"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 6:32 pm

nur_jor ha escrit:Juer... Us havia escrit un missatge i se m'ha borrat tot!! Ultimament la conexió em va fatal!!!
Fa temps que no estic massa pel foro ni res! I avui aprofitaré! jejeje!
Va, per començar us passaré una fotillo del pentinat que li vaig per a ma cosina aquest dissabte que va anar de boda.
Ella sempre vol que la pentini jo, pero a mi no m'agrada massa... perque quan em surt bé, tots contents! però a la que no em surt bé... mare meva!! que no em passi res!! jajjaja!
Per sort aquest dissabte va sortir bé, o almenys a ella li va agradar... us deixo fotillo!

JOLINESSSS NENAAAA!! Potser que em pentinis tu no en la meva boda? Estàs feta una artistassa!!

Com estàs del encostipat?

No sé si ho has llegit per aquí, però al dissabte matí tenim cita a l'hotel on em caso a veure el muntatge de tot. Em fa molta ilusió pq només ho he vist en fotos i ho vull veure en directe... i imaginar-m'hi... Ja faré fotos... jejeje...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 6:35 pm

Sí Nur! JO estic amb l'estiu... Es que si ho preguntes i et diu que no, ja no tens més remei. Pq fiquen taaaantes pegues aquests mossens??? Veus, jo no tindré aquest problema... Com si vull ficar una tracaaaa tu!!! Si no pregunta-ho a algu que coneguis segur que ho hagi fet allí. Però no al mossén... No sé, eh? Es el que penso... Total quan et tirin l'arròs ja estaràs casada... jijiji... Tu digue'ls a la gent que ho porti d'estranquis... :-)
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 6:41 pm

estiu2010 ha escrit:
nur_jor ha escrit:Ais... dissabte m'he de posar al dia de moltes coses!!

No se... com això del pacte! Que llegeixo moltes coses sobre el "pacte" però no m'entero massa... Ahir al sopar és va aclarir el tema? Dissabte en sortiré de dubtes!

I això de les bossetes! Feu comanda? A qui li he de dir? Eis!! Una coseta... a veure què farieu vosaltres en la meva situació: resulta que he sentit a dir que el mossen del meu poble no vol que es llenci arròs al sortir de l'esglèsia, i jo vull arros!!! HO VULL!!! però clar, no és segur perquè és allò de "he sentit a dir..." que no saps si es veritat o no, i per sortir de dubtes em diuen que ho pregunti al mossen... però clar!!! jo penso, ostres! si ho pregunto i em diu que no, no em podran llençar arròs! però si no ho pregunto jo "no sabria res" i em podrien llençar arròs encara que aquell home no volgues...
que farieu vosaltres de mi?? ho preguntarieu? o passando??

Jo x si de cas no o preguntaria....jijijijijij!!!no vagi a ser q despres encara et digues sort q et vaig avisar...tu feste la tonta i nosaltres et tirarem arrox!!!!i llenties!!!q signifiqen diners!!

Passando, no? Seria lo millor... I és que és bonic que et llencin arròs! I a mi m'agradaria... Ais! Quin home tenim al poble!!!! Entre aìxò i les flors em té fregida!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 6:47 pm

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:Juer... Us havia escrit un missatge i se m'ha borrat tot!! Ultimament la conexió em va fatal!!!
Fa temps que no estic massa pel foro ni res! I avui aprofitaré! jejeje!
Va, per començar us passaré una fotillo del pentinat que li vaig per a ma cosina aquest dissabte que va anar de boda.
Ella sempre vol que la pentini jo, pero a mi no m'agrada massa... perque quan em surt bé, tots contents! però a la que no em surt bé... mare meva!! que no em passi res!! jajjaja!
Per sort aquest dissabte va sortir bé, o almenys a ella li va agradar... us deixo fotillo!

JOLINESSSS NENAAAA!! Potser que em pentinis tu no en la meva boda? Estàs feta una artistassa!!

Com estàs del encostipat?

No sé si ho has llegit per aquí, però al dissabte matí tenim cita a l'hotel on em caso a veure el muntatge de tot. Em fa molta ilusió pq només ho he vist en fotos i ho vull veure en directe... i imaginar-m'hi... Ja faré fotos... jejeje...

Jajajaja!! Quina gracia! Una artistassa diu!! Eren 4 clips mal posats i un pot sencer de laca!!! Em va dir que al dia seguent encara li durava el pentinat de la laca que li vaig posar! jajaja!! Oh! Ella es queixava que no li aguantaria... toma laca! :-))

Del constipat bé, dintre el que cap, però veig que tu si estas fotuda! No tens veu? Es fotut, eh!! A cuidar-se!!

Dissabte vas a l'hotel? Que guai!! Canvia molt de veure-ho en fotos a veure-ho en persona! Te'n fas més a la idea! Que vagi molt bé! Fes fotitos nena!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 6:52 pm

nupubo ha escrit:Sí Nur! JO estic amb l'estiu... Es que si ho preguntes i et diu que no, ja no tens més remei. Pq fiquen taaaantes pegues aquests mossens??? Veus, jo no tindré aquest problema... Com si vull ficar una tracaaaa tu!!! Si no pregunta-ho a algu que coneguis segur que ho hagi fet allí. Però no al mossén... No sé, eh? Es el que penso... Total quan et tirin l'arròs ja estaràs casada... jijiji... Tu digue'ls a la gent que ho porti d'estranquis... :-)

Doncs si... jo passaré i no preguntaré res... el problema és que jo volia fer lo de les bossetes d'arròs... i continuo volent-les fer! I si durant els preparatius amb el mossen per la cerimonia em diu algo al respecte, sortint d'ell... pos m'hauré de fotre... :--( tot i el que has dit es veritat.... Si ell em fa algun comentari encara que no li tregui el tema, pos optaré per dir als invitats que portin l'arròs d'estrangis... jejeje!! Clar, els invitats poden fer el que volen! Els nuvis no en tenen cap culpa!!
Weeeeeeeeeeee!! Tindré arròs!!!! :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 7:05 pm

nur_jor ha escrit:
nupubo ha escrit:Sí Nur! JO estic amb l'estiu... Es que si ho preguntes i et diu que no, ja no tens més remei. Pq fiquen taaaantes pegues aquests mossens??? Veus, jo no tindré aquest problema... Com si vull ficar una tracaaaa tu!!! Si no pregunta-ho a algu que coneguis segur que ho hagi fet allí. Però no al mossén... No sé, eh? Es el que penso... Total quan et tirin l'arròs ja estaràs casada... jijiji... Tu digue'ls a la gent que ho porti d'estranquis... :-)

Doncs si... jo passaré i no preguntaré res... el problema és que jo volia fer lo de les bossetes d'arròs... i continuo volent-les fer! I si durant els preparatius amb el mossen per la cerimonia em diu algo al respecte, sortint d'ell... pos m'hauré de fotre... :--( tot i el que has dit es veritat.... Si ell em fa algun comentari encara que no li tregui el tema, pos optaré per dir als invitats que portin l'arròs d'estrangis... jejeje!! Clar, els invitats poden fer el que volen! Els nuvis no en tenen cap culpa!!

Clar que sí i ja et dic... ja estaràs casada!!! que digui el que vulguui el Sr. mossén!!

Molt fotuda estic nena... De malestar noe n tinc, però tos, mocs i falta de veu tant com en vulguis... Avui me les he vist molt malament per fer la classe i clar... No pots cridar. Ja els he avisat... que a la mínima que parlessin i hagués de cridar l'atenció que els enviaria a la classe del costat, que això els sap grau. I n'hi han anat dos. Jolines!! Jo no podia forçar més la veu del que ja ho he fet!

Quan els havia d'explicar algo els feia seure a prop meu pq es que hi havia moments que algunes paraules ni em sortien. Ara he anat al metge i al divendres hi he de tornar pq a part de que em poso afònica en cada encostipat, fa cosa d'un any i mig que ja no tinc la veu que tenia. Com més apagada... I em poso una mica afònica ni que no estigui encostipada. Vull que m'ho revisin a veure si tindré els famosos nòduls a la gola... (malaltia de mestres) No sé... ja us explicaré...
nupubo

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 7:08 pm

Happi espero q el teu ball no sigui com aqest!!! Fixeuvos en el detall pintes incloses!!!jajajaja!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :--(

http://youtube.com/watch?v=NWuL6VrFiWY

Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 7:15 pm

Aixo sembla un programa de la tele!!!

http://youtube.com/watch?v=O-Aiof35w8U

Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

Re:

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 7:26 pm

nupubo ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Clar que sí i ja et dic... ja estaràs casada!!! que digui el que vulguui el Sr. mossén!!

Molt fotuda estic nena... De malestar noe n tinc, però tos, mocs i falta de veu tant com en vulguis... Avui me les he vist molt malament per fer la classe i clar... No pots cridar. Ja els he avisat... que a la mínima que parlessin i hagués de cridar l'atenció que els enviaria a la classe del costat, que això els sap grau. I n'hi han anat dos. Jolines!! Jo no podia forçar més la veu del que ja ho he fet!

Quan els havia d'explicar algo els feia seure a prop meu pq es que hi havia moments que algunes paraules ni em sortien. Ara he anat al metge i al divendres hi he de tornar pq a part de que em poso afònica en cada encostipat, fa cosa d'un any i mig que ja no tinc la veu que tenia. Com més apagada... I em poso una mica afònica ni que no estigui encostipada. Vull que m'ho revisin a veure si tindré els famosos nòduls a la gola... (malaltia de mestres) No sé... ja us explicaré...

Molts mestres sofreixen de la veu! Als cursets de riscos laborals dels mestres sempre destaquen aquest tema! I és que la veu és la principal eina de treball. A veure què et diu el metge! Cuida't!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 7:27 pm

Estiu nena, quins videos!! El segon si que sembla un programa de tele, oi? jejeje!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dc. set. 30, 2009 7:46 pm

Ninetesssssssss!!!!!!!!

quina gana que tinc, us entro a saludar i me'n vaig a fer el sopar amb el meu nen, quan està a casa aprofito per fer soparets bonics....bé, del que ens agraden, una torradeta amb cabrales, una altra amb codonyat i anxoves, l'altre de permil salat i formatge fos......................mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Nur_jor.............jo també vull que em pentinis eeeeeeeee, quin pentinat més xulo, m'agrada molt de debò...ets una artista!!!!i encara que gastessis un pot de laca....això ningú ho veu!!!!!!

estiu ninetaaaaaaa......deu ni do amb la cuina no???però vaja, un esforç i després tindràs un piset la mar de monu!!!!!!!!!!!!i si, decorar, moblar......etc etc és car i se te'n van els cuartos.........ara, jo casi tot ho de la cuina és d'IKEA!!!i aquí davant de clixé que hi ha coses moniiiiiiiiiiissimes!!!!!!!!!!!!

un patuneta totes que aquell ja està a la cuinaaaa......jo que abans sopava a les 22 o més ara mireu!!!!!jijijjijiji
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dc. set. 30, 2009 7:46 pm

estiu2010 ha escrit:Happi espero q el teu ball no sigui com aqest!!! Fixeuvos en el detall pintes incloses!!!jajajaja!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :--(

jajajajajajajaja
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 8:41 pm

Ninetes....ja torno a ser aquiii!!! aixxx estic rebentada!!!!! :star::

A veure....HE DE FER COMANDA PER LES BOSSETES DE L'ARRÒS. QUI VOL BOSSETES I QUANTES???? ESK AQUESTA NIT FARÈ LA COMANDA NECESSITO SABER-HOO JAAAAA

Elxa....cogemos 1 pack de bossetes a medias??? yo por mi sip....

Laiac...com ha anat la tarde???....

Tara.... el tema de les invis??? ja ho teniu enllestit????

Giss...hoy me he acordado de ti pq pensaba en el "niño mueble" jajajajaja :-) eres la leche!!!!!

Papallona...ja has reclamat la teva nòminaaaaaa???? hombreeeee que se han pensado!!!! :--( per cert, quan voleu anar a la Roca???? això és allò dels outlets, no????

Estiu...jo tampoc puc gastar gaire, per no dir res pero almenys estàs amb nosaltres, no???? jo vaja....no tinc intenció de gastar però peer distreure'm i riure una estoneta. Ahhhh!!! ara mirarè el video!!!!

Nur...com estàs bonica!!!! ja tenim ganes de veure't!!! aquest dissabte, no?????

Torsaeann....com va anar ahir el sopar???? llàstima que no puguis venir de dissabte, ahir només vam coincidir uns minuts... :-( . Tinc ganetes de que arribi el 17 per fer l'altra super quedada..............jejejeje

Aixx ninetes....sabeu que em passa???? QUE TINC GANA PERÒ NO TINC GANES DE FER RES.............. >.-<: >.-<: >.-<: EJEJEJEJEJEJ
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 8:46 pm

blackmamba ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Happi espero q el teu ball no sigui com aqest!!! Fixeuvos en el detall pintes incloses!!!jajajaja!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :--(

jajajajajajajaja

Mareta meva...quina vergonya m'a fet això. Per fer-ho més val no fer res....jajajajaja. Quin garbo que te la tiaaa...eee!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 8:56 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja torno a ser aquiii!!! aixxx estic rebentada!!!!! :star::

A veure....HE DE FER COMANDA PER LES BOSSETES DE L'ARRÒS. QUI VOL BOSSETES I QUANTES???? ESK AQUESTA NIT FARÈ LA COMANDA NECESSITO SABER-HOO JAAAAA

Giss...hoy me he acordado de ti pq pensaba en el "niño mueble" jajajajaja :-) eres la leche!!!!!

Papallona...ja has reclamat la teva nòminaaaaaa???? hombreeeee que se han pensado!!!! :--( per cert, quan voleu anar a la Roca???? això és allò dels outlets, no????

Estiu...jo tampoc puc gastar gaire, per no dir res pero almenys estàs amb nosaltres, no???? jo vaja....no tinc intenció de gastar però peer distreure'm i riure una estoneta. Ahhhh!!! ara mirarè el video!!!!

Nur...com estàs bonica!!!! ja tenim ganes de veure't!!! aquest dissabte, no?????

Torsaeann....com va anar ahir el sopar???? llàstima que no puguis venir de dissabte, ahir només vam coincidir uns minuts... :-( . Tinc ganetes de que arribi el 17 per fer l'altra super quedada..............jejejeje

Aixx ninetes....sabeu que em passa???? QUE TINC GANA PERÒ NO TINC GANES DE FER RES.............. >.-<: >.-<: >.-<: EJEJEJEJEJEJ

Happiness ho estat mirant i només n'he vist en un color blau cel que no sé si serà del mateix to que les que tinc encomanades ni la mida. Posa: 50 X Bolsa Bolso de Organza azul para Joya Boda Regalo. No sé per 1 euro i els portes repartits entre nosaltres... Potser sí que m'arrisco i si no em serveixen ja les guardaré per ma germana quan se casi.. Jo que sé... No trobes? Llavors n'hi hauria més en blau que daurat, però bueno...
nupubo

EntradaAutor: Giss » dc. set. 30, 2009 9:07 pm

Hola boniques meves!!!
Jo, com li doneu a latecla no? porto un rato ficant-me al dia!!!

Jo aquesta tarda he anat a la floristeria de la Papallona, a Reus, i m'ha ensenyat una miqueta del què fan, però m'ha dit que m'esperi a la fira de tot nuvis que s'encarreguen ells de fer la majoria de la decoració i que podré veure més cosetes... així que res, a esperar toca...
Desprès hem anat a Rosa clarà a donar la paga y señal... nada más y nada menos que la mitad! és el que et demanen... així que ja és oficial! ja tinc vestit!!!!
I per últim hem anat a Salou, a Blanc de Nil a compar-me un vestidet blanc per ferr-me les fotos a la platja... però només tenien dos i em quedaven com el cul... així que res, li he demanat al meu nino que pel cumple hem regali un de kanacca que m'agrada molt, i l'aprofitaré pel dia que hagim d'anar a signar...

Y esa ha sido mi tarde! quins popurris faig de català i castellà no? jajaja sóc així jo...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 9:11 pm

Giss ha escrit:Hola boniques meves!!!

Jo aquesta tarda he anat a la floristeria de la Papallona, a Reus, i m'ha ensenyat una miqueta del què fan, però m'ha dit que m'esperi a la fira de tot nuvis que s'encarreguen ells de fer la majoria de la decoració i que podré veure més cosetes... així que res, a esperar toca...
Desprès hem anat a Rosa clarà a donar la paga y señal... nada más y nada menos que la mitad! és el que et demanen... així que ja és oficial! ja tinc vestit!!!!
I per últim hem anat a Salou, a Blanc de Nil a compar-me un vestidet blanc per ferr-me les fotos a la platja... però només tenien dos i em quedaven com el cul... així que res, li he demanat al meu nino que pel cumple hem regali un de kanacca que m'agrada molt, i l'aprofitaré pel dia que hagim d'anar a signar...

Y esa ha sido mi tarde! quins popurris faig de català i castellà no? jajaja sóc així jo...

Jopeta...vaya tarde més bien aprovechada, no???? no has tenido classe o ha plegado pronto???
Oye..lo que propuso Elxa de ir a la Fira un dia nosotras solas sin ellos sería un buen plan, no???? vaya, yo si estáis de acuerdo podríamos hacerlo y asi estudiar previamente las ofertas que van a haber.....jajajajaj. El dia que vayamos con ellos ya lo tendremos todo aprendido...jajajja :-///:
Y sabes cual es el vestido de Kanacca que vas a coger????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nupubo » dc. set. 30, 2009 9:17 pm

Giss no serà pas la floristeria trevol? Es que com que has dit de reus... he pensat que igual coincidiem. La trevol és la que treballa en la decoració de l'hotel on em caso...

Tu también et cases pel civil? Es que ja em faig un lio amb tantes comptes enrere i de tot...
nupubo

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 9:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja torno a ser aquiii!!! aixxx estic rebentada!!!!! :star::

Hola!!
Eis, que t'acabo d'enviar un mail per lo de les bossetes, a veure si encara hi sóc a temps!
I... dissabte si no hi ha res de nou vindré!! jejeje! A partir de les 11, que abans estic liada, però després amb les ninetes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 9:21 pm

Si nena!! La meitat et demanen!!
Oficialment... enhorabona pel vestit!! jejeje!!
Si t'agrada el vestit de kanacca endavant, que aquí la elxa i la black n'han quedat molt contentes amb aquesta web! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants