NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:40 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Hola noies,... avui no us puc dir gran cosa, estic al llit amb febre... a vere si milloro i puc estar-me aquí a l'ordinador.. he vingut a veure els nomenaments telemàtics, però res... seguim igual... no hi ha feina per a mi... :--( tingueu bon dia, encara que plogui...

Malaltona... com et trobes??? Al mig dia t'he trucat pero no em donava linea :--( :--( :--(

Què raro... el devia tenir sota el coixí... a més se m'ha gastat la bateria al migdia també... es ke la febre m'ha donat molta son i moooolta calor i ara encara stik rara... el jordi ma fotut bronca pq diu que no em rento les mans suficients, i que pels simptomes és o grip A o grip normal... aixs mare meva!!! Estic com la nuvia, què ens hem ficat d'acord??? :--( :--( :--( Cuida't molt eh! Segur que venen mesos millors, tú m'ho has dit, ah per cert, núvia, crec que m'hauràs de pagar les braves pq si van cridan profes d'un en un no treballo ni al 2011!!!!! Ja no sé com pendre-m'ho... al menys hi ha molta gent com jo i això consola... :-/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:42 pm

annalleida ha escrit:hola
una cosa: que es això del marcador?????? si eseñ que falta stic al 6!!!!!!
lluneta cuida't molt i deixa que et mimin!!!!!
ise ahir em van dir d'una residencia de Lleida (a la Bordeta) que busquen una infermera. si t'interessa et dono el numero.
al final he trucat a Manuel Mota Pronovias i m'han donat hora pel dia 13 per mirar les sabates!!!! tinc que anar a lóculista i aorofitare el viatge!!!! i de passo miro les sabates. ja us informare de models i preus :-)
i les altres comk esteu?????
naltres ara estem amb tema viatge. volem nar a Tailandia i ja vaig na a demanar pressupost ja que ja han sortit els preus del 2010 i s'han d'aprofitar els descomptes de venta anticipada!!!!
a les noves del foro benvingudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

petonets per a totes!!!

Si si, ja em mimen... lo que ara el jordi ha hagut de marxar un momentet que diumenge fan una desfilada a corbins i ell desfila i ha anat a ensajar... ja faré fotos!!! Però aquest matí s'ha aixecat a les 7.30 m'ha preparat el frenadol i el esmorzar i al migdia m'ha fet el dinar, ha netejat la cuina i ha plegat tota la roba... no em puc queixar la veritat!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:45 pm

Laia23 ha escrit:Jo em caso el 18/09/2010, i faig la cerimònia i el banquet al Mas del Txep

Jo també vaig mirar el mas del Txep i la veritat es que ens va agradar mooolt però va guanyar la Boscana, no sé pq... jeje ::love:: Es un molt bon lloc, benvinguda si no t'ho havia dit... es que som tantes que ja em perdo!!! I aviat aviat començarà el nostre any, us heu donat compte que estem a l'octubre?? Dues passes i novembre i una mes, i el 2010!!!!!! Què fort em sembla tot... ma mare ja té preparades les valerianes diu que me les començarà a donar a principis d'any jeje... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:46 pm

ise ha escrit:Ostras quina jugarreta nuvia!!! Cuida`t molt reina!

Del video si vols demà t'aniré a mirar uns de molle que m'han dit que ho fan molt bé.

Ise que son els mateixos que els meus?? PQ m'han dit que també ho fan moooolt i moooolt bé... he de demanar una mostra pq encara no sé res però la germana de ma cunyada em va dir que l'havia vist i ho fan tipo videoclip molt amé... són els mateixos?? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:49 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola amors :( Aquest mes no mesta sent gaire profitos :( Entre el put* genoll que em dona pel ... i ara senyores i senyors estic de baixa i mhan dit que no saben si es un constipat normal, la grip estacional o la grip A, que a veure com evoluciono pq soc de risc al ser asmatica... un desastre!!!

A mes ens ha trucat el del video, que el mateix dia que nosaltres es casa el seu cosi i que li fara el video pero que com ens casem de mati que podra venir pero que al banquet no, que enviara a algu de mollerusa o al Alex i Genaro o algo aixi, que em sembla que els te algu del foro.

Llunetaaaaaaaaaa!!!! ens podem unir a combatre virus totes dues juntes!!!!!

Bueno, conteume coses boniques a veure si manimo, que pa que jo estigui xoooooooof.... raro, raro, raroooooooo!!!!

¨Hola wuapa com estàs?? Jo stik tan xafada com si m'hagués passat un camió per sobre!!! Però es que porto tot el dia al llit i ja no aguantava més!!!! Buffff,..,, em fa mal l'esquena i tot!!! I m'avurreixo molt también!!! Cuida't molt grup de risc eh!!! Jo también tinc por que no sigui grip A pq feia anys que no tenia febre tan alta... m'he asustat i tot!!! Ara stik una mica millor...
Això del video és un desastre... el Genaro el coneix el Jordi va fer un curset de foto amb ell i els de mollerussa poder son els mateixos que els meus!!! Pq són de mollerussa però no sé ni com es diuen.... l'altre dia vaig anar a donar la paga i senyal pq sino me'ls prenien... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 8:50 pm

ErikaB magrada molt el teu nom!! Te carisma, personalitat, força, jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 8:51 pm

lluneta29 ha escrit:

Del video si vols demà t'aniré a mirar uns de molle que m'han dit que ho fan molt bé.

Ise que son els mateixos que els meus?? PQ m'han dit que també ho fan moooolt i moooolt bé... he de demanar una mostra pq encara no sé res però la germana de ma cunyada em va dir que l'havia vist i ho fan tipo videoclip molt amé... són els mateixos?? :-/

crec que no... aquest que l'hi deia és un que abans es dedicava a fer fotos i videos de bodes pero es va passar a fer tele i cine pero l'altre dia em van dir que ara també feia videos de boda :-/ :-/ :-/
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:52 pm

nuvia2010 ha escrit:

Es que ens agrada molt aquest!!! I ell ens ha dit que hi confia plenament amb la persona que enviara al restaurant. I el que ens agrada es el montatge que despres fa ell i aixo sera el mateix. Lo unic on no estara diu que es al restaurant :( tu que faries?

Nuvia, si t'agrada aquest no ho dubtis i agafa'l!!! Si el muntatge el fa ell després no cal que et preocupis per res... lo únic que canviarà es la persona que agafa les imatges pq el muntatge el fa ell igualment... i la part important hi serà igualment així que jo l'agafaria i pel que tinc entés el genaro ho fa molt bé!!!! O això diu el jordi... jo sense dutbte, l'agafaria... ::love:: Cuida't molt i molt eh!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:53 pm

nuvia2010 ha escrit:ErikaB magrada molt el teu nom!! Te carisma, personalitat, força, jejejejeje

no sé pq... jejeje :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 8:53 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Hola amors :( Aquest mes no mesta sent gaire profitos :( Entre el put* genoll que em dona pel ... i ara senyores i senyors estic de baixa i mhan dit que no saben si es un constipat normal, la grip estacional o la grip A, que a veure com evoluciono pq soc de risc al ser asmatica... un desastre!!!

A mes ens ha trucat el del video, que el mateix dia que nosaltres es casa el seu cosi i que li fara el video pero que com ens casem de mati que podra venir pero que al banquet no, que enviara a algu de mollerusa o al Alex i Genaro o algo aixi, que em sembla que els te algu del foro.

Bueno, conteume coses boniques a veure si manimo, que pa que jo estigui xoooooooof.... raro, raro, raroooooooo!!!!

¨Hola wuapa com estàs?? Jo stik tan xafada com si m'hagués passat un camió per sobre!!! Però es que porto tot el dia al llit i ja no aguantava més!!!! Buffff,..,, em fa mal l'esquena i tot!!! I m'avurreixo molt también!!! Cuida't molt grup de risc eh!!! Jo también tinc por que no sigui grip A pq feia anys que no tenia febre tan alta... m'he asustat i tot!!! Ara stik una mica millor...
Això del video és un desastre... el Genaro el coneix el Jordi va fer un curset de foto amb ell i els de mollerussa poder son els mateixos que els meus!!! Pq són de mollerussa però no sé ni com es diuen.... l'altre dia vaig anar a donar la paga i senyal pq sino me'ls prenien... :-)

No crec que quedi malament, a veure, si ell ens assegura que ha de quedar be... si quan ho veguem no ens agrada doncs mira... mes economic sortira i li montarem un pollo que pa que, jejejejeje

Ves al metge a veure que et diuen princess!!! jo al llit no mhi ser estar!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:56 pm

Erika!! Benvinguda... d'això de la casa rural si que la mig coneixo pq s'hi va casar un amic del meu ex i es veu que és xul.líssima... lo del Corbins, mira que hi visc, pos no sé ni on és!!! Mare meva si no em conec ni el poble... quin desastre! Però gent d'aquí he sentit que en parlava bé... de càterings no et puc ajudar pq no en conec cap però si que et puc dir que amb 8 mesos es pot organitzar una boda de sobres si us hi fiqueu ja clar! Tinc una amiga que amb 5 mesos s'ha organitzat la seva ara de llocs i dates us haurem d'adaptar al que hi ha... però a part d'això, si no teniu preferències, podeu trobar un bon lloc per casar-vos! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 8:56 pm

Nuvia, tens un privat ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 8:57 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

No crec que quedi malament, a veure, si ell ens assegura que ha de quedar be... si quan ho veguem no ens agrada doncs mira... mes economic sortira i li montarem un pollo que pa que, jejejejeje

Ves al metge a veure que et diuen princess!!! jo al llit no mhi ser estar!

Tú hi has anat al metge? Jo volia esperar a demà a vere com em trobo... quins simptomes tens? Jo molt mal de gola, mal de cap, tos i febre alta... vaya, en resum, per l'arrastre...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 8:57 pm

ise ha escrit:Nuvia, tens un privat ::love:: ::love:: ::love::

d'amor i romantic? vaig a mirar!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dc. set. 30, 2009 8:59 pm

nuvia2010 ha escrit:
ise ha escrit:Nuvia, tens un privat ::love:: ::love:: ::love::

d'amor i romantic? vaig a mirar!!!

::love:: ::love:: ::love:: siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: tot és amb molt d'amor!!!! hehehehe
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 9:03 pm

:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ErikaB » dc. set. 30, 2009 9:04 pm

nuvia2010 ha escrit:ErikaB magrada molt el teu nom!! Te carisma, personalitat, força, jejejejeje

Em va agradar molt el personatge! jejeje
ErikaB

Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 24, 2009 3:37 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 9:05 pm

Si que he anat al metge per a que em donessin la baixa pq no puc estar amb els nens pel protocol que hi ha ara amb la grip A. Dilluns vaig anar al cole amb febre pero pensava que sem passaria i no... mhan donat la baixa fins dilluns i a veure com estic. Si et fa mal el cap ves al metge, ok? i molts sucs de taronja natural!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 30, 2009 9:06 pm

ErikaB ha escrit:

Em va agradar molt el personatge! jejeje

Es un personatge? Soc una inculta
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 30, 2009 9:06 pm

nuvia2010 ha escrit::mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Ei què passa? Ara m'he perdut... :-( :-(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants