Ninetes meves com va anar la quedada d'ahir??meu d'explicar les solucions del pacte num 1 i del pacte num 2 espero q sigui veritat i que poguem estar sempre aixi de be com estem ara!!
Tara avui les invis q be una cosa menus...jijijiji!!!si esq te qeda na'!!!Ja ens les ensenyaras....
Laiac seguim igual???jo ja et vai dir q a veure si ens faras tietes abans dora...!!!
Elxa q tal la entrevista???
Giss asi q tienes a los suegros de visita???seguro q tu suegra a venido a espiarte para contarselo a la otra i criticarte!!!jijijijijiji!!!

jajajjajajaaj!!! (es broma)
Happi aixi q as anat a l'esglesia am la noia de les flors...q guay espero q et faci aviat el pressupost i no ens facis gaires ganyes de q et surt economic ja q jo no puc triar floristeria ai danar a una xq tinc molt de compromis i bueno tmb magrada molt com treballa!!!
Black alfinal vas fer pellas de la uni???jo no vai passar xq e començat a fer una miqeta de regim i no tinc gaire gana i cm q ell sel va fer a casa ja no vai passa a buscar sopar...!!!
Papallona q no tan pagat totes les ores q fas????ostres nena si estas mes temos a la feina q a casa!!!
Nur aixi q encostipada...ai ai ai aqets nens q tot o enganxen...
Torsaeann a veure si ens veiem q fa un munt de dies q no te veo!!
Ara xl q vei toca afegirne una altre a la llista uff el meu cap pobriso mira q sou poqetes i conto un munt de vegades els noms fins a fer 10 i ara aure de contar 11...
Nupubo dns jo tmb espero coneixet aviat!!