NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: NUVOLET » dc. set. 30, 2009 8:46 am

bon dia ise!! Doncs ens casarem ja lo més segur a la Paeria, si no hi ha canvi d'ultima hora per part de la Seu Vella, ja que en un principi ho vam mirar allí, pero com ens van posar tans inconvenients, vaig desistir... ja hem faré les fotos al castell ejejej.
També tenim la data el 27 d'Agost, i ara estem decidint restaurant, això es tot!!!! :-)
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: J&M2011 » dc. set. 30, 2009 9:21 am

Hola!!! Doncs ens agrada molt el 2 de juliol!!! pero encara falta mirar puestos. D'esglesia ens agradaria Sant Llorenç, perque desde ben petita m'he volgut casar alli i el banquet... volem mirar la boscana, el palau de margalef i un de nou que ens han dit que han obert a fraga. Pero encara no hem anat a buscar preus.
Amb quant de temps s'ha de mirar el restaurant???
J&M2011

Entrades: 11
Membre des de: dt. set. 29, 2009 7:39 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. set. 30, 2009 9:33 am

annalleida ha escrit:hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)
a les altres bona setmana i no us canseu molt!!!!!

Hola guapetona! ahir vaig anar a Manresa, que hi tinc els meus tiets, i passejant amb ma tieta i el nenet vaig entrar a unes quantes sabateries i tampoc en tenien, però al Marlo's d'allí en tenien unes que estan molt bé de preu i son molt sencilles i finetes. A mi em costava molt de trobar les sabates aquí Lleida perquè a part el meu vestit es de color blanc trencat, com marfil i totes tenien llaços o pedreria i amb el vestit que m'he agafat no pega ni amb cola....i volia unes llises . Allí m'he n'he comprat unes de cuir( que es més pràctic si s'embruten) italianes, per 75 euros i a sobre son del color del vestit i llises, tenen la punta una mica quadradeta i ja està , no son molt altes i son comodíssimes. Es una opció, o pots anar a Mollerussa o a Cervera, no cal anar aBarcelona ni a llocs així j a en trobaràs ja. Un petonet :-///: :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. set. 30, 2009 9:40 am

nuvia2010 ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!

A que mola tenir ja el 5 al marcador...quin canguel·lo som les primeres de la llista, ara ja sé qui ets! es que pel nom al mail no ho sabia i vaig anar deduint..jijijij!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 9:55 am

Hola noies,... avui no us puc dir gran cosa, estic al llit amb febre... a vere si milloro i puc estar-me aquí a l'ordinador.. he vingut a veure els nomenaments telemàtics, però res... seguim igual... no hi ha feina per a mi... :--( tingueu bon dia, encara que plogui...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re:

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 3:38 pm

____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MARÇ

13-03-10 Istar82
Cerimònia: Ajuntament de Lleida 13h
Convit: La Masia

27-03-10 Nuvia2010
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Palau de Margalef

ABRIL

10-04-10 Annalleida
Cerimònia:

24-04-10 Ximixeta
Cerimònia: esglesia Sant Llorenç
Convit: Caves Raimat

MAIG

01-05-10 Cala84
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Masia Salat

15-05-10 Amelie
Cerimònia: esglesis de Sant Llorenç
Convit: La Boscana

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Esglesia de Sant Llorenç

JUNY

26-06-10 TatianaCE
Cerimònia: Blanc i Negre
Convit: Blanc i Negre

26-06-10 Ise
Cerimònia: La Boscana

JULIOL

03-07-10 cc83
Cerimònia: Sant Crist de Balaguer
Convit: La Prats

10-07-10 LaNoelieta
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Caves Raïmat

SETEMBRE

04-09-10 AYP
Cerimònia:
Convit:

18-09-10 Laia23
Cerimònia : Mas del Txep
Convit: Mas del Txep

25-09-10 Pikys
Cerimònia: esglèsia de Sant Llorenç
Convit: La Fonda

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84
Cerimònia: Castell de Lleida

Falta la data de la Laia23 i de l'AYP que no he vist el lloc on ho celebren...

M'he deixat a algú? :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 30, 2009 7:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 3:40 pm

ISTAR82 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!

A que mola tenir ja el 5 al marcador...quin canguel·lo som les primeres de la llista, ara ja sé qui ets! es que pel nom al mail no ho sabia i vaig anar deduint..jijijij!!!

Nenes es que us queda no res!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Sou les primeres de la llista!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 3:41 pm

lluneta29 ha escrit:Hola noies,... avui no us puc dir gran cosa, estic al llit amb febre... a vere si milloro i puc estar-me aquí a l'ordinador.. he vingut a veure els nomenaments telemàtics, però res... seguim igual... no hi ha feina per a mi... :--( tingueu bon dia, encara que plogui...

Malaltona... com et trobes??? Al mig dia t'he trucat pero no em donava linea :--( :--( :--(
ise

EntradaAutor: annalleida » dc. set. 30, 2009 5:21 pm

hola
una cosa: que es això del marcador?????? si eseñ que falta stic al 6!!!!!!
lluneta cuida't molt i deixa que et mimin!!!!!
ise ahir em van dir d'una residencia de Lleida (a la Bordeta) que busquen una infermera. si t'interessa et dono el numero.
al final he trucat a Manuel Mota Pronovias i m'han donat hora pel dia 13 per mirar les sabates!!!! tinc que anar a lóculista i aorofitare el viatge!!!! i de passo miro les sabates. ja us informare de models i preus :-)
i les altres comk esteu?????
naltres ara estem amb tema viatge. volem nar a Tailandia i ja vaig na a demanar pressupost ja que ja han sortit els preus del 2010 i s'han d'aprofitar els descomptes de venta anticipada!!!!
a les noves del foro benvingudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petonets per a totes!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 5:26 pm

annalleida ha escrit:hola
una cosa: que es això del marcador?????? si eseñ que falta stic al 6!!!!!!
lluneta cuida't molt i deixa que et mimin!!!!!
ise ahir em van dir d'una residencia de Lleida (a la Bordeta) que busquen una infermera. si t'interessa et dono el numero.
al final he trucat a Manuel Mota Pronovias i m'han donat hora pel dia 13 per mirar les sabates!!!! tinc que anar a lóculista i aorofitare el viatge!!!! i de passo miro les sabates. ja us informare de models i preus :-)
i les altres comk esteu?????
naltres ara estem amb tema viatge. volem nar a Tailandia i ja vaig na a demanar pressupost ja que ja han sortit els preus del 2010 i s'han d'aprofitar els descomptes de venta anticipada!!!!
a les noves del foro benvingudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petonets per a totes!!!

Hola anna!

Doncs si em pots donar el telefon em faras un favor :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: gracies guapa!!!

Així el dia 13 et tornaràs a emprovar el vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A bcn vas a l'oculista?

Ja et mires el viatge??? quan ho em de mirar??? nosaltres no sabem on anar encara...
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 5:32 pm

Ai que se m'ha passat!!! Pel marcador tens dos opcions

1. et crees una pàgina web de nuvis.org

2. cliques damunt d'un ticker (per exemple on tinc el de fumar) i s'obrirà una pàgina on en tens un munt per triar.

De qualsevol de les dos maneres et sortirà com una direcció, tu la copies i ho empegues a la firma del teu perfil.

Bueno m'he explicat una mica malament... sino entens algo m'ho dius :-)ok:
ise

EntradaAutor: Laia23 » dc. set. 30, 2009 7:11 pm

Jo em caso el 18/09/2010, i faig la cerimònia i el banquet al Mas del Txep
Laia23

Entrades: 13
Membre des de: dv. set. 11, 2009 7:46 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:30 pm

Laia23 ha escrit:Jo em caso el 18/09/2010, i faig la cerimònia i el banquet al Mas del Txep

Ja estas a la llista Laia :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A nosaltres ens va agradar molt el Mas del Txep però ens quedava una mica lluny. Segur que estareu de conya!!! :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 7:42 pm

Hola amors :( Aquest mes no mesta sent gaire profitos :( Entre el put* genoll que em dona pel ... i ara senyores i senyors estic de baixa i mhan dit que no saben si es un constipat normal, la grip estacional o la grip A, que a veure com evoluciono pq soc de risc al ser asmatica... un desastre!!!

A mes ens ha trucat el del video, que el mateix dia que nosaltres es casa el seu cosi i que li fara el video pero que com ens casem de mati que podra venir pero que al banquet no, que enviara a algu de mollerusa o al Alex i Genaro o algo aixi, que em sembla que els te algu del foro.

Llunetaaaaaaaaaa!!!! ens podem unir a combatre virus totes dues juntes!!!!!

Bueno, conteume coses boniques a veure si manimo, que pa que jo estigui xoooooooof.... raro, raro, raroooooooo!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 7:57 pm

Ostras quina jugarreta nuvia!!! Cuida`t molt reina!

Del video si vols demà t'aniré a mirar uns de molle que m'han dit que ho fan molt bé.
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 7:59 pm

ise ha escrit:Ostras quina jugarreta nuvia!!! Cuida`t molt reina!

Del video si vols demà t'aniré a mirar uns de molle que m'han dit que ho fan molt bé.

Es que ens agrada molt aquest!!! I ell ens ha dit que hi confia plenament amb la persona que enviara al restaurant. I el que ens agrada es el montatge que despres fa ell i aixo sera el mateix. Lo unic on no estara diu que es al restaurant :( tu que faries?
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 8:03 pm

Dona, entenc que t'agradi aquest! jeje però també és una mica jugarreta que no hi sigui durant tota la boda... lo unic que també al més important si que hi serà...
No ho se reina, parle-ho tranquil·lament...
ise

EntradaAutor: ErikaB » dc. set. 30, 2009 8:21 pm

Amelie ha escrit:Bona Nit Nenesss!!!!

Que tal la setmaneta?? Vinga ànims que ja s'acaba i tenim festa Major!!!

Miriameta: M'he començat a llegir la crònica, que xuli i quina gràcia lo del certificat de matrimoni lycos, esteu els dos super jovenets jeje!! Ah! i que consti que no vull dir que ara sigueu grans, però aquelles fotos feu una careta de jovenets!! Hem va fer molta gràcia veuret l'altre dia, a més et prova molt el matrimoni, se't veia super Feliççç!! :-):-):-): Per cert al final fem kedada demà???

CC83: Que treballadora xiqueta!! Hauràs de demanar un plus, que és això de plegar a les 21:00 això no pot ser!! Ànims amb la feina i tots els preparatius!!! >.-<:

Nuvia: Com et trobes?? Que tal el genoll? Espero que et trobis millor!! :-)ok:

Pikys: Que vagi moooolt bé el cap de setmana!! Que veig que el tens repleto de feineta!! Disfruta'l!!

Cuca: Que tal guapíssima!! Com ha anat el dia del sant, per cert FELICITATS!! que no t'ho havia dit!! Espero que hagis pogut disfrutar-lo al màxim!!!

LLuneta: Com van els ànims neneta?? Espero que et trobis millor, i ho dic en serio em sap greu que ho passis malament, però busca el cantó positiu de la vida i pensa que ni molt menys et mereixes el que t'està passant i que aviat tot canviarà de color!! *.-o-o.* Ànims i FELICITATS també guapíssima!! Espero que dins de tot hagis passat un bon dia del sant!!!

Ise: Que tal neneta?? Fa molt dies que no passes pel foro, et trobem a faltar!! Com va tot?? Espero que molt bé i per qualsevol cosa ja ho saps!!! ::love::

Istar: Veig que tu també vas força enfeinada, Ànims que tu pots!!! Ja et vaig dir amb un altre post que les sabates que més m'agradaven eren les de la tercera foto, però estic amb tu amb el tema de poder-les provar, si les trobes aquí LLeida millor, que millor!!! Ja ens explicaràs!!
:-///:

ErikaB: Benvinguda i Felicitats per la Boda!! Ja veus que som unes quantes les Lleidatanes del 2010!! L'empresa que comentes no hem sona, però la idea de fer-ho en una casa rural hem sembla molt xulo, d'empreses de catering a mi hem sona una que l'any passat estava a fira núvis i suposo que aquest any també hi serà es diu cal ble, crec que si ho poses al google et sortirà la pàgina web. :-.:·::

Bueno nenes vaig a fer feineta que avui no tenim jefe, però estem a tope de treball!!
Una Abraçada a totes!!!

Hola lleidatanes!
Enhorabona a totes! avui és el segon dia que entro al forum i vaig molt perduda... a nosaltres ens agradaria casar-nos aquest 2010 abans de l'estiu, però encara no tenim lloc ni data!!! em sembla que vaig una mica tard, no? pel que he vist totes ho heu preparat amb molt de temps i jo nomes tinc 8 mesos...m'haureu d'ajudar. la veritat es que anem una mica perduts, només sabem que volia una boda una mica diferent, i hem començat a mirar 2 o 3 llocs, els que més ens agraden (i encara tenen dates lliures) són el Moli del Duc a Corbins, ho fa un catering que es diu 5 sentits, o bé una casa rural de Belpuig que és una preciositat. A la casa rural has de montar-t'ho tot, carpa per si plou.. catering, cadires...Uuff molta feina i el pressupost sens dispara aprox a uns 150-160 euros per cap (amb carpa), i això em semblen molts diners,però cop vaig molt preduda potser no es tant car. Ayyyyy, estaria be que em poguessiu aconsellar sobre preus, cateings, llocs...
gràcies guapes!
ErikaB

Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 24, 2009 3:37 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 8:32 pm

Hola Erika! quan he modificat la llista em sonava que faltava algu.. ho sento!!!

Doncs no conec cap dels dos llocs que dius :--( :--( quins altres llocs heu mirat???

Pel tema de planificar la boda amb 8 mesos jo crec que ho podeu fer perfectament :-)ok: :-)ok: :-)ok: i si necessites alguna cosa ja saps que intentarem ajudar-te :-) :-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:38 pm

ISTAR82 ha escrit:

Eiiiiiiiiii torno a estar per aki... tinc febre com la núvia i no sé què és el que em passa però puc escriure i passo a saludar-vos... què guai això de tenir u n 5 al marcador...!!!! Jo ja tinc un 7... i fa canguelo... pq hi tantes coses a fer i ens queda tan poc ... temps per fer-les jeje (cançó dels meus pets) XDDD :-)ok:
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant