ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Hola noies,... avui no us puc dir gran cosa, estic al llit amb febre... a vere si milloro i puc estar-me aquí a l'ordinador.. he vingut a veure els nomenaments telemàtics, però res... seguim igual... no hi ha feina per a mi...tingueu bon dia, encara que plogui...
Malaltona... com et trobes??? Al mig dia t'he trucat pero no em donava linea![]()
![]()
Què raro... el devia tenir sota el coixí... a més se m'ha gastat la bateria al migdia també... es ke la febre m'ha donat molta son i moooolta calor i ara encara stik rara... el jordi ma fotut bronca pq diu que no em rento les mans suficients, i que pels simptomes és o grip A o grip normal... aixs mare meva!!! Estic com la nuvia, què ens hem ficat d'acord???

Es un molt bon lloc, benvinguda si no t'ho havia dit... es que som tantes que ja em perdo!!! I aviat aviat començarà el nostre any, us heu donat compte que estem a l'octubre?? Dues passes i novembre i una mes, i el 2010!!!!!! Què fort em sembla tot... ma mare ja té preparades les valerianes diu que me les començarà a donar a principis d'any jeje...