També tenim la data el 27 d'Agost, i ara estem decidint restaurant, això es tot!!!!
Autor: NUVOLET » dc. set. 30, 2009 8:46 am

Autor: J&M2011 » dc. set. 30, 2009 9:21 am
Autor: ISTAR82 » dc. set. 30, 2009 9:33 am
annalleida ha escrit:hola!!!!!
ise la teva germana és infermera?????? a l'arnau s'ha d'apuntar a la borsa de treball i li aconsello que vingui a parlar amb direcció si ja esta apuntada o si ha treballat alguns dies. i si no que miri per alguna residencia o per cliniques privades.
el vestit no el diré, meu d'entendre. és de pronovias i és molt senzill. tot el contrari del que buscava pero m'el vaig provar i em va agradar. una cosa, ahir vaig nar pel carrer major i volia veure sabates de nuvia i no vaig trovar cap sabateria que en tingues. nomes el Farreres i nome stenia 3 models i eren lletjos!!!! on s'han de comprar, a la mateixa botiga que el vestit????
on si que en vaig veure va ser a Tarreag i dels 170 euros no baixaven. eren de la Sara Navarro. Per la web he vist que la Pura Lopez ja ha tret la nova col-lecció i estan molt bé pero no sé on n'hi ha!!!!!!!
no tinc gaires noveteats del tema boda. la setmana que venirem a parlar amb el capella per tot el tema cursets.
al novembre és el fira nuvis. el primer finde!!!!!! ja en yinc ganes, fa 3 anys que i vaig i aquest per fi podré dir que ja tinc data de boda :)
us deixo que vaig a arreglar una mica la casa (la dels meu pares) i a comprar algo. i si puc a al tarda a descansar una mica que començo 3 nits seguides :(((((
lluneta ja t'han donat alguna cosa?????? has d'estar feliç que ja tens el vestit!!! a més t'imgines que fos el mateix que el meu, les 2 som noies Pronovias 2010 :)
a les altres bona setmana i no us canseu molt!!!!!
Autor: ISTAR82 » dc. set. 30, 2009 9:40 am
nuvia2010 ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!
Autor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 9:55 am

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 3:38 pm

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 3:40 pm
ISTAR82 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!
A que mola tenir ja el 5 al marcador...quin canguel·lo som les primeres de la llista, ara ja sé qui ets! es que pel nom al mail no ho sabia i vaig anar deduint..jijijij!!!
Sou les primeres de la llista!!!

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 3:41 pm
lluneta29 ha escrit:Hola noies,... avui no us puc dir gran cosa, estic al llit amb febre... a vere si milloro i puc estar-me aquí a l'ordinador.. he vingut a veure els nomenaments telemàtics, però res... seguim igual... no hi ha feina per a mi...tingueu bon dia, encara que plogui...

Autor: annalleida » dc. set. 30, 2009 5:21 pm

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 5:26 pm
annalleida ha escrit:hola
una cosa: que es això del marcador?????? si eseñ que falta stic al 6!!!!!!
lluneta cuida't molt i deixa que et mimin!!!!!
ise ahir em van dir d'una residencia de Lleida (a la Bordeta) que busquen una infermera. si t'interessa et dono el numero.
al final he trucat a Manuel Mota Pronovias i m'han donat hora pel dia 13 per mirar les sabates!!!! tinc que anar a lóculista i aorofitare el viatge!!!! i de passo miro les sabates. ja us informare de models i preus![]()
i les altres comk esteu?????
naltres ara estem amb tema viatge. volem nar a Tailandia i ja vaig na a demanar pressupost ja que ja han sortit els preus del 2010 i s'han d'aprofitar els descomptes de venta anticipada!!!!
a les noves del foro benvingudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
petonets per a totes!!!
A bcn vas a l'oculista?
Autor: ise » dc. set. 30, 2009 5:32 pm

Autor: Laia23 » dc. set. 30, 2009 7:11 pm
Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:30 pm
Laia23 ha escrit:Jo em caso el 18/09/2010, i faig la cerimònia i el banquet al Mas del Txep

Autor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 7:42 pm

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 7:57 pm

Autor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 7:59 pm
ise ha escrit:Ostras quina jugarreta nuvia!!! Cuida`t molt reina!
Del video si vols demà t'aniré a mirar uns de molle que m'han dit que ho fan molt bé.

Autor: ise » dc. set. 30, 2009 8:03 pm

Autor: ErikaB » dc. set. 30, 2009 8:21 pm
Amelie ha escrit:Bona Nit Nenesss!!!!
Que tal la setmaneta?? Vinga ànims que ja s'acaba i tenim festa Major!!!
Miriameta: M'he començat a llegir la crònica, que xuli i quina gràcia lo del certificat de matrimoni lycos, esteu els dos super jovenets jeje!! Ah! i que consti que no vull dir que ara sigueu grans, però aquelles fotos feu una careta de jovenets!! Hem va fer molta gràcia veuret l'altre dia, a més et prova molt el matrimoni, se't veia super Feliççç!!Per cert al final fem kedada demà???
CC83: Que treballadora xiqueta!! Hauràs de demanar un plus, que és això de plegar a les 21:00 això no pot ser!! Ànims amb la feina i tots els preparatius!!!![]()
Nuvia: Com et trobes?? Que tal el genoll? Espero que et trobis millor!!![]()
Pikys: Que vagi moooolt bé el cap de setmana!! Que veig que el tens repleto de feineta!! Disfruta'l!!
Cuca: Que tal guapíssima!! Com ha anat el dia del sant, per cert FELICITATS!! que no t'ho havia dit!! Espero que hagis pogut disfrutar-lo al màxim!!!
LLuneta: Com van els ànims neneta?? Espero que et trobis millor, i ho dic en serio em sap greu que ho passis malament, però busca el cantó positiu de la vida i pensa que ni molt menys et mereixes el que t'està passant i que aviat tot canviarà de color!!Ànims i FELICITATS també guapíssima!! Espero que dins de tot hagis passat un bon dia del sant!!!
Ise: Que tal neneta?? Fa molt dies que no passes pel foro, et trobem a faltar!! Com va tot?? Espero que molt bé i per qualsevol cosa ja ho saps!!!![]()
Istar: Veig que tu també vas força enfeinada, Ànims que tu pots!!! Ja et vaig dir amb un altre post que les sabates que més m'agradaven eren les de la tercera foto, però estic amb tu amb el tema de poder-les provar, si les trobes aquí LLeida millor, que millor!!! Ja ens explicaràs!!
![]()
ErikaB: Benvinguda i Felicitats per la Boda!! Ja veus que som unes quantes les Lleidatanes del 2010!! L'empresa que comentes no hem sona, però la idea de fer-ho en una casa rural hem sembla molt xulo, d'empreses de catering a mi hem sona una que l'any passat estava a fira núvis i suposo que aquest any també hi serà es diu cal ble, crec que si ho poses al google et sortirà la pàgina web.![]()
Bueno nenes vaig a fer feineta que avui no tenim jefe, però estem a tope de treball!!
Una Abraçada a totes!!!
Autor: ise » dc. set. 30, 2009 8:32 pm

Autor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:38 pm
ISTAR82 ha escrit:nuvia2010 ha escrit:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Tinc un 5 al marcador!!!!!!!!!!!
A que mola tenir ja el 5 al marcador...quin canguel·lo som les primeres de la llista, ara ja sé qui ets! es que pel nom al mail no ho sabia i vaig anar deduint..jijijij!!!