"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. set. 30, 2009 10:07 pm

Tara! ya has hecho el pedido de la web de julio? yo quiero las bolsitas que te dije eh? yo el pedido tal cual te dije, que prefiero esas que las de ebay ok?
Ya dirás algo...
Yo el sábado para quedar... ufff, chungo... por la mañana un ratillo si quereis, pero por la tarde imposible... comida familiar!
El vestido de kanacca que me voy a pedir es este:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 10:17 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Ja hem sopat i ara a mira una miqueta la tele i a dormir!

Lo de les invis, be, amb una mica de sort les puc tindre per aquest finde! Ja us ho fare saber!

Torsaeann, nena aixi que han tancat!!!!!!!! Si que cuan hi vam anar amb la laiac tenien poca cosa, pero em pensava que havien de rebre tot lo nou!

Laiac, nena per aixo no et preocupis que entre 19 persones es pot fer molta feina amb poc temps i hem de currar tots que tu poses la casa!

Gis, nena asi que a la floristeria, ehhhhhhhhh! Ya nos enseñaras el vestido, ehhhhhh!

Papallona, menys mal que al final ja esta solucionat!

Estiu, nena aixo d'anar montant-se la casa val masses calerons!

Nur, nena queines manssssssssssss! em sembla que seras la perruquera oficial de les ninetes!!!!!!!!!!!

Elxa, nena que tal la tarde? Que ha dicho tu niño de las figuras???????????

Happinesssssssss, cuan t'han de dir algo de les flors?

Black, que tal?????????????????

Nenaaa....que aviat tindràs les invis no???? t'esperaves que les tinguèssiu tan aviat...doncs perfecte, no????? Ja ens les ensenyaràs no?????.
Aayyy nena....això ja està aquiiii!!!!! :-///:

Pel tema de les flors, doncs suposo que em dirà alguna coseta d'aqui a 1 setmaneta o 2, més o menys. Però tant aviat la tingui us ho faig
saber i us comentarè per quan em surt el tema flors.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 10:18 pm

tara ha escrit:Happi nena, jo en vull 60 de bossetes, ja diras cuant es??????

Ok!!! estic fent la comanda!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 10:19 pm

Giss ha escrit:Tara! ya has hecho el pedido de la web de julio? yo quiero las bolsitas que te dije eh? yo el pedido tal cual te dije, que prefiero esas que las de ebay ok?
Ya dirás algo...
Yo el sábado para quedar... ufff, chungo... por la mañana un ratillo si quereis, pero por la tarde imposible... comida familiar!
El vestido de kanacca que me voy a pedir es este:

Nena....es muy chuloooo!!!! jopeta....ya te veo en las fotos y con tus poses...Genial...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 10:26 pm

Laiac! Nosaltres t'ajudarem en lo que faci falta!!
Per vistaprint hi ha moltes coses noves!! Fins i tot llibretes! No sé com deuen ser de grans aquestes llibretes
pero si estan bé havia pensat en utilitzar-les com a llibre de firmes! Més endavant faré un pedido per veure que
tal son aquestes llibretes.

Torsaeann! Que vagi molt bé la despe!! I porteu-vos... bé! jijijiji...

Tara, de manetes res! És questió de sort!! jajaja!! Que m'ha sortit de cada xurro a vegades... jo no sé com ma cosina encara té cabell!! jajaja!!

Giss! Es molt xulo aquest vestit!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. set. 30, 2009 10:29 pm

Laiac.....es pot ssaber quan et van cobrar de portes a l'ebay al demanar les bossetes.....????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 30, 2009 10:31 pm

Me'n vaig a dormir!
Bona nit guapissimes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. set. 30, 2009 10:34 pm

Torsaeann ja veurem xq jo aqell dia estic mol depre molst records i molta gent a trobar a faltar bueno les trobo a faltar cada dia xo aqell dia mes!!

giss niña si pareceras la marilin monroe q guapa estaras!!!

Dons lo de la fira tot nuvis em sembla xfecte xq ja veurem si arrosego al ricard fins alli espero q si mes li val...

la setmana q be qedeu a casa de la torsaeann x fer detallets???bueno cm ja saps jo treballo de tardes aixi q no podre venir...

i q e llegit dun sopar a casa la tara???

Bueno tmb meu dexplicar cm em qedat en el tema dassisstencia als casaments!!jijijiji!!

Bueno un petonet men vai a dormir q estic xoff ja sabeu la visita de cada mes...!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Giss » dc. set. 30, 2009 10:46 pm

Bueno nenes... ja han marxat... oeoeoe jejeje

Happi... que guay lo de les flors no? llavors t'ha agradat? bueno, ja ens explicaràs millor...

Doncs per lo de la fira a mi també em sembla bé... ja quedarem per anar-hi!

Un petonet boniques, marxo a mimir... estic cansada!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 7:29 am

Bon dia ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dons lo de les invis, espero qie si, que sigui tan rapid, pero ha comprat una maquina nova i li havien de calibrar,
pero com es una cosa rapida potser algunes si que les te!

Jo lo del tot nuvis, em sembla be, a mi no em servira de gaire pero per xafardejarrrrrrrrrr! Per cert cua es?

Ja tinc ganes de que arribi dissabte, papallona jo lo d'anar a la roca vale, pero la happi i la nur van dir que vindriem mes tard!

No se ja decidirem entre avui i dema!!!!!!!!!!!!!!

Gis, nena ya se han idoooooooooooooooooooooooooo! :-///: :-///: :-///: :-///: vas a estar super sexi con ese vestido!

Bueno ninetes avui torno a sortir de la ofi, aixi que si no soc per aqui parlem despres!!!!!!!!!!!11
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 01, 2009 7:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 01, 2009 7:31 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡

HAPPI, NUR , ESTIU i a totes les que no hi erem a la quedada vam quedar el dia 8 a fer detallets a casa meva, així em poso les piles i tinc que comprar ja el material¡¡¡¡¡¡
Algú em vol acompanyar algún dia de la setmana que bé avanç de dijous per comprar el llaç o aquell cordill a papers ribé? es que ahir vaig anar a abacus i no tener res...
Bueno princeses meves¡¡¡¡¡¡¡¡ vaig a treballar¡¡¡¡¡¡ i després al gimnàs¡¡¡ fins la nit no estaré per aqui¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 7:53 am

BON DIA NINETES!!!!!

buffffff, ahir em vaig quedar tan adormida que no vaig veure ni el final de bones i mira que ho estava mirant eeeeeee!!!!

GISSSSSSSS..........no me culpes a mi!!!! la que va fer el missatge tan llarg va ser la torseann....que prou ja m'ha costat aquest
matí llegir-ho tot!!!hoooooooooooooooombreeee............eiiiiiiiiiiiiii i el vestit xulissim eeeee, m'agrada molt.....fins i tot el podries portar
en alguna boda d'estiu, ups, peròclar, és blanc i no pots na com la novia!!!!!

happi..........no havies fet cap vegada la prova de quan et sortien els ports????? perque aquí hi ha la diferència....jo ja et dic...
les meves 100 bossetes valien 0,99 o 1 i poc, i al final tot en va costar 9,90...o sigui que casi 8 euros o així de ports.....i clar....has de tenir
en compte de sumar-ho tot perque a més bossetes, suposo que més ports........et pugen molt??? el que has de fer és dividir i jatà!!!!!!vja!!!

ninetes........jo us haig de ser sincera, ara al tornar d'empuriabrava vam anar a la ROca i....què us haig de dir....tot ho trobava car, i no
em vaig comprar res de res ni al desigual que és on alguna vegada havia comprat algo......així que.......i també ho veig complicat perque
fins les 11 no podran la nur, ni la happi!!!

si volem anar de compres també podem anar a l'eroski, quedar allí, fer el cafetó i anar a comprar!!!!nu sé!!!!

torseann.......siiiiiiiii.........la setmana que ve a fer detallets!!!!!iupiiiiiiiiiiiiii

estiuuuuuu...anima't a venir a casa dona, ja sé que és un dia per pensar molt, però crec que cada dia podem pensar en els que falten....
però t'ho respecto eeeeeee!!

taraaaaaa.......invis, invis invis......................!!!!!!!!

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i jo també m'apunto a tot nuvis eeeeee,,ohhhhhhhh mira que era la meva ilu....i al final m'he casat abans d'anar-hi!!!
jopetaaaa!!

nur_jor....si si.....jo també vull demanar alguna pijadeta d'aquestes a vistaprint, una llibreteta, les postals....jijijijiji
papallonaaaaaa............avui també treballes??????????
elxaaaa, et van trucar per donar-te la teva supermegafeina??? eres un solete!!!!!
black..............aix``o de que no et puguis conectar a la feina, et deix desconectada de nosaltres durant el dia eeeeee!!!!!

nineteeeeeeeessssssssss, me'n vaig a fer feina!!!!
sou genials!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 01, 2009 7:54 am

ninetes!!!!

he tingut que fer una cosa rara perque em sortia això de la barra llarga i ara m'ha sortit un escrit superllarg!!!
buffff,,,,,,
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 8:07 am

Papallona, gis, acabo de fer la comanda a la web de julio, us he passat el mail que li he enviat, si veieu alguna errada feu-m'ho saber
que ho rectificare!
Cuant em digui alguna cosa us reenvio el mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A veure si contesta aviat!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 9:09 am

Hola ninetes, ja m'ha arribat la comanda d'aire de fiesta, aixi que ja es oficial, les ninetes ja tenim paraigues blanc, per si ens fa falta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja l'anirem passant!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 01, 2009 9:36 am

Ostres elxa quin mal...uiii i lo de la picada si vols prente polaramine de 2mg q es fluixet xo taliviara es un antiestaminic vaja x les alergies!!!

Bueno ninetes men vai al meu piset a pendre mides i a fer alguna foto si aixo ja us penjare alguna despres val???

Un petonet!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 11:28 am

Bon dia ninetes!!!!!

Que tal esteu?? jo avui no em trobo gaire bè. Vaig dormir fatal aquesta nit passada i només he dormit 2 horetes, però para colmo el nen volia anar a veure els entrenos del rally i res...acabem d'arribar des de les 7 del mati...estoy que me muero. Fatal!!! :star:: Quins mals sons quina ansietat!!!! i es clar, al veurem sola doncs pitjor..Estic per passar avui la nit a casa dels pares...però si em trobo millor em quedarè aqui!

Elxa...com estàs???? que raro això de la pell no??? però ja està bè si tan donat hora al metge tant ràpid...a veure que et diuen! Avui en dia hi han tant bitxos estranys que et piquen i et surten coses raresss... Espero que no sigui res. :-()-)

Tara... la fira de tot nuvis és del 13 al 15 de Novembre. Es clar...tu per aquestes dates ya ho has de tenir tot organtizat i lligat, no???? potser et dona alguna idea per alguna cosa en concret, no??? a veure...muntarem un bus per anar les ninetes...jejejeje. Vaig a fer la comanda...ara sip! i perdoneu pel´mal de cap que us he provocat de bon matí segur!!! :-)

Torsaeann...jo el dijous a la tarda puc anar a casa teva a fer detalls...que guay que heu decidit aquest dia, pq és el que tinc més lliure de tots. Cap allà que voy a fer detallets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 01, 2009 11:29 am

elxa ha escrit:que poco movimiento hay por akí hoy!!!!!!!!!!! mecaxis!!!!!!!

nenes ya estoy de vuelta me ha visitado el medico!! confirmado que es un herpes mecaxis!! tengo que curarmelo cada dia 3 o 4 veces con betadine y alcohol mezclado y tomarme unas pastillas para que se vaya, niñas las pastillas 46 euros!!!!!!!!!! flipalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me dice el medico te pongo las mas baratas !!!!!!!!!!!!!! todo sea por que se vaya esto rápido pq me muero de la picor!!!!!!!!!

tara acabo de ver a tu amiga, jejeje...he ido a la farmacia y estaba ella ahí fuera dandole a la sin lengua con una chica, está sekísima tia!!!!!!!! arrrggggg!!!!!!!!!!

Per cert Elxa....el mail que has enviat...és de persones conegudes???? pq madre miaaaaaa :.0.-0.:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 01, 2009 11:39 am

ninetes com escriviu!!!!!!

ei doncs anar a la roca o a un altres puesto.. lo que vulgueuuuuuuuu ehhhhhhhhh.. si voleu eroski està més apropet!!!!

a vere torsaeann.. jo también vull venir a lo dels detalletsssssssss siiiiiiiiiiiiiii!!! que guai que guai!!!

tara... genial .. pedido fet!! yuju!!!!!!!!!!!!!!! ara miro el mail!!!!

Giss... ya no hay moros en la costa jejejej :-)ok:

Happi, nur ens veiem dissabte.. si es apartir de les 11 doncs millor eroski nop????

Laiac!!!! que m'he trobat els teus papers al bbolsoooooooooo... no te'ls vaig donar.. aix.. te collons la cosa... aix.. si avui treballo.. partit que co ña zo!

estiu black!!! q tal???????????
vindreu el 8 nop???
Elxa tia.. quant de moviment noooooo???????????? tia i pq te va treure els punts... això es que no tocava nop!!! si vols la prox te suturo jejejej ;P... lo del herpes.. mmmmmm... kin tipus de herpes.. pq la crema es super cara... jo der...

petonets!!!!

i que fem dissabte?????????????????
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. oct. 01, 2009 11:42 am

Hola ninetes!

Elxa, vaya con las pastillitas, no? A que tiene cara de sapo!

Happi, nena haurem de fer el club de les migranyes, esper que et milloris!

Papallona i gis, he parlat amb el julio, els banos van en packs de 12, aixi que han de ser 60 per part de la gis, i llabors 60 llaços i per part de la papallona han de ser 156, m'ha dit que em passara un mail amb tot detallat, aixi que en cuan arribi us el passo!
Us esta be o voleu que rectifiqui alguna cosa?
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants