré aquí plantada davant l'ordinador!!! aixxxxx...............potser fitxo i vaig a donar un tomb porai...o me'n vaig a comprar al mercadona que aquí n'hi ha un a prop!!!! nu sé nu sé!!!!!!!!!!!

taraaaaaaaaa, a verue si ja aclariu les invis!!!!!!!!!!
Nur..................a veure si auqesta tarda parlem més, deu ni do la feina que tens, però ja veig que t'apuntes a tot!!!!!!!!!!!

patuneeeeeeeeeeetttttttttttsssssssss!!!!!!!!!!!!!!

Ànims laiac amb la tarda... I si t'agovies fes el que has dit... Clar que sí... JO estic a pun t de començar les classes i estic amb tanta poca veu que no sé com m'ho faré... Els hauré de fer la classe amb senyes... jejeje...

Petonets!
nupubo

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 1:49 pm

nupubo ha escrit:Happi que tens l'adreça del web? Per mirar-ho...

A l'ebay http://www.ebay.es i a buscr has de ficar bolsa de organza bodas i ja et sortirà!!!!! allà hi ha de tot!!!! el que no se és si hi han els colors que tu necessites....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 2:19 pm

Ninetes....jo también marxo que aquestatarda la tinc una mica agobiadilla....
Marxo i a la nit ens tornem a veure....Espero fins a la nit pq hem digueu la quantitat de bossetes que voleu i faig la comanda, ok???

Passeu bona tarda!!! petonetssss ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 2:37 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!!

ja torno a ser a l'oficinaaaaaaaaa iupiiiiiiiiiii.....he desconectat 20 minutets, i tinc unes ganes de plegar ja!!!bufffffffff

happi....es que quan jo ho vaig demanar era aviat!!!ara surten la mar de bé de preu eeee, i si a la boda sou menys gent, jo crec que amb 60 i després un altre cistell amb pètals ja fareu eeeeee!!!!!!!!

i a mi no em deixaven kabukis, però a qui li deixin doncs també keda xulo eeeeeeee!!!!!!!!!!!

elxaaaaa..........happiiiiiiii...........fins la nit doncs!!!!!

a totes..........estaré per aquí!!!!!
patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat