Autor: laiac » dc. set. 30, 2009 9:22 pm

Autor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 9:23 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Giss ha escrit:Hola boniques meves!!!
Jo, com li doneu a latecla no? porto un rato ficant-me al dia!!!
Jo aquesta tarda he anat a la floristeria de la Papallona, a Reus, i m'ha ensenyat una miqueta del què fan, però m'ha dit que m'esperi a la fira de tot nuvis que s'encarreguen ells de fer la majoria de la decoració i que podré veure més cosetes... així que res, a esperar toca...
Desprès hem anat a Rosa clarà a donar la paga y señal... nada más y nada menos que la mitad! és el que et demanen... així que ja és oficial! ja tinc vestit!!!!
I per últim hem anat a Salou, a Blanc de Nil a compar-me un vestidet blanc per ferr-me les fotos a la platja... però només tenien dos i em quedaven com el cul... així que res, li he demanat al meu nino que pel cumple hem regali un de kanacca que m'agrada molt, i l'aprofitaré pel dia que hagim d'anar a signar...
Y esa ha sido mi tarde! quins popurris faig de català i castellà no? jajaja sóc així jo...
Jopeta...vaya tarde més bien aprovechada, no???? no has tenido classe o ha plegado pronto???
Oye..lo que propuso Elxa de ir a la Fira un dia nosotras solas sin ellos sería un buen plan, no???? vaya, yo si estáis de acuerdo podríamos hacerlo y asi estudiar previamente las ofertas que van a haber.....jajajajaj. El dia que vayamos con ellos ya lo tendremos todo aprendido...jajajja![]()
Y sabes cual es el vestido de Kanacca que vas a coger????

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:27 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:29 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:30 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:31 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:32 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:33 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:34 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:35 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:35 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:36 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:38 pm

Autor: torsaeann » dc. set. 30, 2009 9:40 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 9:43 pm
torsaeann ha escrit:Elxa, com va tot? el dijous que bé, dia 8 a fer detallets al pis ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Autor: tara » dc. set. 30, 2009 9:46 pm

Autor: tara » dc. set. 30, 2009 9:47 pm

Autor: nupubo » dc. set. 30, 2009 9:52 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes si que escribiu.....
Jo la veritat es que no tinc tant de temps ultimament...
Avui he sortit a les 17 hores i cap a tarragona a aparcar i a No + vello....deu ni do el mal que m'ha fet avui.......bueno, a veure si per el meu gran dia ja no tinc pels¡¡¡¡¡ jajajajjaajja amb la d'avui ja és la tercera vegada que vaig.
Ninetes¡¡¡ demà m'apunto al gimnàs o sigui que a posar-me amb forma per la boda¡¡¡¡¡¡¡¡tinc que perdre 3 kilos.......no se si podré ja que m'encanta el dolç i picar.......
Un Petonet molt fort¡¡¡¡¡¡
Us estimoooooo

Autor: nupubo » dc. set. 30, 2009 9:53 pm
torsaeann ha escrit:Nupubo, si vas el pròxim finde a veure com està tot muntadet....ja veuràs quines papallones a la panxa......
Disfruta¡¡¡
Un petó

Autor: Giss » dc. set. 30, 2009 10:05 pm